Auteur Topic: Verversrui 26/1, Ella  (gelezen 45856 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
Verversrui 26/1, Ella
« Gepost op: 10 november 2020, 14:25:17 »
Tel.: +32 465 79 96 79
Whatsapp: +32 465 182 058

















  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Online CrimsonGuard

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 58
    • Bekijk profiel
Verversrui 26/1, Ella
« Reactie #1 Gepost op: 10 november 2020, 23:12:19 »
Omg, wat een knap ding.
  
  

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 26/1, Ella
« Reactie #2 Gepost op: 11 november 2020, 01:37:07 »
Omg, wat een knap ding.
een knap meisje  ;D ;D ;D :pompe
  
  

Online CrimsonGuard

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 58
    • Bekijk profiel
Verversrui 26/1, Ella
« Reactie #3 Gepost op: 11 november 2020, 02:01:47 »
Ik bedoelde het lief :lol
  
  

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
Verversrui 26/1, Ella
« Reactie #4 Gepost op: 11 november 2020, 09:12:32 »
Knap ding
Lekker wijffie
Geile stoot

Ik weet niet wat daar mis mee is .... VDB .... verklaar je, moeten we ons taalgebruik aanpassen?  :king:

Mogen we een kut een kut noemen, tieten tieten en een geile lekker stoot een geile lekker stoot, of zijn het allemaal "meisjes"?  :lol

Het overgrote deel van de dames die ik rechts zie staan zijn simpelweg lekkere sletjes die ons voor wat wisselgeld lekker doen klaarkomen ...; of moeten we dat ook veranderen naar ..... de meisjes in de fotoselector rechts geven nette mannen als sekswerker de diensten die de mannen kopen?
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Verversrui 26/1, Ella
« Reactie #5 Gepost op: 11 november 2020, 13:14:39 »
De discussie over VDB zijn meisjes, dat dat dezelfde zijn als mijn Stootkussens en sletjes, die hebben we al gehad. Beiden zijn respectvol, al ben ik wellicht de uitzondering omdat ik probleemloos de allergrootste slet als vriendin zou nemen.  :lol_hitting:


Omg, wat een knap ding.
een knap meisje  ;D ;D ;D :pompe
  
  
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline KING69

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 20
    • Bekijk profiel
Verversrui 26/1, Ella
« Reactie #6 Gepost op: 11 november 2020, 20:08:08 »
Lief meisje met leuke seks, voor mij iets te basic.
Wel super mooi lachje.

Is aan te raden als je gewone seks wilt 😏

KING69
  
  

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 26/1, Ella
« Reactie #7 Gepost op: 11 november 2020, 22:33:10 »
Ik weet niet wat daar mis mee is .... VDB .... verklaar je, moeten we ons taalgebruik aanpassen?  :king:

Mogen we een kut een kut noemen, tieten tieten en een geile lekker stoot een geile lekker stoot, of zijn het allemaal "meisjes"?  :lol

Daarover hadden we het idd al eerder. Mis is daar niets mee, zolang de wandelaar hen als mensen behandelt. Of we ze nu meisje noemen, of slet, hoer, hoertje, dvp (da's pas een gekke naam), prostituée...het maakt niet uit, het zijn altijd nog mensen.

'Dingen' in deze wereld, dan denk ik eerder aan speeltjes, tieten, kutjes, kontjes, enz. De nuance is wat ze is, en achter elke geacteerde slet staat na de shift nog altijd een vrouw of een meisje.  ;D ;D ;D   

Trouwens, wij wandelaars, gebruiken ook die naam 'wandelaar' als een wat mooier geschilderde voorgevel, want in feite zijn we met zijn allen gewoon hoerenlopers (een loper is een sleutel die op elk slot past - een hoerenloper past op elke hoer)  ;D ;D ;D  En tegen betaling mogen we binnenskamers zelfs de vetzak zijn die we in het gewone leven ook (hopelijk) niet zijn.
  
  

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
Verversrui 26/1, Ella
« Reactie #8 Gepost op: 12 november 2020, 07:18:13 »
Dit meen je toch niet, dit moet een grap zijn.

Lekker ding is gewoon een uitdrukking, soms denk ik echt dat je jong van geest bent, indien ik je bezig hoor over je levensstijl.

Als je dan lekker ding aanstootgevend vindt, lijk je wel op de dorpspastoor, die preekt dat seks voor het huwelijk verboden is, maar wel in de kont zit van de misdienaars .

Komaan man, Google eens naar lekker ding, en probeer dan nog eens terug, moraalridder  :-P

Lekker ding: spetter, stoot (al zal je dat ook aanstootgevend vinden, bompa, maar je loopt wel met je meisje door 't straat, misschien is ze gewoon geen lekker ding dan)  :lol :lol :lol
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 26/1, Ella
« Reactie #9 Gepost op: 12 november 2020, 23:16:37 »
Dit meen je toch niet, dit moet een grap zijn.
Een grap? In het SKW is alles plezant, anders zouden we daar niet rondlopen.

Lekker ding is gewoon een uitdrukking, soms denk ik echt dat je jong van geest bent, indien ik je bezig hoor over je levensstijl.
Je bent zo jong van geest als de meisjes waar je op valt  :bud  en lekkere jonge meisjes hebben lekkere dingen onder de (vaak schaarse) kledij. Mijn levensstijl is simpel:
1. de meisjes pakken die je kan krijgen en genieten
2. de meisjes pakken die je kan betalen en genieten

Als je dan lekker ding aanstootgevend vindt, lijk je wel op de dorpspastoor, die preekt dat seks voor het huwelijk verboden is, maar wel in de kont zit van de misdienaars .
Aanstootgevend zijn enkel de mensen die naar buiten uit een taboe handhaven op seks voor de fun maar zelf stiekem ook komen snoepen. Ik noem alleen de mensen en de dingen zoals ik ze ervaar  :showtits1

Dorpspastoors, bestaan die dan nog wel? Die mogen van de paus niet poepen, en wie niet poept, plant zich niet voort en zijn soort sterft uit. De kont van een misdienaar (die bestaan al helemaal niet meer) zal dat helaas niet kunnen verhelpen.

 :sex :pica22

Komaan man, Google eens naar lekker ding, en probeer dan nog eens terug, moraalridder  :-P
Ik googlede jaren geleden al naar 'lekker ding' en zo vond ik dit forum
  :lol_hitting: :lol_hitting:

Lekker ding: spetter, stoot (al zal je dat ook aanstootgevend vinden, bompa, maar je loopt wel met je meisje door 't straat, misschien is ze gewoon geen lekker ding dan)  :lol :lol :lol
Een spetter en een stoot, dat duidt op meisjes of vrouwen die de natuurkriebels involgen en mannen op de goede weg zetten om het slechte pad te vinden (slecht, volgens de moraalridders dan).  ;D ;D ;D 

Meisjes die door 't straat lopen zijn meestal gewoon geklede aantrekkelijke jonge vrouwen, maar eens zij in hun vitrineke staan, showen zij hun lekkere dingen, waarvan de mannelijke toeschouwers hun ding rapper groeit dan een gemiddelde virale epidemie.
 :kissass :showtits1 :movingtits :xrated :clap:
  
  

Offline Nightrider

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
Verversrui 26/1, Ella
« Reactie #10 Gepost op: 24 december 2020, 17:47:44 »
Wat een super mooie dame!
Als het weer mag zal ik haar zeker contacten en gaan bezoeken.
  
  

eldonini

  • Gast
Verversrui 26/1, Ella
« Reactie #11 Gepost op: 25 december 2020, 06:29:44 »
echt een knappe meid
bij mijn bezoekje was ze spontaan aan het zingen :lol
heb geen enkele van de dames zo goedgezind gezien als Ella
  
  

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
Verversrui 26/1, Ella
« Reactie #12 Gepost op: 25 december 2020, 13:27:00 »
echt een knappe meid
bij mijn bezoekje was ze spontaan aan het zingen :lol
heb geen enkele van de dames zo goedgezind gezien als Ella
Zingen? Terwijl ze zuigt?  ;D ;D ;D ;D
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 26/1, Ella
« Reactie #13 Gepost op: 25 december 2020, 22:55:27 »
echt een knappe meid
bij mijn bezoekje was ze spontaan aan het zingen :lol
heb geen enkele van de dames zo goedgezind gezien als Ella
Zingen? Terwijl ze zuigt?  ;D ;D ;D ;D
Op de melodie van Jingle Bells: Spuit me vol, spuit me vol, doe het in mijn hol. Spuit me vol, spuit me vol, 't is maar voor de lol.

De belletjes 'doet' ze dan met jouw klokkenspel.  ;D ;D ;D ;D

  
  

guest142220

  • Gast
Verversrui 26/1, Ella
« Reactie #14 Gepost op: 10 januari 2021, 19:48:50 »
Superlief en knap inderdaad, 2 dingetjes die me ietsje tegenvielen, ze heeft totaal geen borsten en ze houdt niet van doggystyle, ze doet het wel maar de 2e keer dat ik haar ontmoette zei dat ze het liever niet doet en dat respecteer ik dan. Maar wel jammer.
Met de kerst ging ze naar Roemenië, geen idee of en wanneer ze weer terugkomt.