Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1118902 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline dupontxxx

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1365 Gepost op: 21 juli 2020, 21:45:22 »
Vandaag toch weer naar Sixsens gereden voor dat de boel weer op slot gaat met de tweede lockdown. Dus niet uitstellen en hop zo'n 2,5 uur de auto in. Bier moet je betalen en de entree is de hele dag 60 euro. Nouja vooruit dan maar. Aangekomen rond 12:30 stond het hele parkeerterrein al vol! En dat op een dinsdag  :lol. Het was lekker weer dus braaf de rij in. Zag ik daar enkele heren met een mondkapje staan  :o. Bij binnenkomst vroeg ik netjes of de mondkapjes verplicht zijn en ja. In het gehele pand dien je een mondkapje te dragen. Nou sorry hoor, dat is niet mijn manier van ontspannen. Ik heb vriendelijk bedankt en rechtsomkeer gemaakt. Mij zien ze pas weer als ik geen mondkapje hoef te dragen. Maar dat zal wel even duren want aan het aantal auto's te zien hadden de anderen er geen problemen mee.  :-\.
Dus vind je het geen probleem dan is Sixsens jou tent. Ik wacht nog even  :nofuck

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1366 Gepost op: 22 juli 2020, 00:16:58 »

Bij voorbaat mijn excuses voor het vreselijke Nederlands, ik ben geen native speaker en gebruik een vertaler. MAAR ik hoopte dat sommigen van jullie mede-ijsberen een idee konden geven van het soort vrouwen bij Sixsens? Ik geef de voorkeur aan bochtige en dikke vrouwen persoonlijk. Ook niet tegengesteld aan de bimbo / siliconen look. Maar van wat ik het meest hoor, zijn dunne Oost-Europese meisjes. Kan iemand providers bevestigen en mogelijk aanbevelen die bij mijn stijl passen in Sixsens?

En als laatste, als er providers bekend zijn die anaal doen, zou dat ook nuttig zijn. Dank u!

Welkom op relaxxxboard jontree!

 :welcome:

Allereerst mijn waardering voor het vertalen via google. Doch dat is niet perce nodig.
Uiteraard geven wij er de voorkeur aan om in het Nederlands te schrijven. Doch als dat veel moeite kost, niet doen.
Je mag hier in alle talen schrijven. Ja zelfs in het Chinees  ;D
Als de Engelse of Duitse taal je machtig is heeft dat naast het Nederlands de voorkeur.
Frans mag ook......maar dat doen we liever met de dames  ;)

In google vertalen van Nederlands naar Frans of van Frans naar Nederlands geeft vaak rare zinnen, maar over het algemeen is de essentie er wel uit te halen.
Kijk maar wat je voorkeur heeft.

Je vraag over de dames.
Als ik het goed heb begrepen ben op zoek naar dikkere vrouwen. Die zijn er wel in Sixsens, maar niet zo veel. Wat is dik? Veronika, Sonja en Dani zouden wel eens jouw keuze kunnen zijn. Misschien ook Melanie. De keuze is persoonlijk. De meeste dames hebben een normaal postuur. En een significant aandeel is een zogenaamde 'deketmeid'. Klein en mager. Er is een lid hier die dit soort dames omschrijft met: een kut met een lichaam er omheen. Alle andere dames zijn een lichaam met een kut er in. Het is maar een woordspeling. Ik hoop dat dit met Google translate goed over komt :lol
Kortom, kom je zelf overtuigen tijdens een bezoek aan deze club. De faciliteiten zijn uitstekend. Houd wel rekening met extra maatregelen als gevolg van Corona. Maatregelen die niet meteen de keuze zijn van de club, maar opgelegd zijn door de Nederlandse overheid.

Mocht je in de club een vertaler zoeken. Ik ken een dame die veel talen spreekt: Roemeens, Engels, Frans, Duits, Spaans, Italiaans en zelfs een beetje Nederlands. Ze vraagt daar waarschijnlijk wel een vergoeding voor van €50 per 30 minuten  :lol

Ik wens je bij voorbaat een fijn bezoek toe!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline jontree

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1367 Gepost op: 23 juli 2020, 19:16:49 »
Thank you Sjeufke, the information and kindness are much appreciated!! I wasn't sure how a Canadian would be welcome on a Dutch board haha. Beyond that, I did a little digging on Veronica, Dani, and Soja and all three seem to be what I'm looking for. However, I've only seen Dani recently in the reviews. Can anyone account for the other two?

And also, does anyone know if any of the specific girls offer anaal? I'm a big butt freak, so this would really make my visit to Sixsens top!

Also this quote, "There is a member here who describes this type of ladies with: a pussy with a body around it. All other ladies are a body with a pussy in it."... :lol

Great community here, thanks for all the help so far. Planning to go next week, so maybe will see some of you there!

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1368 Gepost op: 25 juli 2020, 10:17:57 »
Woensdag 22 juli

Deze keer wat later gearriveerd. Aankomst om half twee. Zo'n klein clubkarretje is dan toch wel handig met een overvolle parkeerplaats. Het was wel even zoeken. Toch nog ergens een gaatje gevonden. Ik zou niet graag aan de straat parkeren.

Ik had gereserveerd. Er stond geen wachtrij, dus ik kon zonder oponthoud naar binnen.
De mondkapjesplicht is ingevoerd. Ik had er een op voorhand meegenomen.
Omgekleed en vervolgens afgedaald richting bar. Mijn date zat met een potentiële klant te kletsen. Even goeiendag gezegd. Vinoke besteld en met Vivian zitten kletsen aan de bar. Geheel onverwacht sloot Violetta al vrij snel aan.
Mentholbear gespot en een praatje mee gemaakt. We zien elkaar wel vaker in Six, maar van een onderonsje komt het vaak niet. Die Mentholbear heeft het maar druk  ;).
Flyerke en kempie gesproken. Forgetskninnyletsgofatty gespot en zo waar ook Eddy_V.

Eva was er helaas niet, want ik had een triootje in gedachten met Violetta. Daar moet je dan wel voor met z'n drieën zijn. Het werd dus een duoroom dat geheel naar wens verliep.
Om half zes weer terug op het terras. Een lange rij wachtenden met lege magen voor de BBQ.
Het zong rond op het terras, dat er een maximale kamerduur van 1 uur zou worden ingevoerd.  ::). Niet mijn ding, maar alla.
Om zes uur afscheid genomen van Vio. Omgekleed, spullen ingeleverd. Het tegoed op de polsband was helemaal op!  :o Ja, de meiden lusten er wel pap van! Och ken mie 't verrot'n.

Das wars!

Illusion Plopp!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1369 Gepost op: 26 juli 2020, 16:36:47 »
Bizarre Tijden

Na 141 dagen kwam er vorige week zondag een einde aan mijn sexuele lockdown. Het vleermuisvirusje was er de oorzaak van dat ik in de 7e maand pas mijn 7e bezoekje aan de 7e club van het jaar bracht. De aanwezigheid van een aantal bekende bad boys en gekende bad girls deden mij besluiten om naar het diepe zuiden af te zakken. Niet in een scootmobiel of boodschappenautootje maar voor de gelegenheid maar eens mijn nog snellere wagen uit de garage gehaald om dan met 100 km/uur de snelweg af te jakkeren. Daardoor het uiteindelijke verschil in tijd vanwege de gelimiteerde snelheid weten te beperken tot welgeteld 1 extra minuut reistijd. Op P2 (rechts) waren nog twee plekjes beschikbaar. Er stond een rij van 10 wachtenden voor mij en na een klein kwartiertje stond ik binnen om digitaal geschoten te worden. Het resultaat was ok en Beate was de volgende stop. Nadat dit gedeelte was afgehandeld kon ik een etage zakken om te transformeren.

Even een kijkje genomen op het terras. Het zorgde voor een tafereel waarbij de stamdames en corona vluchtelingen uit andere clubs zich afwisselden om goedendag te zeggen. Tevens blijkt het wereldje der beren ook klein te zijn. Ik zag de zaterdagse Babylon Bunch, Elton John op zijn gele crocs, het zondagse YY-clubje en een aantal beren die je te pas en onpas overal tegenkomt. Vanaf een ligbed stak er ineens een jeugdig hoofd naar boven en de Bad Boy uit Twente was gelokaliseerd. Hij kwam mijn kant uit en het bleek dat de Brabo Bad Boy al op de kamer was. We gingen een kijkje in de bar nemen en enige tijd later voegde BBB zich bij ons. Hij dacht dat een poesje de kater wel kon laten verdwijnen. Toen ik hoorde wie de "gelukkige" was werd het beeld dat hij alles met twee tieten en een gaatje aan de voorzijde pakt weer eens bevestigd. Hij wilde zijn eiwitten weer aanvullen met een gebakken eitje en ik moest ook nog lunchen. Het restaurant is er duidelijk op vooruit gegaan. Nadat we gegeten hadden het terras op voor een pafke.

Tot onze verrassing zagen we de beste volkszanger onder de ijsberen binnenkomen. Met zijn neef die in de bakermat van de hedendaagse prostitutie verbleef hadden we hem niet solo verwacht. Het duurde niet lang of Adi meldde zich bij ons en het was duidelijk dat ze haar pijlen op mij had gericht. Even bijgekletst en heel subtiel was ze aan het vissen of ik mijn belofte aan haar nog wist. Ik zei haar dat ik niet vergeten was dat ik haar een kamergang beloofd had. Met deze wetenschap in haar achterhoofd zei ze dat ze me dan later zou komen opzoeken. Ik zei haar dat de kans groot was dat we elkaar dan weer zouden mislopen. Ze vroeg of dat betekende dat ze een sleuteltje mocht halen. Ik knikte ja en nadat BBB ons voor de kamergang in het ijsberenecht had verbonden (zodat de anderhalve meter niet zou gelden) ging Adi op pad voor de sleutel. Het werd helaas een kamer op -2 maar een uurtje is het daar wel uit te houden.

Het was een genot om haar de overbodige kledingstukken van haar slank en rank pocketlijfje te zien verwijderen. Natuurlijk ontkwam ik er niet aan om haar een massage te geven. Ze genoot er zichtbaar en hoorbaar van. Hierna kon het erotisch spel beginnen en met een sensueel en verleidelijk voorspel werd de spanning opgebouwd. Natuurlijk moet je de leiding gut durchblasen nadat deze geruime tijd inactief is geweest. Toen het mondje bij het paaltje kwam vroeg ze of ik slow or fast wilde. Als GFE mannetje natuurlijk slow en ze wist alle gevoelige puntjes op de juiste wijze te bespelen. Na enkele minuten moest ik haar al afremmen. Ze gaf aan dat het ook mogelijk was om een plafonnetje te witten. Aangezien de klik er was en de LU die ik tot dan gezien had maar weinig opties bood qua dames die mij op de kamer onbekend waren gezegd dat we eerst ons huwelijk zouden bezegelen om er daarna nog een toetje in de vorm van een proteïnerijk goedje op te laten volgen. In cowgirl kwam ze op mij en ook nu bleek onze ritmes zich moeiteloos aan elkaar aan te passen. Na enkele minuten leverde het een meer dan gevuld opvanghuis voor ongewenste nakomelingetjes op.

Voorheen zou er dan een sigaretje op volgen maar het meer dan terechte verbod deed ons besluiten even het terras op te zoeken. Konden we gelijk een drankje pakken. Na het sigaretje weer de trappen afgedaald en ditmaal gaf zij mij een massage. Waar het bij de meeste meiden wat gewrijf is bleek zij ook op dit punt te weten hoe het heurt. Na de massage volgde wederom een sensueel voorspel. De BJ die volgde was langdurig en ze bouwde de spanning uiterst geraffineerd op. Aangezien we al hadden afgetikt dat ze de nakomelingetjes op deze wijze over de finish mocht halen schroefde ze het tempo op om dan weer even te stoppen. Wat plagerige likjes om dan weer het tempo verder op te voeren tot the point of no return. De volle lading werd moeiteloos geaccepteerd en als een hongerige baby zoog ze door totdat ook het laatste druppeltje zijn weg naar haar mondje had gevonden.

Een snelle blik op mijn telefoon wees uit dat we de twee uur naderden en we besloten langzaam onze spulletjes in te pakken. Haar in de kleedkamer de bijbehorende alimentatie voor de flitsscheiding overhandigd. Hierna de wellness opgezocht om me op te frissen en te relaxen in het bubbelbad. Op het terras even een sigaretje gerookt en het einde van de GP van Hongarije gekeken. Met de Bad Boys en de volkszanger een kijkje in de bar genomen. BBB had eerder een afspraak gemaakt en ging op zoek naar zijn tijdelijke leenliefje. De andere twee doken de sauna in in afwachting op het avondeten.

Al vrij snel kreeg ik gezelschap van de Bulgaarse Laura, een oudgediende en één van de weinige leden van de oorspronkelijke Bulgaarse Maffia waarmee ik nooit gekamerd heb. Ze was van mening dat dit hiaat maar eens opgelost moest worden. Ik zat nog echter in mijn herstelfase van Adi en ze zei dat ze me later wel kwam opzoeken. Ik zette me op een bankje en tegenover me zat een jonge, slanke dame waarvan ik gezien haar eerdere aanwezigheid samen met Mariana aannam dat het Roxana zou zijn. Ze zat wat verveeld met een voetje rondjes te draaien. Ik besloot hetzelfde te doen, maar dan in tegengestelde richting. Het toverde een glimlach op haar gezicht en ze gebaarde of ze bij mij mocht komen. Ik was haar echter voor en nam plaats naast haar. Blijkbaar stond ik in haar whorepedia. Haar eerste woorden waren namelijk "I know you". Ik speelde de vermoorde onschuld en al snel kwam ze met Babylon op de proppen en dat ik vaak met Tanja ging. In kleding en de haren donkerder had ik die koppeling nog niet gemaakt, maar met een nadere inspectie kon ik haar plaatsen. Het gesprekje verliep vlotjes maar ik maakte haar duidelijk dat ik het eerste half uur nog geen kamerplannen had. Voor haar geen probleem maar ik wilde haar niet beperken op dat moment. Ik besloot een sigaretje te gaan roken en zij zei dat ze me later zou komen opzoeken.

Op het terras kreeg ik al snel gezelschap van twee jaagstertjes die zich deden voorkomen als zusjes, te weten Patricia en Anna. Er is niets leuker dan dit type dames figuurlijk te fucken. Ik speelde hun spelletje mee totdat Patricia een foutje maakte en mijn reactie liet de twee afdruipen. De eerste meute hongerige beren en meiden hadden hun maal al gehaald en het was tijd om de inwendige mens ook weer van brandstof te voorzien. Geruime keuze en het smaakte beter dan voorheen. Waarna ik samen met BBB buiten onder het genot van een sigaretje en colaatje heb bijgepraat. Beate moest steeds meer als een kleuterjuf optreden om enkele individuen uit te leggen dat ze zich aan de anderhalve meter moesten houden. Diep respect voor de club hoe ze toezicht houden op het naleven van de regels.

Het gedrag van een aantal beren begon mij te storen en ik zei tegen BBB dat als er niet snel een kameroptie zich aandiende ik het voor gezien hield. Hij zou eigenlijk met BBT terug rijden. Ik gaf aan dat hij met mij mee kon rijden. Voor mij een kleine detour. We besloten om nog een kijkje in de bar te nemen voor een eventuele laatste ronde. Het leverde nog een verrassende wending op. Een dametje die ik altijd getypeerd heb als "all for the money" bleek toch iemand te zijn met eigenwaarde. Ze vroeg of ze iemand mocht vermoorden aan mij. Ik wees lachend op BBB. Ze knikte nee en vertelde dat een ongelikte beer haar had gezegd dat haar lichaam de 30 minuten op de kamer tot hem behoorde. Ze had hem duidelijk gemaakt dat zij bepaalde en niemand anders. Kudos voor haar. Nog even afscheid genomen van een aantal dames en de ijsberenoutfit ingeleverd om iets na achten de deur achter ons dicht te trekken.

Moet bekennen dat het bezoekje een tweeledig gevoel bij me opriep. De kamergang met Adi en het weerzien met bekende beren waren top. Echter het niet vrijelijk kunnen bewegen (waar Sixsens niets aan kan doen) zorgden ervoor dat het ontspannen gevoel wat een dagje SC normaliter met zich meebrengt deels achterwege is gebleven. Nu ik weet wat te verwachten komende woensdag kijken of ik mijn draai kan vinden of dat ik het clubben voorlopig aan mij voorbij laat gaan.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1370 Gepost op: 29 juli 2020, 08:48:29 »
Jetzt können die Biertrinker aufatmen!



vanKees

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1371 Gepost op: 29 juli 2020, 08:55:52 »
Sinds wanneer ben jij admin hier  ;D ;D ;D

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1372 Gepost op: 29 juli 2020, 19:23:14 »
Citaat:

Ich dachte, diese Info ist für VIELE Rakkers wichtig!  :08:

(Kleiner Tipp: Der 2,50€ Wandel-Flyer oben rechts ist noch aktiv!)

vanKees

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1373 Gepost op: 29 juli 2020, 21:51:51 »
Willen ze daar nu wel of geen zuipers  :039: .  Ik snap het al: Nederlandse zuipers kwamen niet meer als de prijs zo hoog lag en de Belgen komen allicht ook al niet meer nu het zo ingewikkeld wordt om Nederland te bezoeken (avondklok, in quarentaine...)  ;) :douchen .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1374 Gepost op: 1 augustus 2020, 22:27:43 »
SixSens vrijdag 31 juli 2020

Voorwoord
U bent niet verplicht tot het lezen van dit verhaal, het geschied ook op eigen risico. Ook in dit schrijfsel, zoals in zovele schrijfsels, lieg ik de waarheid, mijn waarheid, by the way. Voorts is dit schrijfsel voorzien van de nodige spaties, tussenregels en leestekens, voor het verbeteren van de leesbaarheid. Personen van wie de naam genoemd wordt in dit schrijfsel, en die dit als kwetsend/ongepast ervaren, kunnen geen aanspraak maken op rectificatie. Ik beroep mij op het recht, het uiten van teksten als zijnde woordkunstenaar.  :021:

Bakken in de zon , en afkoelen in het zwembad.
Vrijdagmorgen op tijd vertrokken, om tegen de klok van 11:30 de parkeerplaats van SixSens op te draaien. Het valt nog mee, de normale plekken van parking 1 en 2 zijn bijna vol, een kleine wachtrij voor de deur, en door. Snel nog even een ligbed, bijna aan de rand van zwembad scoren. De eerste uren was het een vrij eentonige repeterende beleving: bakken in de zon, wat te drinken scoren, afkoelen in het zwembad, en het aantal dames tellen wat het water in ging. Met 2 kleine afwijkingen tussendoor, even wat te eten halen en een paar live berichtjes typen. Bij binnenkomst had ik al gauw  een paar voor mij bekende ijsberen gespot, leuk om sommigen weer te zien. Diverse dames zitten of liggen topless, of in FKK-stijl te genieten van de zon. :49: Sommige daarvan krijgen het zo warm, dat ze het water maar in vluchten. En dan sta je in zwembad, klimt er een dame op je rug, zal wel niet kunnen zwemmen denk je dan. Bekijkt haar eens goed. Hallo, je bent een kop groter als mij, en ik sta al met mijn hoofd boven water. Zal wel bang zijn dat haren nat worden, en de make-up uitloopt, denk ik dan maar.  ::)De zon heeft zijn werk goed gedaan, voor dat ik cum-laude slaag  voor het diploma kreeft, gauw naar binnen.  :017:

Tijd voor een kamertje.
De aanblik van aantrekkelijke, schaars geklede of ongeklede dames, heeft junior niet onberoerd gelaten. Waar heb je zin in vandaag, ging het in mijn gedachten. Niet veel later was het antwoordt eruit: een dame met een reet zo groot, dat als je die op kerstavond een tik op de billen geeft, die billen gaan schudden tot nieuwjaarsdag. :kissass Zo lig je in de kino, en komt de Roemeense Andrea naast je liggen, die voldoet aan bovenstaande voorwaarde.;D Klein beetje vetzakkerij in de kino om uitsluitend in een kamer verder te gaan, aangename kamergang beleefd. Misschien tijd voor mij, om mijn huidige naam aan te passen naar; forgetskinnyletsgoforfatbutts. 8)

Op tijd weg , of toch niet?
Het loopt inmiddels naar de klok van 18:00, tijd om een hapje te gaan eten. Voor elk wat wils, keuze uit; zalm, spareribs, kip, döner, rijst of frites, warme groenten en de saladebar. Een verstandige keuze gemaakt, een bescheiden bordje oplaten scheppen en buiten op het terras genuttigd. Hierna even een dutje in de kino, even rusten voor een 2 uur durende autorit dacht ik nog. :steeringwheel: In de kino maak ik kennis met de Bulgaarse overrompelingstactiek, 2 dames bespringen je, nummer 1 duwt haar borsten tegen je aan  :showtits1 en probeert een tong naar binnen te duwen, en nummer 2 graait meteen onder de badjas, om junior te inspecteren. :sexxx De dames toch maar verteld dat ik nog even pauze wilde houden. Kostte wel wat overredingskracht by the way. :stfu: Een volgende dame dient zich aan, het zou een “dek.tmeisje” kunnen zijn, maar dat kan niet meer, omdat ze ouder is dan 18 jaar en 1 dag.  :PDT_Armataz_01_37: Het is een dame waar “die zangvogel met heimwee” hele goede herinneringen aan heeft; Bulgaarse Julia. Een kamer in de nok van het gebouw, gelukkig met raam. Met Julia een zeer aangename kennismaking beleefd. Ga nu twijfelen of ik mijn naam misschien aan moet laten passen naar: forgetfattyletsgetskinny. :lol_hitting:

Afsluiting
Net na de klok van 21:00 alle attributen van het verblijf ingeleverd, en het pand verlaten. Op de parkeerplaats, wordt je vrijgekomen plek meteen ingenomen door nieuwe bezoekers. Tegen de klok van 23:00 thuis, morgen om 05:00 wacht de wekker, dan er moet weer gewerkt worden. :sign0135:

SixSens het was mij een genoegen, tot de volgende keer  :105: :sign0098:



« Laatst bewerkt op: 1 augustus 2020, 22:32:50 door forgetskinnyletsgetfatty »
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline jontree

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1375 Gepost op: 4 augustus 2020, 12:40:52 »
SixSens vrijdag 31 juli 2020

Voorwoord
U bent niet verplicht tot het lezen van dit verhaal, het geschied ook op eigen risico. Ook in dit schrijfsel, zoals in zovele schrijfsels, lieg ik de waarheid, mijn waarheid, by the way. Voorts is dit schrijfsel voorzien van de nodige spaties, tussenregels en leestekens, voor het verbeteren van de leesbaarheid. Personen van wie de naam genoemd wordt in dit schrijfsel, en die dit als kwetsend/ongepast ervaren, kunnen geen aanspraak maken op rectificatie. Ik beroep mij op het recht, het uiten van teksten als zijnde woordkunstenaar.  :021:

Bakken in de zon , en afkoelen in het zwembad.
Vrijdagmorgen op tijd vertrokken, om tegen de klok van 11:30 de parkeerplaats van SixSens op te draaien. Het valt nog mee, de normale plekken van parking 1 en 2 zijn bijna vol, een kleine wachtrij voor de deur, en door. Snel nog even een ligbed, bijna aan de rand van zwembad scoren. De eerste uren was het een vrij eentonige repeterende beleving: bakken in de zon, wat te drinken scoren, afkoelen in het zwembad, en het aantal dames tellen wat het water in ging. Met 2 kleine afwijkingen tussendoor, even wat te eten halen en een paar live berichtjes typen. Bij binnenkomst had ik al gauw  een paar voor mij bekende ijsberen gespot, leuk om sommigen weer te zien. Diverse dames zitten of liggen topless, of in FKK-stijl te genieten van de zon. :49: Sommige daarvan krijgen het zo warm, dat ze het water maar in vluchten. En dan sta je in zwembad, klimt er een dame op je rug, zal wel niet kunnen zwemmen denk je dan. Bekijkt haar eens goed. Hallo, je bent een kop groter als mij, en ik sta al met mijn hoofd boven water. Zal wel bang zijn dat haren nat worden, en de make-up uitloopt, denk ik dan maar.  ::)De zon heeft zijn werk goed gedaan, voor dat ik cum-laude slaag  voor het diploma kreeft, gauw naar binnen.  :017:

Tijd voor een kamertje.
De aanblik van aantrekkelijke, schaars geklede of ongeklede dames, heeft junior niet onberoerd gelaten. Waar heb je zin in vandaag, ging het in mijn gedachten. Niet veel later was het antwoordt eruit: een dame met een reet zo groot, dat als je die op kerstavond een tik op de billen geeft, die billen gaan schudden tot nieuwjaarsdag. :kissass Zo lig je in de kino, en komt de Roemeense Andrea naast je liggen, die voldoet aan bovenstaande voorwaarde.;D Klein beetje vetzakkerij in de kino om uitsluitend in een kamer verder te gaan, aangename kamergang beleefd. Misschien tijd voor mij, om mijn huidige naam aan te passen naar; forgetskinnyletsgoforfatbutts. 8)

Op tijd weg , of toch niet?
Het loopt inmiddels naar de klok van 18:00, tijd om een hapje te gaan eten. Voor elk wat wils, keuze uit; zalm, spareribs, kip, döner, rijst of frites, warme groenten en de saladebar. Een verstandige keuze gemaakt, een bescheiden bordje oplaten scheppen en buiten op het terras genuttigd. Hierna even een dutje in de kino, even rusten voor een 2 uur durende autorit dacht ik nog. :steeringwheel: In de kino maak ik kennis met de Bulgaarse overrompelingstactiek, 2 dames bespringen je, nummer 1 duwt haar borsten tegen je aan  :showtits1 en probeert een tong naar binnen te duwen, en nummer 2 graait meteen onder de badjas, om junior te inspecteren. :sexxx De dames toch maar verteld dat ik nog even pauze wilde houden. Kostte wel wat overredingskracht by the way. :stfu: Een volgende dame dient zich aan, het zou een “dek.tmeisje” kunnen zijn, maar dat kan niet meer, omdat ze ouder is dan 18 jaar en 1 dag.  :PDT_Armataz_01_37: Het is een dame waar “die zangvogel met heimwee” hele goede herinneringen aan heeft; Bulgaarse Julia. Een kamer in de nok van het gebouw, gelukkig met raam. Met Julia een zeer aangename kennismaking beleefd. Ga nu twijfelen of ik mijn naam misschien aan moet laten passen naar: forgetfattyletsgetskinny. :lol_hitting:

Afsluiting
Net na de klok van 21:00 alle attributen van het verblijf ingeleverd, en het pand verlaten. Op de parkeerplaats, wordt je vrijgekomen plek meteen ingenomen door nieuwe bezoekers. Tegen de klok van 23:00 thuis, morgen om 05:00 wacht de wekker, dan er moet weer gewerkt worden. :sign0135:

SixSens het was mij een genoegen, tot de volgende keer  :105: :sign0098:




Hey forgetskinnyletsgetfatty,
I just read your post on your recent trip to Sixsens was intrigued. I apologize in advance for the English, I"m a Canadian in NL, so my Dutch isn't great! Anyhow, you and I have some similar interests when it comes to women, and you seem like a real authority on the happenings as Sixsens, so I thought I'd message.
I'm a sucker for curves, and like you, I appreciate a little extra ;) . I was wondering if you could make some recommendations for Sixsens based on our mutual preference? From my research I've heard Veronika and Dani are the way to go, but I was wondering if you know of any others? Also, I'm not opposed to the more ridiculous silicone curves, for me I really like to feel someone's body with mine, if that makes sense... Also, if these is any knowledge on ladies who enjoy anal that would also be useful, as I love myself a quality booty. Anyways, I know it's a bit of an odd request since we don't know each other, but I figured fi anyone could help it would be you. I've been to Sixsens once before with mixed results, so any info you can share is appreciated! And who knows, maybe I"ll bump in to you there one day. Thanks in advance!

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1376 Gepost op: 15 augustus 2020, 16:06:32 »
Sixsens vrijdag 14 aug 2020

Na ruim 3 weken mijn winkelkarretje weer op de automatische piloot gezet richting het heuvelland gisteren (14/8).
Normaal arriveer ik tussen 11 en 12, maar deze keer werd het tegen 15 uur.

Een volle parkeerplaats, maar voor Sjeufs winkel(Cuore)karretje is er altijd wel een plekkie te vinden vlak bij de ingang. Ik kon zonder wachten naar binnen. Een supervriendelijk security die mijn temperatuur opnam en die de inhoud van mijn toilettas controleerde. Ingecheckt en omkleden.
Violetta kwam me verwelkomen in de kleedruimte en vroeg meteen naar het gepersonaliseerd mondkapje dat ik voor haar had laten maken. Ach, soms is een dameshand snel gevuld. Ik had er ook een bij voor Eva. Helaas was Eva niet aanwezig deze vrijdag.



Op het terras plaats genomen. Voor the Queen en mijzelf een Rosé en Desperados besteld. Vino met dat weer stijgt me te snel naar de kop. Altijd vriendelijk personeel achter de bar, de meeste ken ik intussen wel. Maar, deze keer stond er een voor mij onbekende dame achter de buitenbar die wel een cursus interpersoonlijke sensitiviteit kan gebruiken.
Een tijdje zitten kletsen met supernacho van het Youppie forum. Ik lees veel op dit forum en soms een post op mijn beste Frans. Supernacho is ook een fan van Violetta. Dus voldoende gespreksstof. Hij spreekt redelijk goed Nederlands. Míj́n Frans is beter op de kamer, dan het spreken van de Franse taal  ;)

Gezelschap van Vanessa en Crystal. Voor wie Vanessa niet (goed) kent, ze heeft qua attitude heel veel weg van de inmiddels gestopte Sofia. Veel aan het woord, zorgt voor een leuke sfeer. Een uitdager pur sang. En evenals Sofia stelt ze gemakkelijk de vraag: trio? De trio's met Violetta en Sofia liggen mij nog vers in het geheugen. Vuurwerk! The best ever.
Na de geboorte leren de meeste Balkan meiden niet de woorden mama of tata. Het eerste woord dat ze leren is: Trio!!
Dus, daar hebben we even op door geborduurd. Want,......Vanessa wilt Musketeer worden. Met het vertrek van Sofia en Gloria zijn er twee vacatures. Het college van toelating gaat zich daar de komende tijd eens goed over buigen. Het motto van de Musketeers is: 'EEN VOOR ALLEN EN ALLEN VOOR EEN!'. Een motto dat letterlijk kan worden toegepast op het werk van 'onze' meiden.  ;)



Even los van het feit met welk advies het college van toelating komt, moet Vanessa natuurlijk ook examen doen. Een bijzondere bijkomstigheid is, dat Vanessa en Violetta nog niet eerder een trio samen hebben gedaan. Ik heb mezelf ter beschikking gesteld, dan kunnen die meiden zonder enige beperking 'oefenen'. Laat ik nou ook de examinator zijn die dat examen van Vanessa gaat afnemen. Met dat oefentrio kan Vanessa extra bonuspunten verdienen.
En nee........meneer de mentholbear. Dit examen vindt in verband met de Algemene Wet Gegevensbescherming (AVG) achter gesloten deuren plaats.
Examendatum maandag 17 augustus om 13 uur. Het examen duurt 60 tot 90 minuten. Een en ander afhankelijk van de prettige voortgang en de bijzondere verrichtingen. De uitslag wordt 2 uur na het examen bekend gemaakt. Bij een positieve uitslag krijgt Vanessa een gepersonaliseerd mondkapje met het waarmerk:



Na de nodige Desperados en Rosé'tjes te hebben genuttigd met een aantal meiden én vooral het gezellige slap geouwehoer op het terras, werd het langzaam tijd voor de rek en strek oefeningen. Na ruim drie weken had Sjeuf wel zin in wat verfwerkzaamheden met the Queen. Vanwege de maximale kamertijd van 1 uur, gekozen voor een jacuzzikamer. Deze kwam al vrij snel ter beschikking. Met een grote merci! Room number 9!. Naar boven getogen en Sjeuf weer onmiddellijk terug naar beneden, want vergeten een alcoholische versnapering mee naar de kamer te nemen. Zonder een goed glas wijn geen pret met the Queen (nee jij niet 'pret' ;D). Niks baantjes trekken in de jacuzzi......., meteen vuurwerk! Dat was even knetteren na ruim 3 weken. Een Queen zoals het hoort, die haar onderdanen tevreden houdt. En uiteraard weer een plafond strak ik in de lak.

Na de kamer was de wachtrij voor het restaurant verdwenen en werden we direct aan een heerlijk bordje eten geholpen. Om half 8 was er nog ruim voldoende. Het in de rij gaan staan om half 6 is dus absoluut niet nodig. Het eten wordt constant ververst en er is ruime keuze!
Met Violetta en Vanessa gezellig zitten natafelen. De laatste drankjes er door gejast. Er stond tenslotte nog genoeg op de polsband. Ik had tot 21 uur met Violetta. De volgende queenfan meldde zich al vroegtijdig aan. Tegen negenen de handdoek in de spreekwoordelijke ring gegooid!
Uitgecheckt bij Colinda en aangegeven dat ik op verzoek van Vio nog Meets Yellow zou gaan halen voor haar elektrisch pafapparaat. Even naar het tankstation in Vaals: gesloten. Vervolgens naar Wittem: Tankstation ook gesloten. Autobaan bij Bocholz is 24/7 geopend. Achteraf had ik dat beter meteen kunnen doen. Enfin, de Meets Yellow afgegeven bij Colinda aan de receptie! Aansluitend richting Sjengencity!
 
Samengevat:
Een prima dag gehad. Alle ingrediënten aanwezig waarvoor ik naar Sixsens ga: gezelligheid met de meiden met wat alcoholische oppeppers, zeker ook buiten de kamer en vooral fun! Met een paar noodzakelijke maatregelen als gevolg van Covid19 staat deze saunaclub er als een huis met een goed en vooral vriendelijk team. Chapeau!
Het gaat zeker geen 3 weken meer duren tot mijn volgende bezoek. Sterker nog aanstaande maandag al.  ;D


Illusion Plopp!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1377 Gepost op: 16 augustus 2020, 12:43:17 »
SixSens in tijden van Corona: de grote ontlading
20 Juli 2020

Citaat
Mijn vorig verslag was geschreven over een lange periode van tijd met vlagen in een gedeprimeerde staat met verschillende stadia van weemoed en vroeg ingezette nostalgie over de maanden heen. Ja ik had het wel moeilijk met de clubsluitingen door het virus vanwege de knagende onzekerheid: gaan ze ooit nog weer open, zal ik voortaan zonder moeten? Als ze open gaan in welke staat zal het zijn, zal ik weer de oude ervaring hebben in een tijd van constante hipochondrische paranoïa en collectieve smetvrees van de maatschappij? Krijg ik het virus ook en hoe is het daarna? Doemdenken 1ste klasse, zeg maar. Het vorige bezoek in eind Februari schitterde niet meteen in de positieve gloed van normaal. Het laatste bezoek heeft zeer veel goed gemaakt en nu ik 4 weken later zeker ben geen virus te hebben opgelopen ben ik rustiger. De smetvrees is even besmettelijk bijtijds. Ja, dat laatste bezoek was een veel groter succes geweest en ik kan er weer helemaal tegen voor een tijdje althans tot begin September als ik terugkeer.


FAZIT
1) Werkpunten / negatief
- Er was een merkbaar gespannen atmosfeer aanwezig en er waren ruziezoekers.
- Druk: kamerkeuze is als draaien aan de roulette en hopen dat je als prijs een mooiere kamer kan scoren.

2) neutraal
- Zoveel regels dat er een handleiding voor dient geschreven te worden. Er kan een gans topic over opgezet.
- Tijdig gereserveerd en terecht.  Is dit afgeschaft of niet?

3) Positief
- Voldoende mooie dames en vaste waarden voor mij.
- Julia!  :pica :pica22
- De clubleiding probeert in de moeilijkste tijden alles in goede banen te leiden: this ain't so easy! Respect!
- Wellness, wat heb ik dat gemist!!!
- Vernieuwd restaurant



Kamergangen en overall service

Ik zet hier alleen maximumscores van de kamers neer, de damesscores zijn privé en komen in mijn excelleke terecht incl. grafieken, prestatiemeters, trend-algoritmes, budgetmeters, hartslag-evoluties...grapje uiteraard maar dat excelleke bestaat wel en ziet er veel leger uit dan voorgaande jaren. Eens te meer maak ik deze conclusie: door langer weg te blijven blinkt het clubbezoek en de ervaring van de service uit in de hogere superlatieven, bijna zoals in de begintijden toen ik pas mijn eerste knut666-stapjes in GT heb gezet. Het verschil is dat alle 3 de dames waar ik vroeger al mee ging voor 1u waren en alle 3 de beste service gaven al doet de dorst het water waarschijnlijk beter smaken. De ervaring van de sessies krijgen alle 5 sterren en dat is mogelijks nog subjectiever als maar kan zijn.

1) JULIA - HAPPY COMEBACK

2) MELANIE - DE REDO IN SUPERLATIEVEN

3) NATACHA - HET MOOISTE ORGASME VAN 2020 IN MILF HEAVEN

GEMIDDELDE BELEVINGSSCORE SESSIES: *****



CLUBVERSLAG
1) Anreise - aankomst
a) Rit ernaartoe en parking:
Ik was reeds op visite bij een liefhebber in de sterrenkunde die mijn kickass telescoop overneemt. Hiervandaan was het maar een anderhalf uurtje tot het hotel een paar kilometer voorbij Vaals waar ik een goedkope hotelkamer kon scoren, een prestatie gezien ik zo kort op de bal heb moeten spelen. Ik was namelijk van plan om pas op 25 Juli naar de club te gaan. 2 afspraken in resp. Provincie Antwerpen en Nederland deden me besluiten dat het de Zondag moest worden, netjes tussen die 2 afspraken in. Corona speelde vanzelfsprekend een rol in dit verhaal gelet op de stijgende aantal gevallen in België en ik herinner me nog dat het in maart heel erg snel is gegaan. Ik koos dus voor zekerheid door de datum te vervroegen en er een verlengd weekend van te maken. Ik geloof nu nog steevat dat ik daarmee de juiste keuze heb gemaakt, het was echt een heel mooi combinatieweekend waar ik wel veel uitgaf maar graag naar terugkijk.

Na mij geïnstalleerd te hebben in het hotel, kwam ik aan bij een overvolle parking: no geen verrassing, ik was zelfs al aan het kijken langs de zijkant van de straat voor het geval dat en was een half uur vroeger aangekomen dan mijn reservatietijd om die parkingtijd in te calculeren. Omdat er nog een klein gaatje te scoren viel tussen 2 wagens in arriveerde ik een klein half uur te vroeg. Lucky me!

b) Ontvangst:
Bij de ingang à 14u15 -en nee, nu geen zorgen over tijdigheid voor early access: het is 60€ all the way- moest ik aanschuiven bij een rij wachtenden: het was een duizelingwekkend aantal van welgeteld 2 ijsberen vòòr mij. Eentje van de streek mocht niet binnen want geen reservatie gemaakt en mocht tot zijn ontsteltenis pas na 20u terug. Dan was ik aan de beurt, deze slimmerik was blij eraan gedacht te hebben om te reserveren, een tip die Deket me geloof ik nog gaf waarvoor veel dank. En waar is een plekje reserveren in je favoriete stamclub beter dan in de fitness met z'n vele fitbabes, aan mijn lockers vlak bij de sauna!? Zo waande ik me al een beetje in de sfeer.

Mijn temperatuur werd aan de ingang gemeten. Was het een dame als Melanie, Mickey of Julia, ik was vast nooit binnengeraakt... nee, het was een kérel: de temperatuur was normaal voor een gezonde sportende ijsbeer als ik. De inhoud van mijn belachelijk kleine toilettas werd geïnspecteerd, ik ontsmette m'n handen en ik kon binnen.

Eindelijk binnen! Na zolang weer hier! :D Ik was even van m'n melk en duizelig van geluk ging ik naar de lockers met 2 handdoeken waarvan 1 grote voor de sauna en de slippers die nu aan de balie moesten verkregen worden. Een van de vele aanpassingen die ik al opmerkte was de bewegwijzering met verkeerssymbolen van eenrichtingsverkeer die tonen langs welke kant je moest lopen. Hou het simpel voor jezelf en hou overal rechts aan.

c) In de lockerruimte:
Ze doen hun best natuurlijk maar soms is het moeilijk om afstand te houden in de nauwere plaatsen. Ik moest nu een locker zoeken en waar ik rond dit uur makkelijk een locker op ooghoogte kon hebben moest ik me nu tevreden zijn met een locker op vloerniveau. No worries, alles klar, geen probleem, schaffe das... ik was allang blij weer in m'n club te vertoeven!  :pica :pica22


2) Eerste indrukken, club ambiance en sfeer gedurende de dag
a) Algemene sfeer, drukte beren en line-up:
Er waren heel wat beren aanwezig en er was een voelbare spanning merkbaar. De atmosfeer in de club voelde zo veel minder relax aan en bij momenten kwam het bijna tot ruzie zoals in de wellness toen de onderbroekenbrigade dacht dat de regels niet voor hen bedoeld waren. Een van de ijsberen maakte zich daar erg druk over. Ik herkende hem van Babylon en Heaven7: it's a small world, wat zeg ik, ze is nòg kleiner geworden nu dit de enige geopende club is. Ze mogen de deuren van YY nu ook wel weer open zetten, dat is niet meer dan verantwoord al is het maar om dat vele volk te spreiden. In het geval van de wellness kwam de baas ertussen en mochten de onderbroekberen vertrekken (versta: uit de club gegooid). Eentje dacht dat max. 3 personen in de jacuzzi niet voor hem was of het ontging hem uit gewoonte. Hij mocht eruit gaan. Willy en Beate en ander personeel waren overal druk doende om de gasten op de regels te wijzen. Zeker doen ze dat geheid niet voor de lol, het is één frustratie zoals voor iedereen, nu in die gekke surreële wereld met de onzichtbare vijand rondom ons.  :o

Eenmaal was het praktisch tot een vechtpartij gekomen: ik kon de luide woorden vanuit het restaurant horen. Als de drank is in de man...  In tegenstelling tot een paar dames die snel en nieuwsgierig naar de plek des onheils trippelden op hun hoge schoenen om de sensatie te aanschouwen, bleef ik zitten eten: ik heb geen boodschap om ruzies te zien. #geenramptoerist  :))

Terecht werd de volgende dag de beslissing gemaakt drank betalend te maken aan 2,5€ per bier. De ingevoerde mondmaskerplicht is eveneens een begrijpelijke maatregel doch niet mijn meest favoriete en niet alleen in clubs. Ik heb er onderhand al een hekel aan. Wellicht een voorgestelde versoepeling is de eerste 2 biertjes gratis te houden en dan de rest betalend te maken. De banaan en consoorten zullen dus behoorlijk meer geld kwijt zijn aan drank dan ik aan dames vanaf nu.  :lol

De spanningen hebben mijn dag zeker niet verpest, ik liet die van me wegstromen als regen op een eend samen met de ontberingen en stress van de afgelopen maanden nu ik weer hier ben geraakt.

c) Club interieur en eventuele veranderingen:
De club blijft investeren in mooie muurschilderingen tot in de toiletruimte bij de lockerruimte aan toe. In de bar is de gametafel waar ik de mogelijkheid had samen met Vicky en Melanie te gamen verdwenen: men is anders te dicht op elkaar, geloof ik dat de reden is? De Veranda is ook veranderd en er zijn nu tafels en stoelen bij. Overal zie je de aanduiding V en H staan en zelfs al staan die er met koeien van letters op de tafeltjes en boven de sofa's in de bar, het wordt toch maar onwennig overgenomen en je mist al eens. Ook ik heb er eerst geen aandacht aan besteed puur uit gewoonte. Na zekere tijd let je er wel op. Dit zal van hogerhand zijn opgelegd en je kan haast niet anders dan denken hoe enggeestig dit overkomt. Tja.  :017:

d) Extra:
Je mag geen glazen meenemen naar boven of naar de Kino. In de wellness mogen alleen plastiek bekers gebruikt worden, die waren op gegeven moment wel op. Ook in het restaurant boven mogen alleen plastiek bekers meegenomen worden, dacht ik.


3) Wellness

Van het aller allereerste dat ik deed was uiteraard de Wellness en dan de jacuzzi induiken om met gesloten ogen en met volle teugen achteruit te leunen en met een langgerekte zucht te genieten van wat ik zo lange tijd moest missen zoals 2 weken terug toen ik weer in de sauna kon in het fitnesscentrum. Eens een zaak van 'ah volgende week ben ik hier wel weer' tot dit blije wederervaren zit de ervaring hoe het is als het als het plots van je wordt afgenomen. Ik heb er lang in vertoefd en afgewisseld met de sinds vorig jaar mooie vernieuwde sauna's en de in purperen licht gebade stoomcabine.

Je mag maar met maximaal 3 personen in de jacuzzi en met maximaal met 4 in de sauna en de stoomcabine zitten. Zonder onderbroek, short of wat ook. Het was zoals eerder geschreven ook in de wellness redelijk gespannen wanneer er daar figuren hun short aan vagen en buiten werden gekeild. Het moet vermoeiend zijn op den duur voor wie tracht in te staan voor de naleving. Ik had het geluk de jacuzzi vaak voor mij te hebben. Ik vergat dan het ganse virusgebeuren.


4) Restaurant & Eten

Nog een mooie verandering is het restaurant dat een geslaagde make-over heeft gekregen. Het is gewoon jammer dat deze mooie club alle tegenslag heeft gehad met die crisis en nu met malloten die denken dat ze er de boel op stelten mogen zetten als Zondag gebeurde. Het doet me mijmeren aan de tijd van de eerste jaren dat ik hier kwam. Mijn bezoekjes aan clubs als hier hebben me over een persoonlijke crisis heen geholpen, dat realiseer ik me eens te meer als ik het maanden moet missen.

Ook in het restaurant worden tafels gemerkt met V en H. Het eten wordt op je bord gelegd door iemand aan wie je zegt wat je zoal wil. Doet me terugdenken aan de club FKK Prestige te Neunkirchen  in het Saarland waar dit al langer de regel is.


5) Contacten bezoekers

Ik zag er eventjes Patjax op het terras buiten, veel tijd om bij te praten was er niet want Julia zat ongeduldig op me te wachten. Hij was ook blij er te zijn geraakt, weet niet hoelang dit nog blijft gezien de onheilsberichten over een 2de golf. Ik zag nog bekende Duitse gezichten die ik eerder zag in Babylon of H7: gestrand in SS. In het restaurant was er eentje die zijn eigen bedenkingen had rond de ganse crisis en alle complottheorieën uit het hoofd kende.


6) Line-up en kamergangen

De line-up was beter dan ik heb verwacht, er liepen genoeg vaste waardes rond waar ik al mee was geweest: Mickey die me nu weer plaagde op gemenere wijze, Julia, Mara, Melanie, Jasmina, Annabelle en meer. Bulgaarse Vicky heb ik helaas niet gezien. De aandacht zat hem eerst natuurlijk in het zoeken naar Julia :). Ik ging naar de buitenbar op het buitenterras een cola halen en vroeg Jasmina waar ze zit en die vermoedde haar aanwezigheid in de bar beneden. Ik ging er naartoe en kwam haar op de trap tegen want ze ging er juist een gaan roken. Een vrolijk weerzien en we besloten onmiddellijk naar een apart tafeltje te gaan om wat bij te praten. Meer in het topic van Julia:

=> JULIA - HAPPY COMEBACK


Hierna volgde een gelukzalige lange sessie in de jacuzzi en de sauna's. De zorgeloze precoronaspirit herleeft. Dit is helaas het moment toen er spanningen ontstonden tussen de onderbroekdragers als eerder vermeld en waarbij de clubeigenaar moest optreden. Ik dronk nog een cola later en in de drukte kwam ik Melanie tegen op ongeveer dezelfde plek als vorig bezoek met opnieuw de vraag of ik haar zocht. En ja nu was ik wel degelijk naar haar op zoek geweest. De laatste keer was het wat minder geëindigd door omstandigheden en dat had me lang slecht gezeten in de lockdown periode gezien dat de laatste sessie was. Ik sluit clubbezoeken het liefst positief af, zeker als er een lange tussenperiode is en deze was wel erg lang. Tijd voor een redo dus en dat was meer dan geslaagd!

=> MELANIE - DE REDO IN SUPERLATIEVEN


Terug het ritueel van wellnessen en daarna ging ik eten in het mooi vernieuwde restaurant. Ik kwam eerst langs de verkeerde richting en men verzocht me vriendelijk terug te keren om langs de juiste richting de eetgelegenheid te betreden. Dat betekende helemaal naar de bar terug en dan naar omhoog naar wat nu de enige ingang was. Ik was met mijn 21u10 op tijd want de keuken sloot vroeger: om 21u30 al in plaats van 22u. Ook hier een gespannen intermezzo met ruzies die van buiten weerklinken en het ging erg luid. Teveel gedronken naar het schijnt. Waar de ruzie over ging wist ik niet, ik vroeg er niet naar.

Het eten smaakte goed als vanouds: kip met een pikante saus, groente en frieten. Ik sprak met iemand naast me voor wie corona allemaal een complot was.

Na het eten ging ik nog zwemmen en het zwembad was aangenaam warm, zeer warm zelfs. Ik zwom een paar rondjes en ging dan terug naar de bar om nog een cola te drinken en te genieten van het zicht van de dames. Ik werd ineens verleid door een MILF Natacha. Ik was nog vol twijfel of ik wel een derde kamergang zou ondernemen, de sessie met Melanie was moeilijk te overtreffen... Natacha kon het ook niet overtreffen maar het niveau bleef wel gelijk hoog, deze dame heeft me verrast met topservice compleet met TZ en goede beheersing van het speels domineren:

=> NATACHA - HET MOOISTE ORGASME VAN 2020 IN MILF HEAVEN


 
Een laatste ronde in de wellness om het af te leren zat er helaas niet in, kwart voor 0u al was de wellness gesloten! Dat is wel erg vroeg nu. Ook een coronamaatregel of andere maatregel van bovenaf? Ik vond het alvast jammer.
 

7) Einde van de clubdag en conclusie

Dan maar naar beneden en nog een pintje gedronken waarvan ik nog niet wist dat het de allerlaatste was die in de inkom is inbegrepen. Ik genoot nog in volle teugen van de clubsfeer al is de club leger. De laatste momenten want deze keer wist ik weer niet of het weer lang zou duren eer ik hier terug kon komen. Ik ging naar de lockers,  legde het ijsbeervel met enige spijt weer af en hees me in de gewone klederdracht. Naar boven, de handdoeken en badjas en slippers afgegeven en kon vertrekken.

Dit bezoek was meer dan geslaagd ondanks de minder relaxte sfeer en de vele regels. Daar hebben Julia, Melanie en Natacha toch voor gezorgd en de goede faciliteiten van SixSens zijn als steeds top te noemen. Misschien moet de clubleiding een foldertje laten drukken met de regels binnen de club en deze aan elke bezoeker uitdelen waarin beknopt staat wat mag en niet mag. Het is echt vermoeiend als je zo op alles moet letten. Met zo'n foldertje is er ook geen excuus deze niet te respecteren als men die goed nakijkt gedurende het bezoek. En laat ook alsjeblieft terug de keuze voor een kamer boven vs beneden al moet er langer gewacht worden, ik heb het er wel voor over.

In dit verslag heb ik me wellicht meer emotioneel geweest daar het zo even geleden was, het kan me niks schelen, er zullen toch meer zijn met een meer sensitief karakter die het als een opluchting ervoeren en weer konden opleven terug in een club te zijn. Dit is dan het relaas van een ijsbeer die onzekere tijden weer zijn club kan betreden.


8 ) Afsluitende video

Om mijn gevoel after-SixSens wat te omschrijven deze Latijns-Amerikaanse nummertjes ondanks dat ik de latina's wat heb gemist.





Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1378 Gepost op: 18 augustus 2020, 00:10:06 »
Sixsens 17 aug 2020.

Onder het mom van een experiment en de mogelijke toetreding van een dame tot het team Musketeers, moest Sjeuf verplicht afreizen naar Lemiers. Leuke bijkomstigheid was, dat ik deze maandag ook enkele ijsberen zou treffen, die ik al lang niet meer had gezien.

Tegen 13 uur 'geland' op Lemiers airport! Met gezwinde spoed present gemeld bij de receptie. Ingecheckt en de polsband gevuld met eurootjes. Omgekleed en een rondje door de club gemaakt. Geen enkele Musketeer te bekennen. Plaats genomen op het buitenterras en lang zitten kletsen met een aantal bekende ijsberen.
Ik vroeg aan een paar meiden waar Mentholbear was. Die lag nog te maffen in kamer 16, zeiden ze.  :)) Schijnbaar uitgeblust van de afgelopen week.

Ik kreeg al vrij snel gezelschap van Vanessa. De hoofdpersoon van deze maandag. Aspirant Musketeer! Ze probeerde me om te kopen met het geven van peuken. Maar daar trapt examinator Sjeuf natuurlijk niet in. Met een Corona en een Desperados zijn we tijd goed doorgekomen tot Violetta zich meldde voor het andere: Een experiment trio met Violetta. Het was de eerste keer dat beide meiden samen een trio zouden doen. Ik moest daarbij het lijdend voorwerp zijn. heb ik niet zo'n probleem mee ;).

Enfin, na wat versnaperingen moest het er dan toch maar van komen. Examenkamer 5a.
Eerst was theorievragen, die allemaal juist werden beantwoord. Vervolgens het praktijkexamen  ;D
Sjeuf had zich al genesteld tussen beide deernen. Uit het gesprek kon ik opmaken hoe het examen zou verlopen. En wie de finishing touche voor haar rekening zou nemen. Noem het maar een van de bijzondere verrichtingen. De meiden maakten er een waar spektakel van. Sjeuf moest op de rem trappen.
Het liep daarna anders dan de meiden aanvankelijk hadden afgesproken. De FT zou voor Vanessa zijn, maar uiteindelijk belandden Sjeufs professoren in het andere bekkie. Vanessa kreeg vooraf nog uitgebreide uitleg van Violetta hoe dat moest gebeuren. Je zou zeggen...het loopt er vanzelf in  ::). Doch het 'opvangen' schijnt andere koek te zijn. Ik heb er overigens niets van kunnen zien met een poes op mijn gezicht. Ik begreep later dat Vanessa het happy end goed heeft aanschouwd. Toch leuk om mee te kunnen werken aan zo'n FT opleiding.
Trio experiment geslaagd voor de meiden zelf en een mooi trio koppel er bij. En van Sjeuf een dikke 9 voor beide meiden. Het deed me denken aan het koppel Sofia/Violetta. Vanessa is zo wat dezelfde fuivende losbol als Sofia. Veel lol gehad tijdens deze happening. Ook een nieuwe Musketeer er bij na een met goed gevolg afgelegd examen.  :censored
Er werd door de meiden al een voorstel gedaan om de laatste Musketeer-vacature op te vullen, maar daar moet Sjeuf nog even over nadenken  ;)

De meiden hadden last van knorrende magen en gingen in rij staan voor de BBQ. Sjeuf moest netjes thuis eten deze keer.
Aan het eind van mijn bezoek vandaag nog een kwartiertje zitten kletsen met You van MeHer. Was leuk hem te treffen. Weer een gezicht er bij achter de nickname.

Op de valreep trof ik Eva nog, die ik de hele dag niet heb gezien. Die komt de volgende keer weer aan de 'beurt'!

Illusion Plopp!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1379 Gepost op: 23 augustus 2020, 08:40:10 »
Oude Tijden Herleven

Warning
Indien je allergisch bent voor behangrolproza (copyright@Eddy_V) is onderstaande verslag niet geschikt voor je. Wil je toch weten wat er is gebeurd dan kun je naar de laatste alinea scrollen met de kop kort en krachtig.

Dit bezoekje voelde alsof oude tijden herleefden en deed me terugdenken aan mijn eerste ervaringen in SS. Ik zal dan ook mijn dagje afwisselen met flashbacks.

Hoofdrolspeler: TAFKAP
Belangrijkste bijrol: Eddy_V als The Collector
Bijrol: Johan35 als Mr. Train
Cameo: Bachatero als the latin dancer
Belangrijkste vrouwelijke tegenspeelsters: Bella, Jessie, Iris en Claudia
Bijrol: Stacy, Natasha, Tanja, Julia, Lara
Cameo: Mariana, Victoria, Ina

Flashback
Het is eerste pinksterdag 2016 en ik bezoek Sixsens voor het eerst. In de bar krijg ik al snel gezelschap van Eli, een mooie en nog zeer jonge (20) Bulgaarse. Communicatie is met handen en voeten omdat ze geen woordje over de grens spreekt. Ze roept haar vriendinnetje Andrea (nog een jaartje jonger en een prachtige Gitana) erbij omdat ze me iets duidelijk wil maken. Andrea's kennis van het Duits en Engels is ook zeer beperkt. Zij blijkt echter wat Italiaans te spreken waardoor er toch communicatie mogelijk is. Andrea is het brutaaltje van de twee en probeert mij in te palmen. Kiezen tussen de twee kan ik niet en uiteindelijk besluiten we om gedrietjes een kamer op te zoeken. Een gedenkwaardig trio volgt. De rest van de dag wijkt Andrea niet meer van mijn zijde. Er volgt nog een 1 op 1 en als ik naar huis wil gaan volgt er nog een trio waarbij we Sissi meenemen.


Heden
Onverwachts deed zich dinsdag 4/8 de mogelijkheid voor om een dagje te ontsnappen aan het alledaagse leven. De voorafgaande dagen waren nogal druk en intensief geweest en dat zou de dagen daarna niet anders zijn. Soms moet je jezelf een pleziertje gunnen. Dus koers gezet richting Lemieësj voor een dagje Fun & Games in het Speelpaleis voor volwassenen. Er waren zelfs nog parkeerplekken op P1, maar waarom passen en meten als je alle ruimte op P2 hebt. Geen wachtrij en nadat bleek dat het qua temperatuur goed met mij was gesteld bij Beate me laten chippen met wat extra's erop. Omgekleed en het terras op voor een sigaretje. Er heerste een heerlijke rust en even met Mariana bijgekletst om dan mijn oude vertrouwde routine op te pakken. Bubbelbadje, douchen en dan ontbijten/lunchen. Croissantje, eitje en wat groenvoer om ook deze af te kunnen vinken. Sinasappelsapje erbij en de ingrediënten voor een bodem zijn compleet. Netjes bij een lettertje H gaan zitten als opeens de eerste beer waarmee ik ooit afsprak het restaurant komt binnenlopen.

Flashback
Na mijn eerste bezoekje aan SS wist ik dat dit wel eens een favo clubje kon worden ondanks dat er genoeg alternatieven dichter bij huis waren. Ik zag op MP staan dat een stamgast (Eddy_V) zich aangemeld had op de dag dat ik ook van plan was te gaan. We wisselden wat im's uit en hij zou me bijstaan met de nodige tips en bovenal als bodyguard dienen voor Andrea. Afgesproken dat we elkaar op het terras zouden treffen, maar de wederzijdse persoonsbeschrijvingen waren zo algemeen dat een vluchtige blik betekende dat zo'n beetje de helft in aanmerking zou komen. Ik keek even op het forum en kreeg een berichtje van de desbetreffende beer. We zaten twee meter van elkaar en ik nam plaats aan het tafeltje bij de grootste verzamelaar van verloofdes die het berenbos rijk is en in dit verslag verder door het leven zal gaan als The Collector. Natuurlijk kende hij alle bijbehorende namen van de voorbij komende dames. Het bevestigde mijn vermoeden dat het Crystal was geweest die me bij mijn eerste bezoekje hielp met het lockersysteem en zorgde ervoor dat het beeld dat ik in mijn hoofd voorstelde bij illustere dames als Kinga en Melody niet strookten met de werkelijkheid. Het duurde niet lang alvorens Andrea mij gespot had. Ze legde zich tactisch op het ronde bed dat destijds nog deel uitmaakte van het buitenmeubilair. Haar blikken waren veelzeggend edoch bleef ze op afstand. Miss _V meldde zich en nadat we een tijdje gesproken hadden verdween het happy couple en zag Andrea haar kans schoon en ik, zwakkeling als ik was, kon de verleiding niet weerstaan en onderging lijdzaam mijn noodlot.


Heden
Ondanks het mondkapje herkende ik The Collector natuurlijk meteen. In zijn kielzog volgde Johan35 (aka Mr. Train). Na de coronaproef begroeting besloten we onze lunch buiten te nuttigen. Het deskundige oog van The Collector en de mijne werd aangetrokken door een werkelijk prachtige fitbody waar één of meerdere inkmasters dankbaar gebruik van hadden gemaakt om hun talenten op the showcasen. Ook the latin dancer kon geen verdere toelichting geven. Bella meldde zich op het terras en zette zich aan een tafel ietsjes verderop en al spoedig had ze mij opgemerkt. Ik kreeg een kusmoel van afstand van haar prachtige roodgestifte lippen. De wetenschap dat zij zich wel eens spoedig bij mij kon voegen deed mij besluiten om The Collector dan maar een missie mee te geven onder de noemer take one for the team. Nadat Bella haar koffie ophad kwam ze onze kant uit en vleide zich op een ligbedje. Beetje bijkletsen en we legden even de agenda's naast elkaar. De vorige twee keer was het niet tot een intiem samenzijn gekomen en we waren van mening dat driemaal toch echt niet kon. Zij zou vroeg naar huis gaan, dus de oplossing was makkelijk. Zij wilde even aan haar lichaamskleur werken. Bovenstukje ging af en ze pakte mijn hand voor een APK keuring van haar borsten. Ze wilde laten voelen dat deze inmiddels zachter waren geworden.

Na een kwartiertje waarin ik mijn aandacht verdeelde tussen haar en de beren vond ze het wel tijd geworden. We besloten nog eerst een sigaretje te roken en iets te drinken. Galante gentleman als ik ben ging ik halen. Julia en Victoria zaten aan de bar. Even hallo gezegd en de dames vroegen of ik besetzt was. Ik knikte ja en met een ondeugende glimlach op hun beider gezichten zeiden ze dat ze me later wel zouden komen opzoeken. Nadat Bella en ik onze sigaret tot as hadden omgetoverd gingen we naar binnen. Zij voor de sleutel en ik voor mijn spullen. Ze kwam terug met 4 en ik dacht oei, maar het bleek dat ze de nummering veranderd hebben en was het oude 3B. Het blijft toch heerlijk om achter zo'n lijfje de trap op te lopen. Ik zette een zomers playlistje op en ze begon met haar kontje tegen mij aan te dansen. Ze vroeg of ik had gemerkt dat ze afgevallen was. Ik kon niet anders dan dat te beamen. In Samya leek het erop alsof ieder pondje naar haar kontje ging, maar ze heeft nu haar YY-figuurtje weer terug.
 
Ze wilde de massage na de sex en na wat strelen en tongzoenen nam ze het heft letterlijk en figuurlijk in handen. Het kostte niet veel moeite om hem fier overeind te laten staan. Ze daalde af en begon aan de BJ. Ze weet precies hoe deze te doen bij mij en de wetenschap dat dit mijn eerste kamertje was ging ze uitermate geraffineerd en sensueel te werk. Dik een half uur genoten van haar orale vaardigheden, waarna ze in cowgirl op mij kwam. Schildpaddentempootje om het genot te verhogen. Wat varianten op deze positie de revue laten passeren om dan het tempo op te voeren tot the big bang. Wat plaatselijke schoonmaakwerkzaamheden en de resterende tijd haar gemasseerd. Nog samen even gedoucht om de inspanningen van ons af te spoelen en weer fris en fruitig in de menigte konden opgaan.

Na de kamergang was het tijd om de jacuzzi op te zoeken. Ik heb nu eenmaal zelf niks met de zweethokken waar naakte mannen in zitten. Lekker nagenieten, beetje bijkomen en bijkomstig voordeel is dat je minder dames hoeft af te wijzen met de dooddoener dat je net van de kamer komt. Ik was wel benieuwd wat ik in de bar zou aantreffen. Dus nog een etage verder afgedaald en met een sinasappelsapje plaats genomen op een bankje. Ik zat amper of een blast from the past kwam aanlopen en maakte op de haar kenmerkende wijze duidelijk dat ze het tijd vond dat we weer eens gingen ficken.

Flashback
Waar the Collector faalde in zijn taak als bodyguard bleek een klein blondje de oplossing te zijn. Tot dat moment had SS synoniem gestaan voor Andrea. Het is later op de avond als ik met een aantal beren aan de bar sta. Ik ben in gesprek met ons illuster zangvogeltje en zeg dat ik wel eens toe ben aan iets nieuws. Er staan een aantal dames bij ons en KP wijst er twee aan waarvan hij uit eigen ervaring weet dat ze een topper op de kamer zijn. De een is meer uit de kluiten gewassen dan de andere. Mijn voorliefde voor pocketjes doet me besluiten om aan te geven dat de kleine blonde meer in mijn straatje past. KP fladdert naar haar en nog geen minuut later staat ze naast me. We wisselen amper wat woorden uit en vertrekken naar de kamer. De klik was er op elk vlak en na twee uur verlieten we de kamer met de conclusie dat een herhaling in de toekomst moest volgen. Stacy werd mijn lijfwacht en het leverde mij de titel van voorzitter van haar fanclub op. Net als alles was ook dit eindig. Incidenteel eindigden we daarna nog wel eens op de kamer tot ergens begin 2018.


Heden
Tijdens mijn twee vorige bezoekjes had Stacy ook al naar een kamertje gehengeld. Het moet bijzonder pijnlijk voor een dame zijn dat wat jaren terug een sure bet (2x 2 uurtjes gemiddeld per bezoek) was nu een gigantische longshot is geworden. Ditmaal  ging ze er dieper op in en zei dat ze nog steeds dezelfde was met dezelfde service alleen nu met wat extra kilootjes en laat dat nu net de dealbreaker zijn. Al snel heeft ze door dat het geen zin heeft en loopt verder. Als ik een tijdje later langs haar loop dat haakt ze haar arm in de mijne en doet een nieuwe poging. Ze zegt dat ze beseft dat ze nu in een gewichtsklasse zit die niet de mijne is. Plagend en ook wel een beetje ondoordacht zeg ik dat je gerust kunt stellen dat je nu 2x zoveel Stacy krijgt dan toen ik haar leerde kennen. Ze zag er de humor al dan niet gespeeld niet van in. Het verstandigste was om snel door te lopen en besloot een kijkje buiten te nemen.

The Collector was na zijn geslaagde kamer met fitbody aan het afkoelen in het zwembad en ik legde me op een ligbed. Even later kwam ook Mr. Train het terras op en een hele poos zeer aangenaam met hem over diverse onderwerpen gesproken. Het begon langzaam weer te kriebelen en er waren een aantal dames die zich tot dan toe optisch wel als mogelijke kandidate hadden aangediend. Weinig dames op het terras dus maar weer de trappen afgedaald om een kijkje in de bar te nemen. Als ik in het gangetje loop komt Tanja (Babylon) me tegemoet gelopen. Ze versnelt haar pas en vliegt me om de nek. Ik zeg Tanja anderhalve meter en krijg een stomp en ze springt me op de rug.

Flashback
Ondanks dat Andrea haar greep op mij had verloren kwam ze elk bezoekje toch altijd even praten, checken of er een kamertje inzat of gewoon dollen. Als er één woord op haar van toepassing was dan was het wel wispelturig. Ze kon van het ene op het andere moment compleet veranderen. Op de momenten dat ze relaxt en rustig was dan kon ik haar niet weerstaan. Als ze haar kuren had dan zou ik haar het liefst achter het behang plakken. Het prototype crazy bitch. Zelfs toen micuţa mea enigmă haar intrede had gemaakt en alle dames zich erbij neergelegd hadden dat ik vergeven was gaf zij niet op. Veel beren vroeger me vaak wat ik in haar zag. Ik had nu eenmaal een zwak voor haar en als we op de kamer waren was ze altijd het liefje. Geen streken, geen gekke kuren, maar een "onschuldig" meiske met de gebruikelijke onzekerheden en op zoek naar warmte en erkenning.


Heden
Natuurlijk volgt al snel de vraag van Tanja wanneer we naar de kamer gaan. Door de jaren heen heb ik op de een of andere manier een bijzondere aantrekkingskracht op de crazy bitches. Van allen lijkt Tanja het meest op Andrea. Tanja lacht, Tanja huilt. Vaak veranderd ze gedurende de dag in een busje kruit dat elk moment tot ontploffing kan komen en ik ben nooit te beroerd om het lontje aan te steken.

Ik zeg haar dat ik nog in de herstelfase zit en voorlopig nog niet van plan ben om te kameren. Ze wil een tijd weten en daarop antwoord ik het eerste uur niet. Ik bestel een drankje aan de bar en ze blijft om me heen zwermen. Zij bestelt een koffie en Mariana zit een meter verderop en zonder dat Tanja het hoort vraag ik haar of ze me niet had kunnen waarschuwen. Mariana barst in lachen uit. Als Tanja haar koffie heeft stelt ze voor om samen een sigaretje te roken. Ze heeft inmiddels door dat het gros van de dames mij kent en doet een opzichtige poging om mij te claimen. De hectische Tanja heeft plaatsgemaakt voor de relaxte Tanja en we praten bij. Als ik vraag hoe ik haar in SS moet noemen zegt ze Tanja en voegt er lachend aan toe dat ze nog wel een andere naam in gedachte had. Als ik vraag welke dan komt het guitige in haar naar boven door een vrouwelijke verbastering van mijn naam te noemen. Als haar koffie op is kijkt ze op haar horloge en wilt graag weten wanneer we gaan kameren. Ik zeg haar dat het nog helemaal niet vast staat dat dit gaat gebeuren. Haar antwoord is kort maar krachtig. Ok ik zie je om 18.00 uur en weg is ze.

De eerste dames vormen al een wachtrij voor de BBQ en aangezien ik nog geen honger heb dus de bar ingedoken. Daar is plek genoeg en zet me aan de bar. Een mooi gezichtje glimlacht lief naar mij, maar op hetzelfde moment wordt ik vanachter benaderd door een dame. Ik kijk opzij en zie paars/lila achtige haren. Niet van Julia, maar Natasha. Zij komt uit een leeftijdscategorie waaraan ik me niet bezondig. Haar prime-time qua leeftijd lag waarschijnlijk in dezelfde tijd dan een erotheek. Ooit heeft het goed gedraaid, maar nu is het een curiositeit geworden. Elk bezoek probeert ze het weer opnieuw en telkens stelt ze zich weer opnieuw voor (geheugen van een goudvis of Alzheimer light?). Op zich niet zo erg, maar het begint me te jeuken als een dame in de derde persoon over zichzelf praat en dan niet op de plek waar het zou moeten. Haar duidelijk gemaakt dat een kamergang er niet inzit en voor een dame op leeftijd was ze toch nog uitermate snel in het weglopen.

Er was niet veel te beleven beneden. Eenmaal buiten was de wachtrij voor het eten immens. Om geen plekje in te nemen voor iemand die wilde eten het dakterras opgegaan. Kort daarop komt een dame die ik ken als Diana uit PHG een kijkje nemen. Ze komt mijn kant uit. Er volgt wat smalltalk en ze blijkt in SS als Lara door het leven te gaan. Het is duidelijk dat ze aanstuurt op een kamergang, maar zeg haar dat ik eerst iets wil eten zodra de rij van hongerige hyena's gereduceerd is. Zij fladdert weer naar beneden. Na enkele minuten ga ik naar beneden. Mr. Train zit op een krukje aan de buitenbar en ik voeg me bij hem. We besluiten te wachten totdat the Collector terugkeert van zijn tweede proeve van bekwaamheid van Claudia om een plekje in zijn verzameling van verloofdes te verwerven. Julia komt even voorbij om een kus en knuffel te stelen. Als the Collector verschijnt nemen we plaats in de rij die inmiddels tot normalere proporties is.

Tijdens het eten gaat het niet over dames maar een andere grote passie die we delen. Inmiddels is het 19.30 uur en de heren wilden er geen latertje van maken. Zij wilden nog een koffie voordat ze de wijde wereld zouden intrekken waarop we naar beneden gingen. Er was nog plek bij de hoge bankjes.

Flashback
Qua dames gaat mijn voorkeur uit naar pocketjes en dan meestal in de slank en rank categorie. Volgens flyinglow kun je aan de meeste van hen ook het label caravan en trashy plakken. Vaak is dit inderdaad het geval maar dat wil niet zeggen dat de verzorgde poppetjes ontbreken. Beste voorbeeld was Simona in GT. Een plaatje om te zien, altijd tip top verzorgd en gekleed in mooie lingerie. Tel daarbij op dat ze superaardig en superlief was en topservice verleende.


Heden
Al snel kregen we gezelschap van twee blonde dames. Ik werd ingesloten door beiden en het bleek dat Mr. Train eerder op de dag al gekamerd had met Jessie/Jessy. Zij was van mening dat the Collector en ik aan de beurt waren om haar en haar vriendin intiemer te leren kennen. Jessie/Jessy was het dame dametje van de twee en de ander viel eerder in de categorie tomboy dametje. De anderen hielden het voor bekeken. Ik zat ingesloten tussen beide dames en na enige tijd stelden ze zo verrassend een trio voor. Ik legde uit dat ik nooit een trio deed met twee onbekende dames. Ze vonden dat ik dan maar een keuze moest maken. Waar Jessie/Jessy haar aandacht eerder had verdeeld had haar vriendin (heel aparte naam, maar na drie keer vragen twijfel ik nog steeds) haar pijlen volledig op mij gericht. Echter niet gekocht bij Cupido want het effect was nul.

Flashback
Ik weet zeker dat de Chupa Chup keuze al in 2017 in mijn bag of tricks zat. Ik kan mij herinneren dat ik dit destijds gebruikt heb bij mijn 1e bezoekje aan LR. Het principe is/was simpel. Als ik twijfels had over een dame dat liet ik haar kiezen tussen een groene, oranje en rode CC. Het werkte als een stoplicht en indien de dame de groene zou kiezen dan was dit voor mij het go teken om te kameren. Het toeval wil dat dit altijd zeer goed uitpakte met als absoluut hoogtepunt micuţa mea enigmã.


Heden
Ik stelde voor om dan maar het lot te laten bepalen. Kop of munt was een optie maar ik zou TAFKAP niet zijn als ik niet een gouwe ouwe uit mijn locker zou toveren. Ik kwam terug met een groene, oranje en rode Chupa Chup. De andere dame koos als eerste en wees de rode aan. Daarna was het de beurt aan J. Zij wees de groene aan en dat is het signaal om te gaan. Ze ging kijken voor een sleutel en er bleken nog drie wachtenden voor ons te zijn. Het ging vrij snel en we konden onze tijdelijke intrek nemen in kamer 21.

Tijdens de massage vroeg ze of ze enkele vragen mocht stellen hoe het allemaal hier te werk ging. Ik legde het haar uit en daarna lepelde ze de Weense menukaart op. Dat waren heel wat Wienerschnitzels indien men voor het volledige pakket ging. Ook wilde ze weten of ik bepaalde fantasiën had. Al snel werd duidelijk dat dit niet een typical suck and fuck dametje was. Er volgde wat voorspel en we besloten voordat we aan the real deal zouden beginnen de warme kamer even te verruilen voor het terras voor een sigaretje en drankje. Een stuk verderop zat oa Tanja en als blikken konden doden waren J en ik ter plekke gestorven. Het was haar ook opgevallen en ze kon een glimlach niet onderdrukken toen ik vertelde hoe de vork in de steel zat.

Bij terugkomst was het volgens haar mijn beurt om te genieten. Geregeld vroeg ze of alles naar wens was. Een goed gevuld rubbertje was het bewijs dat het meer dan goed zat. Hierna nog een tijdje wat gepraat, gedold en gespeeld om na twee uur de kamer te verlaten. Soms tref je een dame waarbij alles vanzelf gaat en je het gevoel hebt dat je elkaar al jaren kent. In J haar geval geldt dit. Het voelde vertrouwd vanaf seconde één. We hebben nog wel wat ideetjes voor toekomstige encounters.

Na deze sessie heerlijk nagenoten in het bubbelbad en na een sigaretje de bar ingedoken voor een drankje. Het vriendinnetje van J kwam polsen of er voor haar ook een kamergang inzat. Het was nog te kort na de vorige sessie en haar gezegd dat ik nog minimaal een half uurtje moest herstellen. De gedachte om naar huis te gaan komt in mij op. Ik kijk nog een keer rond en dan kruist mijn blik die met het mooie gezichtje van eerder op de dag. Als ik even later weer in haar richting kijk blijkt zij ook weer naar mij te kijken. Voor haar het signaal om haar hooker heels de sporen te geven en mijn kant op te komen. Ze stelt zich voor als Ina en na de uitwisseling van de standaard beleefdheid vraagjes volgt haar kamervraag. Hoewel ik zeker een keer een proefritje met haar wil maken lijkt het me beter om dit ooit als eerste kamertje van de dag te doen. Ik zeg haar dat het nu niet het juiste tijdstip is.

Inmiddels is ook Julia weer ten tonele verschenen. Ze zit een paar meter verderop en nodigt me gebarend uit bij haar te komen. Ik kaats de bal terug door te gebaren dat zij ook naar mij kan komen. Beetje bijpraten en zij vraagt of we samen de liefde gaan bedrijven. Ik zeg dat ik nog aan het herstellen ben en nog niet zeker ben of ik er nog een sessie aan vastplak waarop zij terugkeert naar haar plekkie.

Flashback
Vaak als ik de beslissing heb genomen om naar huis te gaan dan is er toch nog altijd die ene dame of duo dat er in slaagt om mij van gedachte te laten veranderen. Bekende dames die weten aan welke knoppen ze moeten draaien, dames die al langer op mijn lijstje stonden en ineens de aanval kiezen of dames die vanuit het niets ineens mijn interesse weten te wekken.


Heden
Juist op het moment dat ik het voor gezien wilde houden komt plotseling een dame op me aflopen die ik hoog op mijn lijstje had staan. Ze was de afgelopen bezoekjes vaak in het gezelschap van Vanessa. Zwarte haren tot op de schouder, brilletje, stukje langer dan de gemiddelde Roemse en één of meerdere inkmasters hebben haar lichaam als canvas gebruikt. Tot dan toe had ze geen enkele interesse getoond of zich gemengd in de gesprekken tussen Vanessa en mij. In haar kielzog komt Claudia mee. Het brilletje stelt zich voor als Iris. We praten wat en de dames willen een sigaretje op het terras gaan roken. Ik vergezel hun. Net voordat we aan een tafeltje gaan zitten blijkt dat ik toch een pagina in Iris haar whorepedia heb. Ze weet mijn naam en blijkt het hele micuţa mea enigmă verhaal te kennen. De dames opperen een trio maar ik doe net alsof ik ze niet gehoord heb. Het is behoorlijk fris (had Claudia al mijn handdoek gegeven) en we besluiten na het sigaretje om naar binnen te gaan.

Op -1 wordt ik tegen de muur gedrukt en de dames draaien de duimschroeven aan. Ik hou mijn rug recht en zeg dat ik geen trio's doe met twee onbekende dames. Claudia is dusdanig overtuigd dat het me zal bevallen dat ze een voorstel doet. Mocht het me niet bevallen dan kon ik kosteloos na een half uur van de kamer en zoniet dan moest ik dubbel betalen.

Ineens komt er een passage uit een liedje in mijn hoofd. Wel enigzins aangepast aan de omstandigheden maar het beschrijft goed de situatie. Waar de dame in de oorspronkelijke versie de hele nacht zou kunnen wachten, was dit nu niet het geval.

What's it gonna be, boy?
Come on, we can't wait all night
What's it gonna be, boy?
Yes or no?
What's it gonna be, boy?
Yes or no?


De tijd tikte genadeloos door en een snelle blik op de tijd wees uit dat we nog tijd hadden voor een uur double fun. De wetenschap dat ik de komende weken een clubbezoekje door een overvolle agenda er niet echt van zie komen en de za/zo momenteel te druk zijn deden me overstag gaan. Ik zei dat als het me beviel ik een uurtje zou blijven (langer ging niet omdat er zoiets is als sluitingstijd). De dames zagen dat wel zitten en we gingen voor de sleutel. Het werd kamer 3.

Muziekje aan en in het midden tussen de dames plaatsgenomen. Afwisseld werd er getongzoend en Claudia liet zien dat ze vakbekwaam in het onderdeel handenarbeid was. Zij deed een duikvlucht naar beneden en haar BJ miste zijn uitwerking niet terwijl Iris me plagerig nog geiler maakte. De rollen werden omgedraaid. Iris was iets onstuimiger en meer porno. Claudia stond behoorlijk geil en vroeg of ik haar wilde likken. Nooit te beroerd om een dame in nood te helpen stemde ik in met het verzoek.  Iris was toe aan een plaspauze en Claudia nam haar BJ honneurs waar waardoor we in 69 verder gingen. Bij terugkomst nam Iris het weer over. Claudia kwam al dan niet gespeeld klaar en een mooi moment voor ons om even op adem te komen.

Het blijkt dan weer eens dat dames een compleet verwrongen zelfbeeld van zichzelf hebben. Claudia somde op wat ze niet mooi aan haarzelf vond en ik heb met verbijstering geluisterd. Wat gedold met zijn drieeën en terwijl Iris weer in de plaagstand kwam en me gek maakte met haar ontzettend ondeugende geile blik en me liet smachten naar haar tongzoenen zakte Claudia weer af om te pijpen. Na een tijdje zadelde ze op en begon sensueel te rijden. Het duurde dan ook slechts enkele minuten voordat ik mijn schot loste in haar nauwe doosje. Het uurtje zit er bijna op en de dames vragen of dit voor herhaling vatbaar is. Ik zeg dat dit zeker het geval is maar dat ik bij een volgend bezoekje eerst een keer one on one met hun wil. Dat vinden ze een goed idee om er aan toe te voegen om de dag dan weer in trio te eindigen.

In de kleedkamer het financiële gedeelte afgehandeld en afscheid genomen. Mezelf weer omgetoverd naar brave burger. Bij de balie stond Jessie ook op het punt om naar huis te gaan. Ze kwam nog snel een knuffel en kus geven en vroeg of ze bij een volgend bezoekje van mij moest wachten totdat ik naar haar kwam. Ik zei dat ze altijd naar mij mocht komen.

Kort en Krachtig
- Met dit bezoekje is SS mijn meest bezochte club geworden.
- Aangenaam weerzien met Eddy_V en Johan35. Heren dank voor de gezelligheid.
- Geweldig uurtje met Bella die nu de 2e dame is waarmee ik in 3 clubs the dirty deeds heb gedaan.
- Twee zeer aangename uurtjes met Jessie/Jessy doorgebracht.
- Het "alleenrecht" op trio's van de Bulgaarse dames is doorbroken.
- Trio van een uur met Claudia en Iris was zeer geslaagd.
- De vibe van de dag was als die van jaren terug.