Auteur Topic: VENUS: echte mannen komen van mars ... algemeen topic  (gelezen 215369 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline MrMazur

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 247
    • Bekijk profiel
VENUS: echte mannen komen van mars ... algemeen topic
« Reactie #75 Gepost op: 28 december 2019, 21:20:36 »
Friend and I used to go in Villa Marisol, a club i liked very much personally. As it is closed for the moment, we decided to try for the first time the club Venus.

Normal welcoming, i start by discovering the place. The club is very similar to Oceans. A big room, a dance place area for the girls... but Oceans has ten times more girls...

Girls? Where were they ? (two weeks ago). Less than ten all the day long, end of afternoon, and most part of the evening 1 girl for seven or eight bears. Physically, only one was over average. Most day it was a gay club.

Atmosphere? None. Deadly boring. Cold. Impersonal. Girls stay in group around the bar or in the smoking room all the time and don't pay attention to men. The men sit down on sofa of the big room and women apart.

No interaction, no exchange, no pleasant talk, absolutely nothing in one entire day. You are alone all the time. (if not with friend, i would escape much quicker). Just some swindlers proposing sometimes "Hallo schatzi! Trio?" They target mainly old men and asiatic men, they know they will work less in the first case, and enjoying extra with easy client for the second.

Otherwise, you have the feeling to be a ghost and i have never lived something like this in any club, and i know many. Not even eye contact, you have to jump on them if you want one. Furthermore, they are antipathic, arrogant and a jail's door would be more welcoming. Their attitude is simply awful.

Service? I saw some in kino. Totally Basic, many don't even fuck. The blond one with glasses, completely incompetent. Sandra (not sure about the name), siliconed one, black hairs. There is simply not even service at all: she opens her legs and wait, that's all. A passive sea star. Blowjob very mechanical and "pro." 2/20.

Conclusion: a bad day, 50€ in the bin and for sure the worst club ever in my career, i and my friend joined a much better club a couple of hours later.

« Laatst bewerkt op: 28 december 2019, 22:11:56 door MrMazur »

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
VENUS: echte mannen komen van mars ... algemeen topic
« Reactie #76 Gepost op: 29 december 2019, 02:51:28 »
24: SC EDITION, EPISODE 7

Status Case Report 2018: DECLASSIFIED



De vorige keer in 24: https://relaxxxboard.com/index.php/topic,16294.msg133739.html#msg133739

Het volgende speelt zich af tussen 18:05 en 18:43.

Gebeurtenissen zijn in real time.

Locatie:Hamminkeln, Güterstrasse 27.

Met een rap tempo bracht de piloot me boven een nabij gelegen industrie terrein, waar ik abseilend bij de gereedstaande company car. Dit voor het laatste stukje naar de club om de spionne niet te alarmeren van mijn komst.

Na het tonen van mijn badge wekte het personeel soepel mee. Ze hadden alleen slecht nieuws voor me. De betreffende brunette was er alweer vandoor en ze hadden geen idee waar naartoe. Satelliet beelden en telefoontracking boden geen uitkomst.
Het enigste wat er op zat was ouderwets mannenwerk: DVPs flink aan de tand voelen.

Het was voor de relatief wat kleine en compacte club best druk, met zo een 11 dames en 7 heren. De tijd dringende, dus aandacht voor de wellness en het eten had ik niet. Ik moest vlug intel vergaren door de mol van de spionne zien te vinden.
Een slanke Roemeense had ik al snel in het oog. Ik had haar tijdens een eerder bezoek al es kort gesproken. Maar nu zou Nicole es flink verhoord worden. Uitdagend zat ze erbij. Overtuigd van haar beheersing en kunde om de ondervraging te weerstaan.
Het was te merken hoe ervaren zij is, en sommige dingen wat geroutineerd gingen, maar ze deed dat dusdanig goed, dat het een uitputtende ondervraging werd, waarbij alles uit de kast moest worden gehaald.

Maar uiteindelijk gaf ze zich gewonnen, en wist ik welke richting ze op was gegaan.

Gauw wat nodige vocht aangevuld en de pedal to the metal in mijn achtervolging op Rihanna.



CASE FILE UPDATE: Nicole schijnt niet meer voor de Venusse bar te werken.

De volgende keer in 24: https://relaxxxboard.com/index.php/topic,19022.msg133741.html#msg133741

Offline HellaHolla

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
VENUS: echte mannen komen van mars ... algemeen topic
« Reactie #77 Gepost op: 12 januari 2020, 16:35:09 »
Eerder die dag in Acapulco Velbert: https://relaxxxboard.com/index.php/topic,11.msg133944.html#msg133944

Nadat ik gisteravond rond 20u een ervaring rijker en een illusie plus wat euro’s armer Acapulco Velbert had verlaten draaide ik een net voor 21u de Guterstrasse op in Hamminkeln waar het donkere pand met de subtiele rode verlichting, welke rust maar ook merkbaar erotiek ten top uitstraalt, mij onzichtbaar toelachte in de duisternis van de avond.

Daar binnen in het pand, waar lust en vermaak de boventoon voeren, had men maar 1 taak deze avond: mij van de toch wat bittere nasmaak uit Velbert afhelpen. Het leek bijna alsof ik verwacht werd, want er was 1 parkeerplaats precies voor de ingang was vrij terwijl de rest bezet was. Alsof iemand had gezegd: laat die plek maar open, want HellaHolla komt er aan. Het is altijd fijn om zo nu en dan te blijven dromen en je eigen verhaaltje te verzinnen bij de onschuldige constateringen die je ter plekke doet.

Eenmaal binnen rekende ik snel 50 euro af bij de theke en nam mijn badjas samen met een sleutel in ontvangst. Toen ik de kleedkamer binnen liep kwam ik direct twee bij mij bekende Nederlandse ijsberen tegen die ik alle goeds voor het nieuwe jaar wenste. Zo had ik in 2 minuten al meer contact gehad dan de gehele dag tot dan toe bij elkaar.

Daar bleef het gelukkig niet bij. Want net na de uitgang richting de bar liep ik Sabina tegemoet, die na een korte uitstap is teruggekeerd op het oude nest. Haar typische grinnik en zwoele vriendelijkheid maakten direct duidelijk dat dit toch een tent van andere orde is dan het oord wat ik eerder had verlaten. Twee stappen verder vond ik Isabella, die ik ook een gelukkig nieuwjaar wenste en zo voelde ik mij meteen weer thuis. This is the place where I belong!

Uiteindelijk bij de bar aangekomen had ik net iets te drinken besteld toen ik, terwijl ik nog met mijn rug naar de kooi toe stond, een zachte hand in mijn nek voelde, die vervolgens mijn hoofd een slag draaide en ik een kus op mijn mond kreeg. Ik keek recht in de pretoogjes van Mariana, die in de lach schoot en mij verwelkomde aan het front. Ze was een dag eerder terug gekomen van vakantie en besloot dat zij het gezelschap moest zijn die mij het naar de zin zou gaan maken de komende tijd.

We nestelden ons in een sofa, kletsten honderduit en bouwden rustig de spanning op. Spanning waarvan we beide al lang wisten waar deze zou gaan eindigen. De herinneringen van 2 eerdere kamergangen waren mij nog bijgebleven als de dag van gisteren en konden mij zeker te weten bekoren. Even later kwam Sabina met een stapel handdoeken en gereedschap de ruimte binnen lopen en dropte de handel in de kooi. Iedereen die wel eens in Venus is geweest weet wat er dan gaat gebeuren: showtime! Dit keer door twee dames die ik nog niet eerder in actie had gezien: Sandra en Sara.

Lustopwekkend was het zeker wel. Al lag dat ook aan het feit dat ik het hele gebeuren mocht aanschouwen terwijl ik in de armen lag van Mariana en zo mijn eigen persoonlijke opwarmer kreeg. Het lot was dan ook snel beslecht na afloop van de vrouwelijke paringsdans in de kooi. We trokken ons terug in een van de spiegelkamers waar alles wat er eerder die dag was gebeurd als sneeuw voor de zon verdween en ik een uur later zinderend van genot weer terug op aarde kwam. Dit zijn de nummertjes waarvoor ik het doe. Super!

Tevreden stapte ik via de douche even later in de jacuzzi waar ik gezelschap kreeg van een, naar wat later bleek, Nederlandse ijsbeer die voor het eerst op bezoek was in Hamminkeln. Dit was toch wel andere koek dan hij tot nu toe had gezien. En dat zo dicht bij huis! We spraken lange tijd over van alles en nog wat terwijl we alles van ons af bubbelden in een heerlijk warm bad. Ook de twee andere NL beren die ik ken hadden er ondertussen geen gras over laten groeien. Iedereen had het goed naar zijn zin en nog belangrijker: de dames ook. Er werd gedanst, gelachen en gedold. Ik had de indruk dat de meeste dames ook een goede boterham aan het verdienen waren en dat draagt echt bij aan de sfeer en gezelligheid. Diezelde dames waren tussen de bedrijven door ook goed beschikbaar. Dames die bekend staan om hun populariteit ten gevolge van hun dienstverlening zoals Deborah, Cataleya en Eugenia, zaten zo nu en dan voor langere tijd vrij en blij tussen de heren.

Ze hadden het op een gegeven moment zo naar hun zin dat ze besloten om met hun drieën de sfeer helemaal door het dak te helpen. Ze verdwenen samen naar de kleedkamer, bleven een hele tijd weg en ineens kwam daar weer iemand met een stapel handdoeken en de toolkit aangelopen. Het licht ging uit en de spot aan….

Daar kwamen ze: De Drie Musketiers. Verkleed in niets verhullende maar toch vrij onschuldige outfitjes. Nu ken ik de shows in Venus wel met de duo’s maar een trio zag ik nog nooit. Het was echt geweldig. Op een gegeven moment pakte Deborah Eugenia vast, tilde haar zonder enige moeite op en stond daar als Godin van de Nacht de blonde Roemeense te bewerken met haar tong. Die zich overigens vast moest houden aan de bovenkant van de kooi. En dat niet voor een minuutje maar voor een behoorlijke tijd zonder pauze. Dat zie je toch echt nergens anders in NRW op dit moment.

Na deze streling van de zintuigen was het voor mij duidelijk: er ging nog een kamer komen en bij voorkeur met Deborah of Cataleya. Het moest er toch echt eens van komen dat ook ik, die zo vaak de verhalen van anderen aanhoorde over deze dames, zelf het winnende nummer in de loterij mocht zijn.

Ik wachtte geduldig mijn beurt af en toen Eugenia al langere tijd terug in de bar was maar de andere twee niet, had ik de hoop al half opgegeven en het vermoeden dat de twee engeltjes weer gekaapt waren. Wachten op je beurt is vervelend, zeker in een bordeel, maar wachten is vaak de moeite waard zo leerde ik al als kleine jongen. Nadat ik nog eens om mij heen had gekeken en een glasje prik had besteld kwam daar ineens Deborah binnen gewandeld met een oase van rust om haar heen alsof ze net wakker was geworden uit haar schoonheidsslaapje. Ik hield even in de gaten of ze aanstalten maakte om direct weer te vertrekken maar nee, ze ging rustig zitten en bleef zitten.

Daar zat ze dan, zo beschikbaar als kruidnoten vanaf half augustus zijn in de supermarkt, zo uitnodigend als een uithangbord van een bekende hamburgerketen. Lang tijd om nog verder na te denken had ik niet. Dit was het moment en ik stapte op haar af. :)

Het ijs brak direct en er was een keertje geen sprake van een standaard riedeltje want wees eerlijk: dat voegt toch nooit iets toe eigenlijk. Ze liet doorschermen dat ze een vrouw is met een eigen willetje die stiekem dondersgoed weet waarmee ze bezig is. De volwassenheid zelve met een gezonde dosis aan realiteitszin. Ik moest dan ook geen twee keer nadenken om verder met haar te gaan en nadat ze snel een sleutel had gescoord vertrokken we naar, wederom, een spiegelkamer.

Er is veel over deze dame geschreven. Ze is veelvuldig bejubeld en populair. Ik kan er maar 1 ding aan toevoegen: het is allemaal volkomen terecht. Wat een inzet, wat een beleving, wat een waar voor je geld. Het deed me echt denken aan Natascha uit PSR qua doen en laten. Kanonnen heej. Toen ze doorhad dat ik niet voor een vluggertje kwam en ik de laatste klant van de dag zou zijn ging helemaal het hek van de dam. We hebben elkaar echt suf geneukt als twee pubers die overlopen van de testosteron en de hormonen. Eenmaal over de finish viel ik dood naast haar neer. Als een vogel die frontaal op een raam klapt. Het was over en uit, ik was helemaal op maar wat was ik voldaan. En wat is zij een toffe chick zeg, ook buiten de seks om. Dankbaar dat ik van haar heb mogen genieten deze avond verlieten we na anderhalf uur de kamer. Eentje voor in de boekjes met een HHG van minstens 300%. Wat een seksbom!

Toen ik bij mijn locker stond vroeg ik mij af hoe laat het nu eigenlijk was. Ik wist enkel dat ik om 21u binnen was gekomen deze avond. Een blik op mijn telefoon zei me genoeg: het was 3u58. In de club was niemand meer, de dames begonnen ook hun biezen te pakken en het licht ging uit. Tijd om naar huis te gaan, moe maar zeeeeeeeeeeeer voldaan!

Zo kon het gebeuren dat eerder op de dag 3 uur aanvoelde als 3 dagen en later 7 uur eerder 7 minuten leken te zijn. Het was een eer om weer te gast te zijn bij Venus. Ze zullen mij nog vaak terug zien dit jaar!

 :039:

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
VENUS: echte mannen komen van mars ... algemeen topic
« Reactie #78 Gepost op: 17 oktober 2020, 10:27:27 »
Een vervroegde viering

Bijna vijf jaar geleden stuurde de oppergod mij met een geloofsbrief naar een tempel der verboden lusten (genaamd VM) in Hamminkeln om mij te laten dopen in het ijsberengeloof. Al tijden was mijn plan om dit feit te vieren op mijn geboortegrond, weliswaar ietsjes verderop (Venus) gezien het noodlot van VM. Toen ik afgelopen maandag geheel onverwachts de mogelijk kreeg donderdag en vrijdag vrij te nemen besloot ik mede door de stijgende cijfers en de onzekerheid of de clubs dan nog wel open zullen zijn mijn jubileum feestje eerder te laten plaatsvinden. In eerste instantie was vrijdag de bedoeling, maar toen alle lampjes op groen waren bij de voor mij interessante dames op donderdag vroeg ik mezelf af waarom een dag uitstellen wat je ook vandaag kunt doen.

"Leef, alsof het je laatste dag is"
"Leef, alsof de morgen niet bestaat"
"Leef, alsof het nooit echt af is"
"Leef, pak alles wat je kan"


Rond 14.45 een halfvolle parkeerplaats opgereden. Papiertje ingevuld, bruin papiertje aan de theke gegeven en met sleutel en badjas mijn weg vervolgd naar de kleedkamer. Snel omgetrokken en op weg naar de bar kwam ik Eugenia al tegen. Een forbidden kiss werd mijn deel en na het oppikken van een sinasappelsapje het rokershok ingedoken. Ik was daar nog aan het acclimatiseren toen Sabina kwam binnenlopen. Kort daarop gevolgd door Deborah en Maya. Sabina had alweer allerlei plannen en ideeën hoe mijn dag eruit zou moeten zien. De nodige voorstellen werden mij toegeworpen. Als mijn "persoonlijke" pimp was ze uiteindelijk van mening dat het wel eens tijd werd dat Maya en ik elkaar beter leerden kennen. Ze zette Maya op mijn schoot en verdween met haar karakteristieke lach richting bar. Ondanks alle voorgaande bezoekjes haar eigenlijk nooit op het vizier gehad, maar zo up close and personal bleek ze toch echt wel een plaatje om te zien.

Maya ontpopte zich al snel als een vrolijk lachebekje en de knoop doorgehakt om met haar een kamer op te zoeken. Mijn openingsritueel kon haar duidelijk bekoren. Ze ontpopte zich daarna als een zoenmonstertje in pocket formaat. Gedurende onze sessie van twee uur stopte ze haar tong te pas en te onpas in mijn mond. Kan natuurlijk ook zijn dat ze me gewoon het zwijgen wilde opleggen en dit de meest voor de hand liggende oplossing was. Haar BJ was soft and sensual. De daad zelf bleef bij een intieme, langdurige slow cowgirl.

Nog een hele tijd liggen te dollen en tongzoenen waarna ze nog wel een herhaling van het openingsritueel wilde. Absoluut geen straf om haar bevallig lijfje onder handen te nemen. Dat moest daarna natuurlijk weer opgevolgd worden met een potje tongtwister.

Na een douche en hapje eten zat ik in het rokershok uit te buiken en in de deuropening stond een mij onbekende dame het ons welbekende wijsvingertje gebaar te maken. Ik zei haar dat ik de komende drie kwartier nog in de pauze stand zou staan en dat ze indien ze dan vrij was nog maar eens voorbij moest komen. Ze zei dat ze dit zeker zou doen. Amper twee minuten later zette ze zich bij mij en na de formele introductie volgde er een zeer geanimeerd gesprekje met Denisa. Voor de zekerheid nog maar eens gezegd dat ik geen grapje had gemaakt over de pauze stand. Ze bleef echter rustig zitten en maakte op geen enkel moment de indruk om te verkassen. Ze had zich duidelijk vastgebeten in haar prooi. Een vrolijk lachebekje die duidelijk een paar schroefjes miste, maar dan wel de juiste. De drie kwartier werden een uur en we verkasten van het rookhok naar kamer zes.

Na mijn gebruikelijk openingsoffensief ging de verkenning van elkaars lichaam verder met sensuele strelingen en lieten we onze tongen ook intiemer kennismaken met elkaar. Ze daalde af en er volgde een BJ waarmee duidelijk werd dat ze de Academy Oralski met groot succes doorlopen heeft. Het hele spectrum kwam voorbij en ze had zelfs nog een variant in huis die ik nog niet kende. De wijze waarop my little friend daarop reageerde was voor haar het teken om dit uit te buiten. Ikzelf wilde me ook niet onbetuigd laten en in 69 gingen we verder. Na een tijdje een kleine adempauze ingelast en ze vroeg of ik nog speciale wensen/fantasiën had. Een eerste sessie met een onbekende dame zie ik altijd meer als een proeve van bekwaamheid en inventiviteit, dus gezegd dat we de dingen gewoon spontaan zouden laten gebeuren. Mijn eerdere reactie op haar BJ skills deden haar besluiten om dit verder uit te buiten. Enerzijds had ik dit nog uren kunnen ondergaan maar anderzijds wilde ik ontzettend graag tot de daad overgaan.

Voor mij is lepeltje lepeltje het favoriete standje. Zeker bij een dame die je beter kent en die zich dan ook overgeeft in deze positie. Ik was benieuwd hoe zij hierop zou reageren en stelde haar voor om op deze wijze te starten. Het werd een waar genot. Zoals verwacht drukte ze zich helemaal tegen mij aan. Of ik nu langzaam en diep stootte of sneller heen en weer ging, alles werd met enthousiasme en plezierkreuntjes van haar zijde begeleid.

Na bijna anderhalf uur aan spetterende sex met dit geil dondersteentje was het lontje van mijn dynamietstaaf dusdanig opgebrand dat deze tot ontploffing zou komen. Ze keek me aan en zei dat ik nog niet klaar mocht komen omdat haar interne bom ook op ontploffen stond. Dus even vertraagd en toen ik merkte dat ook zij zover was de detonation knop ingedrukt met als eindresultaat een bevredigend wederzijds orgasme. Dit was sex zoals het hoort te zijn. Elkaar in opperste staat van vervoering brengen en je dan overgeven aan de bevrediging van je lusten. Zowel in de omgang als met de sex een superklik met Denisa.

Er volgde een herhaling van zetten. Douchen, hapje eten en uitbuiken in het rokershok met een sigaretje. De ruimte vulde zich spoedig met een aantal dames. Maya met haar nieuwe tijdelijke echtgenoot, Sabina met haar pannenkoek en ook mijn Venus vrouwtje, de hogepriesteres van de slow sex, Eugenia kwam binnengelopen. Het werd meteen duidelijk dat ze verdere escapades met andere vrouwen niet meer zag zitten. Ze gebruikte haar waanzinnig lijfje om mij aan de ketting te leggen. Er zijn ergere dingen in het leven. Sabina was inmiddels vertrokken. Met Maya en haar Duitse "echtgenoot" hadden we de grootste lol. Zonder dat we er erg in hadden was er al zeker een uur verstreken en de misses vond het wel eens tijd dat ik me aan onze huwelijkse voorwaarden ging houden.

Al vaker over onze uitspattingen geschreven dus hier op terug te komen zou een herhaling van zetten zijn. Een perfecte afsluiting van een perfect dagje. Het was inmiddels kwart over twaalf en was van plan om nog snel een colaatje te drinken en een sigaretje te roken alvorens te gaan. De Duitser kwam ook net aangelopen en nog even nagebabbeld. Maya en Sara kwamen er ook bij en nog zitten te dollen totdat de barman de ruimte kwam inlopen om te zeggen dat het tijd was om te gaan.

Klokslag 01.00 trok ik de ijzeren poort van deze tempel achter mij dicht. Mijn verwachtingen ruimschoots overtroffen reed ik met een glimlach van oor tot oor naar huis. In Duisburg zag ik de groene toren de nacht verlichten. In mijn wandeljaren het baken voor mijn zoektocht naar seksueel genot. Nu verworden tot een herinnering aan vervlogen tijden.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
VENUS: echte mannen komen van mars ... algemeen topic
« Reactie #79 Gepost op: 31 oktober 2020, 11:26:03 »
Unfinished Business Part II

Na het bezoekje aan club 22 doorgereden naar Venus. Rond 17.15 uur de parkeerplaats opgedraaid en snel naar binnen. De planning was eigenlijk om vrijdag 6 november te gaan maar de maatregelen van Muti Merkel noopten tot sneller handelen. Na de plichtplegingen en verkleedpartij de bar ingedoken om met een sjuutje het rookhok op te zoeken. Al snel voegde Sabina zich bij mij. De vorige keer liepen onze agenda's niet synchroon en ze wilde zichzelf ervan verzekeren dat het ditmaal wel het geval zou zijn. Ze opperde om dan maar gelijk de eerste kamer te doen. Ik zei haar dat ik eerst mijn "unfinished business" met een andere dame zou laten plaatsvinden alvorens wij onze "unfinished business" zouden laten plaatsvinden. Zij wilde weten welke dame en ik zei dat het er twee waren, namelijk Deborah en Sara, en zoef weg was ze.

Het mag dan ook geen verbazing wekken dat ze binnen vijf minuten weer terug was met de mededeling dat Deborah eraan kwam. Deborah was uitermate verrast dat ik met haar wilde kameren vanwege de brocode van FL en mij. Er wordt vaak gezegd  "het zaad van je maat kan geen kwaad" maar wij houden onze honingpotjes gescheiden. Deborah was daarom lange tijd off limits voor mij en dat wist zij. Na een tijdje bijgepraat te hebben ging ze voor de sleutel.

Op de kamer ging het brilletje af en de haartjes los. Haar "Ice Queen" uiterlijk verdween als sneeuw voor de zon en een warme persoonlijkheid met gevoel voor humor en meer inhoud dan de gemiddelde dame kwam tevoorschijn. De sessie was stomend en liet de temperatuur op de kamer flink oplopen. Na twee uur en met een gelijke stand verlieten we de kamer met de wederzijdse conclusie dat dit om een vervolg in de toekomst smeekte.

Na een verfrissende douche even de calorietjes bijgevuld. Eugenia kwam ook een hapje doen en hoewel aan aparte tafels toch samen gegeten. Eigenlijk absurd dat je niet aan één tafel mag zitten maar haar bij wijze van spreke wel tegen de plinten omhoog mag neuken. Na het eten samen een saffie gedaan. De andere beren in het rokershok keken verlekkerd naar mijn "vrouwtje" die het bijzonder vermakelijk vond en nog wat extra olie op het vuur gooide. Aangezien ik nog buiten bedrijf was ging ze zich maar op een andere wijze bezig houden. Het duurde niet lang voor de klanken van "Ring My Bell" door de club schalde. Ik attendeerde de heren erop dat dit wel een blik waardig was. Zij gingen een kijkje nemen en bij terugkomst kwam nog net niet de kwijl uit hun mond.

Ik verkaste naar de verhoging in de bar en Riana kwam erbij zitten. Bij mijn vorig bezoekje had ze de haren in Harley Quinn style alleen de kleurtjes ontbraken in de staartjes en had haar destijds gezegd dat indien ze dat deed we zouden kameren. Natuurlijk wees ik haar hierop en kreeg een gevat antwoord terug. Het gekke is dat me nu pas opviel wat een mooi gezicht ze heeft. Ik ben geen voorstander als dames modificaties aan hun lichaam laten uitvoeren maar de zwabberende hangwangtieten van haar zijn zeker geen pluspunt en een correctie zou haar zeker ten goede komen. Een leuk gesprekje volgde maar ik zat nog in de herstel-/uitbuikfase. Bij een volgend bezoekje haar maar de rol van fluffer geven als eerste kamertje. Wil haar mooie gezichtje wel eens zien when she says hello to my little friend.

Ik zag op het scherm dat ze weer een aantal nieuwe video's hadden toegevoegd. Toch wel een meerwaarde en stukje promotie voor de dames. Als zo vaak twijfelde ik of ik naar huis ging of toch nog een kamertje zou doen. De dames die daarvoor in aanmerking kwamen waren allemaal bezig met het plezieren van andere beren. Dan maar een sigaretje roken. Al vrij snel kwam Mariana binnen en kort daarop gevolgd door Anka en Sabina. De dames hadden behoefte aan chocolade. Gelukkig voor hen ken ik mijn pappenheimers. Op de terugweg richting rokershok bleek Eugenia ook weer terug te zijn. Natuurlijk had ze al snel geschoten dat ik chocolade in mijn hand had en versperde me de weg. Met wat schijnbewegingen wist ik haar toch te passeren. Zo snel gaf ze echter niet op en kwam achter mij aan. Voor de overige aanwezigen moet het er vreemd hebben uitgezien. Een man van middelbare leeftijd die een bloedmooie naakte dame ontwijkt en dan achtervolgd wordt. Maar goed dat ze geen mattenklopper had want dan had het er helemaal als comedy capers uitgezien.

Toen ik de doos op de counter zette in het rookhok doken ze er als aasgieren die wekenlang niks te eten hebben gehad op af. Ze graaiden er lustig op los. Nadat ze hun craving naar chocolade hadden gestild bleken ze nog trek in een vleeslolly te hebben. Er kwamen de nodige trio aanbiedingen op tafel en zelfs een foursome werd in the mix gegooid. Sabina wilde weten waarom ze haar status als echtgenote was kwijtgeraakt aan Eugenia. De uitleg zorgde voor de nodige hilariteit. Uiteindelijk dropen de dames af behalve Sabina. My black panther had zich vastgebeten en was duidelijk niet van plan los te laten. Ze maakte duidelijk dat ze haar status als echtgenote terugwilde. Ik zei haar dat ze mijn secret lover kon zijn en dat kon haar wel bekoren en vond ze spannender. Na een tijdje dollen zei ze dat ze een sleutel ging halen. Haar antwoord op mijn vraag of ik daarin nog een keuze had was duidelijk. Yes or yes.

Geen idee of het haar rol als secret lover was of mij wilde bewijzen dat ze haar troon als number one wilde heroveren maar het werd een memorabele sessie die alle andere met haar deden verbleken. Het was altijd al een geile dondersteen met nymfomane trekjes maar heeft intussen ook geleerd om zich aan mijn ritme aan te passen. Ik had niet gedacht dat ze erin zou slagen om de sessie met Deborah te overtreffen. Toch is het haar gelukt.

Het was inmiddels half een en tijd om de burgerkleding weer aan te trekken. Het getuigde van realiteitszin van de theke toen hij mij alvast gelukkig nieuwjaar wenste. Ieder weldenkend mens snapt wel dat de clubs echt niet over vier weken weer open gaan.

Venus is het ultieme bewijs dat je als club niet hoeft te adverteren met damesaantallen die er toch niet rondlopen. Het is leuk als er veel vrouwen rondlopen maar ik heb liever dat er minder rondlopen en je weet dat de dames kwaliteit leveren. Ook de onderlinge sfeer onder de dames is onovertroffen. Het bewijs kreeg ik op de terugweg. Eentje had me mijn telefoonnummer ontfutselt en ipv het voor zichzelf te houden als "noodcontact" kreeg ik een appje van een andere dame. Caring is sharing, zeker in deze vreemde tijden.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
VENUS: echte mannen komen van mars ... algemeen topic
« Reactie #80 Gepost op: 4 november 2020, 11:51:10 »
FL en ik geloven niet dat de sluiting van de SC's slechts vier weken zal duren en dus moest en zou er een ouderwets clubweekendje van gemaakt worden. Er waren slechts twee opties die in aanmerking kwamen. De door ons verwachtte overrompeling van AG deed ons besluiten op zaterdag richting Hamminkeln te rijden. De theke van dienst kon een glimlach niet onderdrukken en ik kreeg van hem dezelfde locker zodat het zou aanvoelen alsof ik niet weggeweest was. SAS zat voor bij de entree op het bankje en al snel vlogen de grappen over en weer en de toon van de dag was gezet.

Nadat we het juiste tenue aanhadden om het strijdtoneel te betreden zag ik de dames kijken. We hadden donderdag al afscheid genomen dus de verbazing was van hun gezicht af te lezen. Ik zei dat ik alleen maar meegekomen was zodat FL zich niet alleen zou voelen en Sabina gezegd dat ik haar nieuwe echtgenoot had meegebracht. In het rookhok was het al snel een dolle boel en FL en Eugenia gingen hun gebruikelijke verbale strijd aan wat ontaardde in een kuitpartij. FL stond enigszins verborgen en aan het oog onttrokken toen Anka kwam binnenlopen. Bij mijn solo bezoekjes had ze steeds naar hem gevraagd en voor ze iets kon zeggen wees ik FL's richting uit. Natuurlijk was de eerste vraag waar is mijn chocolade. FL ging deze halen en wees haar erop dat de afspraak was dat hij chocolade zou meebrengen maar ze niet zouden kameren. Nadat Anka de chocolade had bleek al snel dat ze hiermee geen genoegen zou nemen en ging vol in de aanval modus. Na een tijdje liep ze weg en ik zei hem dat ze de sleutel ging halen. Hij zei dat hij dat niet gezegd had en zij dat ook niet gevraagd had. De aanwezige dames lagen in een deuk en zeiden dat ze echt wel met de sleutel terug zou komen. Een minuutje later kwam Anka inderdaad met een sleutel het rookhok binnen om FL op te halen.

Sabina kwam eens informeren wie the fluffer of the day zou worden. Na een tijdje kwam Sabina nogmaals een kijkje nemen of er al schot in de zaak zat. Ze bood zichzelf aan ondanks de wetenschap dat we nooit de eerste kamer samen doen. Het duurde haar schijnbaar allemaal te lang en waar ik normaal haar onzichtbare koppelpogingen wel kan waarderen deed ze het nu in plain sight tot het vervelende aan toe. Ik besloot een hapje te gaan eten. Bij terugkomst even op de verhoging uitbuiken waar ik al snel gezelschap van Eugenia kreeg. Zoals gewoonlijk drapeerde ze haar hele 42 kilo op mij. Om te voorkomen dat ik onder dit immense gewicht zou bezwijken of ten prooi zou vallen aan haar te verwachten subtiele verleidingspoging zei ik haar dat het misschien verstandig was om mijn voor haar meegebrachte corona voedselsteunpakket te overhandigen. Terwijl zij dit wegbracht een sigaretje gaan roken om het uitbuikproces te versnellen.

Na een paar minuten kwam Sara binnenlopen. Mooier dan ooit nu ze haar beetje babyvet ook is verloren en tel daarbij op dat ik nu eenmaal een sucker voor chokertjes ben zoals ze om haar nek had. Ze had blijkbaar de aanbeveling hoe een klant te benaderen in haar bovenkamertje opgeslagen want met een prachtige glimlach op haar gezicht begroette ze me met hello darling. Een beetje bijbabbelen en wat geinen. Eugenia kwam binnen en aangezien alle dames weten dat zij bekend staat als my wife wilde Sara ons niet storen. Ik zei dat dit niet het geval was. Sara keek me vol verbazing aan en Eugenia bevestigde dat wij nooit de eerste sessie van de dag deden. Sara vroeg het voor de zekerheid nog in het Roemeens. Eugenia zei dat zij mijn doel was en met een kus en have fun ging Eugenia. Het ongeloof straalde van Sara's gezicht mede omdat ze op de hoogte is van de bro-code tussen FL en mij. Ze vroeg of ze voor de sleutel mocht gaan en mijn knikje was voldoende om haar van het krukje te laten opveren.

We hadden kamer 4 en met iemand als Sara is een spiegelkamer absoluut een meerwaarde. Zoals gebruikelijk voor mij begonnen met een massage. Sara was opvallend openhartig over zichzelf. Ze bracht haar begintijd in Venus ter sprake en gaf aan dat ze inmiddels begreep wat dit werk inhield in tegenstelling tot toen. Ook refereerde ze nog aan haar afwijzing door mij destijds. Ik legde uit hoe het zat en natuurlijk wilde ze weten waarom het nu wel kon dat ik met haar kamerde. Een tijdje gedold wat spelenderwijs overging in een subtiel en sensueel verleidingsspel. Ze begon aan een softe en gevoelvolle BJ die ze na een tijdje afwisselde met een edging HJ. Heel opmerkzaam had ze door waarop ik reageerde en ging ze daarmee door. De ondeugd spatte uit haar ogen en ze had er duidelijk lol in dat ik volstrekt weerloos was. Ze vroeg of we overgingen tot de daad en ik zei dat als ze tijd had rustig verder mocht gaan. Ze had alle tijd en ging rustig verder met waar ze gebleven was. Na een tijdje toch tot de daad zelf overgegaan. Eerst een slow en sensual cowgirl van haar zijde om dan de rollen in missio om te draaien totdat het rubbertje gevuld werd. Nog  wat nagepraat, gegeind en geknuffeld om na twee uur de kamer te verlaten.

