Forum > A C A P U L C O   G O L D - Ratingen

ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST

<< < (68/69) > >>

mentholbear:
MISS IJSBEER 2022

Eigenlijk was ik van plan om elders m'n vrijkaartje te verzilveren, maar ik kreeg van de miss ijsberen commissie de taak om de trofee van 2022 uit te reiken.
Duty calls, dus ging deze ijsbeer de 24e van de 1e richting Ratingen.

Onderweg nog ergens langs geweest en kwam zodoende iets na openingstijd pas aan. 3 tientjes afgetikt voor een ijsberenvel en een GPS tracker... grapte de theke. Krijg nou, wat is dit nu weer. Een papieren polsbandje om het aantal klanten te kunnen tellen ofzo. Afijn, het is niet anders.
Opgefrist en omgekleed eerst de innerlijke mens versterkt met een simpel ontbijtje. Gekookt eitje op een broodje.
In de middag was er o.a. friet, nuggets en rijst met smurrie. In de avond was er spaghetti, aardappelpuree en wat gehaktballetjes. En een koudbuffet met wat groenvoer.

Kwa wellness heeft Aca G niet zo veel te bieden, dan een sauna. Die was gelukkig wel lekker op temperatuur. Jammer was wel dat in de avond de muziek dusdanig luid stond dat het in de sauna doordramde.
Het dakterras met dit weer maar niet bekeken. Deze keer wel gretig gebruik gemaakt van de zoutstenen rustkamer om even een potje te liggen zagen...

Kwa dames waren er in de middag circa 11 en 8 heren. In de avond nam het aantal toe naar respectievelijk circa 20 a 25 dames en iets meer aan heren.
Zelf had ik in de middag m'n ogen laten vallen op een mooie slanke brunette. Carolina/Karolina blijkt deze groene dame te heten en al zo een 5 jaar in Aca G te werken. Ik gokte dat ze dan zo een 24 lentes jong moest zijn en met een glimlach bevestigde ze dat. Op een kamertje hebben we geweldig van elkaar genoten. Wat gek en jammer dat we elkaar niet eerder hebben leren kennen. Ze is namelijk m'n type en hoop dat ze er een volgende keer ook weer is.
Erna was miss ijsbeer 2021 eindelijk vrij om officieel geprolongeerd te worden tot miss ijsbeer 2022 met een donzigd trofee. Caro kon er wel om lachen. Ze snapt er zelf niks van. Ik doe niks speciaals ofzo vind ze. Nou meid, zo 'gewoon' als je bent is tegenwoordig al bijzonder tussen alle klapeksters, golddiggers, gouden poesjes, zeesterren, etc...
Met tot tweemaal toe heerlijk door d'r laten verwennen.

De rest van de dag gevuld met wat vreten en saunarondjes. Voor een budgetclub is AG zo verkeerd nog niet.

mentholbear:
MILIEUTAX

Kameraad Haas was nog niet verlost van al z'n nageslacht sinds z'n bezoek aan Venus. En dus besloten met em nog wat meer klapeksters van een nieuw klein knuffelig vriendje te voorzien in Ratingen.

Door afspraak elders kwam ik pas rond twaalven aan op een niet hele volle parking.
3 tientjes afgetikt voor een badjas, opfrissen en de voederbakken plunderen. Veel kwam er niet uit, aangezien er geen warm voedsel was. Maar een gekookt eitje smaakt me ook prima. Rond 14 uur nog een soepje, om 15 uur en 18 uur prima verse maal.
Ook het zonnetje liet zich af en toe zien, dus gauw gebruik gemaakt van het dakterras. Ondanks het gebrek van een tuin, is dat ook niet verkeerd.

Kwa bezoekers waren er rond het middaguur zo een man of 8 en circa 10 dames. Later liep dat uit naar 15 a 20 dames. Apart was dat er een Asian invasion leek te zijn, aangezien er op een gegeven moment maar liefst 9 Aziatische mannen binnen waren. Nog nooit eerder meegemaakt.
Ook was er een vriendelijke Nederlands getinte man die voor boodschappen jongen moest gaan spelen van de theke om menthol spulletjes voor haar sigaretten te halen  ^_^
In de avond zouden er volgens 1 van de gasten maar liefst 25 dames aanwezig zijn. Niet verkeerd voor Orthodox Pasen...

Terwijl kameraad Haas z'n nakomelingen verspreide wilde ik dat ook wel, maar dan op de kamer.
Spotte enkele opties. Voordeel voor dementholbear is dat er regelmatig nieuwe dames lijken te zijn in een club. Nadeel is dat ie wel es vergeet er al es eerder mee naar de kamer te zijn geweest. En dat was het geval met Elli. Ze zat me continue van een afstandje uit te dagen en met me te flirten dat ik uiteindelijk overstag ging. Ditmaal heerlijk van elkaar genoten op een kamertje. Wat ik wel minder vond was dat ze nu een tientje extra wilde voor de milieubelasting.

2e Dame van de dag was Simona. Ook zij rekende een tientje extra, maar de klik was er minder mee en het bleef steken bij een redelijk kamertje.

Eigenlijk had ik al m'n jokerkaart verspeeld, maar spotte erna nog een hele leuke jongedame. Nathalie noemt ze zichzelf. En het lijkt wel alsof de milieutax gemeengoed is geworden, want ook zij rekende een tientje extra. Maar op het kamertje was het 1 en al geile boel. Het GOSC predicaat waardig was deze  mooie slanke jonge dame.

Door de voor mijn doen late aankomst en het vele kameren heb ik geen 1 keer een sauna rondje gedaan. Wel even  lekker liggen ronken in de zoutstenen kamer. Erg fijn om uitgerust de weg op te kunnen gaan.
Wat ik wel minder vond, was dat de deur naar de rookserre continue open stond. Gelukkig viel de rook voor me mee, maar prettig was anders.

mentholbear:
PRET

Op de 8e van de 5e richting Ratingen getrokken voor een budget dagje relaxen in Aca G.
Voor 4 tientjes een badjas gekregen en opfrissen maar.
De kluisjes stonden er nog niet, dus alles in de locker van de kleedruimte.
Na een simpel ontbijtje met een broodje ei, lekker wat sauna rondjes gedaan en wat uitrusten in de zoutstenen kamer. De ligbankjes zijn vervangen voor nieuwe zachte exemplaren. Zal de ouwe met die stangen in je rug zeker niet missen :)
Ook nog een beetje gebruik kunnen maken van het dakterras met het zonnetje.

Kwa dames waren er circa 10 en kwa heren iets minder. Later op de avond was het een beetje andersom met ruim 20 dames, maar geen zee aan witte badjassen.
Zelf had ik in de avond al een afspraak staan met Miss ijsbeer, Caro.
Doch, zag een aantal opties waaronder enkele leuke girl next door types, waaronder eentje met rood haar. Wist me te beheersen tot 1 joker kaart.
Zag ook een topless dame met flinke bos hout voor de deur en een prachtig vrouwelijk figuur. Het is dan ik op slank val.
Over slank gesproken ook een magere blondine gespot.
Maar uiteindelijk een joker kaart getrokken voor een hippe (met d'r gouwe bling bling bril) DVP die luistert naar de naam Irina. Ze zou 5 jaar lang in Globe gewerkt hebben. Haar leuke levendige party uitstraling trok me over de streep om met haar mee te gaan. Het kwam helaas niet verder dan een redelijk kamertje.
Bij het afrekenen had ik de Pret methodiek succesvol toegepast door d'r gewoon 4 tientjes te overhandigen. Ik zag dat er een reactie leek aan te komen en kwam er goed vanaf door d'r nog een presentje in die grijpgrage klauwen te stoppen.

Ik dacht erna nog even te kunnen relaxen en een hapje te eten. Echter had ik me vergist in de tijd en stond mijn afspraakje al voor m'n neus. Moest gelijk weer aan de bak. Nou ja, aan de bak. Was meer me als een hulpeloze schildpad herlijk laten verwennen door deze GOSC gecertificeerde dvp tijdens de kamergang.

Uitgehongerd stortte ik me erna op de voederbakken. Die waren weer goed gevuld en smaakte me prima. Even met een wellness rondje uitgebuikt. En voor aanvang van de lange terug rit nog even een powernap gedaan in hun zoutstenen rust kamer. Voor mij heeft zo iets echt een toegevoegde waarde bij een sauna club.
Destijds mijn bezoek waren er nog geen kleine kluisjes voor je waardevolle spullen. Die schijnen er nu wel te zijn met camera toezicht er op. Dus je kunt weer met een gerust hart van deze club genieten.

mentholbear:
JETLAG

Op de 23e van de 6e met het minder mooie weer besloten een club te bezoeken zonder tuin, aangezien er toch weinig van zon of zwembad gebruikt zou worden.
En aangezien miss ijsbeer weer terug was van vakantie was de keuze snel gemaakt. Acapulco Gold heeft een goeie prijs zetting en vind ik wel een relaxte club.

Iets na openingstijd aan het hekje gerammeld en mocht na het aftikken van 3 tientjes m'n berenvel meenemen.
Eenmaal opgefrist mezelf voorzien van een glaasje prik en een broodje ei. Simpel, maar prima te kanen.
De rest van de dag kwam de kok nog met een lekker soepje en warme maaltijden voor de middag en de avond.

Daarna lekker sauna rondje gemaakt. Tot m'n verbazing liet het verlegen zonnetje zich af en toe een zien tussen de wolken door. Dus gauw met wat drinken het dakterras op.

Kwa dames waren er die dag tussen de 25 a 30, maar starten wat laat pas op. In de ochtend waren er maar 6 dames te spotten en dat was anders als de vorige keren. Maar uiteindelijk kwam het dus wel goed. Helemaal omdat de verhouding mannen lager bleef.
1 Dame bleef de hele tijd naar me lonken. Op een gegeven ogenblik wenkte ze me naar zich toe. Zegt ze me te kennen van eerder. Sterker nog, we zouden op de kamer zijn geweest. Dementholbear had geen idee wie ze was, tot ze met wat details op kwam zetten en er een lichtje ging branden. Jeetje, het was rond Pasen vorig jaar, maar die DVP lijken wel een olifanten geheugen te hebben. Het blijkt Bella te zijn, die nu Suzie als artiestennaam heeft.
Ze wilde weer op herhaling. Maar ik had al een afspraakje met Miss ijsbeer. Bovendien had ik nog een meid gezien die kwa looks meer in m'n straatje past. Ook nog 2 chocomausen gespot, waarvan er 1 een aantrekkelijk figuur heeft. Dus ik had de boot afgehouden.
Bijna kwam het er nog van toen die andere mooie meid maar niet beschikbaar was. Stond op het punt voor Suzie een joker kaart te trekken, toen de jonge slanke brunette toch opdook. Sofia bleek ze te heten en na een korte kennismaking een kamertje opgezocht. Van beademing kwam het niet, maar ze was wel milieubewust. Het bleef helaas allemaal wat koeltjes, waardoor het op een redelijk kamertje bleef steken.
Opvallend was dat na het afrekenen en een presentje er later in de bar er nog een glimlachje naar me toe werd gegeven. Zou het de moeite waard zijn om te ontdekken of ze een volgende keer meer ontdooit...?
Gelukkig bleek miss ijsbeer Caro een degelijk zekerheidje te zijn. Gewoon altijd een nette goeie GOSC service meid. Ze was ook fraai gebruind wat ik erg aantrekkelijk vond.

Na nog wat wellness en voederbakrondjes besloten om voor vertrek even een dutje te doen in hun zoutstenen rustkamer. Had nog steeds wat last van de jetlag. Erg fijn vind ik dat om uitgerust de weg op te gaan.

Heb me weer prima vermaakt en als de kans zich voordoet wil ik tegen mijn normale doen in, wel eens kennismaken met die chocomaus...

Kwakje:
Afgelopen vrijdag nog eens een bezoekje aan AcaG gebracht.
Bij binnenkomst om 13.00 toch al zowat 20 deernes aanwezig.
Kwakje vond nog niet direct iemand om mee te copuleren dus maar eerst een broodje kaas en even de sauna in.
Even bij Jenny op de bank belandt maar ik twijfelde en koos het nog even uit te stellen.

Wat later bewoog de klepel bij het zien van een sexy lijfje. Azuurblauwe lingerie met bloemetjes. Die wil ik wel plukken.
Kopje met grote bril en ze noemde zich Daisy. Aardige babel en ik werd vriendelijk uitgenodigd om samen een kamer op te zoeken.
Wat zich daar afspeelde was niet onaardig. Ik moest voorzichtig zijn met haar clitpiercing en heb er dan maar wat rondheen gedraaid :)
Prachtig figuur heeft deze dame en prima BJ techniek.
Had dan ook maar één standje nodig voor de motor al sputterend tot stilstand kwam.

Een bordje shoarma, frietjes wat kool en nog een varkens lapje van de BBQ. Prima voor mij.

De copulatie drang werdt weer opgewekt en Kwakje zocht nog een geschikt vrouwtje. Moeilijk, moeilijk en ik eindigde voor een langer vervolg weer bij Daisy.
Het gebeurd me niet vaak dat ik tweemaal met dezelfde dame op de kamer belandt.
Ditmaal voor een uurtje wat de stemming nog meer ten goede kwam en ze heeft me weer deskundig wat zaad ontfustseld.
Daisy is telkens maar een dag of 10 in de club en dan voor enkele weken weer in Roemenie.

Weer een geslaagde dag. Zou volgende keer nog eens Penelope willen bezoeken maar is zo verdomd ver :(

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie