Auteur Topic: Schippersstraat 10/1 Jane  (gelezen 53530 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 10/1 Jane
« Gepost op: 10 januari 2012, 19:47:32 »
Plaats van tewerkstelling: Schippersstraat 10/2
Naam: Jane
Nationaliteit: Bulgaarse
Leeftijd: 20-25
Haarkleur: Zwart (lang,geverfd)
Kleur ogen: Bruin
Lengte dame: 1 meter 60
Cupmaat: A - cup
Uiterlijk: Uitstekend
Vriendelijkheid: Goed
Service: Aftrekken, PMC, NMC en alle standjes
Shift: Nachtshift
Kosten: 50 euro voor 20 minuten
Tattoo: Ja (voetje)

Mijn verslagje volgt nog want mijn batterij van mijn laptop is ver leeg en waar heb ik die "fucking" oplader weer gelegd ? >:(
« Laatst bewerkt op: 18 december 2012, 01:21:00 door mechelen »
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 10/2 Jane
« Reactie #1 Gepost op: 12 januari 2012, 21:30:24 »
Vorige vrijdagavond was civicske nog eens op wandel in het kwartier en na 2 rondjes kwam ik voorbij het pand op SS10/2.
Jane herkende mij en ik haar want een hele tijd terug had ik inderdaad met haar al eens gebumst. Ze was net terug van een wat langer verblijf in haar thuisland. Ik volgde haar naar haar neukkamer en overhandigde de nodige eurootjes. Ik sprong snel uit mijn kleren want moest dringend plassen ;). Na het plasje en wasje kwam ik terug in de kamer en Jane stond daar met haar lekker, naakt lichaampje uitdagend te dansen op de leuke muziek. Ik stond even te genieten maar al snel draaide Jane haar mooie kontje naar mij en begon zalig te shaken. 8) Piemelmans vond het blijkbaar ook dik ok want hij  begon al goed te groeien. Jane kroop op het bed om aan het echte werk te beginnen.

Ze begon mij overal zachtjes te strelen en al snel staarde mijn spies fier naar het plafond. CD erover en klaar voor een pijpbeurt. Die was zacht maar toch wel lekker te noemen. Het moet niet altijd een wilde pijpbeurt zijn.

Jane zette zich direct op handjes en knietjes en ik schoof hem zachtjes in en uit haar poesje. Er bijna volledig uit en dan met een flinke stoot helemaal terug naar binnen. Dit ging zo een tijdje door en ik was echt wel aan het genieten. :P Dan vroeg ik haar om op haar rug te gaan liggen en met de beentjes in de nek begon ik stevig door te beuken. Ondertussen keek ik in de spiegel en zag ik die kleine voetjes mee wiebelen op het ritme van mijn stoten. Het duurde dan ook niet lang meer voor ik in het condoom knalde.

Jane is klein en fijn maar ze vertelde mij dat ze wel van een hardere beurt houdt en zelfs met mijn iets groter formaat, had ze geen enkel probleem. Integendeel  :D

Ik zal wel nog eens bij haar binnenwandelen want het was goed. Met een dikke kus en met een zalig, leeg gevoel terug de straat op.

Ps: minpuntje in het pand is dat er geen bidet is. Toch wel noodzakelijk, vind ik. Heb haar wel niet gebeft maar ook geen enkel geurtje waargenomen. Het is een proper meisje haha
 
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 10/2 Jane
« Reactie #2 Gepost op: 13 januari 2012, 02:55:00 »
Dank voor de info Civicske. Ik heb deze dame nog niet gehad, al wel veel zien staan.
Als je haar achter het raam ziet staan, zou je wel denken dat ze groter is als een meter 60! Die high-heels toch!

Mogelijk stap ik wel eens bij haar af! :)
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 10/2 Jane
« Reactie #3 Gepost op: 13 januari 2012, 09:56:39 »
Het kan zijn dat het iets meer is als 1m60. Laat ons zeggen 1m60-65. Ik spring er wel nog eens binnen als ik zin heb in een beuksessie (lol)
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 10/2 Jane
« Reactie #4 Gepost op: 17 februari 2012, 22:29:50 »
Toch nog even hier een verslagje neerpoten van mijn laatste bezoekje aan Jane. Vorige zaterdagavond had ik nog eens zin om door het kwartier te wandelen want dat was al een tijdje geleden en vooral dan in de nachtshift. Eigenlijk hoopte ik dat ze er was want ik wou een goede beuksessie.  ;) Na mijn eerste rondje, rond negen uur, was ze er nog niet en dacht ik al dat het niets ging worden vanavond. Dus keek ik maar naar andere paalbare dames. :P Ik besloot dan maar iets te gaan drinken met het koude weer, in de Charivari waar ze me al goed kennen en waar ik ook graag kom.

Na een uurtje en lekker opgewarmd dook ik terug het kwartier in. Ik had geluk want Jane stond nu wel in haar raampje en stond wat te dansen met haar mp3-oortjes in. Vanaf het moment dat ze me naar haar raam zag komen, ging ze al van haar verhoogje af. Ik werd weer hartelijk begoet met een dikke smakkerd op mijn wang. Jane is een lolita en dat kan civicske best ook wel smaken.

Ik overhandigde mijn entreegeld, kleedde me uit en begaf me naar de badkamer voor een klein wasje. Als ik terugkwam lag Jane al naakt te kronkelen op haar neukmatras en ik kroop er natuurlijk snel bij.  ;) Ze begon me overal te strelen en ik kneedde ondertussen haar kleine borstjes. Al snel begon ik op haar tepeltjes te sabbelen terwijl zij meer en meer met mijn zaadstaaf speelde, die al snel hard stond en klaar voor meer !  :P

Jane bracht een rubbertje aan en begon te pijpen. Zachtjes in het begin, zoals ik het wel graag heb en dan het tempo wat opvoerend. Af en toe nam ze hem zo diep mogelijk in haar warme mondje. Ze wou eens zien, zei ze, hoe diep ze mijn leuter in haar mondje kon nemen. Lol  8)

De tijd was gekomen om te vogelen. Gevraagd om te beginnen met een reverse cowgirl and "slowly baby". Dit standje vind ik best wel eens geil. Jane maakte me hier best wel gek ! Traag en mijn piet er bijna uit en dan er volledig terug in. Dan weer lekker snel en dan weer traag. Ik deed haar stoppen of ik had mijn kruit al verschoten.

Ik nam haar op (het is dan ook een lichtgewicht) en legde haar op de rug. Jane opende haar beentjes wijd en trok ze wat op zodat ik diep in haar grotje kon stoten. Deze meid houdt nu éénmaal van een stevige beurt.  :)

Nog gewisseld naar doggy waar ze ook nog eens begon tegen te stoten zodat het er lekker hard aan toe ging. Ik voelde het dan ook opborrelen en een schildpadje is er niet meer van gekomen want mijn zaad vloog in het condoom. Ik haalde mijn spies eruit en Jane gaf er nog wat flinke rukken aan want ze wou alles ! ;D

Ik ben toch weer tevreden buiten gegaan met 3 dikke  :-*

Ter info: tot eind februari is ze in haar thuisland. In het paspoortje heb ik wel vergeten te melden dat ze een tongpiercing heeft.
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 10/2 Jane
« Reactie #5 Gepost op: 7 maart 2012, 00:01:31 »
Jane was zaterdagnacht terug aan het werk na een korte vakantieperiode! ;)
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 10/2 Jane
« Reactie #6 Gepost op: 8 april 2012, 21:33:00 »
Alvorens onze kruistocht begon vrijdagavond, had ik al besloten om beuksnolletje en lolita Jane wederom aan het kruis te nagelen :P Omstreeks 23u stapte deze geile apostel op haar af en kreeg ik 3 :-* als binnenkomer. 8)

Ik overhandigde netjes mijn vers uitgeprintte toegangsticket van 50€ en sprong uit de kleren want deze rakker wist al wat hij weer ging uitspoken met dit poppetje waar hij deftig kan durchficken met zijn iets langere slang ;D Namelijk een herhaling van de week ervoor.

Eerst het bed op waar Jane even herviel in een slechte gewoonte: namelijk een condoom willen aanbrengen rond mijn halfslappe leuter ??? Ik had haar in mijn eerste bezoekjes er al op gewezen dat dit "not done" is. En de laatste bezoekjes was ze het echt niet vergeten. Ik zei: no, baby en ze wist het direct weer haha Ze begon dan maar mijn balzak te strelen en zachtjes te sjorren. In no time stond mijn derde been keihard, wetende wat nog ging komen. Nu pas kon het rubbertje erom.

Ik zei: let's do the same as last week. Ze lachte eens en zei: you are again horny as hell. Jane stapte van het bed en zette zich klaar om haar rechtstaand achterwaarts in de poes te laten naaien door mijn anaconda :) In haar peeskamertje staat namelijk een iets hogere kast met wat spulletjes erop en vlak ernaast is een spiegel. Perfecter kan eigenlijk niet lol. Met haar hoge high-heels aan en de beentjes lichtjes open, gleed ik mijn spies bij haar binnen. Jane bleef vrij rechtop en hield zich vast aan de kast en dat was nodig ook, want ik wou beuken en niet neuken 8)

Ik begon direct heftig te pompen in dat lolita kutje om dan even serieus te vertragen maar dan nam Jane onmiddellijk over en begon zij te rijden. Ik hield stil terwijl zij lustig verder deed. Onze blikken kruisden elkaar constant in de spiegel. Wat is me dat toch een geil zicht, te zien hoe ik haar neuk (of zij mij) in dat smalle kontje. Daarna beukte ik verder en zij stootte warempel nog tegen ook. Het was me daar een deftig kletse, kletse, kletse .....

Om te finishen strompelden we naar de neukmatras met mijn lul nog steeds in haar gleufje. We kropen voorzichtig op bed en ik drukte haar lolita kontje dicht tegen me aan want ik wou er absoluut niet uitfloepen. Pikkemans zat daar goed haha. :P In een onvervalste schilpad bonkte ik verder en schoot uiteindelijk mijn lading in het CD. Nog even uitpuffen met mijn hoofd op het hare. Het was PSE en als klein toetje GFE gaf ik haar maar een kusje op de wang haha

Bij het aankleden zei Jane nog: you like looking in the mirror when you fuck me ! Off course baby, off course antwoordde ik. I like it very much ;)

Met drie kussen en zwevend stapte ik naar frituur Falcon om wat te bikken met de andere kruisvaarders sexmachine, roberto en bema


[smg id=4573 align=left width=550]





« Laatst bewerkt op: 8 april 2012, 22:04:37 door civicske »
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
Fucking like a flamingo
« Reactie #7 Gepost op: 6 mei 2012, 21:57:48 »
Al geruime tijd bezoek ik regelmatig lolita'ke Jane op de SS10 en de laatste tijd doe ik met dit kleine, frêle poppetje steeds andere, lekkere standjes. :P Hoog tijd dus voor een kleine update van wat ik uitspook met dit kippetje, waar ik van in het begin een goede klik mee heb en waar geen neukstandje te veel gevraagd is. 8)


Zoals gewoonlijk smeet ik mijn 50€ op het neukbed en zette ik mij snel in adamskostuum. ;) Jane had ondertussen haar high-heels al uitgedaan en toen ik dat merkte zei ik direct: "put your shoes back on, baby". Ze lachte eens want ze wist dat ik haar weer eens rechtstaand tegen de spiegel en kast ging nagelen. Haar kleertjes gingen ook op de grond en het spel kon beginnen.


Ik lag me eerst in foots-schildpad op het bed om mijn slangetje wat te laten pijpen. Toen ik zei: "come baby, let's fuck", stapte Jane al naar de spiegel. LOL Maar ik riep haar terug want ik wou eerst iets anders. Ik zette mij op de rand van het bed en opende mijn benen lichtjes. Jane snoop het en met haar rugje naar mij zette ze zich op mijn paal. Mijn handen gleden over haar billetjes en terwijl ze me zachtjes bereed, kneedde ik haar kleine tietjes. Het tempo lag volledig in haar handen. Af en toe verhoogde ze het tempo en dan weer heel wat trager. Héél lekker dit standje :D, dat ik zeker nog eens ga overdoen bij een volgend bezoekje.


Dan ging het toch maar naar de kast en spiegel waar ik haar achterwaarts in de poes nam en het tempo deftig werd opgedreven. Plotsklaps hief Jane haar rechterbeentje op en haakte het achter mijn been, boog goed voorover zodat ze als een "flamingo" werd geneukt. Lekker, lekker. :P


Na een tijdje werd het andere beentje wat moe haha, zodat we de actie maar verder zetten op het bed. Maar véél had ik absoluut niet meer nodig om te spritzen. Eerst nog kort in doggy met gesloten beentjes waar ik stevig de gashendel opendraaide en mijn spies goed diep deed verdwijnen in haar kutje. Al snel gingen we over naar het schildpadstandje en na wat flinke stoten, spoot ik mijn zwemmertjes in het jasje.


Het was wederom een heel goede beurt, dus met een big smile weer de straat op. Met dit snolletje heb ik nog wel wat plannetjes haha ;)


Bij het schrijven van dit verhaaltje, schoot dit liedje me te binnen:


Kato - Flamingo (Official)



 
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 06/1, Jane
« Reactie #8 Gepost op: 14 oktober 2012, 01:48:29 »
Reeds lange tijd op SS 6/1.
« Laatst bewerkt op: 14 oktober 2012, 09:52:22 door mechelen »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 06/1 Jane
« Reactie #9 Gepost op: 14 oktober 2012, 09:53:44 »
Adres is aangepast. Dank je Roberto.

Offline Sublimo

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 21
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 06/1 Jane
« Reactie #10 Gepost op: 13 november 2012, 00:11:52 »
Is zij nog aanwezig ?
Ik zie nl altijd een blond poppetje op haar adres staan ...
(6/1 is toch links van 4/1, niet ? - De nummering 6-8-10 is me daar niet echt 100% duidelijk)

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 06/1 Jane
« Reactie #11 Gepost op: 13 november 2012, 00:42:25 »
Is zij nog aanwezig ?
Ik zie nl altijd een blond poppetje op haar adres staan ...
(6/1 is toch links van 4/1, niet ? - De nummering 6-8-10 is me daar niet echt 100% duidelijk)

De dame in kwestie heb ik al een paar weken niet meer gezien, maar ze zal nog wel opdagen.

Die nummering : SS 6 is idd links van SS 4 en daarna volgt SS 10; SS 8 is het huisnummer van de appartementen erboven.

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 06/1 Jane
« Reactie #12 Gepost op: 17 december 2012, 23:41:46 »
Jane is terug. Gisteravond op SS 10/1.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 10/1 Jane
« Reactie #13 Gepost op: 18 december 2012, 01:21:28 »
Jane is terug. Gisteravond op SS 10/1.

Adres aangepast. Dank je Elwood!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 10/1 Jane
« Reactie #14 Gepost op: 18 december 2012, 11:14:45 »
Civicske zal blij zijn, hij kan al zelfs niet meer reageren en heeft zijn beukmobiel al gestart richting Jane, we lezen hier wel indien hij zijn slang weer een keertje heeft mogen binnenduwen in het slangenhol  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal