Auteur Topic: MELISSA 2 (Bulgaarse)  (gelezen 14556 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
MELISSA 2 (Bulgaarse)
« Gepost op: 29 augustus 2016, 13:20:57 »
Om te beginnen: Er zijn onderhand drie Melissa's in Sixsens: een (Roemeense) Melissa en twee Bulgaarse Melissa's. Waarom makkelijk als het ook moeilijk kan, denk ik dan maar...

Paspoortjes vind ik altijd moeilijk, maar je kunt ze makkelijk onderscheiden. De Roemeense is blonde en loopt vaak topless rond, de eerste Bulgaarse (zeg maar Melissa 2) is een vrolijke ADHD type en de derde (Melissa 3, zoals ze zichzelf ook noemt) is meer een GND/muurbloempje.

Afijn, dit draadje zou moeten horen bij de eerstgenoemde Bulgaarse, Melissa 2 dus, waar volgens mij nog geen topic van is (please correct me if I'm wrong). Lengte ongeveer 165cm, normaal postuur, prachtige borsten die ze helaas vrijwel altijd verpakt omdat ze voorheen in een fkk club heeft gewerkt en topless lopen haar daar wellicht teveel aan herinnert (tja, vrouwen...). Donkere haren tot op de schouders, spreekt prima Duits en is zoals gezegd "gezegend" met een ADHD-achtige energie. Over het algemeen is ze zeer aanwezig en als ze jaagt (en dat doet ze meer dan gemiddeld) werpt ze zich al eens zonder pardon bovenop haar potentiële slachtoffers. Degenen die de afgelopen week in Sixsens waren en mijn gezicht kennen, hebben haar vaak genoeg kunnen herkennen als ze weer eens bij (of op) me zat, me natmaakte met zwembad- of mineraalwater, citroen pikte uit mijn glas cola of water enzovoorts, en daarna weer vrolijk doorfladderde...

Als jagertje kende ik haar dus van zien, lopen en (be)springen en de eerste conclusie dat het dan ook wel een afwerkertje zou zijn deed mij afstand houden. Dat ging lange tijd goed totdat ze mij op nog onbekende manier in haar vizier kreeg en me steeds vaker opzocht, zelfs na enkele afwijzingen. Toen we dan toch een keer op kamer zouden belanden zei ze ook eerlijk dat als ze haar pijlen ergens op gericht had, ze niet makkelijk en snel zou loslaten... blijkbaar met vaak genoeg het gewenste resultaat...

Ik moet eerlijk zeggen dat deze dame me in zeer veel, misschien zelfs alle opzichten verrast heeft. Zoals ik haar (onder lichte dwang) heb leren kennen kan ze ontzettend lief en zelfs zorgzaam zijn als ze je mag, zelfs als ze je nog nauwelijks kent (vrouwen hebben vaak zo'n gevoel waar wij mannen niks van snappen). Natuurlijk ben je als gast, zeker als je wat vaker komt, al snel onder de nodige dames bekend omdat vrouwen nu eenmaal ook goed kunnen kletsen en waar zouden ze het in een saunaclub vaak anders over moeten hebben dan over hun klanten en hun ervaringen daarmee? Zo ook gaf Melissa vorige week op mijn schoot zittend aan "Ich mag dich" en reageerde ze op mijn op opmerking dat dat niet kon omdat ze me (nog) helemaal niet kende met de opmerking: "Das ist ein Gefühl ... und ich hab schon viel über dich gehört...", dat laatste met een ondeugende blik ...

Ze heeft me de afgelopen week in Sixsens (waar ik 5 dagen was!) veel, heel veel aandacht gegeven zonder echt te pushen om een kamergang of iets anders zoals een drankje. Enkel de citroenschijfjes in mijn water of cola werden me telkens vakkundig afhandig gemaakt, die eet ze in geheel op met een bijbehorend gezicht waar ik telkens weer dubbel van lig. Melissa is een ontzettend vrolijke doos en tevens ontzettend actief. Altijd in voor een ondeugend spel of een potje teasen en zoals gezegd raakte ik haar de afgelopen week in Sixsens maar niet kwijt. Waardoor mijn beeld van haar toch telkens een stukje positiever werd dan in beginsel aangenomen (een mens kan zich vergissen, nietwaar... zeker bij eerste indrukken).

