Vandaag ben ik voor de eerste keer in La Luna beland, voor weliswaar slechts een blitz bezoekje. Ik ben aangekomen om 17u en ik ben al weer vertrokken om 21u30.
Laat ik beginnen met een korte beschrijving van de club:
Je wordt ontvangen in een soort van kleine barruimte: een ruimte met achteraan tegen de muur een toog met daarachter de theke. Tegenover de toog heb je enkele hoge tafeltjes waar je op kan 'hangen'. Links aan de toog heb je een koffiemachine.
In deze ruimte heb je tegen een muur ook enkele kluisjes waar je je portefeuille kan in leggen. Opgelet: je hebt een verschillende sleutel nodig voor je locker en je kluisje.
Als je doorwandelt kom je uit in de volgende ruimte. Deze ruimte is 'gevuld' met 6 zwarte zetels die allen tegen de muur staan. In de zetels zitten enkele meiden die je allen met zaadvragende ogen aanstaren

.
Voorbij deze ruimte rechts heb je een tweede ruimte gevuld met nog 7 zetels. Ook hier zitten meiden (on)geduldig op een klant te wachten.
Links naar beneden is er een kleine sauna. Deze werkte vandaag niet.
Voorbij de sauna naar rechts bevinden zich de neukkamers. Ik denk dat er 4 zijn. Deze kamers zijn allen ruim en modern.
Als je nog doorwandelt in de gang kom je uit op de lockerruimte (met lockers van het ijzeren type dat veel in het leger gebruikt wordt), 2 douches die heel ruim en modern zijn en de wc's.
De club ziet er niet echt modern uit, maar is ook niet gedateerd, zeker niet als je ze vergelijkt met pakweg Villa Venus.
Je mag in de club rondlopen in badjas of met enkel een handdoek. Ik weet wel niet of je altijd over een badjas zal kunnen beschikken, want toen ik de lockerruimte betrad, hing er daar slechts 1, die ik dan ook genomen heb.
Over het personeel valt niet veel te zeggen, want ik heb enkel contact gehad met de theke. In het begin vond ik haar niet echt vriendelijk (ze had duidelijk meer interesse in haar telefoon dan in haar klanten), maar naarmate de avond vorderde, kon er af en toe toch een lachje af. Ze was btw wel heel behulpzaam.
Over het eten kan ik nog korter zijn: ik heb enkel nootjes, cake en snoepjes gezien.
Drinken: frisdranken moet je aan de theke vragen. De koffie, bij de betere die ik al in saunaclubs gedronken heb, kan je zelf nemen.
De line-up was in orde, ietsje beter dan in Villa Venus, ietsje minder goed dan in Freude39. Ik heb een tiental verschillende vrouwen geteld. Van die 10 waren er zeker 7 kamerwaardig. De line-up was wel eenzijdig Oost-Europees.
De muziek: een goede mix van moderne popmuziek en manele muziek. Bij momenten stond de muziek redelijk luid, zonder daarom storend te zijn.
Sfeer, mja, de uren dat ik er was, was die quasi onbestaande. 1 meid waagde zich af en toe aan een dansje, maar de meeste meiden hingen maar wat in hun zeteltje te hangen. Ik kan het sfeertje allerminst als geil bestempelen (itt de sfeer in bijvoorbeeld Freude39).
Voor, tijdens en na mijn kamers viel er weinig te beleven in de club: er waren zelden andere mannen aanwezig, dus veel zeveren kon ik niet. Ik heb me eigenlijk beperkt (moeten beperken) tot zetelhangen, drankjes halen en deze recensie schrijven op mijn smartphone (je mag je gsm btw vrij gebruiken in de club, ook de meiden mogen dit).
De prijzen:
20€ inkom.
30€ voor 20 minuten (NMC)
40€ voor 30 minuten (NMC)
70€ voor 60 minuten (NMC)
60€ voor 30 minuten (NZC)
90€ voor 60 minuten (NZC)
Ik heb vandaag 2 keer gekamerd in La Luna.
Mijn eerste kamertje was met Roemeense
Miruna. Miruna is 19 jaar, heeft een leuk zigeuner kopje, mooie groenbruine ogen en lang zwart haar. Ze is 1,52m groot, normaal gebouwd, heeft een leuke A-cup en een verdomd lekkere, stevige kont. Geen piercings of tattoos.
Als je in La Luna zin hebt in een meid, moet jij je er naast zetten. De meiden animeren niet actief (ze proberen wel voortdurend oogcontact met je te maken). Dus... na een half uurtje de kat uit de boom te hebben gekeken, zette ik me naast Miruna.
Ik kreeg nog net: hallo, ik ben... gezegd en daar stak er al een tong in mijn mond. Miruna kan zalig tongzoenen, dus ik protesteerde uiteraard niet

. Toen ze na een tijdje ook met Piet begon te spelen, en die uiteraard onmiddellijk reageerde, kon ik niet anders dan instemmen met een kamer.
Op kamer gingen we tegenover elkaar zitten en ging het zalige tongzoenen onverminderd verder.
Plots begaf Miruna zich naar beneden en gaf ze een uitstekende pijpbeurt weg. Miruna ging ook lekker met haar kontje in de lucht zitten, zodat ik haar goed diep kon vingeren.
Het pijpen was heel lekker, maar Miruna moest ik sowieso ook geneukt hebben. We zijn begonnen met een cowgirl, waarbij Miruna lekker hevig en gevarieerd te werk ging. Overgeschakeld op missio, waarbij we heel intiem in elkaar verstrengelden en afgemaakt in hondjes, waarbij ik lekker hard mocht doorbeuken

.
We hebben de kamer al zoenend en knuffelend volgemaakt en na dik 25 minuten was het tijd om terug te keren naar de realiteit.
Herhalingsgevaar: heel groot

!
Betalen doe je btw niet rechtstreeks aan je meid van keuze, maar aan de theke.
Mijn 2de kamertje heb ik gemaakt met de 22 jaar jonge
Kathi.
Kathi is geen 100, geen 200, maar een 300% KP meisje: een guitig gezicht, mooie bruine ogen en lang zwart haar. 1,55m groot, slank, een wondermooie B-cup en een kont waar ik een moord voor zou begaan. Een heel naturelle meid ook: ze heeft geen piercings of tattoos en gebruikt weinig tot geen make-up. Heeft ze ook absoluut niet nodig.
De presales waren net als bij Miruna uitstekend: zalig tongzoenen en ondertussen meer en meer proberen om letterlijk in elkaar te kruipen. Piet steigerde al na 1 minuut in de zetel en zou tijdens de 15 minuten presale geen seconde zijn kopje laten hangen.
De kamergang zelf was verbluffend goed, nog stukken beter dan mijn kamertje met Miruna

(en dat was al heel goed!!). Het is een feest van een uur geworden en dat uur leek eindeloos te blijven duren.
Alles is aan bod gekomen. Een enorme GFE: zalig tongzoenen, onwaarschijnlijk veel intimiteit, keer op keer in elkaars ogen verzinken... Maar evenzeer had de kamer een hoog PSE-gehalte: rechtstaand gepijpt worden, deepthroat op deepthroat, stevig beuken tijdens hondjes...
Enfin. De kamer had alles en ik ben uiteraard probleemloos klaargekomen.
Herhalingsgevaar: enorm groot. Liever vandaag dan morgen

!
Samenvattend: La Luna is een kleine, maar verzorgde club. De line-up is oké, de service (van de 2 meiden waar ik mee gekamerd heb), was uitstekend! Eten kan je niet in de club. Sfeer ontbrak volkomen. Het is wel handig dat je je gsm overal mag gebruiken. La Luna is een typische kleine club waar je slechts enkele uren naar toe trekt voor 2,3 wippen.
Keer ik terug? Ongetwijfeld. Voor de uitstekende prijs kwaliteit verhouding en het heel hoge service niveau. Ik zal de club in de toekomst waarschijnlijk gebruiken als opstap voor een bezoek aan een grotere club of ik zal wel eens binnen wippen als ik toevallig in de buurt van Duisburg ben en enkele uren vrij heb. Volgende keer trek ik er wel liefst met een collega ijsbeer naar toe. Nu waren de dode momenten immers echt wel doods...
La Luna: tot een volgende

!