Auteur Topic: Ina  (gelezen 12640 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Ina
« Gepost op: 23 juni 2022, 22:41:18 »
INA (Mondial) - Secretaressetype met brilletje en veel haast
Bij deze recensie


Paspoortje:

[box title=INA]
Land:             Roemenië
Taal:              Vampiers, Engels
Leeftijd:         20-something
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1m65 ofzo
Ogen:       groenig
Model:            slank
BH:                 A-cupje
Kontje:           lekker
Tattoo/piercings:   tattoo op de rug
Haarkleur:      blond
Haarlengte:    schouderlang in paardestaart
[/box]
[box title=DIENSTEN]
haastig mijn rolspel en neuken
[/box]


Uiterlijk en Karakterschets

Blond, krullig met brilletje alsof je je ondeugende secretaresse neukt. Wel een die haast heeft want de schaftijd is zo over. Bij wijze van spreken dan, ik fantaseer dan maar dat dit onder de middagpauze gebeurt, de snelle wip met het mooie secretaresseding van den bureau op einde van de gang links, anders lukt deze McSex beurt niet.


Presales

Geen


Kamer

nr 32 en erg warm.


Kamersessie

1) Aard van de sessie:
Haast je rep je ben-je-al-klaar? Sessie met weinig animo. Die werkdruk bij secretaresjes is toch véél te hoog!

2) Duur:
15 minuutjes tops

3) Communicatie en klik:
Haastig en slecht. Ik kon nauwelijks haar aanraken, en zeker haar tieten niet. Dit is niks op intiem vlak.

4) Betrokkenheid:
Nauwelijks, dan heb ik ook moeilijker mee om opgewonden te zijn en dus klaar te komen voor de schaftijd over is en we weer ‘aan het werk moeten’. Dit was een turnoff bij deze meid.

5)Sessie:
In mijn herinnering is het één waas van verschillende standjes. On top – hondjes – masturberen en dat paar keer achter elkaar tot ik half in haar kutje half eruit klaarkwam als ik hem in haar vagina duwde. Klungelig, I know maar moest en zou seksend klaar komen met dit jonge ding.

6) Extra vermeldingen:
Nogal weigerachtig bij aanrakingen.


Afhandeling en betaling

De secretaresse maakte de boeking van 30€ over na de break en stak dat keurig weg met vlugge luchtkus met haar leuke lipjes.

Aftersales

Onbestaand, het was ‘druk op ’t werk’ voor onze secretaresse die nog vele andere boekingen maakte tegen de sterren op.


Fazit en Score beleving

2 sterren, ik kwam toch klaar en ze deed de rollenspel (zij dominant) niet geheel onverdienstelijk, alleen te haastig en gespeeld. Dat niet veel aanraken maakt het slecht: geen herhaling!  :nofuck

Belevingsscore: **  :017: