Auteur Topic: RHEINGOLD, Willich  (gelezen 603385 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Wijze grijze

  • Gast
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #165 Gepost op: 29 december 2013, 13:11:30 »
Zaterdag 28.12 was het plan om het jaar nog enigszins budgetvriendelijk uit te luiden.
Daarvoor is Heaven7 geen slechte optie. Korte reistijd voor mij. Lage entree en
elke sessie wordt afgerekend à EUR 30,= / ½ uur. Dus wat kon er misgaan?
 
 Ik arriveerde om 13:10. Niet al teveel auto’s op de parkeerplaats. Mooi toch? Ding….dong.
 “Kom binnen. Lange tijd niet meer hier geweest!”
 “Klopt; teveel andere prioriteiten, maar hier ben ik dan weer.”
 “Ehm, maar ik heb slecht nieuws voor je.”
 “??????”
 “Er zijn slechts 5 meiden aanwezig, over twee uurtjes komen er nog twee bij en misschien later nog eens twee.”
 Oooow, duidelijk gevalletje van kerstreces: Da’s niet zo mooi, mijnheer Van Rooi. Maar, in principe heb ik slechts één meid nodig om m’n dag te doen slagen; en nu we er toch eenmaal zijn……….. Dus vooruit met de geit. Wel zo eerlijk om klanten bij binnenkomst meteen al zo open te informeren.
 
 Na het douchen meteen een broodje gaan scoren en ik begaf me naar de gevarenzone waar op dat moment slechts twee meiden zaten. Beiden scoorden optisch niet slecht en terwijl ik nog stond te twijfelen, gebaarde de jongste en slankste me om naast haar te komen zitten. Vanessa, een Roemeentje van 20 lentes en net twee weken in Duitsland. Communicatie was uitsluitend mogelijk in het Spaans en dan ook nog slechts op Telenovela soapniveau. Tsja, dan is zelfs Wijze Grijze snel uitgeluld. Gelukkig kon ik enkele pijnlijke stiltes opvullen met een hap van m’n broodje. (Van mijn moeder mocht ik met volle mond immers niet praten). Daarna ruimde Vanessa m’n bordje op en ze begon over m’n borst te kroelen. Niet onprettig, en al snel roerde Wijze Stijve zich navenant. Met een beetje aansporing wist Vanessa dat gedeelte ook te vinden, echter niet echt overtuigend. Ze gebruikte haar eerste escape door even de exquise sanitaire faciliteiten te gaan utiliseren.
 Kleine subtiele test mijnerzijds toen ze terugkwam: zijn haar handen nog vochtig? Nee dus. (mijn moeder leerde me: na poepen of plassen; handen wassen!). (Note to myself: deze meid mist basis hygiëne regels, indien kameren, eerst samen douchen) Ik nodigde haar uit voor een rondje kino-presales om een goed beeld van haar overige kwaliteiten te verkrijgen. Hier kwam haar tweede escape aan de orde doordat ze pogingen tot zoenen steeds deskundig ontweek.
 Ok, maar intussen wel beloven dat ze op de kamer uiteraard wel passioneel zou kussen. Nou, daar had ik intussen ook wel een levensles over geleerd: Geloof nooit wat Roemeentjes je beloven. Dus: Vanessa exit links in de coulissen.
 
 Dan maar de dikke Zaterdagkrant gaan lezen. Dit zou wel eens een hele lange Zaterdag kunnen gaan worden. Komt er opeens iemand naast me zitten: Krukar. “Hee man, long time no see”. Hij was gisteren nog in Pauschalclub Bochum geweest en had de groeten van diverse meiden voor me meegebracht. Zucht, hadden we vandaag maar in Bochum afgesproken. Maar ja nu was er tenminste gelegenheid om uitvoerig nog eens onze afgelopen belevenissen en wedervaardigheden uit te wisselen en de een en de andere medewandelaar nog eens de revue te laten passeren. Net als twee puberale Roemeentjes.
 
 Het werd heel gezellig en zeker toen ook opeens Anali binnenstapte en er bij kwam. Anali was lange tijd ook Heaven7 stamgast geweest, maar de laatste maanden ook beduidend minder. Ondanks dat Krukar de dag van tevoren gewoonheidgetrouw weer uitgebreid DNA in Bochum had achtergelaten, dwaalde zijn aandacht steeds af, zodat hij op een gegeven moment met zijn eerste vlam voor een kort intermezzo naar boven vertrok. Dus verder met Anali de situatie hier in Heaven7 verder geanalyseerd en geëvalueerd.
 
 Knaktuut had ook het plan opgevat om nog even bij Heaven7 binnen te wippen. Ik had hem nog een kort berichtje gestuurd dat de damesaanwezigheid royaal ondermaats was, maar dat had hem er niet van weerhouden om zich toch even zelf te komen overtuigen. Ik had hem nog nooit eerder ontmoet, maar heb een hele tijd uitgebreid met hem zitten kletsen over wie sjoen os Limburg is, dat MVV die bekerwedstrijd in Cuijk had moeten winnen, zodat we misschien weer eens een ouderwetse bekerderby RODA JC – MVV hadden gekregen en uiteraard een hele batterij moppen “Kump inne Mestreechteneer….” uit het verstofte archief opgediept. Knaktuut viert 24 Januari zijn verjaardag in Haus Panthera, dus heb besloten daar ook bij te zijn.
 
 Dan maar eens kijken of er nog iemand anders van de aanwezige dames voor een verdere inspectie in aanmerking kwam. Tsja, een of ander Roemeentje kwam nog uitgebreid hobbelpaard op Wijze Stijve spelen, maar een verzoek de kennismaking in de kino te intensiveren werd resoluut afgewezen. Dan niet, und Tschüss. Knaktuut had Heaven7 inmiddels ook alweer ongepopt verlaten.
 
 Maar wat dan wel te doen aan die gezwollen zaadleiders? OK WG, activate plan B. We wachten het avondeten af, eten ons buikje rond, gaan uitgebreid douchen en rijden naar de Vulkan in Duisburg. Krukar vond het ook een goed plan, maar net voordat we tegen 20:00 zouden gaan, zag hij natuurlijk weer een PINO. En als Krukar zijn Krukar-radar eenmaal gelocked heeft, dan moet daar ook iets mee gebeuren. In dit geval was het klusje binnen 20 minuten gepiept en snuivend stond hij in de deuropening te trappelen om te vertrekken. We namen afscheid van Anali die inmiddels volledig ingepalmd werd door een van de aanwezige lupoaikă’s (=roemeens: wolvin)
 
 Bij het uitchecken aan de receptie deed ik nog even m’n beklag over de wel erg summiere line-up en dat ondergetekende de tent ongepopt ging verlaten en verwees naar de vermelding op hun website.
 
[attachimg=1]

 Dat was echter aan dovemansoren gericht. Geen compensatie of tegemoetkoming. Tsja, blaas dan niet hoog van je toren en vermeld zoiets dan niet op je website. Ga anders eens te rade bij de ALDI of de LIDL: niet goed, geld terug, ohne wenn und aber!
 
 Hoe het Krukar en tourist guide Wijze Grijze verder verging op de vulkaan, lees je hier: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=1400.msg43694#msg43694

Wijze Grijze sexapproval™ voor Heaven7 vandaag: 4,0/10

Adieë tsezame
Wijze Grijze
« Laatst bewerkt op: 29 december 2013, 13:22:32 door Wijze grijze »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #166 Gepost op: 29 december 2013, 14:52:48 »
Tja, eindejaarsperiode .....


MAAR dat neemt niet weg dat jullie terecht en heel erg beleefd schrijven over jullie ervaringen.


Ik begrijp maar al te best dat het allemaal wat "minder" is tijdens de eindejaarsperiode, en dat je niet kan verwachten dat de keet afgeladen vol zit met meiden.
Maar ik begrijp zeker ook jullie frustratie over de toestand en de reactie van de theke.


Ikzelf ben geen fan van H7, maar dat is omdat ik een aso zak ben, ik geniet meer van een bende stoten die voorbijzwermen in LR, maar als super-soci's al gaan klagen  over a-soci-gedrag in een soci-club....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #167 Gepost op: 1 januari 2014, 14:40:44 »
Vanaf heden is de inkom 35€. Daar zitten dan wel 2 pintjes of 2 longdrinks in.
Happy hour tussen 11u en 15u blijft 25€ inkom. Hier zitten geen alcoholische dranken in.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #168 Gepost op: 1 januari 2014, 14:49:46 »
En nou maar hopen dat de meisjes uit hun zeteltje komen, dan lijkt het op een saunaclub en niet alleen op een café/restaurant
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline why not me

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 90
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #169 Gepost op: 5 januari 2014, 16:46:33 »
Zaterdag 04/01 bezoek aan de H7.
We komen aan in happy hour, het is de eerste.
We betalen € 25 toegang.
Softs drankjes zijn bier en alcohol pay
Het eten is het minimum, een paar stukken van vleeswaren, brood, chocolade en jam.
De Theke, 1.70 m blond, een bom zegt dat er 5 meisjes en later anderen aankomen. Hooguit waren er tussen de 10 en 12 meisjes aanwezig.
Line up slechts 1-2 die de moeite waard zijn, eens te meer, de tijd is niet bevorderlijk voor dit soort kleine club te bezoeken.
Omdat tijdens mijn eerdere bezoeken, was het veel beter. Ik zal terugkeren in een paar maanden. Gelukkig is mijn vriend was er om samen tijd door te brengen, dan is een ontmoeting met een Tunesische die alle meisjes, een Nederlandse miljonair met gekke verhalen wist ..
De club is verraderlijk, want in de woonkamer, het is erg donker en er is ruimte licht en natuurlijk meisje is totaal anders wantrouwen ..
Vraag meisjes ik typ 2. De eerste Deniza.ro 26 jaar BOF eerste dag club, uit de ramen van Hannover. Dienst meisje showcase! Haar niet te kussen, heeft ze niet bewegen, super passief, ze wilde me zuigen met kap. Ik heb hem gezegd dat je gek of iets bent, het draait wonderkind goede blowjob en toch stopt elke 2 minuten en moet worden berispt voor het blijft over en weer. Dan is een slordige doggy style, snel, bleven slechts 20min/30 € in de prullenbak gegooid.
De tweede, 20 jaar Chantal.ro rit topless met een paar grote natuurlijke borsten. Ze kwam een ​​paar keer op te warmen mezelf wrijven tegen mij en spelen met haar grote tieten op mijn gezicht Ik weerstaan, aarzel ik en ik wacht .. het trekt de mond, ik begrijp, de club is leeg, geen opdrachtgever, geen geld terug.
Glas drinken met mijn vriend en ik paren, het is spannend. Het moeilijk om een ​​glimlach te krijgen. Maar omdat er niets anders is, zeg ik waarom niet. Ik besluit en ga naar je kamer. Ze ligt op het bed en laat me genieten van haar lichaam nadat ze vroeg me te gaan liggen, gescheurde verpakking PRESO en wil me zuigen met kap C 'What the fuck zij begrijpt, gooi de motorkap en begint te zonder zuigen, goed niveau, maar later komt ze naar me toe en zet twee ton gel, druppels! plus het beweegt veel, fuck verkeerd en snel moe. Ik neem haar in doggy, te vet kont die ik minder leuk vind, heb ik geprobeerd een zendeling met zijn mond klager, gedwongen om harder te gaan als een barbaar drilboor, ze wakker wordt, begint goed te hebben en vraagt ​​opnieuw, opnieuw en weer ..
Gelukkig is de club is zeer schoon, maar voor meisjes .. moet zijn weg gaan en probeer het opnieuw volgende keer in een paar maanden.

Offline Carlos Slim

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
  • Niet altijd slim!
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #170 Gepost op: 25 februari 2014, 16:23:48 »
Afgelopen week had ik de Porsche Panamera van een goede vriend tot maandag ter beschikking, hij vloog voor een paar dagen naar zijn ouders en ik had hem afgezet op het vliegveld Düsseldorf en moest hem daarna ophalen. Nu ben ik geen liefhebber van snelle sportwagens, deze Panamera beviel me iets beter, maar het is en blijft een sportwagen met 4 deuren. Als een echte man wil je zo'n wagen even uittesten, zeker in Duitsland, dus na tunnels geef ik hem op de A44 de sporen, om net voor de afslag Roermond naar de A52 in service mode te laten vallen. Ik neem de afslag Neersen en kijk wat ik nu moet doen. In de buurt is er een Porsche dealer en ik rij met een sukkelgangetje van 100 km/h naar Willich.
Daar had men wel tijd, maar het duurde wel even voor ik aan de beurt was. Het was in de middag en had wel trek, in de buurt was er een McDonalds en te voet liep ik erheen. Ze waren ook aan het verbouwen en er was niets onbetaalbaar moois om te bekijken.

Terwijl ik me aan een groot menu vergrijp komen er 3 dames binnen die wel een typisch uiterlijk hebben, het uiterlijk van Roemeense afkomst. De enige blonde dame komt achter me zitten, terwijl de andere twee eten bestellen. Als ze ook aan het eten zijn is het wel erg duidelijk, het zijn Roemeense dames. Mijn hart begint al sneller te kloppen, al was het alleen al van de schoonheid van de blondine, er zat een wat vollere dame bij en de laatste was dun.
Mijn kennis van de Roemeense taal is net niet voldoende om het hele verhaal te volgen, maar clubwoorden zoals, pizda, pula, fut en cliente passeerden de revue. En waarom het altijd de lelijkste moet zijn die me aanspreekt, als ik soms glimlach en naar hen keek, weet ik niet. Maar ze trekt van leer en haar vriendinnen lachen, ze lachen me uit, ze maakt me uit voor van alles en nog wat en denkt dat ik de scheldwoorden niet versta.

Als ik op mijn telefoon kijk, zie ik dat Heaven Seven in de buurt ligt en dat deze dames daar zeker moeten werken. Ik ken de verhalen en de reputatie van de club, maar was er nog nooit geweest. Met deze ervaring maakt het alleen maar interessanter om daar eens naar binnen te lopen.

Na de scheldkanonnade glimlach ik alleen en mijn ogen kruisen met de mooie blauwe ogen van de blondine, zij zou toch ook niet daar werken? Mijn plan was om daar straks even binnen te wippen, een entree van € 25 is geen geld om de dames daar te verassen.
Als ik opsta roept de dikste van het stel nog wat en ik glimlach en knik alleen maar, terwijl ik terug naar de garage loop. De Panamera hangt nog aan de kast als ik aankom en een monteur legt me uit dat het probleem verholpen is en rijdt hem naar buiten. Als ik wil afrekenen blijkt alles onder garantie te vallen, aangezien de auto nog geen jaar oud is. Prima, ik blij en mijn vriend denk ik ook. Mag ook wel voor een auto die bijna het dubbele kost dan de mijne, en dan mag ik al helemaal niet klagen.

De Siemensring was het en na 2 afslagen was ik er al. Een parkeerplaats voor een auto of zes, ik parkeer hem naast de deur. Ik zie 2 Duitse autoplaten, een belg en twee Nederlandse kentekens. Ik ben in ieder geval niet alleen.
Na het betalen van de entree krijg ik een oude versleten badjas, een handdoek en een sleutel. De lange blonde receptioniste vraagt me niet of het de eerste keer is, maar de club is niet zo groot en ik zal hem zelf wel verkennen.
De omkleedruimte is niet echt groot, maar voldoet aan de minimale eisen, de douches waren wel mooi. Mijn badjas miste een lus, dus moest ik met mijn jas open lopen. De barruimte was niet zo groot, maar ruim voldoende voor de huidige bezetting van mannen en dames. Het ziet er verzorgd uit, ik bestel een whiskey en moet nu weer naar de receptie voor een kaart te halen. Omslachtig, maar goed. Boven zou een rokersruimte zijn en mijn tipgeefster Eva loopt even met me mee. Het betreft hier geen ruimte maar een dakterras, het is koud maar er staat een heater aan. Samen met Eva rook ik een sigaret en ik moet zeggen dat Eva heel aardig is, veel te veel tatoeages, maar lief. Ze is wat voller, dikke tieten die wat hangen, maar een heel lief gezicht. Ze komt ook niet naast me zitten, ze jaagt niet, flirt niet, ze staat zelfs op en laat me alleen achter. Ok, nu moet ik me misschien wel zorgen maken, te oud, lelijk of ik stink. Maar goed, ik geniet van mijn drankje en neem nog een sigaret. Ik zie de volle dame van de McDonalds al aan komen. Ik doe alsof ik druk bezig ben met mijn telefoon, ze ploft in een stoel en kijkt me verschrikt aan. Ik doe alsof ik haar niet herken, zeg goedendag en lees verder.

Haar twee vriendinnen volgen en als de deur opengaat ratelt ze en de andere lachen hardop, nu lachen ze haar uit. Mijn geluk is dat de blondine naast me komt zitten, de rest van de zitplaatsen is bezet. Ik stel me netjes voor en doe dat ook aan de andere dames. Ze spreken goed Engels, de blondine heet Emma, de volle Beatrice, de dunne was helemaal niet mijn type, iets ouder haar naam Ramona.
Emma komt dicht tegen me aan liggen, want het is geen 20 graden buiten. Beatrice voert hoofdzakelijk het woord, Emma's hand gaat op zoek naar mijn tepels en daarna mijn penis. Beatrice en Emma zijn net een paar dagen terug uit Roemenië, na een paar maanden uit de running te zijn geweest. De verandering van een paar maanden terug valt hen zeker op, het is rustiger, veel rustiger.
Ze vraagt me of ik er ben voor de seks of alleen wat gezelschap wil, ik leg uit dat het afhankelijk is van de dame of dames en de sfeer. Maar op dit moment doet je vriendin het heel erg goed, zeg ik tegen haar. Ze biedt zich zelf ook aan en aangezien het maar € 30 per half uur kost, zeg ik tegen haar dat we een trio doen, maar dat zij al het werk moet doen. Ik zoen alleen met Emma zeg ik. Ze lacht me weer een beetje uit, maar gaat toch de sleutel halen. Nu ben ik werkelijk van plan om alleen Beatrice te laten pijpen en haar te neuken. Kamer 8 is netjes opgeruimd en schoon, weer een meevaller. Beatrice maakt het bed op, en ik duw Emma tegen de muur en kus haar lang en diep. Emma maakt mijn penis wel stijf met haar handen en ik roep Beatrice erbij, op haar knieën moet ze me pijpen. Zo geschied het ook en ik moet zeggen dat ze het goed doet, een beetje de ballen bewerken en een flinke natte pijpbeurt. Emma kust me en bijt in mijn tepels, Beatrice probeert me zo snel mogelijk klaar te maken.

Ik zeg tegen Beatrice dat ik haar van achter wil neuken, maar ook wil blijven staan. Op de rand van het bed steekt ze haar kont naar achter en Emma doet me een condoom om, voor ik hem ik erin steek maakt Emma de condoom even goed nat met haar mond. Een prachtig gezicht, de meid is gewoon te mooi om in deze club te werken. Ik stop mijn lul erin en neem Beatrice bij de billen hard vast, tijdens het neuken sla ik er af en toe op. Voor de lol zeg ik tegen Emma dat haar vriendin erg stout is geweest en straf verdient, zonder tegen te sputteren slaat ook Emma Beatrice op de billen. Ik voel het eigenlijk al komen, terwijl ik Emma kus slaan we Beatrice weer op de billen. Ik wil klaarkomen en vraag aan Beatrice of dat op haar dikke tieten mag, ze draait zich om dwars op het bed, Emma staat nu achter me en trekt me af, terwijl ze met de andere hand in mijn linker tepel knijpt. Ik kom klaar en spuit over haar tieten heen met het eerste schot. Het tweede komt echt over haar borsten en de rest druppelt er ook op. Emma neemt een keukenrol en maakt eerst haar vriendin schoon, waarop ik weer lachend klaag dat ik de betalende klant ben.

Beatrice maakt nu mij schoon en wil me kussen, ik weiger en zeg dat ze net aan mijn penis heeft liggen te zuigen. Emma komt naar me toe en kust me vol op de mond. Ik geef Beatrice 2 briefjes van € 20 en zeg dat ik straks de rest terug wil, dan ga ik met Emma douchen. Emma heeft niets gedaan en zeept alleen mij in, toch komt ze even met haar lichaam tegen de mijne en wrijft zich ook in.

We lopen weer naar de kamer en we liggen lekker tegen elkaar, af en toe een kusje en ze zegt dat ze helemaal geen zin heeft die dag. Het is heel erg rustig en ze heeft net als Beatrice weinig geld verdient. Ze is natuurlijk mooi, peroxide blond, mooie blauwe ogen en een lekker lijf. Pas 21 jaar en dan al zo verpest, heel erg zielig. Maar ik laat me niet meer leiden door zielige verhalen, want in iedere club zitten meiden die het niet voor hun plezier doen. Ik leg mijn badjas over ons heen en ik leg haar uit dat een andere club misschien beter is voor haar, ze is mooi en een club als Dolce Vita zou ideaal zijn. Dames geven daar bijna allemaal slechte service, en verdienen voldoende en zeker meer dan Heaven Seven.

Onder mijn badjas speelt ze met mijn penis die langzaam wakker wordt, ze gaat tussen mijn benen zitten en pijpt me. Als hij rechtstaat klimt ze op me, ik ben nu voorzichtig, ze wrijft met haar inmiddels vochtige poes over mijn lul. Ze grabbelt in haar tasje en trekt de condoom over mijn penis heen. Gelukkig, ook al is het een mooie meid, zonder condoom doe ik nog niks bij haar. Ze is nauw, ik ben haar eerste klant en ze voert het tempo op. Ze komt voorover en kust me, dan gaat ze iets lager en likt mijn tepels. Dan weer rechtop en ik kijk tegen een prachtig stel B-cup tieten aan. Ze draait met haar kont en ik voel mijn penis in haar poes ronddraaien. Ze knijpt met haar beide handen in mijn tepels en zegt dat ik nu moet komen. Ik spoor har aan om meer geile praat tegen me te zeggen, ze kreunt overdreven en zegt dat ik een lekkere penis heb en dat ze mijn sperma wilt hebben. Zo duurt het niet lang en ik ben ook snel klaar, als ze het voelt valt ze voorover en kust me. Ik grijp haar bij de billen en duw haar zo diep mogelijk erop. Wow wat is dat lekker zeg.

Ze maakt zichzelf schoon en mij natuurlijk ook. We liggen uitgeput op het bed en vraagt of ik haar de site van Dolce Vita kan laten zien. We bladeren door de foto's en ze zegt dat ze erover na zal denken. Mocht ze een lift willen, kan ze me bellen. Zonder enige verplichtingen, heb ik ook geen zin in.

Ik geef haar € 100 en we gaan ons weer douchen, we wrijven elkaar goed in en met veel zoenen nemen we afscheid. Ze kleedt zich om en we treffen elkaar weer onder aan de bar. De rest van de avond was er niet veel te beleven, Beatrice probeert het nog bij enkele Turkse jongens. Maar laat zich net als Emma lekker masseren in de bioscoop, het is reeds middernacht geweest en ik maak me op voor mijn terugreis. Als ik me omkleed hangt Emma nog om me heen, ik lever mijn sleutel in bij de receptie en neem aan de deur afscheid van Emma, ik stuur haar naar binnen, want het is koud. Ze zwaait me uit en ik stap in de Panamera, shit. Ik geef nu een heel ander beeld af dan dat ik ben. Als ik de auto start ronkt de achtcilinder met over de 500 pk door de hal. Beatrice komt ook even om het hoekje kijken.

Het duurt niet lang voordat ik het eerste berichtje van Emma ontvang, ze bedankt me voor een leuke avond en wenst me een veilige reis. We zijn inmiddels bijna een week verder en ik heb niets meer gehoord, prima eigenlijk. Hoewel ik best even voor taxi wil spelen.

Al met al is mijn eerste bezoek aan Heaven Seven niet slecht bevallen, maar zoals hier al eerder is beschreven. De meisjes maken de club en niet andersom.
I like to  :dance: and have  :06:

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #171 Gepost op: 1 mei 2014, 11:11:37 »
Ik heb op youppie gelezen dat een half uurtje 40 Euro is. En niet meer 30.

Offline pistol pete

  • PORNO PIET
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 317
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #172 Gepost op: 1 mei 2014, 11:41:43 »

Ik heb op youppie gelezen dat een half uurtje 40 Euro is. En niet meer 30.

klopt miv 1 mei is de entree voor 18 uur 20 euro en na 18 uur 30. 40 euro voor een half uur plezier op de kamer.

ik betwijfel of dit een slimme beslissing is. Voor 20 euro loop ik de club wel regelmatig binnen, maar wel met de instelling kijken of er wat moois en lekkers tussen zit wat niet altijd zo is. Ik zal dus mgl. minder kamers maken. Tel uit je winst.




Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

Offline aamu

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 57
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #173 Gepost op: 19 juni 2014, 22:57:19 »
Even half 6 binnen voor het luttele bedrag van 20 tientjes. Een klein bordje bij de theke gaf het nieuwe prijsbeleid van de dames aan. Een 30 minuten tarief voor 40 euro, 45 minuten voor 60 euro en 60 minuten voor 80 euro. Ik kreeg sleutel nummer 42. Geen paniek en ik dus sloeg de badjas met dit mooie weer af voor een handdoek.

Opgefrist en met een korte blik in de bar doorgelopen om de nieuwe tuin te bekijken.  Buiten plaats genomen op de nieuwe banken onder de toeziend ogen van z’n 8 meisjes. Weldra zat er eentje naast me te vissen naar een intiemere kennismaking.  Tegenover ons zat een Roemeens meisje die zich al direct in het gesprek mengde en zich dan al de het de 2e kamer wilde regelen. Allemaal leuk en aardig maar wilde eerst nog even in de tuin bivakkeren terwijl het nog licht was en de zon scheen.

In een ligstoel plaats genomen. Helaas staat de club wat in de weg wat betreft zon. Prettig lag het wel. Een andere bezoeker maakte nog in mijn naam snurk geluiden en ik kon er ook wel om lachen. Het lijkt er op dat er achter de club ook nog een verbouwing plaats vind van een ruimte even zo groot als het huidige H7. Wat ik zeg – lijkt – ik heb er niemand over gesproken verder. Maar wie weet.

Gewapend met een cola ook even boven op het buitenterras gezeten en daar tot de conclusie gekomen dat alleen de sauna in de tuin aan stond. De mini-sauna boven stond uit. Lang alleen zat ik niet want het eerste Roemeentje diende zich al aan. Nestelde zich tegen mij aan en ik kon niet ontkennen dat ik zin begon te krijgen.

Selena - (Brunette, Roemeens, begin ~20)

Meisje met een iets voller, maar lekker lichaam. Kleine borstjes waar wat aan geknutseld is en moet zeggen in haar geval beter dan origineel, gok ik. Geen basketbal of skippyballen waar ze niet horen, maar de omvang die naturel bij haar zouden passen. Na wat vreemde kusjes en een te ruwe pijpbeurt snel over gegaan naar cowgirl en doggy. Daar had ze zelf ook meer schik in. Ze doet prima mee, draait haar heupen op het juiste moment.  Na een half uurtje op de inwendige klok zonder finish afgebroken. Voornamelijk omdat er veel meisjes gespot waren die interessant waren en ik wilde niet al mijn kruid al vroeg verschieten. Selena vond het wat vreemd; een leeg rubbertje, maar wist haar te overtuigen dat het geen probleem was.

Binnen wat drinken gehaald en in de tuin plaats genomen. Op het bankje naast me een meisje met hele mooie ogen.  Herkende haar ergens van, maar kon het niet plaatsen. Hier? Elders? Ze leek een beetje op het meisje wat ik de Emma stempel op gegeven had, voor mij zelf dan.  Dus toen ze mijn hand pakte en mee naar binnen vroeg was liep ik braaf mee.

Op een bankje plaats genomen met tegen over ons het meisje wat zich zelf al de tweede kamer toebedeeld had. Die dus reeds door haar neus geboord werd dankzij Lori die zweerde mij te kennen uit Happy. Al was ik daar alleen geweest voordat zij er werkte. De rest van de de club ging eten wat net geserveerd werd.

Lori - (Brunette, Roemeens, begin ~20)

Mooi meisje, met mooie ogen en goed figuurtje. Niet volledig sauna club repertoire, maar met een goede blowjob met poesje binnen handbereik. De gebruikelijke drie standjes en dit maal wel afgesloten met haar tietjes in mijn handen van achteren.

Even wat gegeten. Helaas waren de aardappeltjes en saté, die ik de mensen zag opscheppen dat ik op kamer ging, al op. Wat rijst, wat vlees en groente maakte alsnog een redelijk avondmaal. Boven gaan uitbuiken en het volgende roemeentje diende zich weer aan. Hield mijn handje vasten vroeg lief of ze op schoot mocht. Ik gaf een hint dat ik even zat uit te buiken en dat werd reeds snel van de hand gedaan. Tegen over ons een Nederlander met het meisje wat al de hele tijd lonkte. Ze vroeg maar of we konden trouwen om een kamergang zeker te stellen. “Maar ik weet niet eens je naam”, stribbelde ik tegen. “Alsof namen er toe doen” zei het meisje op mijn schoot. Geheel in stijl vergat ik haar naam. Niet eens expres.

Ze wipte er een beetje op los op schoot en legde mijn handen op haar bh. Ik zei nog dat er niets onder de handdoek zou gebeuren. Ik ken mijzelf een beetje, maar niet genoeg want al rap zat ik toch met een paal onder de handdoek. De Hollander ondervroeg haar nog naar de servicemogelijkheden van de andere kant van het terras wat ze beantwoordde met wat ze allemaal met ondergetekende wel zou doen en met niemand anders. Sure.
 
<Naam vergeten> - (Brunette, Roemeens, begin ~20)

We liepen eerst naar de kamer, waar we met de grootste moeite de deur open kregen. Het lukt uiteindelijk. Spullen even opgeborgen en samen gaan douchen. Deed me qua figuurtje denken aan het liefste meisje van de Achterdam. Op kamer liet ze de handdoek vallen en boog voor over met een been op het bed en een hand tegen de muur. “For you I’m Porno today!”, riep me ze toe. Met harde snikkel tegen haar dij aangereden draaide ze haar hoofd om me te kussen. Rap zat ze op het bed met een piemel in d’r mond. Keek me geil aan en kroop iets naar boven het bed op. Tilde haar beentjes een beetje op en gaf aan dat er wat vocht bij moest. Ik likte haar en ze stopte me. “What is that you have?”. “Where?”. “In your mouth!”. Iets verbaasd keek ik. “Something menthol?”. Oh wacht had nog een smintje in. “It’s good. I like it.” En ze drukte me weer naar beneden. Mijn knieën begonnen zeer te doen op de grond en dus haar wat hoger op het bed gelegd. Gewisseld naar 69 en toen condoompje aan laten brengen. Energieke cowgirl volgende met wisselingen naar vele mogelijkheden op en naast het bed.

Het was een uur of 9 en ik wilde nog geen 2e shot lozen omdat ik dan niets meer waard was. Een uurtje later van kamer gegaan. Afgerekend met haar en even samen onder de douche gekropen. Een andere ijsbeer kwam binnen en verontschuldigde zich. Dacht dat wij wellicht iets onder de douche met elkaar begonnen. Hem teruggeroepen en met wat kusjes van haar afscheid genomen.

De 2e wedstrijd was goed van start gegaan en ik lag lekker onderuit met een drankje de wedstrijd tussen Uruguay  en Costa Rica te kijken. Al snel bezoek van een Roemeens meisje? “ Was machst du?”. Ik wees naar het scherm.  De schrik kwam er pas in toen ik vertelde dat we 3 wedstrijden per dag hadden en dat een maand lang. “Ganze Monat!?”, riep ze uit. Ik knikte. “Catastrofe!!”.  Ze begon een beetje dubieus over mijn buik te wrijven.  Het leek meer of ze een tuintje aan het omploegen was en al snel werd het wat vervelend. Stop daar maar mee meisie.

Niet veel later kwam <Naam vergeten> buurten. Kroop tegen me aan op de bank. “I am hot” en duwde haar voorgeveltje in mijn gezicht. De reguliere man moet het hebben van het WK in Bikini op Veronica.  Ik keek de wedstrijd uit met een hand onder haar BH en de andere in haar poes.  Erg vervelend, maar ze stond er zelf op. Iemand moest het doen. Ik kreeg op  zondag avond nog de vraag van vrieden wat ik zaterdag had gedaan. “Och eerst gewerkt en daarna voetbal gekeken”, dit met een smerig glimlachje terug denkend aan met hoe dat gegaan was. Geen woord gelogen overigens ... 

<Naam vergeten> - (Brunette, nog steeds Roemeens, begin ~20)

Wedstrijd afgelopen en zat er dus al zo vuist diep in dat we dus een kamertje gingen opzoeken. Eerst even douchen en dan naar kamer 9. Ze ontdeed zich van haar kleren terwijl ik de handdoek uitspreidde. Ze kroop op bed, knietjes omhoog en poesje naar voren. Ik kroop erbij. Ze wees naar beneden. Nee likken.  “Later” en ik trok haar tegen me aan. Beetje tongen.  Ze snapte niet helemaal dat ik dit wilde. “We zijn op kamer. Dan gaan we toch neuken?” Was haar instelling. Wat gelik van mij, wat gelik van haar. Rubber er om en in de rodeo. Vele variaties van standjes volgde weer de revue. Condoompje er dan af en een 2e blaas rondje. Rubber er op en weer in rodeo. Ze wilde over naar doggy. Prima, maar wel naast het bed. Eerst met 1 been op het bed. Maar liever heb ik haar dicht tegen de muur. Mijn handen op haar heerlijke B cupje. Haar zachte kontje wipte heerlijk mijn bovenbenen wat in zo’n 10 minuten een gevuld rubber opleverde.

Even na twaalven met 4 sessies op mijn naam een drank kaartje gekocht en eens verdiend aan het bier gegaan.  Bij de bar aangesproken door Marianella wie even wilde dansen en dan een kamer op. Met mijn handen om haar middel zag ik een ballend vuistje van het Roemeentje wat al de hele avond om mij heen cirkelde. Uitgelegd dat er door onder niets meer ging gebeuren. Ze beloofde orale wonderen te kunnen verrichten vanwaar ik het waarheidsgehalte niet meer getest heb. Mijn vertrouwde plek op de bank was weer vrij en met uiteraard weer een wedstrijd op tv waar plaats genomen. Met de rust even buiten gaan roken. Een bankje vrij en al vlot kreeg ik een in ijsbeerkostuum geklede Vanessa tegen me aan. We kregen nog bezoek van een mini roemeentje in gele bikini die dacht bij Vanessa te kruipen, maar al rap werd ze weggestuurd en liet ze samen met Selena een beer aan de andere kant van de tuin verdwijnen.

Ik zat wel lekker knus tegen Vanessa aan en dat zat wel fijn dat de 2e helft goed begonnen was op moment dat ik met een laatste biertje op de kaart mijn zetel bezette. <Naam vergeten> kwam weer bij me en vroeg me of ik niet een trio wilde met haar vriendin (Vanessa) erbij. Gebruikte het pas gelezen excuus dat ik me als man met 1 ding gelijk bezig kan houden en vertelde haar dat ik wel een massage wilde van haar vriendin als ze dat deed. Tenminste na het laatste fluitsignaal. Hoe lang duurt dat nog? Och een half uurtje nog. <Naam vergeten> wilde wel een massage op de bank en ik bleef liggen terwijl ik haar rug en nek masseerde. Ze bedankte me al snel voelde ik 2 zachte vrouwen handen langs mijn schouders en  die hun rust vonden op mijn borst kas. Knus boven mijn knuffelend de wedstrijd uit gekeken. Ik vroeg Vanessa nog of ze mij een massage wilde geven. Goesting was ver te zoeken, maar had het idee dat het wat kon worden. Dus een intiemere ontmoeting ter voorbeschouwing voor een volgende keer.

Vanessa - (Brunette, Roemeens, begin ~20)

Ik lag met de handdoek nog om op bed. Op mijn buik dit keer. Vanessa was zich even gaan douchen. Het feestje op vrijdag met de afslachting van Spanje en het vroege opstaan om te werken was niet in de koude kleren gaan zitten en voelde langzaam bij mij het lichtje doven. “He wat is dat nou!”, reageerde ze toen ze binnen kwam. Kroop met kleren nog aan tegen me aan. Met zachte intense kusjes ontvouwde zich dan toch een 3e wereldwonder onder de handdoek die voor het gemak maar uit ging. Haar kleren lagen ook al naast het bed en Vanessa wist me mee te voeren in een heerlijk samen zijn. Ballon erom en een overweldigend intieme missio volgde. Het had tot in de eeuwigheid mogen duren, als dat kon. Ik gooide de gedachte om kracht te sparen voor morgen over de schutting en vulde het laatste kapotje van de avond. Pillow talk volgde met beperkte verspaansde Franse woordenschat en nog voor het deurgeklop van feierabend de kamer verlaten.

De club was al leeg en de bar krukken stonden al op de bar. Kort gedoucht en als een van de laatste de tent verlaten, wat altijd al gemeengoed is daar. Het was de eerste keer Heaven7 dit jaar. Het is nog niet de heerlijke sfeer van een jaar terug, maar het gaat de goede kant op. De laatste keer dit jaar zal het zeker niet worden en ergens probeer ik alweer een vervolg bezoekje te plannen in een al reeds goed gevulde agenda.

Offline foefel

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 98
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #174 Gepost op: 21 juli 2014, 22:05:32 »
Vorige week nog eens een bezoekje aan Heaven 7 gebracht.
Het was weer enkele maanden geleden en er waren dus voor mij veel nieuwe meisjes.
De meeste meisjes zaten buiten want het was fantastisch weer.
Opeens liep er een mooi blonde dame spiernaakt voor me door.
Het was Jarina uit Roemenie een beauty waar ik meteen een gesprekje mee maakten.
Dat duurde niet lang want we waren zo op de kamer waar ze me heerlijk tongzoende.
Het werd een geil half uurtje met PZC en ze liet zich uitgebreid beffen tot ze heerlijk klaarkwam. Met enkele standjes hebben we het afgemaakt tot ik sterretjes zag.
In de zon zag ik later een klein mager meisje liggen een lolita type mooi bruin gekleurd.
Haar naam was Alicia uit Bulgarijen en toen ze naar binnen kwam om drank te halen,
heb ik haar aangesproken en gingen we samen op de bank zitten.
Het duurde niet lang of ze begon me te tongzoenen.
Binnen 10 min lagen we op de kamer te rollebollen met pijpen zc ,beffen en van het neuken kon ze heerlijk genieten.Ik hoop dat deze 2 toppertjes voor langere tijd blijven.


Offline aamu

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 57
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #175 Gepost op: 27 augustus 2014, 00:13:18 »
Mijn vorige keer in de hemel op nummer 7 was prima bevallen. Een bliksem bezoek voor mij op een aparte maandag een maand of 2 terug ook. Met een druk clubschema de afgelopen tijd valt deze club er toch vaak tussen uit, ondanks dat ik me hier in het verleden altijd goed vermaakt hebt. Het is een beginpunt van veel dames die later hun heil zoeken in de grote clubs, maar hier soms nog het onschuldige, onervarene hebben.

Bij binnen komst omgekleed, gedoucht en vrij snel vastgesteld – het is een kleine club – dat ten eerste de dames waar ik ooit mee gekamerd had er allemaal niet waren (of op kamer) en dat het optisch en qua drukte ook een dag prima was.

Ik krijg aan de bar wat te drinken van Flori (ex-HP) die hier haar draai wel gevonden lijkt te hebben. Zit eerst even Remi buiten in de tuin maar loop dan de de gang naar boven waar net de guitige Olga naar beneden komt. Niet lang zit ik boven en ze gaat naast me zitten.

 
Sessie 1 : Heet!!

Olga (Roemeens)

“I’m hot!” is het eerste wat ze zegt als ze naast me zit. Ik leg een arm om haar heen en geef aan dat het wel mee valt. “I’m hot on the inside!”, antwoordt ze. “How come you hot on the inside?”. “Because I need to be fucked. I’ve not been fucked today. Will you not fuck me?”. Ik trek haar tegen me aan. Leuk, gek ding met iets te veel lippen stift. Ze pakt een doekje om haar lippen stift af te vegen. Ik had al een keer met haar kennisgemaakt toen ze niet nieuw in de club was. Toen zat ze naast me een beetje onwennig over mijn rug te wrijven. Wel grappig vrouwtje dacht ik nog. Maar met twee sessies met Marianella waarbij aftersales weer in presales overliepen had ik haar niet meer gezien. Marianella ook niet meer overigens.

Ik herkende haar naam uit de verhalen van PietjePik en wilde het wel een poging wagen. Samen even douchen met wat kusjes en op naar kamer waar het een heftig kusfestijn en korte pijpbeurt een lange rodeo werd, waaruit bleek dat ze niet te veel gezegd had. Ik werd bijna door het bed geboord als ze niet zo klein had geweest.

Verder het hele bed gebruikt en de ventilator moest aan omdat we beiden baden in het zweet. Nog even afgesloten met een massage wat ze voorstelde. Leuk vrouwtje, komt volgende keer nog wel een keer aan de beurt.

Beneden op de bank gaan zitten, terwijl de meiden voor DJ speelde en los gingen op de tafels. Kunnen veel clubs en dames toch een voorbeeld aan nemen.  Er is even niets te doen, dan gaan we even lekker los op de dansvloer, moeten de dames gedacht hebben. De echte wereld voelde zo ver weg en ik waande me ergens in een club in Roemenistan. Precies de reden dat ik er ook even uit was... 

Olga zat ik alweer snel naast me op de bank terwijl ik al wat weer zat te flirten met Irina. Deze avond geen zin in een herhaling van zetten en mij tactisch weer wat losgewurmd. Boven op het dakterras even een sauna gepakt in de mooie nieuwe sauna. Lijkt een beetje op de Sauna in Magnum die ook van kleur verwisseld. Grote ongeveer van de Sauna in Acapulco, dus flinke verbetering. Irina zag ik met een beer op kamer gaan en ook weer samen van kamer komen terwijl ik nog doodleuk in de sauna zat. Ouch. Hmmm, ik had wel mijn zinnen een beetje op haar gezet.

Buiten in gesprek geraakt met een Belg met Andrea-verslaving. “Als je met haar op kamer gaat, wil je niets anders meer”.  Ja dat wil ik wel proberen dan. Hij vroeg Andrea of ze bij mij ging zitten. “I go downstair first and then I come back”. Ik zou er waarschijnlijk nu nog zitten. Beneden even gaan polsen, maar weinig interesse van haar kant. Dat zijn niet de meisjes die ik zoek, dus mijn pijlen weer op Irina gericht.


Sessie 2 : Incommunicado

Irina (Spaans/Roemeens)

Spreekt alleen Spaans en Roemeens en bijna ken ik alleen een paar woordjes. Met haar beetje gezeten kijkend naar gespierde mannen op tv in speedo’s. Ik besloot het maar te gokken, ondanks we geen woord konden wisselen en de kamergang van nog geen 10 minuten die ik vanuit de sauna waargenomen had.

Boven aangekomen op kamer zonder alle herrie ging het communiceren al een stukje beter in een mix van alle talen die we kenden. Samen even douchen en terug naar kamer. De mooie dubbel D viel uit de verpakking niet tegen. Leuk meisje om te zien. Deed me beetje denken in het gezicht aan Selena welke later in Babylon als (ik dacht) Monica werkte.

Had met Irina niet echt een klik, althans zij niet met mij. Ik wel met haar. Vond haar mooi en lief, maar dat liet ze niet echt doorschemeren door constant op haar klokje te kijken. Bij sommige meiden stoort dat. Nu om een rare reden niet. Ze knuffelde heerlijk, zoende lekker en zo het eerste half uur volgemaakt tot haar verbazing. Het 2e half uur wel wat actiever geweest. Pijpen is overgeslagen en ze klom na een gummi te hebben aangebracht boven op. Niet te lang  voor er gewisseld werd. Missio intiem met haar handen vervlochten in de mijne. Het neuken gaat maar door en ik vraag voor de zekerheid of alles goed is. En dat is het. Als ik bijna kapot ben en het zweet van mijn voorhoofd loopt, wil ze het met haar laatste kracht nog in cowgirl proberen af te maken. Doorzettertje, plus punt voor haar. Ze is wat ontgoocheld dat er geen rubber gevuld is, maar ik geef aan dat het geen probleem is.

Nog een beetje buiten de kamers gehangen en kreeg toch wel zin in nog een kamertje. Maar wie? Heb een stevige opdringerige Turkse al van me afgeslagen. Een Hongaarse met een wat donkere huid heb ik ooit in Herne mee gezeten, erg knap gezichtje, maar kreeg er totaal geen hoogte van. Nog even met wat Russen gesproken die met twee blonde Russinnen op kamer gingen. Rondje gelopen denkend of ik nog wilde en wie dat dan zou worden.

Boven op terras gezeten waar Alicia uit de Sauna kwam zetten en met haar heerlijke en warme lichaam tegen me aan kroop. Helaas was zij al klaar voor de dag. Inmiddels liep het tegen sluitingstijd en heb ik me bij de hele dag al goedlachse Costina gevoegd.


Sessie 3 : Kleine meisjes, met (vandaag) blonde haren

Costina (Roemeens)

Normaliter iets te petit voor mij, maar wat een heerlijk koppie. Korte intro en hup naar kamer. Heerlijk zoenen en met de ogen open kijkend naar de heerlijkheid die over me heen dwarrelde. Daalde af om mijn jodukus af te doppen in dat kleine fijne mondje. Rubber erom heen en zij eerst boven op. Nog in elkaar gedraaid en intiem tegen elkaar het afgemaakt. Ze hield me nog een paar minuten tegen me aangeklemd. Er was nog even tijd voor wat kussen praat en elkaar diep in de ogen aan staren, voordat we zijn gaan douchen en ik zoals zo vaak als een van de laatste de tent verliet.

Bij het verlaten van de tent nog even een klein ommetje gemaakt en het geld wat ik over had verstopt omdat er een aantal mannen over de rotonde aan de dwalen waren. Mijn instinct zij het niet te vertrouwen en maar even te wachten om terug te lopen naar het hotel.

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #176 Gepost op: 31 augustus 2014, 16:45:50 »
Als eerste van 3-daagse,H7 eens een bezoekje gebracht,20€ afgedokt,mijn tenue ontvangen
voor de komende tijd.Geen rondleiding,ja,ge zult er ook niet verloren lopen.Gedoucht en
ff de line-up bekeken,was matig,doorgelopen naar terras en daar zaten toch enkele
leuke bij. :happyNa een aanval van een donkerhuidige en een semi-aanranding van een
Braziliaanse,gezegd dat ik geen interesse had. :oPlots meende een Roemeense mij te moeten
terecht wijzen,the leader of the ship blijkbaar.Ze vroeg voor wat zijt ge hier?Ik zei haar dat
ik zelf wel zou beslissen met wie ik evt op kamer zou gaan. :lol_hitting:Iets gaan drinken aan
de bar,Delia,die ik al had gespot op terras kwam ff gedag zeggen en we stelden ons aan elkaar voor.Na wat gespeel in de zeteltjes,kamer ingedoken,mooi meisje,beetje afstand
houdend,30min.maar,klaar.Nog wat gegeten om 19h,want eten op is gedaan,wordt niet
meer aangevuld.Nog wat gedronken,muziek stond op,was goed te doen,np,terras boven
bezocht,daar het regende,ff gerookt en op zoek naar een meid,die ik al op het oog had.
Het was Irina,zie aamu,wat een toeval,geen gesprek mogelijk,ik was daar toch niet voor
gekomen.De gok gewaagd en tegen de verwachtingen in,supersessie gehad,kwam na
tien min.helemaal los,dus maar een uur volgemaakt met dit mooie meisje. :showtits
Afgerekend,tip gegeven,gezegd volgende keer kunt ge me direct aanspreken. ;)
Gedoucht,naar bar en daar stond de leider van op het terras,vroeg me beleefd wat ik wou
en sprak me vriendelijk toe. :017:Blijkbaar was ik aanvaard,na 2 sessie's,ff gepraat en
mijn kleren op gaan zoeken.Bij het verlaten vroeg de theke hoe het was geweest en hoe
en met wie ik op kamer was+kort verslag van de service van de meiden.Nog wat gepraat
met haar en dan op naar hotel,was rond 23h30.Al bij al goed meegevallen. :039:
Ook Flori gespot,nu Clara ,van HP.Donderdag 28 augustus.grt oudebelg
« Laatst bewerkt op: 31 augustus 2014, 16:51:35 door oudebelg »
you only live once

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #177 Gepost op: 17 september 2014, 13:16:51 »
De laatste keer in H7 was iets minder dan 3 weken geleden op een probeerdag van een welbekende dame. Gratis entree op 16 september! Laat ik maar bijtijds gaan, want het aantal lockers in H7 is beperkt. Ik dacht dat het maar 40 waren, maar het blijken er 58 te zijn. Om half 3 ingecheckt. Mijn naam stond netjes op de lijst van aangemelde personen en dus mocht ik 'zo doorlopen'. Gelukkig een locker in de bovenste rij. Dat is toch allemaal wat gemakkelijker.

Het was nog niet zo druk, althans zo leek het. Binnen was nog niets te doen. Daarentegen was het op het terras al gezellig druk. Het was goed toeven in H7. De temperatuur was prima! Ik trof aan Ricardo B en d'n Laef.....evanals Wijze Grijze. Ook een Belg die ik onlangs in Sixsens heb getroffen en Joker. Wijze Grijze had al een intermezzo met Klara (Flori ex HP). Het aanbod van dames liet nog te wensen over, maar dat veranderde in de loop van de dag/avond in zeer positieve zin. Intussen ontving ik allerlei afmeldingen van onder andere Licky Luke, die zijn zakelijke zaakjes weer niet op orde had  ;)
Mijn alibi was deze keer een dagje toeren in de Ardennen met Licky Luke. Ik verwacht echter dat Licky Luke geen heuvels en grotten met stalactieten heeft gezien (pc, printer, papier?!).  :lol_hitting:

Op het terras zag ik een oude bekende: Christina. Op het terras was het moeilijk om een dame te scoren. Er mag worden geanimeerd in H7, maar het animeren, zoals ik dat ken in Panthera, is het ook weer niet. Ik liep naar binnen, alwaar Christina al vrij snel volgde en ik in contact met haar kwam. Weinig presales en al snel belandden we op de kamer.

Naam : Christina
Nationaliteit/Taal : Roemeense, beetje duits, communicatie was moeilijk
Leeftijd : 26 jaar
Haarkleur/-lengte : Blond/halflang
Lengte dame : ca 165cm
Postuur/Cupmaat : slank, b cup
Tatoeages/Piercings : nee/nee
Service: PZC, NMC, 69, beffen, GFE, deapthroat, stevig tongzoenen
Voordelen: Deze dame heeft een compleet pakket
Nadelen: Geen FT
Tijdsduur : half uur
Prijs : 40 euro per half uur

Na de kamer met Christina liep ik mr. Pussy tegen het lijf. Lang niet gezien! Volgens mr. Pussy was de laatste ontmoeting in HP op mijn verjaardag in januari. Voor een gesprek over "Bier, Wijven en Tieten" kan je het best aanschuiven bij Ricardo B en d'n Laef (ook als het over BTW gaat.... :017:), voor andere onderwerpen is mr. Pussy een geschikte gesprekspartner.

Er stond (Limburgse?) vlaai, deze keer niet gesponsord door het 'schrijversgilde met een neukprobleem', maar door H7 zelf. Drank was gratis m.u.v. wijn en sterk alcoholisch! Doch ook deze drankjes werden eenmalig gratis geschonken. Het was wel even wachten op mijn bel wijn, want deze moest van buiten H7 komen. Wel tot aan de nok toe gevuld!
Rond 7 uur werd een warm buffet gepresenteerd. Ik stelde het bordje warm eten nog even uit. Ik had een lange blonde dame gespot, waar ik al een paar keer oogcontact mee had gehad. Ik voegde mij bij Ricardo B, d'n Laef en dhr N. dhr N had zich inmiddels ook aan de populatie van H7 toegevoegd. De dame in kwestie stond naast dit BTW-team en contact was zo gemaakt. Ze droeg de naam Natascha. Ook nu nauwelijks presales en al vrij snel naar de kamer.

Naam : Natascha
Nationaliteit/Taal : Russische, beetje duits, communicatie was moeilijk
Leeftijd : ±25 jaar
Haarkleur/-lengte : Blond/lang krullend
Lengte dame : ca. 175 cm
Postuur/Cupmaat : slank, b cup
Tatoeages/Piercings : nee/nee
Service: PZC, NMC, 69, beffen, GFE, deapthroat, tongzoenen
Voordelen: Deze dame heeft een compleet pakket, een GFE specialiste
Nadelen: Geen FT
Tijdsduur : half uur
Prijs : 40 euro per half uur

Na mijn kamer met Natascha liet ik mij het buffet goed smaken. De kwaliteit was prima!
Rond 20 uur heb ik H7 verlaten, langer blijven liet mijn alibi niet toe.

Illusion Plopp

 
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #178 Gepost op: 17 september 2014, 13:50:28 »
Mijn alibi was deze keer een dagje toeren in de Ardennen met Licky Luke. Ik verwacht echter dat Licky Luke geen heuvels en grotten met stalactieten heeft gezien (pc, printer, papier?!).  :lol_hitting:

Nee, inderdaad, niets van gezien...

Ik ben die middag well door een paar flinke dalen gegaan, maar dat is helaas niet vergelijkbaar...  :banghead:
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Wijze grijze

  • Gast
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #179 Gepost op: 17 september 2014, 23:14:49 »
Feestje. 40 Aanmeldingen. Slechts 85 Km rijden. Mooi nazomerweer. Een nieuw aangelegde tuin. Jonge gewillige Roemeentjes. Alle ingrediënten voor een leuk dagje clubben waren aanwezig.
 
 Ik arriveerde om 14:00 en zag pas 3 andere auto’s op de parkeerplaats staan. Ik parkeerde de Wijze Grijze limousine pal naast de ingang en begaf me naar binnen. Ik realiseerde me dat ik het wachtwoord dus daadwerkelijk was vergeten (stom, stom), maar ik werd er niet eens naar gevraagd. Ik zei gewoon dat ik voor het feestje kwam. Dat, in combinatie met m’n blauwe ogen en vertrouwenwekkende verschijning was voldoende om een badjas en handdoek in ontvangst te mogen nemen.
 
 Ik ging douchen en daarna meteen een broodje scoren. Een nogal forse Bulgaarse dame (bleek dus Salima te zijn) was zo vriendelijk me een glas jus d’orange erbij te geven en zij begeleidde me meteen naar de tuin. Zij dacht haar eerste kamer te kunnen scoren. Zelden zo’n hardnekkige tante meegemaakt. Terwijl ik nog zat te eten meende ze me al te moeten verblijden door met haar tong te proberen me broodkruimels uit de mond te ontfutselen. Ook kon ze haar handjes niet boven m’n badjas houden. Of ze het niet snapte, weet ik niet, maar op een gegeven moment beweerde ze dat ze altijd haar zin kreeg. Als zij haar zinnen op een man gezet had dan werd er ook samen gekamerd. Nou dame dan ga je het vandaag beleven dat je een keer niet je zin krijgt. Lichtelijk beledigd snapte ze het uiteindelijk en droop ze af.
 
 Ik had een strategie uitgestippeld waarmee ik rekening hield met een tsunami invasie van gasten, maar dat viel toch zwaar tegen. Ik heb denk ik niet met iedereen kennis gemaakt, maar ik schat dat er maximaal een 12-tal ijsberen waren. Het was best gezellig.
 O.a.: Caligula, Ricardo Banana, Dhr N, De Laef, cavediver, Mr Pussy, format_z, knaktuut, Barbarian en Carlitos heb ik gezien. Sorry voor degene die ik vergeten ben.
 
 Belangrijkste strategische move was om al vroeg te kameren, voordat de meute binnen zou stormen en er geen meiden en kamers meer beschikbaar zouden zijn. Ik had de line-up inmiddels al een beetje kunnen verkennen, omdat alle meiden buiten komen roken. Een kleine tiener met een hardbody en een net verzorgd kapsel was me bijzonder positief opgevallen toen ze spiernaakt en glanzend van het zweet uit de sauna kwam.
 
 Naam : Alexia
 Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Engels
 Leeftijd : 25
 Haarkleur/-lengte : Bruin, sluik, tot op de schouders
 Lengte dame : 1,55 mtr
 Postuur/Cupmaat : Skinny, 45 Kg, maat 32/34, stevige A-cup
 Service: PZC/ 69/ TZ/ NMC
 Voordelen:
 Nadelen:
 Tijdsduur : 30 min. .
 Prijs : EUR 40,=
 Extra’s bij het bezoek:
 Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10
 
 Ik was in een gesprek met Caligula verwikkeld, toen ik me opeens excuseerde. Alexia liep net naar binnen en, voordat iemand anders m’n snode plannen zou doorkruisen, moest ik m’n slag slaan. Ze zat op de bank naast de ingangsdeur en ik ging naast haar zitten. Alexia werkte pas 20 dagen hier en was nog vrij fris in het vak. Wel lekker naturel, maar anderszins ook weer heel volwassen in haar antwoorden voor zover ik dat bij de kansloos harde muziek kon verstaan. Ze bleek 25 jaar oud te zijn, maar zag er uit als 18. Maar deze harde muziek gaf me dan ook weer de escape om Alexia mee naar de kino uit te nodigen. Dat vind ik het mooie aan Heaven7, zo’n presaletempeltje waarin je je wat ongedwongener terug kunt trekken en wat verkennings- en scoutingwerk kunt verrichten. Alexia gaf echter aan niet zo’n voorstander van TZ te zijn. Maar omdat dat voor mij een absolute meerwaarde is, wilde ze me in mijn geval wel ter wille zijn. Dus na een tijdje kletsen, zoenen en friemelen in de beslotenheid van de kino, gaf ik aan wel aan een kamergang toe te zijn. Een klein PZC voorproefje zat er echter niet in. OK, ik accepteerde haar grenzen.
 
 Op de kamer begon ik met de gordijnen open te trekken om voluit optisch van dit lekkere lijfje te kunnen genieten. Alexia kroop naakt over het bed om de handdoeken uit te spreiden. “Eine Augenweide” is een toepasselijk Duits woord. Alexia was zich er bewust van dat ik zo op haar uiterlijk kickte en had er plezier in zich te showen en me optisch te laten genieten. Dat bleek ook een meerwaarde bij het pijpen te zijn. Mooi koppie, net kapseltje, flitsend tongetje en kriebelende vingers met net gesoigneerde nageltjes. Wat wil Wijze Grijze nog meer? Nou, da’s niet moeilijk. 69? Yes please en hup knielde ze over me heen. Dan zo’n stom rood condoompje erbij gepakt en Wijze Stijve werd in Bassie en Adriaan omgetoverd. Maar om Alexia in doggy te pakken kon me niet lang genoeg duren. Wat een lekker strak doosje dat zich over Wijze Stijve heen en weer schoof. En ze greep met haar handjes onder zich door en speelde met m’n ballen. Dat is een trucje waar ik slecht tegen kan. Toch kon ik me beheersen en liet me als afsluiter door haar heerlijk aftrekken, terwijl ze me likte. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10
 
 Ik kwam buiten en er zaten al wat meer gasten. Het begon een beetje vol te lopen. Ik schat het totale aanwezige damesaantal vandaag op zo’n 25. Opvallend was de aankomst van een trio ingevlogen Planet Happy Garden dames. Zij vielen op door hun überzonnebankkleurtje, übergestylde haren en überopgemaakte gezichten. Het professionalisme straalde ervan af. Not my cup of tea.
 
 Dan was er nog een incident met een of ander vaag in het zwart gekleed figuur die met een professioneel fototoestel rondliep en min of meer besmuikt buiten aan het filmen was. WTF? Dat ging me dus lichtelijk te ver en ik was er totaal niet van gediend. Ik stapte op hem af en riep hem ter verantwoording. Hij begon zich meteen te verontschuldigen en kwam met wat vage praat dat hij dit in opdracht van de club deed en dat niets herkenbaar in beeld zou komen. Hij wilde me meteen een clip op de homepage laten zien om te verduidelijken dat alles harmloos was.
 “Pleur effe lekker op man, ik heb daar helemaal geen zin in en tijd voor. Jij stopt nu met filmen hier en anders gaan we een stapje verder.“ Privatrecht, juristische Schritte, Nötigung waren intimiderende woorden genoeg om hem naar binnen te laten verdwijnen. Daar zag ik hem later op de avond weer bezig, maar toen hij mij zag stopte hij meteen en kwam me serviel achterna gelopen met z’n handy en liet me het H7 promofilmpje van het recente Freiercafé feestje zien. Beetje raar om zo’n feest te gebruiken als basis. Beter informeer je je gasten van tevoren over zo’n actie.
 
 In elk geval hadden meerdere beren de tuin als ideale locatie ontdekt. Zo ook Klara (ex Flori van Panthera en schatje van Foots  ;D ). Zij probeerde haar geluk bij meerdere beren en op een gegeven moment was ik aan de beurt. Klara/ Flori had een goed geheugen, want ze herinnerde zich wel nog ons gezamenlijk kamerverleden. Nu herinnerde ik me Klara/ Flori ook als een meid die een uitdaging niet snel uit de weg gaat. Ik hield haar dus de belofte voor dat ik met haar zou kameren als ze hier ter plekke van Klara zou transformeren in Flori. Flori met Pantheramentaliteit en bijbehorende Panthera presaleactiviteiten.
 “Je bedoelt toch niet…..?”
 “En of ik dat bedoel”
 “Hier buiten waar iedereen bij is?“
 “Hier buiten, waar iedereen bij is. We doen net alsof we in Panthera zijn en trekken ons van niemand iets aan”
 
 En je zag Klara twijfelen. Ze probeerde me met haar handjes onder de badjas al zo zeer op te winden om me tot een kamergang over te halen. Wijze Stijve was overtuigd, maar als Wijze Grijze zijn zinnen ergens op gezet heeft, dan transformeert Wijze Grijze in eigenWijze Grijze. Leuk om te registreren hoe je zo’n profimeisje als Klara/ Flori eigenlijk tegen zichzelf kunt uitspelen. Van de ene kant denkt ze dat het een gelopen race is en weten we beiden dat we op de kamer zullen eindigen. Van de andere kant weet ze dat ik pas capituleer als ze me hier op de bank gaat pijpen. Ze werd heen en weer geslingerd tussen enerzijds toch schaamte voor haar collega’s en anderzijds haar grote mond vol met blufpraatjes.
 Uiteindelijk liep ze even naar binnen (om moed te scheppen?), kwam naar buiten, keek me nog even vragend aan, trok m’n badjas open, knielde voor me neer en pijpte Wijze Stijve op Pantherastyle naar oorlogssterkte. Drie Heaven7 meiden kregen zowat een rolberoerte, sprongen op en verdwenen naar binnen.
 
 Flori
kreeg een high five van me en we gingen naar de kamer. Eerst echter samen de sleutel halen. Daar kwam net het kleinste ieniemienie meisje solliciteren dat ik ooit in een club heb gezien. De elders beschreven Olga. Ze sprak geen enkel woordje over de grens, dus Flori vertaalde en assisteerde even. Bijdehand als ze was, had ze echter wel al de kamerbegintijd genoteerd. Maar dat werd op het eind bij de afrekening echter rechtgetrokken. De kameractie met Flori was gewoon goed en een ademprobleem heb ik niet meer bij haar geconstateerd. Wijze Grijze sexapproval™ 8,5/10
 
 Een stukje door het forum gesponsorde vla heb ik me goed laten smaken en het avondeten werd om 19:00 geserveerd. Smakelijk en ook voldoende qua hoeveelheid.
 
 Als toetje waagde ik nog een poging om met die kleine Olga in contact te komen, maar dan kun je net zo goed proberen tegen een ijsberg aan te lullen. Die meid spreekt dus totaal niets over de grens en weet (nog) niet hoe het werkt. Veel succes meisje , dat heb je nodig.
 
 Omdat ik hierdoor toch nog met wat unfinished business achterbleef, besloot ik tegen 22:30 Heaven7 te verlaten en 40 Km verderop naar de Vulkan te rijden. Daar kwam ik wel nog een keer geweldig aan mijn trekken met een Wijze Grijze sexapproval™ 9,0/10
 
 Al met al was het een leuk feestje, met gezellige aanwezigen. Jammer van de vele thuisblijvers. Zij hadden deze keer ongelijk om niet te komen.
 
 Wijze Grijze sexapproval™ voor Heaven7 vandaag: 7,5/10
 
 
 Adieë tsezame
 Wijze Grijze