Auteur Topic: Lola  (gelezen 20986 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Lola
« Gepost op: 15 december 2019, 21:24:05 »
DAME (Samya) - Girl next door type
Bij deze recensie


Paspoortje:

[box title=LOLA]
Land:             Spanje (of toch Roemenië misschien...)
Taal:              Duits, Engels
Leeftijd:         32 ofzo
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1m62 zonder hakjes
Ogen:       bruin
Model:            iets voller dan normaal postuur
BH:                 D-tieten
Kontje:           superlekker
Tattoo/piercings: nope   
Haarkleur:      sluik donkerbruin
Haarlengte:    iets over schouderlang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PMC NMC Likken GFE PSE Massage Rollenspel
[/box]


Uiterlijk

Een next-door diktietig type dame dat me zeer bevalt vanwege haar naturelle voorkomen. Ik zou haast gaan geloven dat ze niet uit vampierland komt ware het niet dat ze bekende dat er ergens wel wat transylvanisch bloed door de aderen stroomt...een beetje maar...damn, zeg. Hierdoor valt ze op in een zee van fake newsgezichtjes. Lola heeft lekker zachte grote tieten om mee te spelen. Het was de hemel!


Karakterschets

Ze is een correcte dame die erg sociaal een praatje komt maken en open overkomt, ook na de sessie bleef ze vriendelijk en danste ik zelfs met haar op de Turks-Rombulse Samya-deuntjes. Haar west-europese voorkomen maakte dat ik me beter 'thuis' voelde bij haar. Op de kamer bleef ze open voor mijn wensen en was ze een en al service-gerichtheid. Ze kon dominant zijn en dat is wat ik ook wilde.


Presales

Een lange presales waarbij we kennismaakten en ze me meer uitvroeg over alles. Ze stelde niet meteen de kamervraag. Ik heb eerst afgewimpeld maar nam ze later weer terug. Ik liet haar vervolgens de sleutel halen, de goede presales overtuigden me. Ze maakte namelijk geen overhaaste inhalige indruk zoals de doorsnee dame dat tegenwoordig helaas wel is.


Kamer

30 op gelijkvloers achter de balie. Het zijn kleine kamers die te donker zijn. Ik zet doorgaans de muziek af en het licht helderder. Ze keek verwonderd, dat is geen gewoonte van de klanten blijkbaar.


Kamersessie

1) Aard van de sessie:
Een rustige sessie met een GFE en dominant rollenspel zoals ik die graag heb. De opbouw was rustig en het werd gauw een uurtje. Dat verdiende zo ook.

2) Duur:
1 uur

3) Voorspel:
Lang voorspel dat blijft tussen mij en de dame.

4) Seks en naspel:
Seks: 2x seks en een paar maal lekker klaargekomen, rustig naast elkaar liggen en praten tussendoor. Wat moet ik nog meer over vertellen? Bij sommige dames is de seks de hemel, super, lang en traag, goed, net goed, matig, klungelig, te vlug, no good connection omdat hij er steeds uitvliegt, te kort, hij raakt niet stijf door haar geklaag en tegenwerking en geklaag, enzovoorts. Bij deze dame was het heel goed.

5) Communicatie en klik:
Net als de presales heeft beloofd: een dame met wie ik vlot kan communiceren en die me goed begreep in wat ik wilde. De klik met Lola was de beste van de 4 die ik bezocht in Samya.

6) Ambiance-level / betrokkenheid:
Het was geen al te wild feestje, ik moest duidelijk nog op gang komen maar eenmaal dat gebeurd was, was ik  ook vertrokken. De dame was meest betrokken van allemaal en deed niks niet fake of gespeeld. Het spel was rechttoe gespeeld en de seks en het orgasme was dan ook zalig. Je voelt dit gewoon als je als klant de dame ligt en ze haar best doet je te vermaken omdat ze het zelf ook leuk vind. Een kink kan reeds een kink in de kabel leggen waardoor klaarkomen moeilijker wordt.


7) Extra vermeldingen:
Ik kan haar zeker aanbevelen!


Afhandeling en betaling

100€ en een kus. Deze dame klaagde niet en bleef  achteraf steeds vriendelijk.


Aftersales

Af en toe dansen in de bar, ze kwam zelfs nog eens naast me zitten, niet voor een 2de maal.


Fazit en Score beleving

Voor herhaling vatbaar, dat zeker!

Belevingsscore: ****1/2

We lappen er nog een lieke bij:

« Laatst bewerkt op: 15 december 2019, 21:35:48 door Vazkor »