Auteur Topic: Schippersstraat 32/3, Andrea (Roemeens, Dag)  (gelezen 107995 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/3, Andrea (Roemeens, Dag)
« Reactie #15 Gepost op: 29 juni 2020, 21:27:27 »
AD ANDREA

Andrea is te bereiken op whatsapp en per telefoon op +32 465 68 44 83
























  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/3, Andrea (Roemeens, Dag)
« Reactie #16 Gepost op: 29 juni 2020, 21:28:31 »
het is vroeg nacht vandaag ...
At your service, heren, geniet van jullie schatjes  ;D ;)
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/3, Andrea (Roemeens, Dag)
« Reactie #17 Gepost op: 29 juni 2020, 21:33:34 »
Alles bij mekaar een paar uur uur werk (foto's downloaden, overzetten, wat achter de schermen wat onnozeliteiten aanpassen en alles online poten, ach, pak 3 à 4 uur werk voor de 8 dames)


Dat zou me als frankkinky al zo een slordige 4000 euro hebben opgeleverd .... ik heb de verkeerde job gekozen  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline brosserke

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/3, Andrea (Roemeens, Dag)
« Reactie #18 Gepost op: 30 juni 2020, 17:32:34 »
deze namiddag had ik de keuze om ofwel een tijd op de ring stil te staan ofwel binnendoor richting  de 'konijntjes laten pijpentunnel'te nemen, het laatste genomen en natuurlijk de ingang van de tunnel gemist en in het SKW verzeild geraakt, een 3/4 toertje gedaan in beide richtingen en dan maar Mocata's voorbeeld gevolgd en bij Andrea aangeland,na de kennismaking ook terloops gevraagd of zij de Andrea was waar haar foto's op Relaxxxboard staan(kwestie van aan klantenbinding te doen voor RB) & ook gezegd dat ik wou komen op Mocata's aanraden.
ze mag er idd wezen, knap slank lichaam met lekkere kleine borstjes(wie het kleine niet eert, ...), conversatie is vlot genoeg al kan de woordenschat wat uitgebreider maar ik was daar niet om een grote conversatie te houden, kort uitgelegd wat ik wou en dan maar overgegaan tot de actie, ze kwam naast me op haar knietjes zitten op het bed en begon direct met de kleine te spelen waardoor deze snel in volume toenam en dan ook snel tussen haar mooie lipjes verdween, na een tijdje ging ze tussen mijn benen zitten en pijpte me lekker verder, zelfs redelijk diep(moeten ze niet van mij maar ik zeg er geen nee meer tegen) ik raakte redelijk opgewonden en daarna gevraagd of ze 69 zag zitten,na de manoeuvres verder gedaan en dan met een zalig goede handjob kunnen komen terwijl zij lekker op mijn gezicht bleef zitten(ofwel zat ze makkelijk ofwel deed ik het eens goed :lol) echt een naam om te onthouden,ik zal er nog wel eens langs gaan
  
  

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/3, Andrea (Roemeens, Dag)
« Reactie #19 Gepost op: 13 juli 2020, 10:51:07 »
Andrea zou sinds vandaag op SS 30 staan maar ik weet niet exact in welk raam. Het juiste raamnummer volgt dus nog eerstdaags.

Tenzij iemand het raamnummer van de "séparé" op SS 30 kent?
  
  

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/3, Andrea (Roemeens, Dag)
« Reactie #20 Gepost op: 17 juli 2020, 17:51:20 »
Andrea zou sinds vandaag op SS 30 staan maar ik weet niet exact in welk raam. Het juiste raamnummer volgt dus nog eerstdaags.

Tenzij iemand het raamnummer van de "séparé" op SS 30 kent?


Zoals hieronder reeds aangekondigd is Andrea sinds het begin van deze week verhuisd naar SS 30/1

@moderator:  graag haar adres aanpassen aub

Thx!
  
  

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/3, Andrea (Roemeens, Dag)
« Reactie #21 Gepost op: 7 augustus 2020, 10:43:20 »
Ik kon het dan toch niet laten om deze knappe Andrea nog eens te bezoeken. Mijn eerste bezoekje was geslaagd maar degene die volgde waren van topniveau. Héél lief , héél geil en héél gewillig is deze knappe griet. Voor zo'n jong meisje kan ze heel goed pijpen en die strakke poes van haar doen me alweer verlangen naar het volgende bezoekje  :039:.

Blijkbaar is Andrea even verliefd op haar lichaam als ik want ze plaatst geregeld nieuwe foto's van dat prachtige lijfje ;

Wat een prachtig steekkontje heeft ze toch :kissass






 t4517 t4517
  
  

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/3, Andrea (Roemeens, Dag)
« Reactie #22 Gepost op: 7 augustus 2020, 13:00:06 »

Wat een prachtig steekkontje heeft ze toch :kissass

Haha, een steekkontje  :bud  Ik zal maar niet vragen wat jij er dan wel in steekt.... :kissass :lol_hitting:
  
  

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/3, Andrea (Roemeens, Dag)
« Reactie #23 Gepost op: 27 augustus 2020, 04:53:31 »
Ook Andrea is vertrokken naar het thuisland. Geen idee wanneer ze terugkomt , als ze al terug komt.....

  
  

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/3, Andrea (Roemeens, Dag)
« Reactie #24 Gepost op: 27 augustus 2020, 12:27:22 »
Een scenario dat wel vaker optreedt is, dat een meisje het niet meer ziet zitten, gezien de platte buisiness op een bepaald moment. Het thuisland lijkt dan de oplossing, tot ze daar ook constateren dat er geen geld meer is om te overleven. Zo gauw ze via via weten dat de buisiness terug wat aantrekt, komen ze dan vaak terug.

Daarbij wordt 2 keer de kost van de reis verloren, maar op een bepaald ogenblik is het voor de meisjes niet meer duidelijk waar de toekomst kan liggen. Na een wekenlange lockdown zonder noemenswaardige inkomsten, was de heropleving te snel afgebroken door de vakantiemalaise plus heropflakkering van het virus annex maatregelen plus gekke shifturen. Meisjes proberen creatief te zijn, maar je kan niet blijven improviseren.
  
  

Offline BlueDevil

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/3, Andrea (Roemeens, Dag)
« Reactie #25 Gepost op: 13 september 2020, 12:28:16 »
Blijkbaar is Andrea even verliefd op haar lichaam als ik want ze plaatst geregeld nieuwe foto's van dat prachtige lijfje ;
Pas op, je hebt de foto's van Redlights zelf gelinkt, maar zodra die advertentie verdwijnt, zullen die foto's hier ook niet meer zichtbaar zijn. Daarom heb ik ze zelf even op imgbb.com gezet. Bewaren... voor de wetenschap :lol_hitting:




  
  

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/3, Andrea (Roemeens, Dag)
« Reactie #26 Gepost op: 13 september 2020, 13:11:35 »
Goed bezig BlueDevil ! :sign0098:

Hopelijk komt de knappe Andrea snel terug want ze wordt gemist !
  
  

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/3, Andrea (Roemeens, Dag)
« Reactie #27 Gepost op: 27 september 2020, 15:53:29 »


Andrea zou terug aan het werk zijn in ons SKW op SS 32/3.

Ik heb het zélf nog niet kunnen verifiëren dus als iemand dit even zou kunnen bevestigen?

@moderator: als het kamernummer SS 32/3 klopt dan kan haar adres in de titel van het topic ook aangepast worden.

Thx!
  
  

Offline BlueDevil

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/3, Andrea (Roemeens, Dag)
« Reactie #28 Gepost op: 27 september 2020, 19:46:28 »
Werkt zij door de lockdown nu ook 's avonds? Weet iemand wanneer zij gewoonlijk vertrekt?
  
  

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/3, Andrea (Roemeens, Dag)
« Reactie #29 Gepost op: 27 september 2020, 20:39:32 »
Werkt zij door de lockdown nu ook 's avonds? Weet iemand wanneer zij gewoonlijk vertrekt?
We weten nog geeneens of ze echt terug is, dat zal morgen wel ontkend of bevestigd worden van onze reporters ter plaatse.
Vanderbeffen kan dan ook haar werkuren vragen, hij doet toch zijn rondes daar  ;)
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal