Forum > A C A P U L C O   G O L D - Ratingen

ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST

<< < (69/69)

mentholbear:
NO MORE

Na de week ervoor haring te zijn wezen happen, op de 31e van de 7e getrokken naar Ratingen voor een afspraakje met miss ijsbeer.

We hadden ons samenzijn gepland in de middag, dus kon na de 3 tientjes aan entree overhandigd te hebben me eerst opfrissen en storten op de voederbakken. Wegens gebrek aan warme worstjes ofzo, neem ik bij Aca G eigenlijk altijd een broodje gekookt ei. Later aangevuld met een lekker soepje. Ook het middag en avond eten was simpel maar prima te doen.

Na een sauna rondje en even bijkomen in hun zoutstenen rustkamer me proper gemaakt voor m;n date met Caro. Atijd een zekerheidje met haar. Geen wilde uitspattingen ofzo, maar meer een soort van Duitse degelijkheid. Een GOSC certificaat waardige jonge dame op de kamer.

Eigenlijk had ik mijn zinnen gezet op Nathalia. Een fraaie naturelle jonge dame met een jeugdig snoetje. Maar ze was erg in trek bij de ouwe viespeuken en maakte de ene na de andere kamer. Mogelijk op afspraak, want soms haalde ze een wachtende beer op.
Uiteindelijk spotte ik een ouwe bekende die op gouden nest is teruggekeerd: Selena.
Na kort bijgepraat te hebben trokken we ons terug op een kamertje om hernieuwde intieme kennismaking met elkaar te maken. Geweldig van elkaar genoten met deze GOSC waardige dame.
Alleen bleek bij het afrekenen een verrassing dat ook zij het nieuwe tarief van 50p30 zou rekenen. Ze stelde althans dat andere dames het ook hanteren. Uiteindelijk geen bonje van gemaakt, zo van dat had je van te voren moeten aangeven ofzo. Want ze was wel lekker en wilde m;n schepen niet achter me verbranden voor een ritje een volgende keer.
Maar Aca G is kwa kameren budget club no more.

De rest van de dag lekker gerelaxt. Meer beren wisten deze keer de locale Mentholcave te vinden. Gelukkig hebben ze in de zoutstenen rustkamer genoeg ligbankjes staan, zodat iedereen een plekje kon vinden.
Al met al weer een prima keuze om met vies tuin weer te kiezen voor Aca G. Hoop met hogere temperaturen en een zonnetje zusterclub Penelope weer es aan een smaaktest te onderwerpen ;)

mentholbear:
GIRAFFE

Op de 28e van de 8e Ratingen bezocht. Het zou wat minder mooi weer worden, en dan vind ik Aca Gold erg fijn dat ze binnen een rustige zoutstenen kamer op de 1e verdieping hebben.

Na aftikken van de entree en opfrissen, gauw de innerlijke mens aansterken. Lekker broodje ei genomen en na een iets te hete sauna rondje van 93 graden, dacht ik met de onverwachte verschijning van het zonnetje even gebruik te kunnen maken van het dakterras. Die bleek helaas op slot te zitten. Wellicht vanwege gladheid na wat regen.
De zoutkamer was gelukkig wel een toevluchtsoord voor deze lome ijsbeer die graag z'n vangst van de dag (broodje ei) ergens rustig ligt te verteren...

Kwa line up begon de dag rustig met 5 dames en een man of 12. Dat liep in de avond op naar circa 25 dames en iets meer heren.
Ik meende een bekend gezicht te herkennen en inderdaad, Carolina was weer terug. Helaas was ze die dag gepannenkoekt van vroeg tot laat. En hopelijk dat ik de volgende keer wel onthoud om haar kleur ogen te checken voor Cameltoe Slide ;)
Selena was ook weer van de partij en wederom geweldig van elkaar genoten op een kamertje. Een GOSC meid voor menig ijsbeer die van slank houdt.
En miss ijsbeer 2022 & 2023 was een vaste waarde voor me. Caro weet me altijd geweldig te verwennen tijdens een kamergang. GOSC, correct en respectvol. Geen wonder dat menig klant haar weet te waarderen.

Een dame met een grote roos tattoo vond ik erg aantrekkelijk en vroeg haar naam toen ze op d'r weg naar de serre was. En daar had ik goed aan gedaan, want dementholbear was strak vergeten dat ze Gina heet en na raadpleging van m'n dagboekje het geen hoogvlieger bleek te zijn geweest.
Ook was er super lange slanke geblondeerde dame aanwezig. Op haar stelten leek ze helemaal op een giraffe. Ik zou een stijve nek krijgen om haar aan te kunnen kijken. In 69 zou ik misschien bij haar navel komen. Of het zou een keer leuk zijn om staand te proberen beffen...

Enfin, na nog wat smaakvolle maaltijden, wat saunarondje en een dutje de club weer tevreden verlaten. Wat me de vorige keer was opgevallen was dat de deur naar een open gedeelte bij de douches bij de sauna was verwijderd. Die was nu nog steeds niet vervangen. Hoop dat dit wel gebeurd nu de herfst voor de deur staat. Wordt anders wel wat fris en straks een ijsbaan met de winter...

mentholbear:
WING MAN

Na een weekje vakantie en een weekje uitzieken, op de 30 van de 10e besloten om met het weinig zonnige weer een 'winter club' te bezoeken. Voor mij is dat een club waar je zonder warm zonnetje in de tuin, binnen toch lekker rustig even ergens kunt liggen uitbuiken. De zoutstenen rust kamer fungeert in deze tent als de lokale Mentholcave.

Iets na opgeningstijd en het aftikken van de 30 euro entree, kreeg ik een modieus felgroen bandje op maat om de pols, sleutels voor locker EN kluisje voor je waardevolle spullen, badjas en gelijk 2 handdoeken.

Daarnaast kreeg ik ongevraagd gratis een grote fles Wodka en flinke fles energydrank. Dat noem ik nog eens een warm welkom.
Wel betrof het puur om de flessen, zonder inhoud en stonden ze in m'n locker tussen een lading pistache schillen...
Een schoonmaker zag het met lede ogen aan en stelde voor dat ik een andere locker zou vragen. Nou was de locker verder gewoon schoon (niet kleverig vuil ofzo) dus ik hield het erbij om de flessen en de pistache schillen eruit te vegen.

Eenmaal opgefrist en omgetoverd tot hongerige ijsbeer, me begeven naar de voederbakken. D'r waren flink wat 'rondvliegende zwarte sojabonen' dus ik besloot het weer op save te spelen met een gekookt eitje en een bolletje brood.

De dag begon rustig met een handvol dames en heren. Mijn date met miss ijsbeer zou pas in de namiddag kunnen plaatsvinden. Ik had nog een joker kaart met een naam er op. Bij navraag aan de theke bleek dat die er (nog) niet was en als ze zou komen dat het mogelijk over een uurtje of 2 pas zou zijn.
Dus dan maar eerst lekker wat sauna rondjes gaan doen. Die was lekker op temperatuur en er was ook aufguss aanwezig die voor een warm dekentje  zorgde. Daar nog met een amicale Belgische beer gekletst.
De defecte kranen bij de douches van de sauna zijn hersteld. De verwijderde deur naar het kleine openlucht stukje is vervangen door wat transparante hangende kunststoflappen. Dat maakt de douche ruimte wel wat frisser en ik vraag me af of dat in de winter niet voor spekgladde ijsvloeren in de douche gaat zorgen...
Erna lekker de warme zoutstenen rustkamer opgezocht voor een dutje.

Na weer opgeladen te zijn terug in de bar lekker genoten van een soepje en iets later een smakelijke middaglunch. Ook de sigarenclub was weer aanwezig in hun hoekje bij de glazen wand. En er bekroop met verder het gevoel dat er ook wat forumberen ronddoolden die dag. Eentje daarvan had een koppie die me bekend voor leek te komen, maar zeker weten deed Dementholbear het niet. Gelukkig bleek Rmjhexe met z'n goeie gehuegen mij wel te herkennen. Onze ontmoeting zou nog in Vertigo zijn geweest wist ie te vertellen.

Ik kreeg een seintje dat miss ijsbeer me zo zou komen halen, dus ging ik me maar even opfrissen. En goeie timing, want bij terugkomst zat Caro al op 'haar' bankje te wachten. Na een praatje hebben we ons teruggetrokken naar een appartement waar deze GOSC dame me weer es geweldig heeft verwend.
Met wat saunarondjes, een lekkere avondmaal en een break in de zoutstenen rustkamer weer lekker even bijkomen.

Terug in de bar me genesteld bij Rmjhexe. De receptioniste wist me namelijk te vertellen dat m'n joker dame al enige tijd was gearriveerd. Ik had haar als tip gekregen van een mede beer, waarvoor nogmaals mijn dank, maar ik wist niet hoe ze er precies uitzag.
Gelukkig kende Rmjhexe haar wel en als een ware wingman zou ie me bijstaan. Tussendoor wist ie te melden welke meiden op de kamer tegenvielen en waar je moest wezen voor theezakjes. Ook deelde ie z'n kennis over m'n beoogde dame en dat ze veel, vaak en lang geboekt werd. Dus ik begreep dat ik niet moest treuzelen. Kwa bouw zou ze een normaal postuur hebben, terwijl ik normaal op wat slanker val. Maar een goeie tip laat ik me niet ontgaan.
Het werd al later en hij stond op het punt te vertrekken, toen plotsklaps hij me er op attendeerde dat m'n target de bar inliep. Een snelle blik deed me besluiten om er gelijk op af te stappen, toen ze ons voorbij liep. En gelukkig had ze tijd voor een nadere kennismaking.
Rmjhexe nog gauw bedankt en we vertrokken naar een rustige kamer boven de bar. Onderweg moest Adina nog even grinniken toen ze me betrapte dat ik nog gauw even een geurtje opdeed. Tja what can I say, Mentholbear komt graag fris en fruitig over. Eenmaal op de kamer ontpopt ze zich als een lief vriendinnetje die het rustig opbouwt en de tijd voor je neemt. Technisch top en ook sensueel intiem met me werd. (Was dat geuertje toch ergens goed voor ;))
Geweldig van d'r genoten en ook zij is het GOSC predikaat waardig. Een aanrader als je van GFE houdt.

Erna nog wat saunarondjes en in de rustkamer een dutje gedaan om uitgerust de lange reis terug aan te gaan. Acapulco Gold is me weer prima bevallen.

mentholbear:
VOL

Op de 18e van de 12e met kameraad Klaus naar Ratingen getrokken om z'n zak te legen.

Iets voor 11 aangekomen en voor 3 tientjes een ijsberenvel en 2 handdoeken meegekregen.
Opfrissen en lekker broodje met ei genomen.
Erna even opwarmen in de sauna. Wel oppassen bij het passeren van het kacheltje, want het hekwerkje er omheen was kapot. Alsof een zwaarlijvig iemand (it wasn't me!) er tegenaan is gevallen en de hele voorzijde heeft meegenomen...
Maar de sauna zelf was gelukkig gewoon goed warm.
De douche ruimte naast de sauna was nog steeds wel frisjes, maar gelukkig staat er nu weer een deur ipv een paar kunststof lappen.
De doucheruimte nabij de lockers roken niet muf, al blijft het met warm waterdruk nog altijd wat behelpen.
De zoutstenen rustkamer op de 1e verdieping was weer lekker warm en stil om even een dutje te kunnen doen.
Soepje, middag en avond eten waren ook weer prima te doen. In het bijzonder in de avond toen er hamburgers geserveerd werden.

De line up begon in de ochtend al met zo een 12 dames en een man of 8. Rond m'n vertrek waren er zeker wel 25 meiden en kwa heren schommelde het zo tussen de 15 a 20. Meestal leken de dames in de meerderheid.
Caro was weer volgeboekt en ik viste helaas achter het net. Had graag nog een kamertje gemaakt met miss ijsbeer.
Doch, Selena maakte alles goed. Met deze slanke GOSC meid geweldig van elkaar genoten op een kamertje. Kom er graag bij terug.
Ze blijft met de feestdagen dus kunnen er nog volop van genieten.

Wat wel een beetje jammer was dat er 's avonds een ouwe beer het nodig vond om de rustkamer te luchten met het raam en de deuren open. Kabaal uit de bar was daardoor wel te horen, terwijl ik juist een dutje probeerde te doen voor de lange reis terug.

Verder was m'n verblijf in Acapulco Gold me weer prima bevallen.

Om een jury met dit matig verslagje om te kopen, kan hij op deze link klikken om zijn crypto wallet te vullen met Mentholcoins:

https://substackcdn.com/image/fetch/f_auto,q_auto:good,fl_progressive:steep/https%3A%2F%2Fsubstack-post-media.s3.amazonaws.com%2Fpublic%2Fimages%2Ff6bfc7c8-1a15-4708-af1e-9e2d91e39283_400x400.gif

En omdat ie zo van koekjes houdt, hier een speciaal Chinees koekje om em over de streep te halen:
https://i.imgflip.com/8ahew5.jpg

;)

mentholbear:
GELUKKIG

Op de 12e van de 2e besloten de AG dames een gelukkig Chinees nieuwjaar te wensen.
Zo rond 11:30 aangekomen en 3 tientjes afgetikt voor een badjas en 2 handdoeken. Centjes wijzelijk opgeborgen in een klein kluisje met camera toezicht. En daarna gauw omtoveren tot ijsbeer en opfrissen. Om vervolgens gauw te gaan kijken of er nog wat te schansen viel.

Wel, deze veelvraat had mazzel. Er lagen nog 2 gekookte eitjes, maar eentje was al opengebroken, dus die liet ik maar voor wat het was. Iemand anders durfde het wel aan. En even later vond een andere beer het deksel op z'n neus. Navraag bij de kok mocht niet baten: op = op.
Gelukkig lag er nog wel ander beleg.
Zelf was ik vandaag te laat voor de soep. Die was al vlotjes leeg. Ook voor de hamburgers kwam ik te laat. Dutbeer had zich weer eens verslapen...
Maar revange tijdens het avondmaal om mijn punten voor de veelvraat bokaal aan te spekken. Ik had maar liefst 4 kippenbouten met friet EN 3 verse krokante schnitzels met champignon saus opgepeuzeld. De theke stond me met grote ogen aan te kijken.
Maar geen zorgen, de kok bleef maar aanvullen, dus er was genoeg voor iedereen.

De sauna was zoals altijd weer flink heet. En tot m'n vreugde bleek er een nieuw hekje rondom het kacheltje te zijn gemaakt. Net als Husky even wezen checken of die een beetje stevig was, en ik kreeg em in ieder geval niet omver...
Wat ik wel jammer vond was dat er een andere bezoeker zo nodig mint aufguss moest opgieten. Ik ben wel fan van opgietingen met geurtjes, maar niet van een mint opgieting. Ik ga een sauna in om het warm te krijgen. Maar die mint crystallen zorgen ervoor dat je een koud gevoel krijgt. En je toch zweet. Alsof je hevige koorts hebt. Nee, mijn ding is het niet.
Dan maar mijn toevlucht gezocht in de zoutstenen rustkamer. Dat viel ook wat tegen. Normaal lekker warm en verduisterd, maar 1 van de bezoekers had er zijn kantoortje van gemaakt en vond het nodig om een raam open te zetten en de rolgordijn omhoog te trekken. Die leek er de ganse dag te zitten met z'n laptop.
Gelukkig kon ik nog achter het muurtje schuilen en zo toch nog een tukkie kunnen doen.
Verder nog een klein kwartiertje van het zonnetje kunnen genieten, omdat erna het wat begon te regenen.
Wat me deugd deed was dat de kranen op het toilet eindelijk zijn vervangen en ze nu weer alle 3 het doen. Hoewel de middelste wel eventjes bleef hangen en onafgebroken stroomde. Kleine reset door mij had gelukkig het euvel verholpen.

Kwa dames begon het rustig met een klein tiental. Maar gedurende de avond na het aantal met een drie en misschien wel viervoud toe! Ook de mannen waren goed vertegenwoordigd.
Zelf ben ik op herhaling geweest met GOSC meid Selena en wederom geweldig van elkaar genoten op een kamertje.
Op het forum zag ik dat Wooley er ook was geweest en er voor Flori een paspoortje was gemaakt. Helaas was ie weer snel vertrokken en geen kennis mee kunnen maken.
Via PB kreeg ik van Tjeppah de vraag of ik er nog was, omdat ie overwoog ook langs te komen. Dat bevestigd en elkaar in het begin voorbij gelopen.
Uiteindelijk toch tot een ontmoeting gekomen in de kino. Een gezellige en sympatieke kerel die al een tijd niet in AG is geweest. Gezien z'n verslagje was het bezoekje zeer succesvol geweest.
Floris had blijkbaar ijsberen als prooi deze dag, want ze kwam meermaals bij tjeppah langs. De dames zien het wanneer er een glinstering in de ogen van een man is te bespeuren. En jawel, na een poosje gingen we met z'n drieën de trappen op naar boven. Niet voor een trio, maar om tjeppah de rustkamer te laten zien. Hij ging zich erna opfrissen, terwijl ik met Flori even verder kwebbelde. Wat bleek, ze herkende me jaren geleden van Heaven 7. Dementholbear had daar geen actieve herinnering meer aan. Doch, na heel diep graven ging er een lampje branden nadat ze zei dat ze van m'n massage genoten te hebben. Volgens mij was dat destijds in de rustkamer naast de sauna.
Enfin, tjeppah kwam fris en fruitig z'n date ophalen. En ik ging nog even een tukkie doen voor de lange rit terug.

Hopelijk dat miss ijsbeer 2021&2022 Caro er volgende keer ook weer is!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie