Auteur Topic: SHOWTIME TAI MASSAGE - Jabbeke  (gelezen 10147 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline iamnaughty

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 115
    • Bekijk profiel
SHOWTIME TAI MASSAGE - Jabbeke
« Gepost op: 5 februari 2016, 17:53:06 »
Op de website werd geadverteerd met een "valentijnsactie".  Na bellen bleek dit 20% korting op de één uur massage.  Dus 80 € ipv 100€
Ik dus daarheen.

Bij het binnenkomen waren echter de opties 60 € half uur en 100€ uur.. van de valentijnsactie werd niets vermeld.  Ik nam dus ook maar een half uur met wat achteraf Nancy bleek.  Best een toffe meid, kan je vlot mee converseren in het Engels.  Haar massage is best erotisch en het body to body gedeelte was genietbaar.  Mijn soldaatjes werden vlot per hand geloosd bij het omkeren.  Voor 50 € extra kan je ook neuken.  Vanuit een half uur terug een uur maken kost ook 50€.   (Ik heb 40 geboden maar werd niet aanvaard)

Nadeel is dat ze iets te vaak diende te vermelden dat een half uur toch wel kort was.  Tjah...  had dan de actie vermeld of het bod aanvaard ;-).

Volgens de website is Nancy 29... daar mag volgens mij toch wel tien jaar bij maar haar lichaam is goed bewaard.  Tijdens de massage mag je haar ook aanraken en zelfs met de flamoes spelen... geen klachten daarover.  Vooraf werd je netjes door haar uit een teiltje gewassen en achteraf evenzeer.. toch blijf je altijd met die massagegel geur zitten vind ik.

Herhalingsgevaar?  Goh ik weet het niet.  Voor een massage is de optiek eigenlijk niet zo belangrijk bij mij....  Als ik moet vergelijk met de thai massage in Brugge die ik eerder besprak:

De massage zelf was minder van massagekwaliteit
Het body to body gedeelte was beter
De optiek van de dame was beter
Er werd meer over extra geld gezaagd...

Kortom een dubbeltje op zijn kant!


http://showtimethai.be/