Auteur Topic: VERONIKA (bulgarian - blond)  (gelezen 63036 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
VERONIKA (bulgarian - blond)
« Reactie #15 Gepost op: 13 juni 2016, 18:36:56 »
Afgelopen vrijdag heb ik opnieuw met Veronika gekamerd.

Ik zal rond de middag alleen in de bar. Na zo’n 3 kwartier verscheen daar plots de eerste bekende ijsbeer in de bar: Golfpik. Hij installeerde zich naast me en verlekkerde zich onmiddellijk aan de mooie dame naast me. Hij vroeg me wie deze schoonheid was. Verbaasd antwoordde ik hem dat dit Veronika was, de Bulgaarse met wie hij tot zijn grote tevredenheid in januari jongstleden gekamerd had.

Wat bleek: beiden konden zich de kamergang niet meer herinneren. Ik heb er ten bewijze Golfpik zijn recensie over Veronika nog bijgehaald, maar nee: het zei beiden niks meer. Golfpik had natuurlijk als excuus dat Veronika waarschijnlijk teveel bloed uit zijn hersenen had weggezogen. Veronika had echter geen valabel excuus.

Ik heb er Veronika een hele tijd mee zitten plagen, waarop zij mij op haar beurt met andere dingen, die niet voor publicatie vatbaar zijn, plaagde. Het werd, zoals steeds met deze meid, gezelliger en gezelliger en ons gesprek kon dan ook niet anders dan op een kamergang uitdraaien, mijn eerste kamergang sinds dik 2 maanden met deze blonde schone. Kon btw ook moeilijk anders, want ze is nog maar pas terug van 2 maanden vakantie.

De kamergang was heel goed, zonder te excelleren. Ik kreeg het gevoel dat Veronika wat op automatische piloot draaide. Later gaf ze aan heel moe te zijn. Het kan daar mee te maken gehad hebben.

Hoe dan ook: na een uurtje tongzoenen, pijpen en 2 keer neuken, toch vlot klaargekomen. Afgesloten met nog wat knuffels en de kamer tevreden verlaten.

Hoewel de kamergang overall meer dan bevredigend was, zal Veronika nu toch even in de wachtkamer moeten plaatsnemen. Later op de dag werd ik er door Stacey immers aan herinnerd dat het allemaal nog zoveel beter kan.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
VERONIKA (bulgarian - blond)
« Reactie #16 Gepost op: 19 juni 2016, 20:55:00 »
Op 09/06/16 in de armen van Veronika beland,toevallig klikte het wel,niet echt mijn type,maar ze heeft andere troeven.
Goede presales en lief,niets afgesproken,alles verliep vlot op kamer,goed TZ,droogneuken,beffen,goed pijpen.
Niet aan NMC gedaan,het liep zoals het liep,geil en ervaren,in de positieve zin.
Mijn favo zal het niet worden maar het was een heel goed uur,kijkt ook niet op de klok,thx Veronika.
Herhaling:ja tuurlijk zal het er nog eens van komen,ik moet nog iets uittesten.
you only live once

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
VERONIKA (bulgarian - blond)
« Reactie #17 Gepost op: 29 oktober 2016, 09:43:46 »
Is na enkele maanden afwezigheid terug opgedoken in Sixsens.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
VERONIKA (bulgarian - blond)
« Reactie #18 Gepost op: 29 oktober 2016, 11:11:04 »
Is na enkele maanden afwezigheid terug opgedoken in Sixsens.
Is dat een zusje van Dani?
Althans dat probeerden die twee mij wijs te maken. Ze lijken wel verdomd veel op elkaar. Zeker met de extra kilootjes die V er bij heeft gekregen  :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
VERONIKA (bulgarian - blond)
« Reactie #19 Gepost op: 29 oktober 2016, 11:48:03 »
Nope. Absoluut geen zusjes van elkaar. Zelfs geen verre familie. Is gewoon een heel toevallige gelijkenis.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
VERONIKA (bulgarian - blond)
« Reactie #20 Gepost op: 29 oktober 2016, 12:01:43 »
Nope. Absoluut geen zusjes van elkaar. Zelfs geen verre familie. Is gewoon een heel toevallige gelijkenis.
Absoluut zusjes ..... toeval bestaat niet en tegen mij liegen de dames nooit   :lol :-\
Gelijkenis tussen Dani en Veronika? De kont  ;D :dance2
Ze lijken evenveel op mekaar als Precieuze en Kesha (beiden geen tieten)  :pica :cheer:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
VERONIKA (bulgarian - blond)
« Reactie #21 Gepost op: 29 oktober 2016, 12:20:02 »
Nope. Absoluut geen zusjes van elkaar. Zelfs geen verre familie. Is gewoon een heel toevallige gelijkenis.
Absoluut zusjes ..... toeval bestaat niet en tegen mij liegen de dames nooit   :lol :-\
Gelijkenis tussen Dani en Veronika? De kont  ;D :dance2
Ze lijken evenveel op mekaar als Precieuze en Kesha (beiden geen tieten)  :pica :cheer:
Ik heb Dani wekenlang voor Veronika aangezien nadat die al lang vertrokken bleek te zijn!
Dani is leuker....of...?

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
VERONIKA (bulgarian - blond)
« Reactie #22 Gepost op: 29 oktober 2016, 12:24:27 »
Nope. Absoluut geen zusjes van elkaar. Zelfs geen verre familie. Is gewoon een heel toevallige gelijkenis.
Absoluut zusjes ..... toeval bestaat niet en tegen mij liegen de dames nooit   :lol :-\
Gelijkenis tussen Dani en Veronika? De kont  ;D :dance2
Ze lijken evenveel op mekaar als Precieuze en Kesha (beiden geen tieten)  :pica :cheer:
alleen de 1 heeft te lang onder de zonebank gelegen  :lol_hitting:

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
VERONIKA (bulgarian - blond)
« Reactie #23 Gepost op: 29 oktober 2016, 12:37:43 »
Nope. Absoluut geen zusjes van elkaar. Zelfs geen verre familie. Is gewoon een heel toevallige gelijkenis.
Wat een stelletje druiven die twee. hielden stug vol.
Dat zijn strafpunten voor die twee.  :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
VERONIKA (bulgarian - blond)
« Reactie #24 Gepost op: 29 oktober 2016, 12:45:24 »
Nope. Absoluut geen zusjes van elkaar. Zelfs geen verre familie. Is gewoon een heel toevallige gelijkenis.
Absoluut zusjes ..... toeval bestaat niet en tegen mij liegen de dames nooit   :lol :-\
Gelijkenis tussen Dani en Veronika? De kont  ;D :dance2
Ze lijken evenveel op mekaar als Precieuze en Kesha (beiden geen tieten)  :pica :cheer:
Ik heb Dani wekenlang voor Veronika aangezien nadat die al lang vertrokken bleek te zijn!
Dani is leuker....of...?

Ik persoonlijk vind Veronika veel leuker. Is een heel lieve en aanhankelijke meid. Dani is ook lief, maar die heeft meer 'scherpe' kantjes.

Overall: beiden leuke grietjes met een heel goede service. Ik denk dat een trio met hen wel een feestje zou zijn :sex :pica
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
VERONIKA (bulgarian - blond)
« Reactie #25 Gepost op: 29 oktober 2016, 12:45:37 »
Nope. Absoluut geen zusjes van elkaar. Zelfs geen verre familie. Is gewoon een heel toevallige gelijkenis.
Absoluut zusjes ..... toeval bestaat niet en tegen mij liegen de dames nooit   :lol :-\
Gelijkenis tussen Dani en Veronika? De kont  ;D :dance2
Ze lijken evenveel op mekaar als Precieuze en Kesha (beiden geen tieten)  :pica :cheer:
Ik heb Dani wekenlang voor Veronika aangezien nadat die al lang vertrokken bleek te zijn!
Dani is leuker....of...?

Ik ken ze beiden onvoldoende. Ze lijken niet alleen veel op elkaar (gezicht en postuur), ze hebben dezelfde attitude. Ook daarom zou je zo denken dat het zussen zijn. Gezicht en postuur opvallend gelijk. Ik dacht zelfs even dat het een tweeling was (maar dan wel twee-eiig). Wie leuker is.....zou het niet weten...... . Weet wel dat ze graag trio's doen. Een trio met twee zusjes hahahahhaha
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
VERONIKA (bulgarian - blond)
« Reactie #26 Gepost op: 29 oktober 2016, 12:47:32 »
Nope. Absoluut geen zusjes van elkaar. Zelfs geen verre familie. Is gewoon een heel toevallige gelijkenis.
Absoluut zusjes ..... toeval bestaat niet en tegen mij liegen de dames nooit   :lol :-\
Gelijkenis tussen Dani en Veronika? De kont  ;D :dance2
Ze lijken evenveel op mekaar als Precieuze en Kesha (beiden geen tieten)  :pica :cheer:
Ik heb Dani wekenlang voor Veronika aangezien nadat die al lang vertrokken bleek te zijn!
Dani is leuker....of...?

Ik persoonlijk vind Veronika veel leuker. Is een heel lieve en aanhankelijke meid. Dani is ook lief, maar die heeft meer 'scherpe' kantjes.

Overall: beiden leuke grietjes met een heel goede service. Ik denk dat een trio met hen wel een feestje zou zijn :sex :pica

Veronika had ook haar scherpe kantjes gisteren. Maar ja bij KP zijn alle meisjes lief  :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
VERONIKA (bulgarian - blond)
« Reactie #27 Gepost op: 29 oktober 2016, 12:48:56 »
Bij/voor KP zijn niet alle meisjes lief, wel alle Bulgaartjes ;D :pica ;)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
VERONIKA (bulgarian - blond)
« Reactie #28 Gepost op: 29 oktober 2016, 22:13:45 »
Is na enkele maanden afwezigheid terug opgedoken in Sixsens.
Is dat een zusje van Dani?
Althans dat probeerden die twee mij wijs te maken. Ze lijken wel verdomd veel op elkaar. Zeker met de extra kilootjes die V er bij heeft gekregen  :lol

Wat? :-\ Een dame die op Dani lijkt?  :-\ En werkt ook in SS?  :-\ Dat wordt feest als ik de volgende keer in SS kom :))
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
VERONIKA (bulgarian - blond)
« Reactie #29 Gepost op: 29 oktober 2016, 22:30:56 »
Is na enkele maanden afwezigheid terug opgedoken in Sixsens.
Is dat een zusje van Dani?
Althans dat probeerden die twee mij wijs te maken. Ze lijken wel verdomd veel op elkaar. Zeker met de extra kilootjes die V er bij heeft gekregen  :lol

Wat? :-\ Een dame die op Dani lijkt?  :-\ En werkt ook in SS?  :-\ Dat wordt feest als ik de volgende keer in SS kom :))

Veronika is niks voor jou. Blijf daar maar mooi vanaf :-P ;)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum