Auteur Topic: MASSAGE OUDEBELG  (gelezen 8624 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
MASSAGE OUDEBELG
« Gepost op: 1 april 2015, 21:17:48 »
Oudebelg kwam als tweede uit de keuze van de mods en admins om de gratis Nuru-massage te winnen.


Voor een oudstrijder hebben we een aparte prijs in petto. Een uur B2B-massage. Astemblieft, van 't huis Relaxxxboard.


Je (ja jij OB) mag zelf drie dames aanduiden van ons uit een van de drie volgende massagesalons.....
Sansuk
Sweet Thai Massage
Sweet Eye
We verwachten hier drie namen.


Ik regel dan een afspraak met één van de drie, RB zorgt voor de betaling, en als alles geregeld is, sturen we de code door waarmee je van een massage kan gaan genieten, bij één van de drie dames...


Zo, geniet ervan, oudstrijder  ;D :happy
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
MASSAGE OUDEBELG
« Reactie #1 Gepost op: 1 april 2015, 21:59:39 »
Oudebelg kwam als tweede uit de keuze van de mods en admins om de gratis Nuru-massage te winnen.


Voor een oudstrijder hebben we een aparte prijs in petto. Een uur B2B-massage. Astemblieft, van 't huis Relaxxxboard.


Je (ja jij OB) mag zelf drie dames aanduiden van ons uit een van de drie volgende massagesalons.....
Sansuk
Sweet Thai Massage
Sweet Eye
We verwachten hier drie namen.


Ik regel dan een afspraak met één van de drie, RB zorgt voor de betaling, en als alles geregeld is, sturen we de code door waarmee je van een massage kan gaan genieten, bij één van de drie dames...


Zo, geniet ervan, oudstrijder  ;D :happy
Bedankt sexmachine en RB,ik pluis het morgen even uit,moet eerst
even bekomen van de emoties. :o  ;D  ;)
you only live once

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
MASSAGE OUDEBELG
« Reactie #2 Gepost op: 1 april 2015, 22:05:59 »
Oudebelg kwam als tweede uit de keuze van de mods en admins om de gratis Nuru-massage te winnen.


Voor een oudstrijder hebben we een aparte prijs in petto. Een uur B2B-massage. Astemblieft, van 't huis Relaxxxboard.


Je (ja jij OB) mag zelf drie dames aanduiden van ons uit een van de drie volgende massagesalons.....
Sansuk
Sweet Thai Massage
Sweet Eye
We verwachten hier drie namen.


Ik regel dan een afspraak met één van de drie, RB zorgt voor de betaling, en als alles geregeld is, sturen we de code door waarmee je van een massage kan gaan genieten, bij één van de drie dames...


Zo, geniet ervan, oudstrijder  ;D :happy
Bedankt sexmachine en RB,ik pluis het morgen even uit,moet eerst
even bekomen van de emoties. :o  ;D  ;)

Wat toepasselijk, een Belg-2-Belg massage!
(of snap ik het niet goed?)

En daarna is die oudebelg weer "zo goed als nieuw"... gaat ie waarschijnlijk verder als "nieuwebelg"...

Ik wens hem alvast heel veel handjes, eehh, plezier toe en zie nu al uit naar zijn verslag... met de hand geschreven uiteraard...

Gefeliciteerd, oudebelg!
(da's weer eens wat anders dan oma van Jägerhof)
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
MASSAGE OUDEBELG
« Reactie #3 Gepost op: 2 april 2015, 16:41:58 »
Oudebelg kwam als tweede uit de keuze van de mods en admins om de gratis Nuru-massage te winnen.


Voor een oudstrijder hebben we een aparte prijs in petto. Een uur B2B-massage. Astemblieft, van 't huis Relaxxxboard.


Je (ja jij OB) mag zelf drie dames aanduiden van ons uit een van de drie volgende massagesalons.....
Sansuk
Sweet Thai Massage
Sweet Eye
We verwachten hier drie namen.


Ik regel dan een afspraak met één van de drie, RB zorgt voor de betaling, en als alles geregeld is, sturen we de code door waarmee je van een massage kan gaan genieten, bij één van de drie dames...


Zo, geniet ervan, oudstrijder  ;D :happy
Thx,toch maar voor Sweet Thai Massage gekozen,ge weet nooit dat ik nog even naar het SKW wip.
Na raadpleging van de site gekozen voor:

 1.SOM,mooie dame met een c-cup,gok ik.
 2.PLOY,mooie dame met sili's,gok ik.
 3.KIM,nieuwe dame,geen foto's,een gok.

Zo sexmachine,aan de slag dan maar,moest ge niet kunnen kiezen,doe maar alle drie,ik offer me wel op. ::)
Das wars,verslag volgt als ik terug buiten geraak. ;D :douchen
you only live once