Auteur Topic: FRANCESKA (ex-Babylon)  (gelezen 65646 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
FRANCESKA (ex-Babylon)
« Gepost op: 18 maart 2017, 21:53:59 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
FRANCESKA
« Reactie #1 Gepost op: 19 juli 2017, 23:30:21 »
[attachimg=1]

[attachimg=2]

[attachimg=3]

[attachimg=4]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
FRANCESKA
« Reactie #2 Gepost op: 20 juli 2017, 05:32:53 »
Mooie borstjes :showtits1 ;D
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
FRANCESKA
« Reactie #3 Gepost op: 20 juli 2017, 16:59:04 »
[attachimg=1]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
FRANCESKA
« Reactie #4 Gepost op: 20 juli 2017, 18:19:59 »



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
FRANCESKA
« Reactie #5 Gepost op: 24 juli 2017, 10:25:59 »
Franceska ist jetzt erstmal im Urlaub.
So hat Sie mir es am Freitag gesagt, und zwar erstmal
für längere Zeit.
All ihre Fans (von Ihr und ihren Brüsten!!!) müssen sich
in Geduld üben.
Aber Sie kommt wieder....

vanKees

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
FRANCESKA
« Reactie #6 Gepost op: 23 augustus 2017, 06:52:12 »
Es wird wohl September werden.

vanKees

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
FRANCESKA
« Reactie #7 Gepost op: 22 april 2018, 08:22:18 »
Francesca ist wieder im Club (aktueller Stand 21.04).

vanKees

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
FRANCESKA
« Reactie #8 Gepost op: 19 augustus 2018, 17:48:26 »
Na een eerste rondje door de club te hebben gelopen en de mij bekende beren begroet te hebben nam ik even plaats op de bank bij de doorgang met het buitenterras. Franceska stond bij de bar en al spoedig had ze mij geschoten. Gedecideerd kwam ze mijn richting uit en vroeg of ik de haar beloofde massage olie bij me had. Ik bevestigde en ze begon me volop te zoenen. Ze vroeg naar mijn plannen voor de dag en of er eventueel een plekje op mijn agenda voor haar was. Ik zei dat ik nog niet zo lang binnen was en op dat moment geen enkele intentie had om te kameren. Het was duidelijk dat zij een andere mening had gezien het feit dat haar handje onder de handdoek verdween. Uiterst gevoelvol wekte ze hem tot leven. Ontkennen dat ik geil was had geen zin. Ik gaf haar de keuze nu een half uurtje of later op de dag een uurtje. Korte termijn denken deed haar besluiten voor het half uurtje te gaan.

Op de kamer begon ze gelijk verder te gaan waar ze in de bar mee bezig was. Haar tong in mijn mond en haar handje spelend met mijn edele delen. Na enkele minuten begon ze af te dalen en begon te pijpen. Waar ik dacht dat ze als een dolle tekeer zou gaan bleek ze goed in te hebben geschat wat mijn voorkeur had. Gevoelvol en gevarieerd waarbij de schacht en de kroonjuwelen ook meegenomen werden. Ik moest haar echt afremmen om niet te snel mijn kruit te verschieten. Na een twintig minuutjes was ik echter kansloos en moest mijn nakomelingetjes overdragen aan haar. Een blik op mijn telefoon wees uit dat we zo'n 25 minuten onderweg waren. Waar ik dacht dat ze zo snel mogelijk de kamer zou willen verlaten gaf ze aan dat we nog 10 minuten hadden. Haar gedurende deze tijd een massage gegeven.

Ook gedurende de rest van de dag kwam ze even buurten, een knuffel en kusje halen. Waar ik twee weken eerder dacht dat ze een klapekster eerste klas zou zijn bleek dit niet het geval. Gewoon een leuke meid en ze heeft me positief verrast. Herhalingsgevaar zeker bestaande als "fluffer" om de eerste druk eraf te halen.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
MANUELLA (ex-Babylon FRANCESKA)
« Reactie #9 Gepost op: 10 juni 2019, 16:46:47 »
Franceska heet in Villa Vanilla nu Manuella. Dit uit betrouwbare bron vernomen. Bedankt Firehawk  ;D :lol
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
MANUELLA (ex-Babylon FRANCESKA)
« Reactie #10 Gepost op: 22 juni 2019, 03:25:35 »
Als Francesca im Samya.

VanKees

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
FRANCESKA (ex-Babylon)
« Reactie #11 Gepost op: 12 september 2019, 09:02:04 »
Als Francesca im Samya.

VanKees

Aangepast
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
FRANCESKA (ex-Babylon)
« Reactie #12 Gepost op: 23 juni 2022, 22:50:25 »
FRANCESCA (Samya) – Reddende Engel O:-)
Bij deze recensie

Paspoortje:

[box title=FRANCESCA ]
Land:             Bulgarije
Taal:             Bulgaars, Engels, Duits
Leeftijd:         ca27
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1m65
Ogen:       bruin
Model:            slank
BH:                 kleine B
Kontje:           lekker
Tattoo/piercings: geen   
Haarkleur:      blond of geblondeerd
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
PMC NMC Likken Rollenspel
[/box]

Uiterlijk

Ik kan minder goed gezichten onthouden dan deze Franceska: smal gezicht, bruine ogen, lang donkerblond haar (gekleurd?), bruine huid, slank. Geen problemen met gevoeligheid zozeer als ik op forum lees.


Karakterschets

Vriendelijk en servicegericht, zoals gezegd een zeer goed geheugen ook voor ijsberen waar ze niet mee is geweest zoals ik. Verbazend.

Presales

Ze lonkte me bij haar en vriendinnen, ze was zeer enthousiast me hier te zien en ik had uitleg van haar nodig dat ze van Bab herkende. Ik haalde de massagetoestel en wat snoepen en toen stond er al een andere klant bij haar. Hij legde haar handen bij haar en droop af. Ik besloot met haar op kamer te gaan. Als zo’n meid je weet te herkennen na ik weet niet hoeveel jaren puur op verhalen en van gezien te zijn in een andere club, kan het moeilijk mislopen denk ik dan.


Kamer

20, ene van de standaardkamers in een lange gang naast de balie van de theke. Erg warm.


Kamersessie

1) Aard van de sessie:
Niet met vonken maar ik was al tevreden dat ze alles wat me geil maakt ook goed deed en dat zonder enige introductie over hoe deze beer in elkaar zit.

2) Duur:
Half uur.

3) Communicatie en klik:
Heel goed, ze wist alles al en we konden goed overweg!

4) Betrokkenheid:
Zeer betrokken, en kon haar overal strelen en masseren, mooi lijf!

5)Sessie:
Een als in pre coronatijden wat ik vroeger misschien standaard zou vinden maar nu al zo lang naar uitkeek na die vervloekte pandemie en ohne maatregelen en coronagezwets dat dit als een feest wordt onthaald.
Klaargekomen met haar on top na een uitgebreid voorspel (daar zit de kracht van de goede seks als die GOED is. Ze neukt echt lekker 😊 Goede service gekregen en naast elkaar blijven liggen en haar lichaam nog gestreeld. Ik heb geen nadelige dingen van haar te zeggen.

Afhandeling en betaling

50€ voor het half uur, kus en grote bedankt gegeven!

Aftersales

Geen


Fazit en Score beleving

Bij haar keer ik zeker nog terug, dit is wel de moeite en kan nog beter worden. De score is wellicht subjectief.

Belevingsscore: ****