deze namiddag had ik de keuze om ofwel een tijd op de ring stil te staan ofwel binnendoor richting de 'konijntjes laten pijpentunnel'te nemen, het laatste genomen en natuurlijk de ingang van de tunnel gemist en in het SKW verzeild geraakt, een 3/4 toertje gedaan in beide richtingen en dan maar Mocata's voorbeeld gevolgd en bij Andrea aangeland,na de kennismaking ook terloops gevraagd of zij de Andrea was waar haar foto's op Relaxxxboard staan(kwestie van aan klantenbinding te doen voor RB) & ook gezegd dat ik wou komen op Mocata's aanraden.
ze mag er idd wezen, knap slank lichaam met lekkere kleine borstjes(wie het kleine niet eert, ...), conversatie is vlot genoeg al kan de woordenschat wat uitgebreider maar ik was daar niet om een grote conversatie te houden, kort uitgelegd wat ik wou en dan maar overgegaan tot de actie, ze kwam naast me op haar knietjes zitten op het bed en begon direct met de kleine te spelen waardoor deze snel in volume toenam en dan ook snel tussen haar mooie lipjes verdween, na een tijdje ging ze tussen mijn benen zitten en pijpte me lekker verder, zelfs redelijk diep(moeten ze niet van mij maar ik zeg er geen nee meer tegen) ik raakte redelijk opgewonden en daarna gevraagd of ze 69 zag zitten,na de manoeuvres verder gedaan en dan met een zalig goede handjob kunnen komen terwijl zij lekker op mijn gezicht bleef zitten(ofwel zat ze makkelijk ofwel deed ik het eens goed :lol) echt een naam om te onthouden,ik zal er nog wel eens langs gaan