Auteur Topic: Lana  (gelezen 6965 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Lana
« Gepost op: 12 februari 2023, 19:18:40 »
Lana (Samya) - Pret met wat 10 jaar terug maar een 3’tje is :o
Bij deze recensie

Paspoortje:

[box title=Lana]
Land:             Romania
Taal:              Roems, Engsle
Leeftijd:         24 ofzo
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1m60
Ogen:       groen
Model:            normaal
BH:                 B
Kontje:           lekker

Tattoo/piercings:   tattoo roos op hand
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    halflang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
Fuck & Go
[/box]
[box title=pro en contra]
Minder duidelijke afspraken, maar service was idem vorige dame.
[/box]
[box title=extra info]
Nog wel een prettig lacherig karakter
[/box]


Bijzonderheden en karakterschets

Als je wat in haar wereld beweegt (lees: gypsie-muziek), opent ze wat en lukt een en ander beter. We hadden warempel een klik op het einde. Mooi borsten om mee te spelen, lekker lijf om te strelen. Buin velleke en tattoos. Een vrolijk ogende dame.


Presales

IN de bar drukte ze haar lekkere lijf tegen me en voelde haar mooie zachte borsten tegen me. Te lang geleden dat ik tieten tegen me aan voelde in dat vervloekte jaar, ik zei: ‘room’. Zei: ‘ròòm? Now!?’ Me: ‘yes, now’. De sleutel werd gehaald. Samyapresales zijn zò sìmpel…


Kamer

8, nog zo’n mooie warme kamer.


Kamersessie

Deze verliep gelijkaardig als met Daria maar de klik was met deze dame toch heel wat beter. Seks was idem: moeizaam en klaarkomen naast haar terwijl ik met haar tieten speelde en haar mooie lichaam streelde en ik masseerde ze ook even. We luisterden en dansten wat op manele en ze gaf me nog een extra nummer, een van haar favorieten dat ook bij de mijne terecht kwam. We dansten erop tot de 30 minuten om waren.

Ik word vrolijk van het nummer en kijk terug naar een herinnering en de goede vibes keren terug. Zo slecht kan het niet geweest zijn. Het vergt een duistere periode dat de kamer dat een 3’tje ware me al verlicht als was het een supergoede sessie. Het is ver gekomen.




Afhandeling en betaling

Ik gaf haar de 50€ met meer enthousiasme en ze begroette me spontaan met een knuffel en ging haars weegs.


Aftersales

nope  ::)


Fazit en Score

Toch een prima sessie met een leuke dame al is het klaarkomen moeilijker als het niet allemaal voluit is. Echte vonken waren er ook dit keer niet ***1/2