Auteur Topic: thaise massage met +++ optie  (gelezen 5229 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Spikey73

  • Gast
thaise massage met +++ optie
« Gepost op: 11 februari 2016, 13:06:55 »
Het is al weer 3 - 4 jaar geleden.

We hadden het over thaise massages.
Ik zei dat ik dit nog niet mee gemaakt heb.
Ik kreeg dan ook van hem en zijn thaise vriendin een naam en locatie. Die in deze massage salon werkte. 

Ik denk ja waarom ook niet, ik ging naar deze massage salon in waalre, al zou ik nu niet meer precies weten waar locatie zich bevind. of wat de naam van deze thaise massage salon is. Maar de ervaring was erg super met deze vrouw als eerste thaise oil massage ooit.

Ik pakte dus op een bewuste dag me auto en ging er op uit naar deze massage salon in waalre. Was niet heel erg duidelijk weergegeven maar toch gevonden.

Ik stapte na binnen en de "mama san" zoals ze dat noemen in thailand, ontvangde me. Ik zei dat ik een olie massage wilde. en ik gaf de een naam door. Omdat ik had afgesproken.

Even later kwam ze bij me, ik dacht uhmm,. ja niet echt mijn type en 40+ maar ze zou goed zijn. En dat is ook zo lol.

Ze vroeg of ik me wilde wassen, standaard routine
vermoed ik. Ga altijd voor bezoek na massage of sauna's ook douche. Vind zelf ook goor als je ongewassen er op uit gaat.
Ik werd na een bad kamer geleid. ze zei laat maar weten als je klaar bent.

Daar stond ik dan met me t-shirt en boxer:)
Ze kwam op de juiste moment vragen of ik er klaar voor was.
Ze nam me mee na kamertje. Vergelijkbaar met kamertje uit sixsense maar dan net iets langer.

Ze riep in het engels, niet zo verlegen, trek je boxxer uit. Ik dacht okey wat jij wil, geen moeite mee. ze keek aandachtig na mijn tandeborstel met trillfunctie lol ;). Ofwel me jongeheer.

Ze zei ga maar liggen en maakte tussen door een praatje.
Ik zag haar zo opvallend kijken. Ze lachte er tussendoor.
Ik lag erg te genieten van de olie massage en haar stevige handjes. En ja wel hoor, ze masseerde tegen mijn snicker aan, die schoot meteen overeind. Ze deed er wat massage olie op en trok het vel van mijn eikel. Ze zei hmmm. Ik denk ojee!! met een grijns op me gezicht dacht ik okey. Ik had gehoord van happy end. En ze rukte er ook aan met haar zachte handjes. Toen kwam ze naast me zitten en zei heel zachtjes of ik een pijpsessie wilde en neuken. Voor wat meer geld.
Ik was zo opgewonden en dacht ja waarom ook niet.

Ze trok haar kleding uit, en zag die lekkere grote tepels. omvang doet me niks als er maar flinke knoppen op staan. Toen zag ik haar kutje. Mooi strak en zoals het hoort lekker kaal.

Ze vertelde dat we het rustig aan moesten doen. En ik wist waar ze op doelde. Het tweepersoon bed kraakte en piepte ook bij het leven.

Ik zei dat ik haar kutje wel wilde beffen. Ze begreep me niet zo goed en ik legde een kussen onder haar kontje en ging eerst haar lekkere tepels likken. Ze vond het heerlijk. Ik kuste haar nek en likte ook haar oorlelletjes. Tussen door lekker tongen. Toen zakte ik na beneden op weg na haar kutje. Beet zachtjes om haar kutje heen, en blaasde tussen door op haar vagina. Ik likte er omheen, likte er steeds na toe en net voor ik met me tong er bij kwam weer weg. Tot ze bij me hoofd pakte en me wilde sturen. Lol ik plaagde haar dan ook. Ze was al lekker nat ondetussen en ik ging haar beffen. Ze lag lekker te kreunen, haar lichaam maakte van die kleine kramp bewegingen. Dus ik wist dat haar hoogte punt er aan zat te komen. Ze hield me zowat als een klembank vast tegen me hoofd. Ze begon te zuchten en te schocken.
Dus ik trok haar nog strakker tegen me mondie aan.
Ging nog sneller likken en ze kwam in me mondje klaar.
T was zo lekker dat ik t doorslikte.
Ze zei in het engels nu even niet aanraken. Ze was toch best lang in haar fase.

Ze pakte een doekje en veegde effe later me gezicht schoon.
Ze duwde me zowat plat. En ging me pijpen. En dat was erg lekker met passie. En ze lekker kreunde en ook me ballen er aan moesten geloven. Ik kwam bijna klaar, en zei stop stop ik wil je neuken. Ze pakte een condoom. En deed deze over mijn lantaarnpaal. Omdat we geen kabaal mochten maken omdat dat bed piepte en kraakte hebben we dan ook wat standjes rustig uitgevoerd. Lepeltje, body surfing. Doggy style. Steeds voor ik net klaar kwam haalde ik er hem uit of stopte even.
Maar ik wilde ook flink stoten. Gingen op de vloer staan en pakte haar van achteren. En pakte die lekkere tietjes vast en na wat flinke stoten kwam ik klaar. En zo lekker dat tongzoenen. Ze vond het denk ik zelf lekker. Kreeg dan ook compliment voor me tongetje uit beffen en zoenen.

Je moet ook zeker nooit gaan vragen of ze het lekker vind of dat je goed bent. Dat merk je vanzelf wel.

En hoppa na badkamer effe douche. Ik stond op het punt weg te gaan. Ze gaf een kus en een telefoon nummer.

Ik vond mijn eerste thaise ontmoeting in dat al beter als met welke andere ook. En de olie massage was heerlijk ontspannend. En deze dame de fijne kneepjes van het vak wel weet. Tja in thailand heb je er velen.

Dus wist wat me te wachten stond tot mijn eerste reis na thailand. En heb dan ook flink laten verwennen in thailand.

Na paar weken had ik nog een keer met haar afgesproken,. Maar dit keer zogenaamd olie massage (NOT).
Dus meteen sex. Ze was blij,. om me te zien. Tuurlijk ook t geld. En lekker kroellen knuffellen en tongen. En hetzelfde als hier boven.









« Laatst bewerkt op: 11 februari 2016, 14:01:18 door Spikey73 »