Auteur Topic: Steinenhaus-Erlebnisclub - hattingen - Duitsland  (gelezen 6517 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline kwillem1

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 107
    • Bekijk profiel
Steinenhaus-Erlebnisclub - hattingen - Duitsland
« Gepost op: 25 februari 2023, 14:14:09 »
Hier mijn ervaring op woensdag 22/2.
De avond ervoor saunaclub Magnum met een bezoek vereerd en dat kan lezen onder de betreffende rubriek. Was geen succes, maar dan vooral omdat ik niet graag geld geef aan fake sex en dan liever naar een parenclub/swingersclub ga. Dan overnacht in de buurt om woensdag deze club te bezoeken.

Ik was er om 11h20, dus kort na openingstijd.
61 paren, 16 vrouwen en 96 mannen aangemeld op Joyclub.
Met een aanmelding op Joyclub krijg ik korting. Als premium lid geraak je voor 50 Euro binnen als single man.
Dus een hele hoop en die zullen er wel geweest zijn in de loop van de dag. Feestje duurde tot 23h en zelf ben ik om 19h30 vertrokken. Maar er zijn ook bezoekers die er maar een paar uur bleven.

In duitse clubs gaat het er iets anders aan toe dan in Belgische clubs. Ook de mannen dragen clubkledij. En op slippers moet je hier niet binnenkomen. Dus een zwarte boxenshort en zwart spannend T-shirt en mijn zwarte stadschoenen en ik kon binnen.
Als je op een feestje in het weekeind gaat, dan moet je je beste broek en een mooi hemd aantrekken. Anders geraak je niet binnen. Later op de avond denk ik dan dat je best overschakelt op clubkledij.

Zelf hebben ze slechts een zeer kleine parking, maar je kan vlot in de straat parkeren.

Ik was nog een 5 min. binnen of ik zal al een dame haar man pijpen en een andere dame die al boven op haar man zat in de zetels. Dus dat begon al goed.

In de Belgische clubs maak ik meestal oogcontact. Kijk of ze mij zien zitten en spreek ze dan aan of probeer dan met een snelle aanraking aan de arm of been en zien hoe ze dan reageren. Dat moet je in Duitsland dus niet doen. Altijd eerst aanspreken. Ik ben wat dat betreft nogal verlegen en mijn Duits is nu ook weer niet super.

In de club zijn er heel wat kamers. Je kan er enkele afsluiten, maar dan zijn er nog gloryholes in waardoor je nog kan meekijken. De meeste kamers is de deur weggenomen en hangt er een ketting die de koppels kunnen gebruiken om de kamer af te sluiten. maar je kan altijd meekijken en met je ogen proberen contact te maken.
De meeste koppels die hier kwamen hadden wel zin in 1 of 2 extra single mannen en gingen dan samen naar een kamertje. Met wat geluk kozen ze er dan nog een extra man bij. Ik heb ook weinig vrouwen gezien die tevreden waren met erop-eraf. Je moest als man echt wel aan de bak om het leuk te maken voor de vrouw. iets waar ik niets op tegen heb en waar ik heel graag aan meedoe. Ik hou ook niet zo van het erop-eraf gedoe.

Ik heb bij 3 koppels kunnen aansluiten en telkens voor toch wel een half uur tot een uur waar we met 2, 3 of 4 mannen 1 vrouw verwenden. Je moet af en toe wel wat geduld hebben voor ze je zien of zin in je krijgen.

Om 13 zag ik al een eerst vrouw vertrekken waar ik mij boven al mee had geamuseerd (die kwam wel voor het erop-eraf gebeuren) Dus het was een komen en gaan, maar ook heel wat mensen die gans de dag bleven.

Eten: is aanwezig, maar iets minder dan bvb in Eroxx of Climax, maar beter dan in Amai.

Prijs/kwaliteit: perfect. Waar kan je gans de dag neuken, eten en drinken voor 50 Euro.

Om 19h30 was ik echt wel leeg en vermoeid en wat het inderdaad tijd om naar huis te gaan.
Overdag een iets ouder publiek. Naar de avond toe komen er jongere koppels opdagen, maar die zijn iets minder actief met de aanwezige single mannen.
Ik heb gedurende de dag ook verschillende koppels gezien die er 1 gekende single man bijnemen en daar dan 2 of 3x mee verdwijnen in een kamer, maar er verder geen andere single mannen bijnemen.

Zeker een leuke ervaring. En alle koppels die ik gezien heb zijn volgens mij ook actief geweest, al dan niet met een andere man of koppel.
Dus is Duitsland actiever dan Belgiƫ: ja, maar niet noodzakelijk met extra single mannen.

Herhalingsgevaar bestaat zeker, maar ga ik er speciaal voor rijden: waarschijnlijk niet.