Auteur Topic: CLUB GOESTING - DE KLINGE  (gelezen 17855 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
CLUB GOESTING - DE KLINGE
« Gepost op: 9 april 2012, 03:02:14 »
« Laatst bewerkt op: 6 augustus 2014, 07:27:32 door mechelen »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

dingske4fun

  • Gast
THE LIBERTIES - DE KLINGE
« Reactie #1 Gepost op: 6 augustus 2014, 00:08:17 »
Ondertussen is dit al enige tijd club Goesting.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
THE LIBERTIES - DE KLINGE
« Reactie #2 Gepost op: 6 augustus 2014, 07:28:16 »
Ondertussen is dit al enige tijd club Goesting.

Dank om het te melden.

De website : www.clubgoesting.be

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
THE LIBERTIES - DE KLINGE
« Reactie #3 Gepost op: 6 augustus 2014, 16:14:47 »
Ondertussen is dit al enige tijd club Goesting.
"goesting", zowat het mooiste Vlaamse woord dat er bestaat, zelfs de OOOOOOlanders hebben dit overgenomen van ons  ;D :dance2 :pica
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
THE LIBERTIES - DE KLINGE
« Reactie #4 Gepost op: 6 augustus 2014, 16:25:47 »
Ondertussen is dit al enige tijd club Goesting.
"goesting", zowat het mooiste Vlaamse woord dat er bestaat, zelfs de OOOOOOlanders hebben dit overgenomen van ons  ;D :dance2 :pica


Klopt er is wel een Nederlandse uitdrukking "Er zin in hebben" "er gebrand op zijn", maar niets is meerzeggender dan het Vlaamse woord Goesting.


Groet, Foots  O0


P.S. trouwens die club schijnt een gangbang te hebben "als vrienden en koppels onder elkaar" awel dat klinkt me ook erg goed. Wellicht heeft er al iemand wat ervaring mee ?
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline kwillem1

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 107
    • Bekijk profiel
CLUB GOESTING - DE KLINGE
« Reactie #5 Gepost op: 28 april 2023, 20:03:16 »
Vrijdagavond 14 april een bezoek aan Goesting gebracht.
Ik had al veel gelezen dat het hier niet meer is zoals vroeger, maar zo slecht als gisteren had ik het nu ook weer niet verwacht. Ik vrees op sterven na dood. Wel jammer, want is een leuke club.
Ik ging ernaartoe als gelegenheidskoppel na een tegenvallend bezoek aan Freya in Hulst, hier nog binnengevallen.
We waren binnen rond 22h. 4 koppels aanwezig. Wij waren het 5de koppel. En later op de avond is er nog 1 koppel bijgekomen. Een 10 tal mannen. Bij de koppels 1 vrouw die mij een beetje kon bekoren, maar mijn date was duidelijk de lekkerste vrouw die er rondliep. Dus dan heb je niet veel aandacht meer voor de rest.
Voor mijn date zaten er ook geen mannen bij die haar echt konden bekoren.
En voor het eten moet je ook niet naar Goesting komen.
Dus wat gedronken en een rondje gelopen.
Mijn date in de gynaecoloogstoel wat verwend. Waarbij enkele mannen wat kwamen helpen, maar ze wou niet geneukt worden.
Weer een drankje. En daarna in de jacuzzi. Daar was nog het meeste actie van de avond. Daar zaten al 3 vrouwen in. Met mijn date erbij dus 4. Meer dan de helft van de aanwezige vrouwen dus. Daar wat gespeeld. En dan verder naar een matras waar we mijn date toch hebben laten genieten. Achteraf kreeg ze nog zeer uitgebreide massage van een man die haar wel mocht masseren, maar waarmee ze niet genoeg aantrekking had om haar te laten neuken. Dus na freya, de 2de ontnuchtering van de dag.
Jammer voor club Goesting en ik hoop dat het niet waar is, maar ik vrees dat het einde nabij is.