Auteur Topic: Thai massage Brugge  (gelezen 6086 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline iamnaughty

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 115
    • Bekijk profiel
Thai massage Brugge
« Gepost op: 26 november 2015, 21:01:12 »
Onlangs was ik in de regio WVL-OVL op zoek naar een eerste thai massage ervaring en heb ik hoofdzakelijk wegens prijs voor dit huis gekozen.
Ik nam een half uurtje ter test.  Ik kom binnen en kiezen was niet mogelijk.. Fon werd me toegewezen.  Een thaise dame van ik denk rond de veertig. 

Ze bracht me naar de kamer en verdween na aanname van het geld.  Ik ontkleedde me en legde me klaar op bed.  Ze kwam terug met warm water en een washandje en waste mijn sjarel en mijn bilspleet.  Lekker warm.  Daarna begon ze aan een zachte massage die wel deugd deed maar toch ook niet wonderlijk was.  Het erotisch gedeelte begon hoofdzakelijk door met haar nagels aan mijn bilspleet en ballen te kietelen.  Daar veerde mijn jongeheer wel van op.  Toen ik me omdraaide stond ik quasi op ontploffen (weer te lang gewacht tussen zaadlozingen).

Ze begon dan gewoon direct te rukken en ik kwam nogal snel.. Daarna de olie afwassen en dat was het...
Bijzonder weinig erotiek dus... (dame was tijdens massage wel topless en wwreef ook met de borsten over de rug.. slip bleef aan.. extra's lijken niet mogelijk)