Auteur Topic: JUPILER PRO LEAGUE  (gelezen 458380 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #615 Gepost op: 29 oktober 2016, 12:47:20 »
Kleine voorspelling: als STVV geen 4 op 6 pakt tegen Charleroi en Eupen, is Vreven binnen max 2 weken trainer van de Kanaries 8).
Waarom Peeters niet, lijkt me meer een man die de boel kan redden en begin volgend seizoen gewoon ontslaan, den Bob is dat gewoon van de bons te krijgen  :lol
Vreven is even slecht als trainer dan als voetballer .... en als hij praat, man man man, als hij instructies geeft tijdens de eerste helft is hij pas uitgesproken tijdens de eerste training van de week .... zo traag en onbegrijpbaar  ;D

Bobke? Echt nie. Veel te soft. Die krijgt de moeilijke kleedkamer op Stayen nooit onder controle. Daar is de strenge Vreven veel geschikter voor. En van Stijntje kan veel gezegd worden, maar passie heeft ie. En dat zien we graag op Stayen!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #616 Gepost op: 29 oktober 2016, 13:32:08 »
Bob Peeters kan STVV redden! En in september 2017 staat ie weer op straat.  C:-)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #617 Gepost op: 29 oktober 2016, 14:02:33 »
Kleine voorspelling: als STVV geen 4 op 6 pakt tegen Charleroi en Eupen, is Vreven binnen max 2 weken trainer van de Kanaries 8).
Waarom Peeters niet, lijkt me meer een man die de boel kan redden en begin volgend seizoen gewoon ontslaan, den Bob is dat gewoon van de bons te krijgen  :lol
Vreven is even slecht als trainer dan als voetballer .... en als hij praat, man man man, als hij instructies geeft tijdens de eerste helft is hij pas uitgesproken tijdens de eerste training van de week .... zo traag en onbegrijpbaar  ;D

Bobke? Echt nie. Veel te soft. Die krijgt de moeilijke kleedkamer op Stayen nooit onder controle. Daar is de strenge Vreven veel geschikter voor. En van Stijntje kan veel gezegd worden, maar passie heeft ie. En dat zien we graag op Stayen!
Ik wist niet dat de trainer de kleedkamer moest op orde krijgen (lees: poetsen) op Stayen .... wie leidt dan de trainingen intussen?  :-\ ;D :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
Om de kleedkamer op orde te krijgen, ja, Vreven heeft daar wel het intellect voor, dat kan ie nog net, de boel schuren en schrobben  :cheer: :pica
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #618 Gepost op: 29 oktober 2016, 14:32:27 »
Wij hebben geen intelligente trainer nodig. Das meer iets voor Anderlecht ;) :lol

Ne harde werker, ne motivator, type Brepoels, das wat wij nu nodig hebben. En Vreven is zo'n type. Ik verkies hem sowieso boven jeanetten als daar zijn Leko en Bobbie Peeters...
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #619 Gepost op: 29 oktober 2016, 14:37:40 »
Wij hebben geen intelligente trainer nodig. Das meer iets voor Anderlecht ;) :lol

Ne harde werker, ne motivator, type Brepoels, das wat wij nu nodig hebben. En Vreven is zo'n type. Ik verkies hem sowieso boven jeanetten als daar zijn Leko en Bobbie Peeters...
Het grote voordeel van Vreven is dat hij nog mee op het scheidsrechterblad kan, en nog meespelen, dan zie je geen verandering met het voetbal dat STVV nu al maanden op het kunstgras tovert .... Bob is nog te goed voor STVV, klopt  ;D :lol

Gerets misschien, maar dan beter de ploegnaam veranderen in "STVA - Sint Truiden Voor Allah"  :-\ ::) :-P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #620 Gepost op: 29 oktober 2016, 14:55:32 »
Wij hebben geen intelligente trainer nodig. Das meer iets voor Anderlecht ;) :lol

Ne harde werker, ne motivator, type Brepoels, das wat wij nu nodig hebben. En Vreven is zo'n type. Ik verkies hem sowieso boven jeanetten als daar zijn Leko en Bobbie Peeters...
Het grote voordeel van Vreven is dat hij nog mee op het scheidsrechterblad kan, en nog meespelen, dan zie je geen verandering met het voetbal dat STVV nu al maanden op het kunstgras tovert .... Bob is nog te goed voor STVV, klopt  ;D :lol

Gerets misschien, maar dan beter de ploegnaam veranderen in "STVA - Sint Truiden Voor Allah"  :-\ ::) :-P

Maar SM toch. Nu begin je al even grote voetbalonzin uit te kramen als Deket :-\. Toch niet bij hem in de leer geweest!? :o :-P

STVV speelt al maanden hele mooie voetbal. Maar de resultaten blijven uit. En Leko is ondertussen de greep op zijn groep kwijt. Dus, ondanks het mooie voetbal, moet hij eruit. Dan maar terug beton gieten, zoals Zulte afgelopen woensdag bij momenten bij ons kwam doen, en wel resultaten halen.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #621 Gepost op: 29 oktober 2016, 15:02:19 »
Wij hebben geen intelligente trainer nodig. Das meer iets voor Anderlecht ;) :lol

Ne harde werker, ne motivator, type Brepoels, das wat wij nu nodig hebben. En Vreven is zo'n type. Ik verkies hem sowieso boven jeanetten als daar zijn Leko en Bobbie Peeters...
Het grote voordeel van Vreven is dat hij nog mee op het scheidsrechterblad kan, en nog meespelen, dan zie je geen verandering met het voetbal dat STVV nu al maanden op het kunstgras tovert .... Bob is nog te goed voor STVV, klopt  ;D :lol

Gerets misschien, maar dan beter de ploegnaam veranderen in "STVA - Sint Truiden Voor Allah"  :-\ ::) :-P

Maar SM toch. Nu begin je al even grote voetbalonzin uit te kramen als Deket :-\. Toch niet bij hem in de leer geweest!? :o :-P

STVV speelt al maanden hele mooie voetbal. Maar de resultaten blijven uit. En Leko is ondertussen de greep op zijn groep kwijt. Dus, ondanks het mooie voetbal, moet hij eruit. Dan maar terug beton gieten, zoals Zulte afgelopen woensdag bij momenten bij ons kwam doen, en wel resultaten halen.
Ik zei alleen dat Vreven even goed voetbalt dan de spelers in het eerste elftal ..... als dat goed voetbal is, Vreven als hulpcoach, Peeters als hoofdcoach en Gerets voor het 'vrijdagsgebed'  ;D
Ja, mijn excuses, STVV speelt redelijk voetbal, van wat ik er van heb meegekregen .... ik zeg ALLES om niet vergeleken te worden met deket  :-\ :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #622 Gepost op: 29 oktober 2016, 15:35:29 »
SM en Deket. Zou me nochtans nogal een duo zijn. Ik stel me daar dan iets zoals Statler en Waldorf bij voor ;) :lol
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #624 Gepost op: 29 oktober 2016, 18:51:29 »
Zulte - Club Brugge is 0-0 bij rust.

Amper gevaar in een weinig meeslepende eerste helft tussen Essevee en Club. De West-Vlaamse topper baart voorlopig een muis.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #625 Gepost op: 29 oktober 2016, 20:12:21 »
De topper tussen leider Zulte Waregem en landskampioen Club Brugge heeft de verwachtingen niet kunnen inlossen. De opener van de 13e speeldag in de Jupiler Pro League eindigde op 0-0. Anderlecht kan morgen Zulte Waregem bijbenen aan de kop van het klassement.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #626 Gepost op: 29 oktober 2016, 20:13:27 »
Ondertussen weer aanwezig op Stayen voor de thuismatch tegen Charleroi. Ik heb er niet veel zin in... das laaaaaang geleden :o.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #627 Gepost op: 29 oktober 2016, 20:53:09 »
Al 1-1. Eerst de 0-1 kinderlijk weggegeven en daarna de 1-1 in geschenkverpakking terug gekregen. Maar oh, wat is onze verdediging tegenwoordig zwak...
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #628 Gepost op: 29 oktober 2016, 20:55:59 »
Al 1-1. Eerst de 0-1 kinderlijk weggegeven en daarna de 1-1 in geschenkverpakking terug gekregen. Maar oh, wat is onze verdediging tegenwoordig zwak...
Ik dacht dat jullie al maanden goed voetbal brachten  ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #629 Gepost op: 29 oktober 2016, 21:04:38 »
Al 1-1. Eerst de 0-1 kinderlijk weggegeven en daarna de 1-1 in geschenkverpakking terug gekregen. Maar oh, wat is onze verdediging tegenwoordig zwak...
Ik dacht dat jullie al maanden goed voetbal brachten  ;D ;D ;D

Deden we. Tot en met Genk. En daar hebben we precies mentaal ne heel zware klap gekregen. Want sindsdien is het vanachter bibberen en klungelen... Alles voor de verdediging brengt btw nog steeds goede voetbal :-P 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum