Auteur Topic: Schippersstraat 30/2, Maya (Roe-avond/nachtshift)  (gelezen 118324 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 30/2, Maya (Roe-avond/nachtshift)
« Gepost op: 21 juni 2019, 13:14:35 »
Gisterenavond dus bij Maya op SS35/3 beland. Ik was al eens bij haar geweest. Toen ze me zag wandelen draaide ze haar kont naar me toe en bleef me dan aankijken. Ze had direct door dat ik volledig in de ban was van die prachtige volle derriere. Amai ! De keuze was gemaakt en ik stap op haar af. Haar deurtje gaat open en ik vraag of ik binnen mag komen. Offcourse zegt ze met een grote glimlach. Binnen zegt ik : Lady's first maar mevrouw wilt dat ik eerst ga. Okidoki dan.

Haar kamertje is op de twee verdieping.  Als ik haar een briefje van 50 geef doet ze haar onderbroekje en BH uit en zegt ze dat ze me herkend. Ze kent mijn naam natuurlijk niet meer maar weet dat ik al eens bij haar beland ben. Rond ongeveer hetzelfde tijdstip. Leuk dat ze me nog herkende , het moet toch een maand of 8 geleden zijn dat ik ze bezocht heb en ik kom niet veel rond dat tijdstip in het SKW.

Ze gaat op haar knieën op het bed zitten maar ik zeg dat ik eerst nog een wasje ga doen. Als ik uit het badkamertje kom ligt ze plat op haar buik op het bed , geweldig ! Zo wou ik beginnen dus het komt goed uit dat ze er al zo bij lag. Ik zeg haar van te blijven liggen terwijl ik haar perfecte kont bewonder en die heerlijke billen en benen zoen. Hier geniet ik de laatste tijd enorm van en zeker bij deze Maya en haar prachtige kont en benen is het genieten geblazen. Voor mij dan toch ;D . Als ik uitgezoend ben vraagt ze of ze mag beginnen pijpen. Dat mag ze zeker!

Ik ga op mijn rug liggen en zij komt op haar knieën naast me zitten. Pijpen doet ze lekker , niets speciaal maar ik ben de laatste tijd niet meer zo te vinden voor gepijpt te worden. Het is een leuk opwarmertje maar meer niet voor mij. We beginnen met neuken met haar plat op haar buikje en ik op die lekkere billen van haar. Dit standje is momenteel mijn favorietje , heerlijk ! Ze kreunt lekker mee en als ik me plat leg om harder te kunnen doorstoten kreunt ze al wat leuder. Lekker lekker.

Volgend standje is doggy terwijl ik naast het bed sta. Ook hier is het heerlijk om ze te neuken met zicht op die fantastische kont van haar. Haar lange paardenstaart blijft mooi op haar rug liggen en even twijfel ik om hem stevig vast te nemen maar besluit om één of andere reden dat toch niet te doen. Ik neem met mijn handen haar buikje vast en stoot lekker door.

Dan wil ik weer van standje wisselen : in normal op het bed deze keer. Ze legt zich klaar en gooit haar beentjes uitnodigend open en ik ga op haar uitnodiging in. Haar paardenstaart ligt nu over haar borsten maar ik leg hem voorzichtig naast haar zodat ik die leuke borsten eens onder handen kan nemen. Ik wissel geregeld van tempo , dan een beetje harder terwijl ik haar benen vastneem en dan weer wat zachter als ik haar benen terug open"gooi" en haar middel en/of borsten vastneem.

We maken het trekkend af terwijl zij over me komt zitten met haar lekkere kont binnen handbereik en die billen eens goed doorelkaar schud. Met zo'n zicht duurde het natuurlijk niet lang meer voor de vulkaan(tje) ontplofte. Ze maakt alles proper en dan gaan we samen naar het badkamertje. Ik vraag of ze op verlof gaat maar ze weet het nog niet. Waarschijnlijk gaat ze deze zomer blijven werken. Ik vraag of ze het dan zo leuk vind hier. I really like it here antwoord ze. I like it here too zeg ik en daar moet ze eens mee lachen. Ik kan al raden wie van ons twee het SKW het leukste vind. :lol_hitting:
« Laatst bewerkt op: 21 juni 2019, 15:28:50 door bet(d)weter »
  
  

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 30/2, Maya (Roe-avond/nachtshift)
« Reactie #1 Gepost op: 22 juni 2019, 02:03:25 »
I really like it here antwoord ze.
Als ik ergens een land zou vinden waar ik op een paar luttele jaartjes méér kan verdienen dan in mijn thuisland gedurende een hele carrière, dan zou ik dat ook wel really liken denk ik  :lol_hitting: :lol
  
  

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 30/2, Maya (Roe-avond/nachtshift)
« Reactie #2 Gepost op: 22 augustus 2019, 19:13:11 »

Blijft toch wel een knappe geile donder dit. Denk niet dat er veel meiden meer worst per nacht verwerken dan zij....

I really like it here antwoord ze.
Als ik ergens een land zou vinden waar ik op een paar luttele jaartjes méér kan verdienen dan in mijn thuisland gedurende een hele carrière, dan zou ik dat ook wel really liken denk ik  :lol_hitting: :lol
  
  
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 30/2, Maya (Roe-avond/nachtshift)
« Reactie #3 Gepost op: 23 oktober 2019, 18:19:49 »
Eindelijk kan ik me binnenkort nog eens in de nachtshift begeven. Waar vakanties niet goed voor zijn.
Is dit prachtig wipkonijn hier nog actief? Gelet dat zij per nacht meer rubber dan de E17 op een werkdag in haar doos krijgt is het immers vreemd dat er geen recente reviews zijn.
Wetende dat ik dolgraag in jonge meiden stoot die tevoren reeds goed zijn doorgeneukt kijk ik dan ook uit naar een bezoek aan deze bezitster van een kontje waar elke man dolgraag zijn lul op warmkletst vooraleer hij deze in die puur voor neuken gemaakte mossel pompt.
Tot zover deze volzin/Vraag.
  
  
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 30/2, Maya (Roe-avond/nachtshift)
« Reactie #4 Gepost op: 24 december 2019, 17:06:04 »

23 december was ik in een kinky bui, ideaal om rond 5u in de ochtend bij maya langs te gaan. Ik bespaar de details maar het was kinky en fijn. Ik was haar 27e klant  :lol_hitting:
  
  
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 30/2, Maya (Roe-avond/nachtshift)
« Reactie #5 Gepost op: 24 december 2019, 17:16:05 »

23 december was ik in een kinky bui, ideaal om rond 5u in de ochtend bij maya langs te gaan. Ik bespaar de details maar het was kinky en fijn. Ik was haar 27e klant  :lol_hitting:
Dat zijn 26 gevulde condooms  ;D ;D ;D :lol :lol :lol
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 30/2, Maya (Roe-avond/nachtshift)
« Reactie #6 Gepost op: 24 december 2019, 17:48:16 »
Hell yeah


23 december was ik in een kinky bui, ideaal om rond 5u in de ochtend bij maya langs te gaan. Ik bespaar de details maar het was kinky en fijn. Ik was haar 27e klant  :lol_hitting:
Dat zijn 26 gevulde condooms  ;D ;D ;D :lol :lol :lol
  
  
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 30/2, Maya (Roe-avond/nachtshift)
« Reactie #7 Gepost op: 17 januari 2020, 02:08:23 »
is maya in verlof?
iemand die weet wanneer ze terug komt?
  
  
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 30/2, Maya (Roe-avond/nachtshift)
« Reactie #8 Gepost op: 23 januari 2020, 02:27:43 »
Maya is niet in verlof  :dance2
Morgen nacht ga ik...
  
  
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 30/2, Maya (Roe-avond/nachtshift)
« Reactie #9 Gepost op: 16 juni 2020, 12:42:12 »
Mooi, fris, jong en strak, nat. En lief, aangenaam in de omgang. Wat kan een mens zich nog beter wensen als officiële heropeningswip in het SKW.
  
  

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 30/2, Maya (Roe-avond/nachtshift)
« Reactie #10 Gepost op: 13 september 2020, 18:55:19 »
Whatsapp:  +32 465 88 50 85

















  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline CrimsonGuard

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 58
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 30/2, Maya (Roe-avond/nachtshift)
« Reactie #11 Gepost op: 13 september 2020, 21:54:20 »
Damn, wat een knappe dame. Hoop dat ik snel nog eens naar skw kan zonder al die corona-shit. Ga ik daar zeker op bezoek :111:
  
  

Offline Ronny Bovenaars

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 78
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 30/2, Maya (Roe-avond/nachtshift)
« Reactie #12 Gepost op: 13 september 2020, 22:48:29 »
Sexmasjien is me weer zot aan het maken met zijn fotokes!
Wie is dat blonde vrouwke waar ze samen mee op de foto staat?
Ik krijg spontaan weer goesting in een trio!!!
  
  

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 30/2, Maya (Roe-avond/nachtshift)
« Reactie #13 Gepost op: 13 september 2020, 22:55:02 »
Dat is Laura, SS35 ook, van op de fotokes hier rechts. Een goeike.
  
  

Offline KING69

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 20
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 30/2, Maya (Roe-avond/nachtshift)
« Reactie #14 Gepost op: 25 september 2020, 21:26:42 »
Maya,, ja wat zal ik zeggen,, springde direkt in mijn oogwenk.
Klein en schattig snoetje 😱
Ik mocht direkt binnen van haar 😉
Naar kamer gegaan, betaald, wasje gedaan en ik op bed.
Zij mij aant pijpen, beste tot nu toe. Mee volle goesting en gemeend.
Ik had gevraagd of ik ze leuke tijd mocht geven, idd ze ging akkoord.
1ste standje on top, niet normaal hoe zij vol overgave doet zo jong en zo goed 😲
2de standje ik op haar ja wadde, mooi uitzicht met die lekkere tetjes.
3de standje in doggy, ooh wat heeft ze dat graag 😉 lekker diep erin.

Condoompje vol en alles veilig en netjes weg mee voldaan gevoel.


KING69