Auteur Topic: Schippersstraat 32/3, Andrea (Roemeens, Dag)  (gelezen 107576 keer)

Offline brosserke

• rakker
Schippersstraat 32/3, Andrea (Roemeens, Dag)
« Reactie #19 Gepost op: dinsdag 30 juni 2020, 17u32 »
deze namiddag had ik de keuze om ofwel een tijd op de ring stil te staan ofwel binnendoor richting  de 'konijntjes laten pijpentunnel'te nemen, het laatste genomen en natuurlijk de ingang van de tunnel gemist en in het SKW verzeild geraakt, een 3/4 toertje gedaan in beide richtingen en dan maar Mocata's voorbeeld gevolgd en bij Andrea aangeland,na de kennismaking ook terloops gevraagd of zij de Andrea was waar haar foto's op Relaxxxboard staan(kwestie van aan klantenbinding te doen voor RB) & ook gezegd dat ik wou komen op Mocata's aanraden.
ze mag er idd wezen, knap slank lichaam met lekkere kleine borstjes(wie het kleine niet eert, ...), conversatie is vlot genoeg al kan de woordenschat wat uitgebreider maar ik was daar niet om een grote conversatie te houden, kort uitgelegd wat ik wou en dan maar overgegaan tot de actie, ze kwam naast me op haar knietjes zitten op het bed en begon direct met de kleine te spelen waardoor deze snel in volume toenam en dan ook snel tussen haar mooie lipjes verdween, na een tijdje ging ze tussen mijn benen zitten en pijpte me lekker verder, zelfs redelijk diep(moeten ze niet van mij maar ik zeg er geen nee meer tegen) ik raakte redelijk opgewonden en daarna gevraagd of ze 69 zag zitten,na de manoeuvres verder gedaan en dan met een zalig goede handjob kunnen komen terwijl zij lekker op mijn gezicht bleef zitten(ofwel zat ze makkelijk ofwel deed ik het eens goed :lol) echt een naam om te onthouden,ik zal er nog wel eens langs gaan

Offline sexmachine

• admin
« Reactie #18 Gepost op: maandag 29 juni 2020, 21u33 »
Alles bij mekaar een paar uur uur werk (foto's downloaden, overzetten, wat achter de schermen wat onnozeliteiten aanpassen en alles online poten, ach, pak 3 à 4 uur werk voor de 8 dames)

Dat zou me als frankkinky al zo een slordige 4000 euro hebben opgeleverd .... ik heb de verkeerde job gekozen  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

• admin
« Reactie #17 Gepost op: maandag 29 juni 2020, 21u28 »
het is vroeg nacht vandaag ...
At your service, heren, geniet van jullie schatjes  ;D ;)

Offline sexmachine

• admin
« Reactie #16 Gepost op: maandag 29 juni 2020, 21u27 »
AD ANDREA

Andrea is te bereiken op whatsapp en per telefoon op +32 465 68 44 83

Offline Kippenneuker

• rakker
« Reactie #15 Gepost op: maandag 29 juni 2020, 21u19 »
Maar weet je, ik zal jullie vannacht plezieren en haar bij rechts zetten
Dan zijn jullie bij haar in één simpele klik  ;D ;D ;D ;D
er loopt iets fout, klik op de foto en ik kom bij Melissa uit....

Ik heb het al via PM gemeld aan Sexmachine, hij zal dat wel snel aanpassen.

Offline brosserke

• rakker
« Reactie #14 Gepost op: maandag 29 juni 2020, 21u17 »
er loopt iets fout, klik op de foto en ik kom bij Melissa uit....

Offline sexmachine

• admin
« Reactie #13 Gepost op: maandag 29 juni 2020, 20u31 »

Offline sexmachine

• admin
« Reactie #12 Gepost op: maandag 29 juni 2020, 20u28 »
Totdat ik de foto's van Andrea op haar Redlights pagina zag. Wat een knap meisje !

heb je een linkje naar RL? je hebt me serieus nieuwsgierig gemaakt
Nope, linken naar hookers mag, naar RL niet  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Ga naar redlihts en typ Andrea in

Offline brosserke

• rakker
« Reactie #11 Gepost op: maandag 29 juni 2020, 20u27 »
Totdat ik de foto's van Andrea op haar Redlights pagina zag. Wat een knap meisje !

heb je een linkje naar RL? je hebt me serieus nieuwsgierig gemaakt

Offline Mocata

• rakker
« Reactie #10 Gepost op: maandag 29 juni 2020, 20u00 »
Het SKW was maar net een weekje terug open ik was er al weer 6x geweest. Met als gevolg dat mijn hoerenlust en de vlam van mijn seksverslaving aardig gedoofd was. Totdat ik de foto's van Andrea op haar Redlights pagina zag. Wat een knap meisje ! Ik had ze natuurlijk al verschillende keren in het echt gezien maar dat was telkens in de rapte tijdens het voorbijlopen of als ik bij haar buurvrouw Sabrina binnenging. Nu kon ik dat knappe lijfje eens beter bekijken en de foto's van die knappe madam deden me beslissen om de wandelschoenen nog eens aan te trekken en naar het SKW te gaan. Ik had nog een ticketje te goed van mijn verjaardag (sommige nozems zijn tevreden met een bon van bol.com oid maar doe mij maar een briefje van 50€ voor naar de miekes te gaan  8) , gelukkig heb ik open-minded vrienden ;D.

Vorige week vrijdag in de voormiddag naar ginder gebolt in een snikhete zon (ik haat die kutzomers ) en met nog wat gerstennat dat op mijn maag lag te kabbelen van de dag ervoor. Ik begon al spijt te krijgen van mijn beslissing maar ik vertikte het toch om terug te keren. Eens ik in het SKW aankom slenter ik richting SS32 maar helaas stond Andrea niet achter haar raam.  Ik slenter dan door de VT om te zien of mijn favorietje Eva present is maar dat schattebolleke is ook bezig. Dan maar even naar de dagwinkel voor iets te halen om te drinken. Als ik terug door de VT strompel staat Eva wel achter haar raam. Ik twijfel nog eventjes om bij Eva binnen te stappen want die kan ik zo moeilijk weerstaan maar loop dan toch door richting SS32. Andrea staat achter haar raam en in het echt ziet ze er nog mooier uit dan op haar foto's. Wat een mooi snoetje heeft ze ook ! Ik loop zo nog een paar keer naar de VT en terug en dan hak ik de knoop door en stap op Andrea af.

Wat me in het verleden tegenhield om ze te bezoeken waren de niet zo positieve reviews die ik over haar had gelezen en het feit dat ze nog heel jong is en niet lang meedraaide in het wereldje. Maar omdat het zo'n mooi meisje is besloot ik het er op te wagen.

Eenmaal in haar kamertje blijkt ze een heel vriendelijke meid te zijn die best goed Engels spreekt. We stellen ons aan elkaar voor en na een wasje vraagt ze wat ik wil. Nothing special antwoord ik en ze gaat in doggy op het bed zitten terwijl ik achter haar blijf staan en haar mooie ronde billetjes zoen. Andrea is een slanke meid maar met een mooi gevormde ronde kont. Heel kneedbare zachte billen. Ik zoen haar ronde billen wat en af en toe gaat mijn tong eens over haar kontje. Ik vraag haar dan om plat op haar buikje te gaan liggen zodat ik dat poepeke eens goed door elkaar kan schudden en verder kan zoenen.

Ik ga dan naast haar liggen zodat ik haar mooie snoetje en leuke borstjes beter kan bekijken. Terwijl ze me op mijn verzoek zachtjes aftrekt gaan mijn handen naar die leuke borstjes. Ik hou van kleinere borsten en die van Andrea zijn perfect voor mij. Na deze opwarmsessie vraagt ze of ze me mag pijpen en daar zeg ik uiteraard geen nee tegen.Ze vraagt hoe ik het wil : soft of hard. Soft natuurlijk :happy.  Tijdens het pijpen komt ze tussen mijn benen zitten en tijdens een aangename pijpbeurt geniet ik van dat knap gezichtje op en neer te zien gaan.

Niet veel later wil ik er aan beginnen met haar on top. Ze brengt wat glijmiddel aan en komt op me zitten. Haar haren gaan in een paardenstaart (zoals ik het het liefste zie) en mevrouw rijd me lekker af. Ze doet het goed en nadien wil ik het overpakken door haar in normal te neuken. Een lekker zicht op die mooie borstjes en knap gezichtje. Nadien spring ik van het bed en trek ze naar me toe zodat ik het staand verder kan doen.

Na een lekkere neukbeurt maken we het trekkend af met ik op mijn rug en zij met haar benen wagenwijd opengooid boven op me. Ze speelt lekker met haar poesje en niet vele later schiet ik een lading zwemmertjes naarbuiten.

Nadien nog een wasje en een praatje.

Leuke tijd bij deze Andrea gehad. Ze heeft duidelijk veel bijgeleerd , zowel haar Engels en service zijn duidelijk positief geëvolueerd. Ik had ze al veel eerder moeten bezoeken ipv zo lang te wachten. Heel mooi meisje met een slank maar mooi gevormd lichaam (om van dat topmodellen gezichtje nog maar te zwijgen ) waar je een leuke tijd bij kan beleven : een aanrader !

« Laatst bewerkt op: maandag 29 juni 2020, 20u05 door Mocata »

Offline Kippenneuker

• rakker
« Reactie #9 Gepost op: zaterdag 27 juni 2020, 17u39 »
@moderator:     is het mogelijk om in de titel te vermelden dat deze dame de "dagshift" doet?

Thx.

Offline Kippenneuker

• rakker
« Reactie #8 Gepost op: maandag 22 juni 2020, 17u53 »
Andrea is dus sneller terug dan voorzien, ze is vandaag begonnen op SS 32/1.

Ze is dus m.a.w. één raam naar links opgeschoven en gebruikt nu de kamer op het gelijkvloers.

@moderator: het adres van Andrea mag dus aangepast worden.

Nog even erbij vermelden dat Andrea de dagshift doet van ongeveer 9u tot 16u

Offline Kippenneuker

• rakker
« Reactie #7 Gepost op: maandag 22 juni 2020, 17u49 »
Andrea is dus sneller terug dan voorzien, ze is vandaag begonnen op SS 32/1.

Ze is dus m.a.w. één raam naar links opgeschoven en gebruikt nu de kamer op het gelijkvloers.

@moderator: het adres van Andrea mag dus aangepast worden.

Offline Kippenneuker

• rakker
« Reactie #6 Gepost op: maandag 15 juni 2020, 13u58 »
Volgens mijn informatie uit goede bron moeten we Andrea de eerstkomende tijd nog niet terug verwachten in het SKW.

Offline bet(d)weter

• rakker
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
« Reactie #5 Gepost op: vrijdag 24 januari 2020, 17u08 »
Andrea was een tijd niet meer te bespeuren, maar ze heeft nu toch ingezien dat het tijd werd om terug te keren naar het skw !
 :welcome:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...