Maandag 1 mei had ik dus een afspraak met 2 gelegenheidsvriendinnen in Mystique. 1 houd wel van wat meer actie. De andere is eerder afwachtend en houd meer van massages en de zachte benadering.
Om 14h10 draaide ik met de actieve vriendin de parking op bij Mystique en er stonden 3 auto's. De volgende 5 min. kwamen nog 3 koppels toe, maar die konden ons niet bekoren. Dus zijn wij doorgereden naar Amai. De andere iets minder actieve vriendin is in Mystique achtergebleven en zal ik een andere keer wel eens vergezellen.
Aangekomen in Amai een van de laatste lockers in de koppelruimte. Achteraf van Ian gehoord dat er 57 koppels aanwezig waren. Dus een pak meer dan de zondag. Zoals altijd allerlei soorten en formaten. Dus voor iedereen wel wat te vinden. Op maandag is het publiek iets ouder en iets meer BBW, maar op deze maandag viel dat wel goed mee. Met de feestdag werden deze koppels aangevuld door enkele jonge slanke koppels. Voor mij een beetje een raar bezoek. Ik ben het nog niet zo gewend om met gezelschap te gaan, maar absoluut leuk. Mijn vriendin is wel wat kieskeurig, dus niet iedereen laat ze toe en ook zeker niet in grote getalen, maar toch leuk met haar laten spelen in de grote nieuwe ruimte en later op de middag in het donkere gangetje. Zelf ook wel eens alleen op pad geweest. Ook zij is wel eens alleen rond gaan wandelen. En als we elkaar dan tegen komen volgt er even een innige omhelzing. Dat is wel leuk.
Bij de voor mij knappe koppels was moeilijk tot niet bij te geraken omdat er toch wel heel wat mannen in geïnteresseerd waren en heb het dan bij mijn gelegenheidsvriendin gehouden. We gaan zeker nog eens op clubbezoek en Amai staat met stip bovenaan voor ons.