Auteur Topic: Schippersstraat 25/1 (dag) 24/3 (avond), SARA  (gelezen 230362 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #165 Gepost op: 26 juni 2020, 02:34:12 »
Kippenneuker, barti, VDB en andere viespeuken, jullie mogen jullie aanmelden  :bud :lol
Potverdekke...ik sta bij de viespeuken geklasseerd! Als of ik hier de enige ben die Sara veelvuldig bereden heeft.

 :pompe
  
  

Offline loving-it

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #166 Gepost op: 2 juli 2020, 23:50:41 »
Aangezien Sara nog niet over nieuwe fotokes beschikt, plaatsen we alvast een setje van voor haar verbouwing  ;D ;)

Ik hoop volgende week ergens einde van de week klaar te zijn met mijn administratie, en dan neem ik het fototoestel ter hand en ga ik een paar uurtjes met Sara op pad.
Ik kan altijd een chaperone gebruiken om haar in de juiste houding te zetten, dus Kippenneuker, barti, VDB en andere viespeuken, jullie mogen jullie aanmelden  :bud :lol

Lukt het met die foto’s of moet ik ff helpen?


Voorlopig moeten jullie het hier mee doen, bij in de fotoselector rechts, die griet  :happy ;D














  
  

Offline brosserke

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #167 Gepost op: 14 juli 2020, 16:53:56 »
ik had vandaag nog eens een wandeling gepland in het SKW, ik had veel zin om nog eens bij Sara langs te gaan maar ik wist niet hoe haar reactie :040: :mistress :040: ging zijn na de laatste weken dat ik ze een beetje(te veel) genegeerd had, dus met een klein hartje(en pietje) naar het SKW, ondanks dat de regen met bakken naar beneden kwam op het moment dat ik toekwam, toch besloten om veiligheidshalve een toertje te maken en niet direct naar haar raam te gaan en af te wachten hoe ze zou reageren als ze me zag in de verte... en idd, ik kreeg snel berichtjes met veel ;D ;D  van haar dat ze me gezien had in het SKW, dus direct geantwoord dat ik onderweg was(ikke al een beetje meer op mijn gemak)
eenmaal binnen en na een kort babbeltje en het verplichte wasje, mocht ik plaatsnemen en was ze weer de Sara zoals ik ze kende: ze weet zonder dat ik veel moet zeggen wat ik wil en deed dit dan ook weer voortreffelijk, wat heb ik genoten, de andere dames waar ik de voorbije weken bij geweest ben zijn ook goed maar bij Sara voel ik me toch op de één of andere manier meer op mijn gemak en dat speelt ook mee, nu maar hopen dat ik mijn voornemen om ietsje minder naar het SKW te gaan kan volhouden....
  
  

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #168 Gepost op: 15 juli 2020, 01:42:16 »
nu maar hopen dat ik mijn voornemen om ietsje minder naar het SKW te gaan kan volhouden....
Simpel he. Je gaat gewoon gedurende 1 week elke dag. Daarna 1 week iets minder. Enz. Op die manier voldoe je om de week aan jouw voornemens om iets minder vaak te gaan, en tegelijk kom je tegemoet aan wat je echt wil, maar niet tegenover jezelf durft toe te geven: méér gaan.

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
  
  

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #169 Gepost op: 12 augustus 2020, 16:35:11 »
Ik dacht, ik zet maar eens wat recente foto's.... (met toestemming)
  
  
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline CrimsonGuard

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 58
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #170 Gepost op: 12 augustus 2020, 17:49:37 »
Ik zie  maar 1 foto, dat klopt?
  
  

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #171 Gepost op: 12 augustus 2020, 20:20:04 »
Ik zie  maar 1 foto, dat klopt?
Neen, we gaan die foto's op de juiste manier bij in haar AD zetten.
Dus de regeltjes volgen, InLineAttachments gebruiken we voortaan niet meer, we linken naar een externe website.
Maar pas tegen dat het onder de 25 graden wordt, anders is het zweten als een paard  ;)
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #172 Gepost op: 12 augustus 2020, 23:34:17 »
anders is het zweten als een paard  ;)
Van een (werk)paard weet ik niet zo heel zeker hoe het zit met zweten, maar van een ezel wordt wel eens gezegd dat hij al zweet van te sch..ten.

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
  
  

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #173 Gepost op: 13 augustus 2020, 12:25:55 »
WhatsApp: +32 465 80 98 31


















Voorlopig moeten jullie het hier mee doen













  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #174 Gepost op: 14 augustus 2020, 22:29:49 »
Ondanks de hitte deze Sara nog eens bezocht.  Dit was veel te lang geleden, ook volgens haar  :lol
Ik heb haar ooit ergens een schitterend juweel, een mystiek meisje oh zo moeilijk te definiëren, genoemd. Ze heeft me daar toen op aangesproken en zei " i liked what you wrote about me ".

Nu meer dan 1 jaar later heb ik ze nog eens bezocht. Ik denk dat de meiden liever hebben dat je elk week langs komt en niets over hen schrijft dan dat je lovend over hen schrijft en maar 1 keer per jaar langs komt ....

De deur ging snel open toen ik richting haar deur stapte. En we waren vlug boven ook. Eenmaal op de kamer ging de deur onmiddellijk op slot. Ontsnappen was vanaf toen onmogelijk .  :dance2
Niet dat ik dat wou. Wat blijft dit toch een mooi kind, toch voor mij , ze was ook fier op haar nieuwe boobies. Deze had ik alleen nog maar gezien van op afstand. Zij is er alleszins erg tevreden mee,  voor mij waren de vorige best ok, maar de huidige  :tietjes ook . Ze zou ze nog willen laten upgraden  .... ? Overdrijven is nooit goed volgens mij.

Sarah is niet alleen bloedmooi ( volgens mij heren, jullie mogen hier gerust anders over denken) maar ze werkt ook met 100 % commitment, ze doet wat ze belooft  :sexxx  :blonde  :bonken backen 000006 en ze doet dat heel goed .

Bij het het afscheid heb ik haar beloofd dat het nu geen jaar meer zal duren voor ik nog eens binnenwip. Als ik het goed begrepen heb zou ze in september even gaan uitblazen in Roemenië.  In mijn agenda staat ze terug ingepland voor begin december .... maar ik en plannen zijn geen goede match .




  
  

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #175 Gepost op: 28 augustus 2020, 12:00:58 »
Deze engel, soms ook wel Denderende Diva, ongrijpbaar karakter en lastig ego met het prachtigste lichaam,
Kortom, dit geweldig wezen, is vanaf midden september voor twee weekjes afwezig.
Zo wie zichzelf nog wil laten afzien, of dit goddelijke lijf/wijf wil aanbidden.... u weze gewaarschuwd!
  
  
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Ronny Bovenaars

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 78
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #176 Gepost op: 28 augustus 2020, 23:09:01 »
Ondertussen heeft den deze ons Sara al verschillende keren bezocht, den tettendoctor heeft echt subliem werk afgeleverd!!!
Haar strakke slanke lijf met die dikke silli's, een perfecte combinatie! Ik zeg YESS!
  
  

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #177 Gepost op: 29 augustus 2020, 00:10:19 »
Dat zweepje.....ik zou er bang van worden.
Maar waar, het is een lekker ding. En de dokter heeft puik werk verricht  :tietjes
  
  
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #178 Gepost op: 29 augustus 2020, 22:18:05 »
Ik denk dat haar karakter en skills belangrijker zijn dan haar dokter. Prammen vind je overal, maar Sara vind je enkel in het SKW op die ene plek...


 :douchen
Dat zweepje.....ik zou er bang van worden.
Maar waar, het is een lekker ding. En de dokter heeft puik werk verricht  :tietjes
  
  
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #179 Gepost op: 7 september 2020, 17:56:12 »
20 september zal deze "onnavolgbare brok kinky plezier" ons een tweetal weekjes verlaten.... het mooiste Roemeense achterwerkje zal dan even gemist moeten worden....
  
  
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....