Auteur Topic: VERONIKA (bulgarian - blond)  (gelezen 63036 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
VERONIKA (bulgarian - blond)
« Reactie #30 Gepost op: 29 oktober 2016, 23:27:38 »
Is na enkele maanden afwezigheid terug opgedoken in Sixsens.
Is dat een zusje van Dani?
Althans dat probeerden die twee mij wijs te maken. Ze lijken wel verdomd veel op elkaar. Zeker met de extra kilootjes die V er bij heeft gekregen  :lol

Wat? :-\ Een dame die op Dani lijkt?  :-\ En werkt ook in SS?  :-\ Dat wordt feest als ik de volgende keer in SS kom :))
Als 2 druppels, maar ook even gevaarlijk [emoji12]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
VERONIKA (bulgarian - blond)
« Reactie #31 Gepost op: 29 oktober 2016, 23:57:58 »
Is na enkele maanden afwezigheid terug opgedoken in Sixsens.
Is dat een zusje van Dani?
Althans dat probeerden die twee mij wijs te maken. Ze lijken wel verdomd veel op elkaar. Zeker met de extra kilootjes die V er bij heeft gekregen  :lol

Wat? :-\ Een dame die op Dani lijkt?  :-\ En werkt ook in SS?  :-\ Dat wordt feest als ik de volgende keer in SS kom :))
Als 2 druppels, maar ook even gevaarlijk [emoji12]

Het herhalingsgevaar met Dani is idd levensgevaarlijk  ;)  :))
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
VERONIKA (bulgarian - blond)
« Reactie #32 Gepost op: 30 oktober 2016, 08:58:40 »
@ Taylor: de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat Veronika, nog meer dan Dani, iets voor jou is: heel mooie gezicht, grote reeënogen, mooie borsten, een lekkere, volle kont en vooral: een service die probleemloos de vergelijking met die van Suzi kan doorstaan :-\ 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
VERONIKA (bulgarian - blond)
« Reactie #33 Gepost op: 30 oktober 2016, 13:08:47 »
@ Taylor: de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat Veronika, nog meer dan Dani, iets voor jou is: heel mooie gezicht, grote reeënogen, mooie borsten, een lekkere, volle kont en vooral: een service die probleemloos de vergelijking met die van Suzi kan doorstaan :-\ 8).
Ben blij dat je uiteindelijk toch nog kennis gemaakt hebt met haar, na een aanvankelijk misverstand  ;D

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
VERONIKA (bulgarian - blond)
« Reactie #34 Gepost op: 30 oktober 2016, 15:58:23 »
@ Taylor: de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat Veronika, nog meer dan Dani, iets voor jou is: heel mooie gezicht, grote reeënogen, mooie borsten, een lekkere, volle kont en vooral: een service die probleemloos de vergelijking met die van Suzi kan doorstaan :-\ 8).
Ben blij dat je uiteindelijk toch nog kennis gemaakt hebt met haar, na een aanvankelijk misverstand  ;D

Niks te misverstand :o. Pure SMeerlapperij was dat destijds! :-P ;)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
VERONIKA (bulgarian - blond)
« Reactie #35 Gepost op: 30 oktober 2016, 17:32:55 »
Veronika stond van de dames die ik gespot had op de shortlist, mede door een goede sessie in het  verleden.

Zittend aan de bar in de salon, kwam ze naast mij staan. Een vlugge verkenning van haar hand onder de badjas, met tegelijkertijd haar tong die de jouwe probeert te vinden. Dit spel een paar minuten mee gespeeld. Tot het tijd was om een  sleutel te laten halen. ;D

Op de kamer, het tongzoenen blijft, maar teveel fake geluiden, het orale gedeelte inspiratieloos, en leek meer op een slechte handjob. Na 3 minuten " handwerk", tijd om te ficken. Cowgirl 1 minuut, doggy vraagt ze, nee missy, later doggy, geef ik als antwoord. Weer teveel fake, maar gewisseld naar doggy, en de nakomelingen in het rubber achter gelaten, en binnen 30 minuten van de kamer af.

Ik hou het er op dat ze een "off day" had.

Helaas voor haar is door deze sessie, het herhalingsgevaar sterk gereduceerd.
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
VERONIKA (bulgarian - blond)
« Reactie #36 Gepost op: 30 oktober 2016, 20:00:03 »
@ Taylor: de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat Veronika, nog meer dan Dani, iets voor jou is: heel mooie gezicht, grote reeënogen, mooie borsten, een lekkere, volle kont en vooral: een service die probleemloos de vergelijking met die van Suzi kan doorstaan :-\ 8).
Ben blij dat je uiteindelijk toch nog kennis gemaakt hebt met haar, na een aanvankelijk misverstand  ;D

Niks te misverstand :o. Pure SMeerlapperij was dat destijds! :-P ;)
Het zal niet voor niets zijn dat de echte SMeerlap mij ook wel Judas noemt...
Maar God strafte onmiddellijk : bij mij had ze ook een off-day

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
VERONIKA (bulgarian - blond)
« Reactie #37 Gepost op: 30 oktober 2016, 20:40:25 »
@ Taylor: de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat Veronika, nog meer dan Dani, iets voor jou is: heel mooie gezicht, grote reeënogen, mooie borsten, een lekkere, volle kont en vooral: een service die probleemloos de vergelijking met die van Suzi kan doorstaan :-\ 8).
Ben blij dat je uiteindelijk toch nog kennis gemaakt hebt met haar, na een aanvankelijk misverstand  ;D

Niks te misverstand :o. Pure SMeerlapperij was dat destijds! :-P ;)
Het zal niet voor niets zijn dat de echte SMeerlap mij ook wel Judas noemt...
Maar God strafte onmiddellijk : bij mij had ze ook een off-day
Dat zei Sonja ook over jou, Judas: "every time he sleeps in da room??? what you tokking about, I donno understand ya"    :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
VERONIKA (bulgarian - blond)
« Reactie #38 Gepost op: 7 april 2017, 09:02:47 »
Gisteren voor het eerst in om en bij een jaar met Veronika, die nog enkele kilootjes verzwaard is, op kamer getrokken. De service was heel goed, maar een herhaling hoeft zo onmiddellijk toch niet meer. Uitgebreider verslag volgt.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
VERONIKA (bulgarian - blond)
« Reactie #39 Gepost op: 9 april 2017, 12:26:18 »
Afgelopen donderdag heb ik voor het eerst sinds lang nog eens met Veronika gekamerd.

Het was ergens voorbij de tienen en ik had me voorgenomen nog even met Vendezz aan de bar te hangen en daarna huiswaarts te karren. Dat was echter buiten Veronika gerekend, die met lede ogen had moeten aanzien dat ik met haar beide vriendinnen op kamer was getrokken, maar haar nog geen centjes had gegund. Logisch btw, want mijn laatste kamertje met haar, vele maanden geleden, was behoorlijk tegengevallen.

Ze wou het duidelijk niet zo laten, en lokte me mee naar het terras boven, waar ze al haar troeven in de strijd gooide om me toch tot een kamergang met haar te bewegen. En KP, wel KP zou uiteraard KP niet zijn, als hij uiteindelijk niet begaf :banghead:. Klokslag middernacht stapte ik dan ook samen met Veronika kamer 12 binnen.

Ik heb in het verleden al een keer of 20 met deze blonde Bulgaarse gekamerd, en de kamergangen varieerden van goed tot uitstekend, tot tegenvallend onze laatste keer samen. Donderdag was Veronika gelukkig nog eens in vorm en werd het een geil en stomend avontuurtje. Overvloedig tongzoenen, diep en nat pijpen en uitbundig neuken: net zoals ik het graag heb ;D!

We hebben geprobeerd, heel hard geprobeerd zelfs, maar een 3de orgasme van de dag zat er jammer genoeg niet meer in. Daarvoor sloeg de vermoeidheid te hard toe.

Niet getreurd echter, ook zonder orgasme was dit een heel leuk kamertje en na een uurtje kon ik dan ook naar alle tevredenheid de deur van kamer 12 achter me toetrekken.

Herhalingsgevaar: indien ze presteert zoals gisteren, zal dat er altijd zijn met Veronika 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum