Auteur Topic: Verkiezing beste imp van babylon  (gelezen 6764 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Verkiezing beste imp van babylon
« Gepost op: 4 juni 2018, 17:42:36 »
https://www.saunaclubs.org/saunaclub-forum/threads/die-besten-der-besten-im-babylon.5522/

Op de website van Babylon is er een verkiezing, waar je kunt aangeven welke imp van Babylon de beste is (top). Daarnaast is er ook een verkiezing van de slechtste imp (flop). Ook is er een verkiezing voor imp die het beste anaal aanbiedt en voor de netnekken onder ons een verkiezing van de imp die het beste kan piesen (NS) :lol_hitting:

Benieuwd welke imps straks bovenaan eindigen.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Verkiezing beste imp van babylon
« Reactie #1 Gepost op: 4 juni 2018, 21:48:51 »
https://www.saunaclubs.org/saunaclub-forum/threads/die-besten-der-besten-im-babylon.5522/

Op de website van Babylon is er een verkiezing, waar je kunt aangeven welke imp van Babylon de beste is (top). Daarnaast is er ook een verkiezing van de slechtste imp (flop). Ook is er een verkiezing voor imp die het beste anaal aanbiedt en voor de natnekken onder ons een verkiezing van de imp die het beste kan piesen (NS) :lol_hitting:

Benieuwd welke imps straks bovenaan eindigen.

Tussenstanden:

note sm: :censored

Sorry, Taylor, maar aan die verkiezingen doen wij niet mee (toch niet via RB)
Mensen die het interessant vinden mogen stemmen of kijken via de website van Babylon, mij boeit het geen zak wat de gemiddelde hoerenloper denkt van pakweg Sascha of Bianca, wat voor mij telt is wat IK er van denk.
Zulke verkiezingen zijn zeer subjectief, en wij wagen ons niet aan een slechtste dame te kiezen .....


Daar komt ellende van, de ene vindt Lulu goed, de andere vindt Jenny goed, 't is maar wat je zoekt .....


Ik vind een slechtste dame eigenlijk niet kunnen op RB .... dus gaan we die cijfers hier ook niet publiceren .....




Ik ga een klein fictief voorbeeldje geven, ik heb met Lulu al tien keer zalige sexxx gehad, maar niet wat een standaard suck & fuck zou moeten zijn, dat moet je niet zoeken bij haar .... vanzelfsprekend gaat die hoge toppen scoren op slechtste service .... en ik vind dan dat dat is omdat die mannen niet weten wat lekker is ..... voel je het komen .... Vazkor heeft zalige sexxx met Jenny, anderen beweren dan weer dat je er eerst drie flessen wisky en zes flessen wijn in moet kappen .... voel je het komen .....


Kijk, en zo zet je iets neer voor gezeik, welles-nietes, voor vrouwen zijn al oorlogen uitgevochten, laat ons het houden bij recensies in de damestopic, mannen die ervaringen met die dames hebben poten die hier wel neer ......




LIEVER NIET OP RB




Dat voorbeeld van Lulu was enkel om aan te halen dat meningen, kleuren en smaken verschillen .... ik voorspel dus ook dat we hier mekaar in de haren gaan vliegen, en nope, dat gaan we niet doen .....


Compleet nutteloos, zulke verkiezingen .... ik kan nog begrijpen dat je je beste dame kan kiezen ... al de rest is je reinste onzin .


Om jou ook te overtuigen, als er morgen een verkiezing zou zijn en Dani SS kwam er als belabberd uit, voel jij je rotslecht ... wij laten dus leiver iedere dame in haar waarde en daarmee ook de liefhebbers van een bepaalde dame .... op ieder potje past een dekseltje.


gr


sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Verkiezing beste imp van babylon
« Reactie #2 Gepost op: 6 juni 2018, 09:05:54 »
Diegenen die graag stemmen (tellen) verwijzen we door naar de link in de openingspost van dit topic


note sm: we zien geen enkel toegevoegd nut hier een kopie van op de site van bab neer te zetten, topic closed
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal