Auteur Topic: Lavinia (Roe)  (gelezen 5606 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Lavinia (Roe)
« Gepost op: 1 mei 2017, 18:21:16 »
Naam: Lavinia
Nationaliteit: Roemeense
Leeftijd: 25
Lengte: 1.60
Postuur: slank
Borsten: A-cup
Tatoeage: ja - rug, onderarm
Piercing: ja - navel
Haar: donkerbruin halflang
Taal: Engels (goed), Duits (goed)
Service genoten: TZ, HJ, PMC
Extra info: Mooie meid, rustig en vriendelijk

Samen met Aloewe stond ik op -1 vanaf de balustrade de bar in te kijken. Aan de andere zijde stond een mooie, mij onbekende meid. Ze lachte vriendelijk en na wat gebaren heen en weer naar haat toegelopen. Ze stelde zich voor als Lavinia en sinds deze week aanwezig in SixSens. De eerste kennismaking verliep soepel en we besloten om het gesprekje aan de bar voort te zetten onder het genot van een drankje. Na een kleine 10 minuten was het pleit beslecht en een kamertje was de volgende stop.

Op de kamer werd er tijdens het strelen eerst voorzichtig gezoend en na een tijdje kwamen de tongen ook voorzichtig in het spel. Ze ging met haar handje naar beneden. Ze begon mijn nek en bovenlijf te kussen en zakte af naar beneden. Ze nam plaats tussen mijn benen. Ze reikte voor het condoom en wilde deze plaatsen. Ze zag mijn verbazing en vroeg of ik er moeite mee had. Ik zei dat mijn voorkeur toch echt PZC was. Ze zei dat ze veel beter pijpte met als zonder. Tsja wat doe je dan. €50 ben je toch al kwijt, dus haar maar het voordeel van de twijfel gegeven.

In mijn vorige leven als wandelaar is PMC gemeengoed, dus genoeg vergelijkingsmateriaal en verdomd het was idd één van de betere PMC's die ik heb gehad. Zeer gevarieerd, de juiste afwisseling en zelfs DT. Mijn zin om te neuken was eerder al tot nulpunt gereduceerd, dus liet ik haar maar doorpijpen tot het einde. Net voor het half uurtje volgde de ontlading en na de schoonmaak volgde een tongzoen van haar zonder enige terughoudendheid.

Nog steeds kan ik deze sessie niet echt plaatsen. Zou ze mij op dergelijke wijze zonder gepijpt hebben dan was herhaling een zekerheid geweest. Nu is de kans veel groter dat het bij deze ene keer blijft, hoewel ergens in mijn achterhoofd meespeelt dat zij bij herhaling waarschijnlijk meer loskomt. Als ze blijft volhouden aan PMC ben ik bang dat haar geen lang leven in SS beschoren is.

Prototype clubhopster die op looks snel casht en dan haar tenten weer ergens anders opslaat.