Forum > IK STEL ME EVEN VOOR

WIJZE GRIJZE GEBAND ACCOUNT VERWIJDERD

<< < (2/7) > >>

sexmachine:
Afgelopen vrijdag heeft Wijze Grijze "actie beschadiging RelaxxxBoard" ingezet bij de volgende clubs .....
Villa Marisol - ik heb weet dat hij daar met de bedrijfsleider heeft gesproken en vandaag is er een vrijkaartje van RB geweigerd.
Saunaclub Diamond - Wijze Grijze geeft daar  een bussel vrijkaartjes van weg die hij voor RB had gekregen. Zelf heeft hij toch vrije entree.  De bewijzen worden in dit topic gepost.
Magnum - die volgens mij voorlopig gestopt waren met sponsoring ..... is Wijze Grijze dan toch gaan cashen achter onze rug om


Zaterdag zal hij naar alle waarschijnlijkheid Samya/Mondial, Planet Eden en Dolce Vita  en misschien zelfs Living Room/Golden Time  met een bezoekje vereerd hebben om ons forum te "promoten". Van lef gesproken, ze moesten hem zijn vel afstropen en tussen de rode mieren gooien.
Neen, ik ben niet kwaad, ik ben er zeker van dat een forum vele malen belangrijker is dan een persoon in kwestie (dat het nu OnWijze Grijze is of ik het ben, een forum is meer dan dat) en dat hij binnen de kortste keren overal te kakken gezet wordt.


Alleen begin ik me meer en meer tegen mijn kop te slaan ... de praktijken die ik in mijn initiële post aanhaalde blijken maar een topje van de ijsberg te zijn ...... we gaan nog lachen.
Bij Babylon en SixSens durft hij waarschijnlijk niet binnen te lopen ..... zo laf is hij dan ook weer .....

davedv:
Wat een trieste bedoeling, spijtig dat zoiets zo kan lopen.

SM, dank voor de openheid en sterkte met het repareren van gedane schade.

sexmachine:
Update maandag 18/01/2016


Pfff, en het gaat van kwaad naar erger.
De heer Wijze Grijze is inderdaad langsgeweest in Villa Marisol afgelopen vrijdag en heeft er met de clubleiding gesproken.
Korte samenvatting van het verhaal ......


Wij hebben Wijze Grijze eruit gegooid,en wij zijn onbekwamen en wij zijn de laatste tijd veel clubs kwijtgeraakt ..... dat dixit Wijze Grijze .... alsook dat hij dus op een of andere manier achter zijn geld moet gaan hollen, en dat probeerde hij dus vrijdag dan ook bij Villa Marisol, op zijn welbekende slinkse en achterbakse wijze .... tevens probeerde hij nog wat vrijkaartjes mee te gritselen of los te krijgen van de clubleiding .....


Nu moet er me toch iets van het hart .... je bent commercieel afgevaardigde van een forum .... je verkoopt appelen voor citroenen bij een club .... en nadat je aand e deur bent gezet wegens gefoefel met vrijkaartjes (handel in, achterhouden van, verkopen van, weggeven van vrijkaartjes van RB op andere fora) ... en wegens tegenvallende resultaten .... clubs die weglopen omdat de commercieel afgevaardigde hun blaasjes wijsmaakt .......
Na al die feiten ga je dus een bezoekje brengen aan die club ... EN GA JE DIE CLUB GELD VRAGEN EN VRIJKAARTJES VRAGEN ....
Wijze Grijze, ben je helemaal bedonderd? Jij gaat achter JOUW geld aanhollen naar onze sponsors en ons terloops bezwarten, leugens verkondigen?


Ik wist dat je een schoft was, maar dat je een dief bent, en nog een achterbakse ook, dat gaat er toch ver over.


Ja, ik heb je ontslagen.
Ja, ik heb je netjes gesteld dat er een eindverrekening komt wanneer er 2 voorwaarden voldaan zijn:
- sponsors moeten uiteraard betaald hebben vooraleer ik jou betaal
EN (end at is de belangrijkste voorwaarde)
- wij willen zekerheid dat jij geen schade gaat berokkenen bij de clubs. Met andere woorden, je kan als ex-medewerker toch geen commerciële leugens gaan verkondigen bij onze sponsors.


Die eerste voorwaarde is geen probleem.
Op die tweede werd Wizje Grijze woest, met de belofte ons gaan te beschadigen. Neen, geen dreigement volgens hem, maar de belofte.


Intussen stromen de telefoontjes binnen, de interne mails stromen binnen. Ik heb een karrevracht aan (directe en indirecte) bewijzen wat Wijze Grijze allemaal uitspookte.
De feiten stapelen zich op:
- geld ophalen bij clubs voor sponsoring van RB zonder mijn medeweten ..... ik heb dus sponsors die betaald hebben en waarvan ik dacht dat dienog niet hebben betaald ..... is dat netjes en correct of is dat diefstal
- minstens 20 + 10 fysieke vrijkaartjes waar ik de bewijzen van heb op interne mail, met schermafdrukken erbij, vrijkaartjes die Wijze Grijze van de clubs heeft gekregen toen hij commercieel RB nog vertegenwoordigde ... DIEFSTAL dus.
- geld willen gaan ophalen bij de clubs nadat hij ontslagen is (bewijzen van in de hand)
- vrijkaartjes vragen van de clubs nadat hij is ontslagen en terwijl hij ons daar gaat bezwarten ..... het leven is aand e durvers, zou ik zeggen.


Ik kan er met mijn verstand niet bij, nu bombardeert hij al clubs met emails en zegt hen dat ik hem bezwart in dit topic.
Heer Wijze Grijze, dit is gewoon een weerlegging van je leugens die je momenteel aan het rondstrooien bent.
Ik kan het ook maar matig appreciêren dat een ex-medewerker eventjes de boeken van RB gaat opendoen en met leugens de sponsors wil weghalen bij RelaxxxBoard.


Geen haar op mijn hoofd dat er ooit aan dacht een topic te wijden aan het ontslag van Wijze Grijze.
Netjes afhandelen, en weg ermee, een handshake was zelfs niet nodig, daarvoor waren we te veel bedonderd.
naas de ROYALE verloning die hij kreeg voor het binnenhalen van sponsors (en of ze royaal was), moest meneer een handel opzetten, gelden proberen te innen voor sponsoring buiten RB om .....


Wat zal het volgende zijn?
Voor mij niets, want ik heb net met twee clubeigenaars een goed gesprek gehad ...... ONVOORSTELBAAR waarmee hij komt aanlopen allemaal .... en dus echt daar vragen of ze hem willen uitbetalen wat ik hem volgens hem zou moeten aan verloning


Voor alle duidelijkheid, ik ga die interne mails NIET openbaar maken. De betrokkene leden zijn immers bang dat Wijze Grijze hen een vuile streek gaat lappen. Ik citeer: "Die klootzak is echt tot alles in staat, en gaat over lijken, de gevolgen zijn dan niet te overzien."


Wat ik wel ga doen, is heel erg kalm blijven, en rustig volgende week club per club een bezoekje brengen ..... MET DE BEWIJZEN van de handel van de vrijkaartjes van RB op een ander forum (per interne mail, buiten de weet van de leiding van ijsberenforum om).
Eens kijken of hij daar mee weg komt bij deze clubs, dat hij de vrijkaartjes gegeven aan RB tijdens het wervingsgesprek, weggeeft op een ander forum, en niet bezorgt aan de leiding van RB.


Alvast is het niet alleen zielig, en neen, WG, ik bezwart je niet, maar zoals de clubeigenaars me net beiden vertelde ....
"Ach, hij is een mooiprater, maar wij wilden toch graag de andere kant van eht verhaal horen, en na zijn ontslag hier geld komen innen en bedelen om vrijkaartjes, dat doet ons toch onze wenkbrauwen fronsen en zet heel zijngeloofwaardigheid op het spel"
Dat Wijze Grijze het goed kan uitleggen, dat klopt, maar die leugens worden al één per één nu weerlegt en als je een handel opzet, bedrog pleegt, geld gaat ophalen dat jou neit toekomt en al die zaken achterhoudt, dan moet je wel erg erg dom wijn om dan nog eens een forum van haar sponsors te willen beroven.
Of dacht Wijze Grijze dat ik me als een lammetje door hem zou laten afslachten ..... Hell no, heer Robert (die naam is al zo fake als je verhaaltjes), met RelaxxxBoard ben jenog niet klaar en bij deze ben je verwittigd ....
Ons een jaar bedotten: OK
De leden een jaar bedotten: OK
Als je op straat gezet wordt wegens (en ik heb het netjes uitgedrukt) tegenvallende verkoopsresultaten (en eigenlijk moest ik je op staande voet ontslaan wegens diefstal) en je daarnaast ook nog vergoed wordt ...... kan je op zijn minst eens tevreden zijn, en niet de boel gaan saboteren en proberen, met grove leugens, onze sponsors gaan weghalen.


Al is het het laatste wat ik doe, indien wij door Wijze Grijze nog 1 sponsor mislopen, zal ik er persoonlijk voor zorgen dat er een foto verspreid wordt bij alle clubs met de vraag je de toegang te weigeren ...
En neen, ik ben geen clubeigenaar, ik probeer enkel een forum te runnen, op een zo mooi en eerlijk mogelijke manier .... niet fijn om door een onderkruipsel en bedrieger en dief van het ergste soort op deze manier gepakt te worden.


Je moest je schamen, Wijze Grijze, je moest je diep schamen, maar schaamte ..... dat is bij jou hetzelfde als het woord "betalen", dat staat niet in jouw woordenboek.

Van mij mag WG nog duizend maal deze link naar alle clubs doorsturen ..... de geslagen hond uithangen .... gaat er dan geen belletje rinkelen bij clubeigenaars dat een ex-werknemer een bedrijf komt bezwarten en nog om geld en vrijkaartjes bedelen na zijn ontslag .....
Op termijn zullen de leden er wel voor zorgen dat ook bij de clubleidingen de waarheid aan het licht komt ... in tussentijd mag hij genieten van de hattrick die hij dit weekend bij de clubs heeft gescoord .... die bal wordt op termijn toch terug zijn strot ingeramd ... en dan ga ik stilletjes genieten en lachen .... de prijzen worden pas uitgereikt aan de meet, WG....


AL IS DE LEUGEN NOG ZO SNEL, DE WAARHEID ACHTERHAALT HAAR WEL ....


Das wars, word zeer zeker vervolgd ....


PS. Waarom mijn reacties in dit topic:
Makkelijk, ik verspreid geen leugens, en wat ik zeg kan allemaal nagekeken worden op waarheid, en ik hoef niet naar de clubs gaan uit te leggen waarom ik deze "bedrieger" eruit gezet heb .... dat laatste gaan we wel doen, de heer OnWijze Robert is toch niet te stoppen, en verhaaltjes opzetten bij clubeigenaars hebben wij niet nodig, iedereen mag weten en lezen wat die man allemaal verzint, uitspookt en uitvreet ..... open en bloot in dit topic dus .... en ik hoef geen schouderklopjes,nog steeds zijn het mijn eigen luizen die bijten ... maar die luis moet en zal eraan geloven ...

miracle-man:

--- Citaat ---De betrokkene leden zijn immers bang dat Wijze Grijze hen een vuile streek gaat lappen. Ik citeer: "Die klootzak is echt tot alles in staat, en gaat over lijken, de gevolgen zijn dan niet te overzien."     
--- Einde van citaat ---

Daarom waarschijnlijk ook dat er nog steeds niemand op het ijsberenforum melding heeft gemaakt van de zeer dubieuze praktijken die de "Wijze" grijze heeft uitgespookt in de naam van Relaxxxboard. Want laten we  eerlijk zijn, veel leden van Relaxxxboard schrijven ook op het ijsberenforum en vice versa. Helaas ik niet anders had ik hem op het ijsberenforum al lang in het openbaar aan de schandpaal genageld.
Deze oplichter heeft praktijken uitgevoerd die absoluut niet door de beugel kunnen en moet gestopt worden voordat hij nog meer slachtoffers gaat maken! Misschien ga ik dan toch maar eens een accountje op het ijsberenforum aanmaken om deze klootzak..... :021:......naja..... vult ge zelf maar in..... :040:
Gelukkig maar dat veel clubeigenaars hem inmiddels ook door hebben.

Balthasar:
Daarom heeft de Grijze dat inmiddels zelf maar gedaan. Zo te lezen ontkent hij alles.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie