Auteur Topic: Natalie  (gelezen 21341 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Natalie
« Gepost op: 15 december 2019, 21:28:41 »
Natalie (Samya) - Sessie met mixed feelings
Bij deze recensie


Paspoortje:

[box title=Natalie]
Land:             Bulgaria
Taal:              Vulgaars...of is het Bulgaars? Engels, Duits
Leeftijd:         30+
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1m71
Ogen:       bruin, groot
Model:            normaal slank gebouwd
BH:                 A
Kontje:           lekker
Tattoo/piercings:   nee
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
PMC NMC Rollenspel
[/box]


Uiterlijk

Een iets minder knappe dame dat de vorige 2 maar toch knap genoeg om me wederom geil te maken ondanks de vermoeidheid.


Karakterschets

Een dame met meer kapsones die op de kamer ineens in onderhandelingsmodus schoot over extra's mid-voorspel. Dat bederft de sfeer grotendeels. Ze is er ook eentje die van geen opgeven weet, dat was al bij de presales duidelijk. Ze is bottom line minder vriendelijk en de service was gespeeld. Ze was afstandelijk.


Presales

Die waren in de bar, waar anders in deze club? Ze was me aan het berijden en aan het droogneuken. Ik was al beter klaargekomen op voorhand. Ik wou de boot afhouden maar de gewiekste dame wilde me niet lossen. Ze legde haar benen nog stevig om me heen en begon met haar lijf over me heen te wrijven. Zo maakte ze me weer geil. Ik ging nog even weg en keerde dan weer terug. Had ik beter kunnen vertrekken eigenlijk maar ja, het vlees is zwak en dergelijke...ik liet haar dan toch de sleutel halen. We wachtten op de sleutel en terwijl ik haar vertelde dat ik naar beneden ging naar de lockers zag ik Olivia naar ons kijken met een nijdige blik als ze de trap besteeg.


Kamer

De kamer was nr 10 boven. Een betere kamer dan al de vorige.


Kamersessie

1) Aard van de sessie:
Een moeizamere sessie qua communicatie en spel. De prijsonderhandelingen waren een domper geweest anders was alles wel goed geweest.

2) Duur:
1 uur of nog niet toe want de club ging sluiten en ook ik wou nog eens een sauna nemen en douchen op voorhand. Laat me zeggen dat de vervroeging van 15minuten zelfs welkom was.

3) Voorspel:
Het voorspel was wel goed als ze niet begon te onderhandelen over 1 uur of extra. Ik ging dan maar voor het uur om met de dame en haar mooie lijf te spelen.

4) Seks en naspel:
Seks was moeizamer (ik was ook vermoeider) maar vlotte ook ditmaal. Ik kwam later nog een tweede maal klaar ondanks dat het allemaal toch minder was.

5) Communicatie en klik:
Moeizame communicatie, de klik die goed was bij de presales en het begin verdween zienderogen door het gezeur over de prijs. Ze wou zelfs 2 uur maar gezien de club sloot, was dat niet mogelijk. Ze zal ook die tijd uit het oog hebben verloren tot ze het uur zelf checkte.

6) Ambiance-level / betrokkenheid:
Eerder lauw en zonder veel gevoel van enthousiasmering. Ik haalde er maar uit wat er uit kon worden gehaald.


Afhandeling en betaling

100€ en done


Aftersales

Geen, club sluit.


Fazit en Score beleving

Geen herhaling hier. Ik zag het als een OFE met mindere service. Ik heb echter seks gehad, klaargekomen, mijn fantasie zien spelen...soms ben ik al snel tevreden gewoon omdat het beter is dan niets!

Belevingsscore: ***1/2
« Laatst bewerkt op: 15 december 2019, 21:36:32 door Vazkor »