Nadat ik afgerekend had passeerde Denisa en zei dat ze "böse" was omdat ik haar negeerde. Haar gezegd dat ze wist dat ik nooit zelf naar een dame ga en dat we dit beter later konden bespreken gezien het feit dat ze onderweg naar de kamer was met een andere beer. Na een opfrisbeurt de bar ingelopen en zag FL niet en dus met een drankje richting rokershok gelopen. Daar zaten FL en Sabina. Gezien de lengte van de sessie hadden zij zich al afgevraagd of Sara mij misschien vermoord had op de kamer. Sabina vroeg zich fluisterend in mijn oor af wat ze verkeerd deed omdat wij nog nooit zolang hadden gekamerd en ik zei haar dat als ze op de wijze waarop donderdag onze sessie verliep verder zou borduren we vanzelf ook de twee uur zouden aantikken.

FL en ik verkasten naar een bank in de bar. Even bijkletsen aangezien we elkaar nog amper gezien hadden. Hij zei dat Sabina hem ook al gevraagd had waarom wij nooit langer kamerden en het gevoel had dat er vandaag geen sessie meer zou komen. Ik zei hem dat ze dat dan goed had aangevoeld. Gezien de nachtklok in België moesten we beslissen of we bleven of zouden gaan. Mij maakte het niks uit omdat met Sara ik mijn laatste unfinished business in Venus had afgehandeld. Omdat het waarschijnlijk de laatste keer voor lange tijd zou worden wilde FL blijven en zou dan bij mij blijven crashen. We besloten een kleinigheidje te gaan eten.

Na terugkomst een sigaretje gaan roken en al snel kwam Sabina erbij zitten. Waar er in de middag nog sprake was van een gezellige drukte bleef de overrompeling in de avond uit. Sterker nog het leek langzaam als een nachtkaars uit te gaan en het was pas rond 21.00 uur. De dames liepen af en aan tussen bar en rookhok en de stemming van hun werd er niet beter op. Ze hadden waarschijnlijk verwacht en gedacht nog bakken met geld binnen te harken maar dit was niet het geval. Bea kwam bij ons zitten en beklaagde zich dat geen enkele man naar de kamer wilde. Zowel FL als ik hadden haar zeker nog wel willen doen maar een dergelijke openingszin nodigt niet echt uit tot een nadere kennismaking. Toch gooide ze een klein visje richting FL uit in de hoop dat hij toe zou happen. De vermoeidheid van een zware werkweek begon langzaam zijn tol te eisen bij hem. Ze had dus op de verkeerde gewed en ging weer de bar in.

Niet veel later kwamen Denisa en Vanessa binnen. Ze liepen door richting gokkast en FL snapte er niks van. In het voorbij lopen was er nog een "wie gehts" uit de mond van Denisa gekomen zonder te stoppen. Ik zei hem dat Gods wegen ondoorgrondelijk zijn maar die van een clubdame nog meer. Waarschijnlijk moest ze haar strategie bepalen want een minuut of vijf later kwam ze alsnog bij mij zitten. Even wat gepraat maar ze had al snel door dat er niets te halen viel en toen Vanessa's poging om via de gokkast haar beurs te spekken mislukt was verdwenen de dames.

Anka en Eugenia hadden eerder al hun neusje door de deur gestoken maar doordat Denisa toen bij mij zat waren ze onverrichter zaken omgedraaid. Het duurde dan ook niet lang voordat de dames kwamen nadat Denisa vertrokken was. In die tussentijd hadden FL en ik al besloten dat we er een punt achter zouden zetten. Niet veel later kwamen ook Sabina en Kim binnen. Sabina vroeg of ik al met Eugenia naar de kamer was geweest. Ik schudde van nee en ze vroeg waarom niet. Nou meiske dat is heel simpel ze heeft het niet gevraagd. Sabina zei in het Roemeens tegen Eugenia dat ze de sleutelsuggestie moest opperen. Duidelijk vergeten dat ik dit kan verstaan. De klanken van het laatste woord waren amper verstompt of Eugenia kwam met de vraag of we naar de kamer gingen. De dames wisten niet dat wij al besloten hadden te gaan. Ik zei dat dit niet ging gebeuren omdat we gingen. Natuurlijk moest er uitleg volgen waarom. Ik zei dat FL erdoorheen zat en we voor hun binnenkomst al besloten hadden te gaan. FL kreeg het te verduren. Gespeeld of niet door de dames maar volkomen onterecht. Hij wilde niet de party pooper zijn en zei als ik een uurtje wilde gaan hij dat nog wel zou overleven. Gezien het feit dat ik dit jaar nog geen enkele sessie korter dan anderhalve uur heb gehad in Venus en ik er niet van hou een sessie tegen de klok af te werken zei ik nee. Eugenia begreep het ondanks dat de onvrede van haar gezicht was af te lezen.

We namen afscheid van de dames en toverden onszelf weer om tot brave burgers in de kleedkamer. FL moest nog een pitstop maken en ik keek vanuit de kleedkamer nog eenmaal de bar in. Eugenia kwam op mij af gelopen en geen idee wat haar bedoeling daarvoor was pakte ik het overgebleven doosje met chocolade en overhandigde dit haar. We leverden de sleutel in en opeens kwam Anka. Vanaf een afstandje stond ze schaapachtig te lachen en zwaaien. Het was duidelijk dat ze hoopte op een uitwisseling van nummers met FL maar hij die al zoveel bijnamen door de jaren heen van mij heeft gekregen wilde er schijnbaar nog eentje op de valreep aan toevoegen, namelijk die van Forrest Gump. Hij gaf haar zijn restant chocolade en het had een hoog "life is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get" gehalte. Hoewel ze er blij mee was was duidelijk te zien dat dit niet de beoogde uitkomst van haar komst was.




Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
VENUS: echte mannen komen van mars ... algemeen topic
« Reactie #81 Gepost op: 27 januari 2021, 16:48:30 »
Dem Chef von der VENUS alles Gute zum Geburtstag!

Halte noch 2 Monate durch, dann sehen Wir Uns wieder !!!!!!!!!

vanKees

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
VENUS: echte mannen komen van mars ... algemeen topic
« Reactie #82 Gepost op: 4 april 2021, 11:50:30 »

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
VENUS: echte mannen komen van mars ... algemeen topic
« Reactie #83 Gepost op: 27 mei 2021, 19:37:07 »
Saunaclub Venus Hamminkeln öffnet am Fr. 04.06. (unter Vorbehalt und wenn die Zahlen unten
bleiben).

vanKees

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
VENUS: echte mannen komen van mars ... algemeen topic
« Reactie #84 Gepost op: 4 juni 2021, 19:40:45 »
Venus scheint heute am ersten Tag schon gut zu 'laufen'!
(Und ich mußte heute auf Arbeit, aber meine Zeit wird kommen!)


vanKees

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
VENUS: echte mannen komen van mars ... algemeen topic
« Reactie #85 Gepost op: 25 juni 2021, 01:24:58 »

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
VENUS: echte mannen komen van mars ... algemeen topic
« Reactie #86 Gepost op: 29 augustus 2021, 11:31:37 »
Judgement Days

Zelden zullen twee kort achter elkaar gemaakte bezoekjes zo verschillend zijn geweest als deze. Heel zwart/wit gesteld zou je kunnen zeggen dat de eerste de hel en de tweede de hemel was. Natuurlijk is dit niet zo. Het is een samenloop van omstandigheden die de dag kleuren.

The History
Toen ik in 2019 voor het eerst deze club bezocht riep hij bij mij gemengde gevoelens op. Alles aan de club straalde sex uit maar het leek wel of ik lucht was. Totaal geen interesse van de dames. Gelukkig werkte er een dame die ik kende uit een andere club. Zij zorgde later op de avond voor de doorbraak. Bij de daarop volgende bezoekjes groeide de club langzamerhand uit tot één van mijn (en ook clubmaatje FL) favoriete etablissementen voor erotisch entertainment. Als liefhebbers van slanke dames voelden we ons al snel als vissen in de Venus vrouwen vijver. Ook de periode in 2020 tussen de 1e en 2e lockdown voelde een bezoekje als thuiskomen. Dus waren de verwachtingen hoog gespannen toen we ons eerste bezoekje van 2021 aan Venus brachten.

Black as Hell (31/07)
FL was wat ongelukkig geweest in zijn bezoekjes aan andere clubs en twijfelde aan zijn ijsberenschap en voor mij was er één club die mijn ervaring van twee dagen eerder (een waanzinnige birthday blowjob bash in het Speelpaleis voor Sugardaddies) zou kunnen evenaren (overtreffen hield ik niet voor mogelijk). De keuze was niet moeilijk. We wisten beiden dat we naar een ander sterrenstelsel moesten vliegen in de hoop op een intergalactische orgastische explosie. De 14 dagen wachttijd na de tweede vaccinatie waren verstreken. Natuurlijk had het eerder al gekund, maar om nu eerst een stokkie in mij te laten steken om daarna mijn stokkie ergens in te kunnen steken haalt het ongedwongene van een clubbezoekje af.

Normaal strooit Spotify de ene na de andere clubgerelateerde song over ons uit tijdens de rit erna toe maar ditmaal waren we al voorbij Wesel voordat we om de oren werden geslagen met WAP van Cardi B en Nicky Minaj. Ietsjes voor drieeën was er het "Sesam Open U" momentje en de deur die toegang verschaft naar de wereld van schone schijn en zijn eigen realiteit opende zich. We werden vriendelijk begroet door Robert. Er volgde eerst de corona (poespas) verplichtingen. Mijn vrijkaartje werd probleemloos geaccepteerd waarvoor mijn dank aan forum en club.

Nadat we ons in onze club outfit hadden uitgedost met een drankje in het rokershok post gevat. The usual suspects hadden al snel door dat we aanwezig waren en na negen maanden volgde er een ietwat koud welkom in vergelijking met normaal. Opmerkelijk was dat één van de dames al vrij snel met "shall i get a key?" bij mij op de proppen kwam terwijl ze weten dat het eerste uurtje toch echt mijn acclimatiseer uurtje is. Nog opmerkelijker was dat nummer twee kort daarop met dezelfde vraag kwam. Toen de dames afdropen keken FL en ik elkaar eens aan van WTF. We namen buiten plaats om te genieten van het zonnetje. Alsof de duivel er mee speelde bleek ook Elton John er te zijn. Ditmaal niet in zijn gebruikelijke kanarie gele outfit maar in het blauw. Het bubbelbad buiten was niet helemaal op temperatuur en nadat FL de temperatuur verhoogd had besloten we een drankje te doen in afwachting.

De Duitse grijsaards die op dat moment in overtal waren hadden zich beklaagd over de muziek en dus werd ons gehoor geteisterd door het foute Duitse schlager uurtje. Voor hen misschien leuk maar voor de rest niet echt en droeg ook niet bij aan de sfeer. FL ging bubbelen en liet zich daarna onder handen nemen door Tuk terwijl ik rustig met mijn Venusvrouwtje bij praatte. Toen zij weer de kost ging verdienen volgde er een aantal dingen mijn de irritatie alleen maar verhoogden.

Nadat FL terugkwam van zijn massage merkte hij meteen mijn verhoogde level van irritatie. We waren het eens dat er een vreemde vibe was tussen de dames. We besloten een hapje te eten en buiten uit te buiken. Na een tijdje kregen we gezelschap van Mara. Wat zij nou precies kwam doen was onduidelijk maar zou later duidelijk worden. Nadat zij weer de kuierlatten had genomen twijfelden wij of we zouden blijven of gaan. Gezien FL's recente missers in clubs en zijn succesratio in Venus dacht ik dat een hoogtepunt hier hem over zijn dooie punt heen kon helpen. We zouden het nog een uurtje aankijken en dan beslissen. De bar was meer een zee van badjassen dan naakte vrouwelijke lijfjes dus maar richting rokershok gegaan. Er kwam een dame binnen en vroeg of ik al gekamerd had. Mijn nee zorgde ervoor dat ze de bar inliep en even later kwam Gia binnen. Mooi meiske maar talenkennis zeer beperkt en dus kwam al snel de vraag "you want to go to the room?". Onder normale omstandigheden zou ik haar zeker een kans gegeven hebben maar wist dat ze gestuurd was. Even later kwam de dame die haar gestuurd had weer binnen lopen. Ik vroeg of ze eerder Mara ook al richting ons gestuurd had. Dit bleek het geval te zijn. Ik maakte haar duidelijk dat ik hiervan niet gediend was en liep weg voordat ik zou exploderen. Een tijdje in het restaurant gezeten om af te koelen om daarna buiten het laatste restje weg te laten waaien. FL had het ook gezien en we besloten te gaan.

Wat we nooit voor mogelijk hadden gehouden was gebeurd. We verlieten beiden ongepopt Venus. Ik had de grootste lol gehad met Mia die als bardame werkte en FL zijn "hoogtepunt" was de massage van Tuk. Als ooit het gezegde "vrouwen komen van Venus en mannen van Mars" van toepassing was op een clubdag dan was het deze.

Heavenly White (14/08)
Zou ik dan toch een stiekeme masochist zijn? Twee weken na het compleet mislukte bezoekje stap ik toch weer in de auto richting Hamminkeln. Een aantal clubs waren al dicht en een aantal zouden de daarop volgende maandag dicht moeten. Het Nederlandse Speelpaleis is een no go op zaterdag voor mij. Eigenlijk was het een ABC-tje (Anka, Bea, Cataleya) wat de doorslag gaf. Na een stukje snelheidsduivel spelen op de snelweg en een stukje slak op de streekweg iets voor tweeën mijn bolide op de parkeerplaats geparkeerd. €50 afgetikt bij Robert, coronapapieren ingevuld en met handdoek en badjas richting kleedkamer gegaan om er als ijsbeer weer uit te komen.

Met een sapje richting rokershok gelopen en daar zat Maya nog in haar wakker worden modus. Ongevraagd deelde ze mede dat Anka sinds vandaag op vakantie was alsof ze aanvoelde dat Anka op mijn lijstje stond. Natuurlijk passeerden de gebeurtenissen van twee weken eerder de revue. Het bezoekje een week eerder aan Babylon was er een van gemiste kansen. De kamergang met Maya vorig jaar was een succes dus besloten om dit een vervolg te geven. Onze uitgebreide (bedtime) story is terug te vinden met de link: https://relaxxxboard.com/index.php/topic,27818.msg142557.html#msg142557

Bij terugkomst hapje gegeten, Cataleya maakte een date met mij en lekker even gebubbeld buiten in het zonnetje. Even met SAS bijgepraat en in afwachting op Cataleya werd ik gekidnapt door Bea die heel slim gebruik maakte van de omstandigheden. Onze uitgebreide (bedtime) story is terug te vinden met de link: https://relaxxxboard.com/index.php/topic,27020.msg142556.html#msg142556

Bij terugkomst zat Cataleya al op mij te wachten. Tijdens mijn herstelperiode om op te laden is ze bij mij gebleven. Onze uitgebreide (bedtime) story is terug te vinden met de link: https://relaxxxboard.com/index.php/topic,25257.msg142555.html#msg142555

Het was iets na 03.00 uur toen ik moe maar voldaan mijn sleutel inleverde bij Robert. Venus had zijn prominente plek in mijn sex sterrenstelsel weer volledig waargemaakt.

The Verdict
Waarschijnlijk was het de 31e een fluke. Aannames, vanzelfsprekendheid en verwachtingspatronen bleken mijlenver uit elkaar te liggen en één groot zwart gat te vormen waaruit het onmogelijk was te ontsnappen. De 14e was weer als vanouds en liet zien waarom Venus mijn favo clubje in Duitsland is.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
VENUS: echte mannen komen van mars ... algemeen topic
« Reactie #87 Gepost op: 17 september 2021, 01:01:45 »
DEMENT

Op de 31e van de 8e met het mooie weer naar de heuvels van Venus getrokken.
Bij de nabije Shell even getankt en vervolgens de parking op.

3G ontvangst werd even gechecked, hoefde geen NAW achter te laten, maar wel een mondkapje op tijdens het verplaatsen.
De theke herkende me van een vorige bezoek. Blijkbaar stond ze voorheen voor de bar, maar nooit de kamer mee op geweest. Ze was wel vriendelijk en behulpzaam. Kwam helpen met de buiten sauna warm te krijgen en kwam zelfs aufguss langsbrengen.

Ook degelijk gegeten bij de club. Zal maar niet herhalen wat er allemaal niet lag ;)
Maar er viel best wat te combineren uit de voerderbakken. Vind het alleen ook daar jammer dat het konijnenvoer onafgedekt ligt, waardoor vliegen vrij spel hebben... Dat is helaas bij meer clubs het geval, dus ik ging voor de warme kost, welke wel achter schuifdeurtjes zat. Ook een grote verbetering in het restaurant is dat ze schijnbaar de tip hebben opgevolgd door elektrische verwarmde bakken te gebruiken in plaats van de brandpasta die voor behoorlijk wat dampen zorgen. Dan was het in het restaurant of benauwd of fris als de ramen open stonden.

Een fraaie slanke blondine kon erg verleidelijk dansen in de kooi, en ook buiten de kooi wiegde ze soms sexy op de muziek mee.
Aan de bar werd ik ineens aangesproken door een andere dame. Ze beweerde me te kennen van FKK World. Jeetje, wat een geheugen hebben die dames toch. Ben er maar 1 keer geweest, maar ze wist bepaalde details te noemen van onze ontmoeting. Dat kon niet missen.
We gingen de kamer op om onze ontmoeting verder te zetten. Het werd een lekkere sessie.

Terug me tegoed gedaan aan het warme buffet en wat wellness rondjes gedaan. De binnen jacuzzi stond uit en de binnen sauna was niet heel heet. Beetje bio sauna gevoel. De sauna buiten werd wel goed heet. Pas alleen wel op voor de vloer die aan renovatie toe is. Provisorisch hebben ze het met nagels en schroeven proberen te herstellen. Tegen mijn normale doen in ditmaals met slippers de sauna in geweest. Op blote voeten loop je risico op splinter of meer...
Enfin, ik liet me dus niet tegenhouden en genoot van een lekkere hete sauna, na de milde sauna binnen. Vervolgens lekker rustig afkoelen, afspoelen (wel jammer dat die buiten douche niet warm kan), en vervolgens voor het eerst eens echt even hun 'zwembad' proberen. Ben er wel es eerder in geweest, maar toen zwom ik helemaal als een baksteen. Enfin, even het bedieningspaneel bestudeerd, en het bleek geen rocket science te zijn. 3 jet stream standen en nog wat decoratieve fontein actie. Maar pokke, wat is dat zwaar! Ik vermoed dat dit op open water zwemmen lijkt. Want zelfs 1 enkele jetstream is me te machtig. En hoe harder je zwemt, hoe meer golven je creëert in dat mini badje, die neus en mond binnendringen. Nee, ik gebruik het wel als veredelde milde dompelbad...
De jacuzzi dan maar vervolgens proberen. Tref ik ineens een heer aan die bekend voor leek te komen. Zonder bril ziet deze mol geen ene drol, maar een tip dat we elkaar onlangs troffen deed al snel een belletje rinkelen. Het was ijsbeer Mooiejoke. Die ging voor me jacuzzi in.
Ik vroeg ook maar beleefd of ik er bij mocht. Nee, was het (gespeelde) botte antwoord van de lummel die elders nog een heer leek ;)
Das pech hebben voor je jonguh, want ik duik er mooi in. En even later zaten we in het warme water. Heerlijk om weer even op temperatuur te komen na een kouwe douche.

Beetje zitten ouwehoeren, waarbij we constateerden dat het jammer was dat er wat insecten aan het pootje baden waren. Ik merkte op dat het jammer was dat ze geen netje ofzo hebben om die eruit te vissen.
En natuurlijk de line up besproken, waarvan een dame met brilletje ons interesse wel had.

Komt daar ineens die vriendelijke theke ons van multimedia entertainment voorzien. Hun jacuzzi buiten heeft namelijk een TV. Nou, dan had ik liever de live entertainment vanuit de jacuzzi binnen ;)
De lieverd zette voor ons ook nog eens de bubbels en de jet streams aan. Vriendelijk bedoeld, maar zo kon ik Mooiejoke niet meer verstaan. Beetje zitten dollen met de theke. En ook opgemerkt dat er zo veel vliegjes in de jacuzzi zaten. En warempel, achter de jacuzzi toverde ze een netje te voorschijn en begon de drenkelingen te 'redden'.

Na een poosje leek het ons hoog tijd om es te kijken of de slanke dame met brilletje beschikbaar was. Aangezien Mooiejoke op de klok moest letten, gaf ik hem een head start. Maar ze was niet gespot, totdat ik haar plotsklap zag gaan roken. Mooiejoke liet haar toch varen, en toen ik even later vroeg of ze beschikbaar was, bleek ze met meerdere afspraken die dag al volgeboekt.
Jammer, wellicht een andere keer.

Beetje gegeten nog van het warme buffet, en nog wat wellness rondjes gedaan, lekker genoten van de zon, om vervolgens in de bar even een drankje te halen. Zie ik ineens die blonde dame die zo goed kon dansen. Sara blijkt ze te heten. We hebben even kennis gemaakt, om die kennismaking intiem op de kamer te vervolgen. Ze zou een nieuwe piercing hebben, waardoor het 1 en ander niet mogelijk zou zijn. Jammer dat ze er pas mee op de kamer komt. Enfin, ik ben de moeilijkste niet.
Lekker kamertje gehad.

Na nog een hapje en wat wellness rondjes even in de kino gelegen voor vertrek naar Mentholland. De kabaal viel deze keer wel mee in de kino, mede ook omdat openbare actie voorlopig niet mag. En ik heb ook het idee dat de volume iets minder luid staat. Maar ik mis toch wel een rustig relax plekje. De vriendelijke theke wist me nog wel te vertellen dat de manager plannen heeft om een relax ruimte bij te bouwen.
Zoals met zo veel plannen, ideeën en voornemens denk ik dan maar: eerst zien, dan geloven.

Hopelijk blijft het weer nog eventjes een beetje mooi. Dan zou ik graag terug komen om in hun tuin van de zon te genieten. Want hoewel je het verkeer langs hoort gaan, is het altijd nog een stuk relaxter dan de muziek binnen.

P.S. Veel later thuis zat ik in m'n dagboekje terug te zoeken naar mijn ontmoeting met Anastacia in FKK World. En verrek! Het klopt wat ze zei, maar... met hetzelfde verhaal wist ze me al eens eerder eind 2019 te strikken voor een kamertje.
DEMENTholbear strikes again!

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
VENUS: echte mannen komen van mars ... algemeen topic
« Reactie #88 Gepost op: 4 oktober 2021, 13:59:53 »
The Last Girl Standing

Ieder excuus is een goed excuus om een club te bezoeken. Afgelopen donderdag was het op de kop af tweeënhalf jaar geleden geleden dat ik voor het eerst een voetstap in Venus had gezet en dus maar weer eens naar Hamminkeln gereden. Vorig jaar een aantal keer op deze dag de club bezocht en dat is me toen goed bevallen. Rond 13.00 de parkeerplaats opgedraaid en na de entree en omkleed procedure de bar ingelopen. Soms voel je dat er iemand achter je loopt. Het was Sara en natuurlijk elkaar even begroet. Ze had donkerpaarse lipstick op en het gaf het meisje meisje een beetje een gothic uitstraling. Ik vroeg of ze in a dark mood was en zij counterde dat ze vandaag a bad girl was. Met een jus d'orange liep ik het rookhok in waar ik al snel gezelschap kreeg van haar. Zij kwam binnen met een koffie en een cola. Duidelijk dat ze een overdosis aan cafeïne nodig had om haar ontwakingsproces te bespoedigen. Wat bijgepraat en haar gezegd dat ze wist waar ze me kon vinden zodra ze wakker was.

Na enkele minuten kwam ze bij mij zitten en waarom verder tijd verspillen als we de uitkomst toch al weten. Haar lekkere lijfje onder handen genomen met een massage en als beloning kreeg ik matching lipstick op mijn lippen. Dit zag er waarschijnlijk komisch uit gezien haar lach en ze besloot mijn borstkas te gebruiken om de laatste restanten van haar lippen te transfereren. Een heerlijke BJ van het type kijk eens hoe goed ik het kan zonder handjes volgde die ik een paar keer moest onderbreken anders had ze een toetje in haar snoetje gehad. Toen ik haar de laatste keer onderbrak duwde ze me resoluut tegen het bed en schakelde een tandje bij om dan heel langzaam met haar tongetje langs de eikel te gaan om de opgebouwde overdruk weer te laten zakken. Met een geile blik in haar ogen vroeg ze of ik de liefde wilde bedrijven. Na haar inspanningen vond ze het tijd dat ik me ook wel mocht inspannen in de oudste variant van het liefdesspel. Slow en steady begonnen om te voorkomen dat de snelste sprintertjes onder de spermatozoïden voortijdig de finishlijn zouden bereiken. Uiteindelijk hebben ze toch een eindspurt ingezet en knalden ze in volle vaart tegen de rubberen omheining. Er was bijna een uur verstreken en Sara vroeg wat we deden. Ik zei dat ik liever op een later tijdstip na een herstelperiode voor een tweede ronde ging dan nu. Haar de wedstrijdpremie gegeven en met een kus afscheid genomen.

Na een douche en een late lunch cq zeer vroeg diner even buiten afgekoeld. In gesprek geraakt met een Duitser die in afwachting was op Anka. Met grote ogen keek hij mij aan toen ik zei dat ik nog nooit met haar geweest was. Lachend zei ik dat van alle dames door de jaren heen in Venus die in aanmerking kwamen zij the last girl standing was. Kort daarop stak Anka haar hoofdje door de deur en zei tegen de Duitser dat ze na een sigaretje klaar was voor hem. Je laat zo'n meiske niet alleen roken en wij volgden haar naar het rokershok. Om hen niet te storen zette ik mij iets verderop. Zo nu en dan wierp ze een veelbetekenende schalkse blik mijn richting uit. Zij verdwenen en ik raakte aan de praat met een andere beer. Na een tijdje voegde Mariana zich bij ons en zoals zo vaak kent gezelligheid geen tijd. Anka kwam binnen lopen en ik kreeg dezelfde blik als eerder van haar. Het zorgde ervoor dat Mariana zich "get a room" liet ontvallen. Ik zei dat Anka en ik nog nooit samen een kamer gedeeld hadden. Anka bevestigde dit. Mariana keek mij vol ongeloof aan en zei dat dit nu makkelijk op te lossen was en Anka volgde haar opzetje door te vragen of ze een sleutel moest halen. De kans dat ze later niet meer beschikbaar zou zijn zorgde ervoor dat ik ja knikte.

Onderweg naar de kamer zei Anka verrast te zijn dat ik met haar wilde kameren. Ze had altijd de indruk gehad dat ik geen interesse in haar had. Ik begon te lachen en zei dat Sara eerder zich ook al in soortgelijke bewoordingen had uitgelaten. Ik vervolgde door als ik een top 3 moest maken van dames die het dichts bij mijn ideaalplaatje kwamen zij en Sara ertoe behoorden waarop bleek dat ze derde wel gied kon inschatten door Cataleya als ontbrekende derde te benoemen. Het brilletje dat haar de sexy secretaresse uitstraling ging af en nu viel me pas op hoe mooi haar gezicht is.  Zoals gebruikelijk begonnen met een massage. Het werd al snel duidelijk dat de magere bezetting haar tol beginnen te eisen van haar lichaam. De nodige pijnpunten ontdekt. Na afloop was ze dankbaar voor de verlichting hiervan. Op de sessie die volgde was vaktechnisch niets op te merken. Goede BJ en haar Cowgirl in slakkentempo was heerlijk. Toch voelde het ietwat klinisch aan gezien de wijze waarop ze tongzoende en hoe ze op voorhand zeer precies haar lipstick had verwijderd. Je zou het kunnen vergelijken met een IC-verpleegster die precies weet wat ze doet. Iemand als Sabina is dan een eerste hulp verpleegster die er vol voor gaat en er geen moeite mee heeft als het down and dirty wordt. Natuurlijk kan het een rol spelen dat dit onze eerste keer was en we elkaars voorkeuren nog moeten leren kennen. Zeer benieuwd hoe een tweede sessie zich gaat ontwikkelen.

Na een verfrissende douche met een colaatje het rokershok ingelopen alwaar ook Sabina zich bevond. De verwikkelingen van twee maanden eerder uitgesproken en besloten de strijdbijl te begraven. Het haar laten "roken" van mijn "vredespijp" zal voor een andere keer zijn. Nog een tijdje met een beer gepraat en daarna een hapje gegeten om dan weer met een sigaretje het uitbuikproces te bevorderen. Eugenia kwam een praatje maken en de optie open gelaten om later mijn huwelijkse voorwaarden tov haar te voldaan. Terug in de bar was er de vreemde situatie dat 7 van de 8 aanwezige dames beschikbaar waren en Sabina had de rol van ceremoniemeester op zich genomen voor een dansfeestje. De stemming zat er goed in. Na een tijdje een sigaretje gaan roken en ik kreeg gezelschap van Gia. Een prachtmeid die zo uit een sprookje van 1001 nachten lijkt weg te zijn gelopen. Ze begint al iets spraakzamer te worden. Ze blies cirkeltjes met de rook en vroeg of ik dat ook kon. Ik knikte nee en zei dat vrouwen sowieso beter in "blowing" zijn. Een prachtige lach verscheen op haar gezicht en met ondeugende pretoogjes knikte ze ja. Sabina kwam binnen en zei dat we naar de bar moesten komen voor iets speciaals.

Sabina, Sandra, Vanessa, Mariana en Gia liepen weg. Er werd een inleidend muziekje gestart en de rook machine werd aangezet. De dames liepen de trappen van de verhoging op en namen plaats op de rug van de bank met hun knieën. Sabina gaf het teken aan de barman en een Coyote Ugly achtige show viel ons ten deel. Gia zocht veelvuldig met een grote glimlach oogcontact. Ik zou genadeloos voor de bijl zijn gegaan na afloop ware het niet dat een viertal corpsballen zich als hongerige gieren zich op de dames stortten. Eugenia die tijdens de act aan de bar was blijven zitten bleek in de rook te zijn opgegaan. Hoewel mijn hormoonspiegel danig de lucht was ingeschoten had ik geen zin om te wachten tot Eugenia of Gia weer boven water zouden komen en besloot om het voor gezien te houden. Dacht ik dat na de sessie met Anka ik de laatste van potentiële kandidates kon afstrepen heeft Gia zich nadrukkelijk in de kijker gespeeld en de titel van last girl standing overgenomen. Het zal dan ook niet lang duren nu ik weer een nieuw excuus heb eer ik weer terugkeer in het buitenaardse paradijsje Venus.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
VENUS: echte mannen komen van mars ... algemeen topic
« Reactie #89 Gepost op: 13 oktober 2021, 01:12:14 »
IJSSCHOTS

Op m'n 3e relax dagje besloot ik naar een ander 'kuuroordje' in de buurt te gaan. SC Venus is de 3e en laatste SC in de buurt die ik, welke nog open is en een jacuzzi heeft. Dat gebubbel vind ik wel lekker ontspannend, voordat je een hete sauna in duikt.

En met het mooie weer ook nog ideaal om de laatste warme zonnestralen van het jaar op te vangen in hun tuin. Voor aankomst nog even bij de Shell in de buurt wezen tanken.
Ik wou erna eigenlijk gelijk doorrijden. Toch was ik wel een beetje benieuwd hoe Marisol/Gallardo er nu bij staat. Destijds een troosteloos gezicht met de verbrande uitbouw, rolkoffers en lingerie van dames rondslingerend, en nog een verdwaalde slipper op de parking tegenover de club...
Nu staat alleen de villa nog en ligt er een braak terrein naast, waar ooit eens een restaurantje, uitgebreide wellness en een grote kino stond. Met de huidige corona en economische situatie zie ik niet snel een feniks uit het as herrijzen. De SC glorie dagen lijken haast achter ons te liggen, en het zal kapitalen kosten om deze club weer op te bouwen.
Weer een IJSSCHOTS minder voor ijsberen om zich te vertoeven...

Genoeg getreurd, er stond namelijk wat leuks in het vooruitzicht: slanke deernes van Venus!
Paar minuten later stond ik aan de poort te rammelen, en werd vlot binnen gelaten.
Even alles checken en mocht me daarna opfrissen en omkleden. Lekker even ontbijtje genuttigd in hun resto. Paar vliegen hadden vrij spel bij het konijnenvoer, dus nam alleen van het warme eten wat achter schuifdeurtjes zat.

Erna spotte ik Anka en hoefde niet te twijfelen. De vorige keer had ze meerdere afspraakjes voor de dag al staan. Maar early birds catches the worm! Dus kon gelijk met haar op de kamer.
Toen ze haar brilletje af deed vond ik haar nog mooier dan ze al was. Beetje als de film She's all that ofzo. Muurbloempje veranderd in een Cinderalla schoonheid. Kanonnuh! Goeie service ook, heb genoten van een heerlijk kamertje.

Erna even bijkomen met een wellness rondje. Lekker rustig opwarmen in de jacuzzi. Vervolgens het luie zweet eruit in de sauna die ik van te voren goed had opgewarmd. Om aansluitend lekker in de tuin af te koelen en van het zonnetje te genieten.
Ik bleek niet de enige, want er waren meer zonneaanbidders te vinden. Een Duitser meende me te kennen van YY. Zou best goed kunnen. Dementholbear was het in elk geval alweer kwijt...

Terug in de bar werd ik semi verrast door Marianne. Semi, want voor haar had ik het zo gepland om woensdag naar Venus te komen tijdens deze roadtrip. De vorige keer herinnerde ze me er nog even fijntjes aan om langs te komen. DVP's ook...
Maar toegegeven, onze hernieuwde kennismaking was geen straf. Elkaar verwend en had genoten van een geweldig kamertje.

Erna nog een fraaie brunette gespot, die helaas bezet was. Dus mezelf vermaakt middels wat wellness rondjes en m'n e-reader. In het bijzonder prettig vond ik dat hun jacuzzi binnen weer aan stond en ik zodoende al bubbelend kon genieten van de ene danspaal showtje na de andere.

Intussen was het zonnetje al onder, en had ik ook een hapje op, in de jacuzzi zat ik beetje te twijfelen wat te doen.
Van Venus vind ik het jammer dat ze binnen geen dut ruimte hebben om even op te laden. Dus besloten om te vertrekken naar elders waar dat wel kan in een kino...