De eerste kamergang deed zich voor op de dinsdag, waarbij ik het wegens een veel te hoog alcoholpercentage bij een half uurtje heb gehouden. Ik was echter inmiddels erg nieuwsgierig geworden en ze heeft een prachtig lichaam waar ik meer van wou zien. Het werd uiteindelijk een kamertje zonder hoogtepunt (uiteraard wel wat pogingen om daartoe te komen) maar wel met een enorme boel lol en lachen, en dat was voor die ene keer ook wel eens wat anders. De spanning was door de veelvuldige korte contactmomenten behoorlijk opgelopen dus het moest er maar een keer van komen, dacht ik toen maar....

De overige info volgt in een of meer komende berichtjes, ik moest maar ergens een begin maken dacht ik zo...

« Laatst bewerkt op: 29 augustus 2016, 14:24:56 door licky luke »
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
MELISSA 2 (Bulgaarse)
« Reactie #1 Gepost op: 29 augustus 2016, 13:23:35 »
O ja, voor de enthousiastelingen...

Melissa 2 stapt vandaag (maandag 29 augustus) op het vliegtuig naar Bulgarije voor een aantal weken vakantie en wat nog meer aan de orde komt...

Naar eigen zeggen vliegt ze samen met Vicky, dus die is per vandaag ook even weg van terug geweest...

Alles ohne Gewähr uiteraard...  ;)
« Laatst bewerkt op: 29 augustus 2016, 14:25:39 door licky luke »
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
MELISSA 2 (Bulgaarse)
« Reactie #2 Gepost op: 29 augustus 2016, 14:41:34 »
Melissa 2 is die waarvan wij allen vinden dat ze monokini zou mogen rondlopen, haar borsten zijn veel mooier loslopend dan verpakt in een vuilroze-zwarte tettejeir?
Die Melissa, bedoel je?
Dan gaan wij vanavond eens orde op zaken zetten in die verschillende topics, want ik ben ook van mening dat makkelijk kan maar moeilijk soms veel leuker en spannender is  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
MELISSA 2 (Bulgaarse)
« Reactie #3 Gepost op: 29 augustus 2016, 14:45:02 »
Juist, die bedoel ik.

En voor zover ik weet is/was vrijdag iedereen het ermee eens dat ze topless beter uitziet en waarschijnlijk ook meer business kan genereren.

Maar het blijven vrouwen...




Melissa 2 is die waarvan wij allen vinden dat ze monokini zou mogen rondlopen, haar borsten zijn veel mooier loslopend dan verpakt in een vuilroze-zwarte tettejeir?
Die Melissa, bedoel je?
Dan gaan wij vanavond eens orde op zaken zetten in die verschillende topics, want ik ben ook van mening dat makkelijk kan maar moeilijk soms veel leuker en spannender is  ;D ;)
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
MELISSA 2 (Bulgaarse)
« Reactie #4 Gepost op: 8 januari 2017, 20:47:54 »
Pfff, ik ben er niet zeker van of ik in het juiste draadje post, maar dit is qua uiterlijk en gedrag de 'juiste' Melissa van de drie. Mijn ervaring was helaas erg negatief. Graag dus bevestiging van andere rakkers met eventueel gelijkaardige ervaringen dat dit de juiste plaats is, en anders mag een mod dit bericht graag weghalen, want ik wil zeker niks negatiefs schrijven over iemand die het niet is.

Het eerste contact was in de oriëntaalse ruimte, met prima presales en een leuke babbel (in het Duits). Op dat moment hield ik het nog af, maar ze stond op een shortlist. Uiteindelijk, na best wat jagerig gedrag, maar op een lieve, leuke manier, belandden we op de kamer. Ik vroeg haar nog of het een goed idee zou zijn. Absoluut was het antwoord: ik zal je verwennen.

Dat viel dus even tegen op de kamer. Het allereerste wat ze zei (toen we allebei op bed lagen en ze al even met me gespeeld had) was 'ik pijp alleen met condoom'. Dat was even slikken, niet zozeer omwille van dat condoom, maar omwille van de slinkse manier waarop. Toen ik haar zei dat ze dat toch ook beneden had kunnen zeggen, was ze dat 'vergeten'.

Het pijpen met duurde één (hele) minuut, en daarna switchte ze zonder vragen naar cowgirl. An sich was dit best verdienstelijk, net zoals missio en doggy. Maar e.e.a. impliceerde wel dat het feestje na een kwartiertje helemaal voorbij was.

Wat moet ik zeggen? Voor een stuk eigen schuld natuurlijk, ik had het maar moeten vragen (hoewel, pmc, dat heb ik nog nooit meegemaakt in SS, YY, H7, Bab) en eventueel had ik de sessie maar moeten afbreken (maar tijdens die minuut blasen had ik haar natuurlijk ook al aangeraakt, dus de sessie liep (in mijn ogen en ongetwijfeld ook de hare).

Op een schaal van 1 tot 10 een magere 2...
Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
MELISSA 2 (Bulgaarse)
« Reactie #5 Gepost op: 8 januari 2017, 21:00:08 »
Mijn inziens heb je het correct gepost. Melissa 3 levert wel topservice.  :bud

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
MELISSA 2 (Bulgaarse)
« Reactie #6 Gepost op: 20 april 2017, 18:50:32 »

De Pater Familias van de Bulgaarse maffia heeft mij vorige week onder absolute zwijgplicht over zijn identiteit me er fijntjes op gewezen dat de Melissa die ik zondag 9 april heb leren kennen deze dame betrof. Bovenstaande verhalen bevestigen idd datgene. Nu heb ik ergens een zwak voor de "crazy bitches" en haar vrolijke en gekke gedrag bleven door mij niet onopgemerkt. Gedurende de avond hebben we elkaar op momenten zitten te dollen en na mijn kamergang met Crystal kwam ze terwijl ik in het bubbelbad zat doodleuk haar sessie met mij van twee uur "opeisen". Later in de bar deed ze nog een poging om mij te overtuigen met haar te kameren. Ik zei haar dat ze me bij mijn volgende bezoekje maar aan mijn koord moest meeslepen naar de kamer.

Eergisteren kort na binnenkomst kwam ze me begroeten en natuurlijk was het gelijk weer dollen. Haar gezegd dat ze me maar rond 16.00 moest opzoeken en dan zou ik mijn belofte aan haar nakomen. Ik zat in het bubbelbad toen ze kwam binnenhuppelen en wees op haar horloge en zei dat ze de sleutel ging halen.

Haar restte de ondankbare taak om na het service geweld van Crystal 8 dagen eerder en Kandy (GT) een dag eerder te proberen me van de sokken te blazen. Dit is haar zoals ik al verwachtte niet gelukt, maar ik heb ook geen spijt van het uurtje wat we hebben doorgebracht. Op de kamer veranderde ze in een lieve, zorgzame meid die het je absoluut naar de zin wil maken. Lekker tongzoenen, redelijke PZC, cowgirl en doggy. Ook tijdens de rest van mijn verblijf bleef ze dollen en kwam ze een kusje stelen. Ik acht de kans op herhaling niet groot gezien de kwaliteiten van andere dames die er in SS rondlopen, maar uitsluiten doe ik het niet.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
MELISSA 2 (Bulgaarse)
« Reactie #7 Gepost op: 20 april 2017, 22:22:47 »
Melissa 3 levert wel topservice.  :bud
Klopt! Toppie Wijffie! Ik hoop dat ze inmiddels wel wat Engelse woordjes heeft bijgeleerd. Haar taalgebrek is dan ook haar enige negatieve punt. Maar in de 'liefde' hoeft dat geen barrière ten zijn  ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
MELISSA 2 (Bulgaarse)
« Reactie #8 Gepost op: 21 april 2017, 09:51:25 »
Melissa 3 levert wel topservice.  :bud
Klopt! Toppie Wijffie! Ik hoop dat ze inmiddels wel wat Engelse woordjes heeft bijgeleerd. Haar taalgebrek is dan ook haar enige negatieve punt. Maar in de 'liefde' hoeft dat geen barrière ten zijn  ;D

Beter verplaatsen naar het topic van Melissa 3... om verwarring te voorkomen  ;)
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
MELISSA 2 (Bulgaarse)
« Reactie #9 Gepost op: 21 april 2017, 12:29:24 »
Melissa 3 levert wel topservice.  :bud
Klopt! Toppie Wijffie! Ik hoop dat ze inmiddels wel wat Engelse woordjes heeft bijgeleerd. Haar taalgebrek is dan ook haar enige negatieve punt. Maar in de 'liefde' hoeft dat geen barrière ten zijn  ;D

Beter verplaatsen naar het topic van Melissa 3... om verwarring te voorkomen  ;)

De info is ook aan Melissa3 haar topic toegevoegd ;). En vanaf nu in dit draadje: terug posten over nummertje 2 ajb 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum