Auteur Topic: Meesteres Michela - SM Studio Nederland (Amersfoort - Almere)  (gelezen 18705 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Carmichael

  • Gast
Meesteres Michela - SM Studio Nederland (Amersfoort - Almere)
« Gepost op: 18 juni 2019, 21:20:12 »
Onlangs contact opgenomen met Meesteres Michela om een playdate in te plannen. Contact verliep heel soepel, waarin wensen en limieten kenbaar werden gemaakt.

Aangekomen in Amersfoort werd ik door de gastvrouw begeleid naar een kamer. Een paar minuten later werd ik opgehaald door Meesteres Michela. Ik had aangegeven dat ik het wel zou appreciƫren als zij gekleed zou zijn in een latex outfit. Ik keek mijn ogen uit; ze zag er geweldig uit in een latex jurkje.

Eenmaal binnen in de kamer werden mijn wensen nogmaals doorgenomen, waarop het spel kon beginnen. Meesteres Michela heeft mij alle hoeken van de kamer laten zien:
Zo kreeg ik een ballbusting van jewelste te verduren, werd ik hard genomen met een strap-on en werd ik later goed gefist. Mijn tepels vergat ze natuurlijk ook niet; deze kregen ook voldoende aandacht. De sessie had een spetterend einde - pun intended ;).

Meesteres Michela was geweldig: strict en genadeloos wanneer nodig, maar altijd benaderbaar en goedlachs gedurende een sessie. Een volgende sessie zal hopelijk niet heel lang op zich laten wachten.