Auteur Topic: AVA (Roemeense)  (gelezen 11650 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
AVA (Roemeense)
« Gepost op: 25 oktober 2021, 18:17:21 »
AVA (Samya) – Express optick service
Bij deze recensie


Paspoortje:

[box title=AVA]
Land:             Romania
Taal:              Roemeens, Engels
Leeftijd:         23 ofzo
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1m60
Ogen:       donkerbruin
Model:            slank
BH:                 B
Kontje:           lekker
Tattoo/piercings:   geen gezien
Haarkleur:      donkerbruin
Haarlengte:    lang lichtjes krullend haar nog niet tot aan de kont
[/box]
[box title=DIENSTEN]
NMC PMC Rollenspel : Tongzoen èn Zoenen en EXTRA
[/box]


Uiterlijk en karakterschets

Ava is een dame met lange lichtjes krullende donkerbruine haren, heeft donkerbruine ogen, licht gebruinde huid en geen tattoos dat ik kon opmerken. Ze liep rond in blauwe jurk met soort bloemversiering op haar borsten.

Ze heeft al bij begin een eerder afstandelijk imago. Ze heeft steeds erge haast, is wat geënerveerd en terughoudend. Het kan niet snel genoeg gebeuren. Ook op kamer ontpopte ze zich niet meteen tot knuffelkonijntje, eerder een koud gansje dat wacht op wat je wil.

Qua uiterlijk heeft ze in de verte wat weg van de dame in volgende clip, ook in het blauw (en ook wit met wat zwarte jurk). De bewuste clip is een van mijn voornaamste intromuziekjes in de Roemeense Romamuziek een kleine 8 jaar terug en dat heeft hier het lookalike-alarm doen afslaan.




Presales

Je gaat deze dame kameren omdat ze een mooi poppetje is om te zien en je wil asap van je zaad af. Presales zal je hier niet hebben met de asap*-girl.  :017:

*Asap: As soons as possible

Presales-gesprek:
Ava: wees naar zichzelf en mij en weer naar zichzelf.
Ik: Room.
Ava: ? (muziek was luid)
Ik: Want your sex.
Ava: okay, let’s go, baby.

Kortste ‘presales’…ever.


Kamer

Een der kamers in een lange gang tegenover de balie van de theke. Je hebt zo 2 gangen tegenover elkaar met wat ik noem allemaal kleine ‘afwerkkamers’.


Kamersessie

1) Aard van de sessie:
Gematigd: presale, vlug voorspel, vlug seks in standjes, dit en dat en weg.

2) Duur:
20 minuten hooguit.

3) Communicatie en klik:
Geen echte klik of echt denderende communicatie, het is er ene die vraagt of je al gekomen bent als je lul nog geen halve minuut in haar vagina zit.

4) Betrokkenheid:
Afstandelijk.

5)Sessie:
Een vlugge sessie na lang wachten op de sleutel. We zetten onze dranken op het kleine tafeltje. Ze vroeg eerst of ik het geld al had, nee dus, en dan vroeg ze gereserveerd naar mijn wensen. Dat deed ze beperkt waarbij de nodige dominantie volledig ontbreekt. Onderdanig dominant spelen, dat wèrkt niet bij mij en werd moeilijker geil. Maar het was wel genoeg want mijn pik werd toch staalhard al is het omdat ze zo’n mooi koppie heeft en lekker zacht krullend haar: dit is een heel mooi Manele-mokkel. Ik heb in gedachten de schouders opgehaald hier voor de mega-afknapper van velen: zoenen is extra. Dan heb ik het nog niet over TZ maar over gewòòn zoenen. Mijn rollenspelletje vraagt ze dan weer niet extra en dat verbaasde me dan weer. Ook goed, beter voor mij ik liet het erbij en we gingen tot seks over. Wat zeg ik, ze had het condoom al snel ter hand zodra ik het toverwoord ‘Ficken’ uitsprak. Ze wou niet veel innoverend meer doen en de seks met haar on top was dan ook niet de beste geweest, ik had er weinig gevoel bij en dat dreigde verkeerd te lopen. Ze was zo ongeïnteresseerd en niet betrokken dat ik naar doggy overschakelde. Daar kwam ik na zekere tijd wel klaar. Mevrouw wou zich al snel terugtrekken terwijl het orgasme nog door mijn lijf trok en hield dat tegen door haar lekkere kont nog beter vast te pakken en mee te bewegen naar voren opdat het intiem contact nog niet meteen zou zijn verbroken. Ze keek me verrast over de schouder aan. Ze vroeg 3x of ik al klaar was. Ik wees ze maar neukend terecht dat het langer zou duren als ze dat nog eenmaal gaat herhalen en dan zweeg ze, dat rare wijf.

Als alles klaar was klaagde ze over de warmte en werd alles snel afgerond. Vroeg nogmaals of ik het geld bij had. Nee, ik heb het niet uit de locker getoverd door klaar te komen! Dus naar de lockers terwijl ze ongeduldig wachtte op haar Bani.

6) Extra vermeldingen:
Geen herhaling of ik moet stomdronken zijn. Maar in dat geval dan zal helemaal niks lukken zelfs al zie ik 2 AVA’s voor de prijs van 1 door het dubbelzien.


Afhandeling en betaling

50€ en ze trapte af, de gehaaste DVP voor een volgend slachtoffer of gewoon om met haar collega’s te dansen.


Aftersales

Geen. Natuurlijk niet.


Fazit en Score beleving

Geen herhaling maar dan ook geen. Dit is een optick fick en is compleet in de schaduw gesteld tov mijn sessie in Mondial eerder die dag en dat viel wel te vrezen. Normaal zou ik de sessie 2 sterren geven. Vanwege 1/ het lookalike zijn, 2/ dat ik kon klaarkomen en 3/ dat ze geen extra vroeg voor m’n fantasieën, doet de sessie met deze AVA nipt met de naaldhakken over de sloot belanden. Bij het zoenen zonder extra en geen haast zitten maken zou haar minstens een ster meer hebben opgeleverd.

Dit was tout court een sessie om de spanning en de opbouwende geilheid en het overtollige zaad en spanning kwijt te spelen.

Belevingsscore: **1/2