Auteur Topic: Sonja  (gelezen 4855 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Sonja
« Gepost op: 18 september 2016, 20:40:55 »

[box title=Sonja]
Land:             Roemenië
Taal:              Roemeens, Engels, Duits
Leeftijd:         ca23
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,45m-1m55
Ogen:       donkerbruine Gypsy-eyes
Model:            slank, beetje buik
BH:                 C
Kontje:           lekker
Haarkleur:      zwart ietwat krullend
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, Vingeren
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Lief meisje, goede TZ, leuke tijd mee gehad
[/box]
[box title=extra info]
Spleetje tussen tanden, had blauwe lingerieset, keek me gans de dag indringend aan.
[/box]

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Sonja
« Reactie #1 Gepost op: 18 september 2016, 20:44:16 »
Sonja
10 September 2016
Met deze recensie


Nadat ze me tegenhield, gingen we naar beneden waar ik wat samen zat met haar, streelde en haar uitlegde wat ik allemaal graag had op kamer. Er was een dame die om condooms vroeg...en die had ze ook niet bij en weg was ze. Ze kwam gewapend terug en we bleven wat zitten. Ten slotte haalde ze ca 21u40+ een sleutel. We moesten wachten, alles was bezet. Die kl*te wachttijden, natuurlijk. Sonja bracht me gelukkig niet mee naar de Kino maar wachtte geduldig de beurt af. Het duurde ongeveer een dik half uur. In het begin liet ze me in de steek maar later kwam ze bij me zitten aan de bar en leunde tegen me aan terwijl ik mijn babe Melissa van eerder de dag zag dansen. Sonja vroeg nog eens wat ik op kamer wilde terwijl ik haar dat toch al heb uitgelegd. Ik zei dat ik geen blowjob hoefde. Daar zette ze grote ogen voor op. Ik heb wel vaker, dit jaar bijna altijd eigenlijk, de blowjob afgeslagen om tijd te winnen op andere zaken en als ik dat de dames vertel krijg ik verschillende reacties: een subtiel ontspannen van hun lichaam, opluchting, verbazing, ze proberen het tijdens de sessie dan toch, een beledigde reactie (Kimmie ex-YY, nu, GT)... tot een botte 'Thanks, I hate blowjobs, it terribly sucks' (Monika in Magnum).

Eindelijk was er een kamer vrij en het was een mooie grote beneden (17) dat toch dag en nacht verschil is dan het zo eventjes in de kino te doen. Ze vroeg of ik een uur of een half uur wou: ik dacht eerder aan het laatste. Even schemerde teleurstelling door.

Dit pocket-roemeentje biedt TZ, iets wat ik niet van haar verwachtte na haar geïrriteerd gedragspatroon jegens mij gedurende de dag. Ze was zacht en lief en heel mooi, beetje een buikje wel. Vooral haar borsten, een naturelle C-cup, waren een zalige plus en ik zoog er vaak aan. Ze leek er van te genieten. Wel ik hoop dat natuurlijk na wat ik van dat panel heb gelezen. Ik streelde haar hele lichaam en zij wist me goed te plagen en strelen.

Ze vroeg wel te snel om seks-actie en een condoom zoals Luciana in Aca Gold destijds bij me deed. Nu zei ik echter aan deze meid: 'nog niet, later, het is te vroeg'. Ze mopperde niet en we deden door. Later werd het condoom alsnog aangedaan door mij...en zij want het ging even verkeerd. Het neuken, Sonja boven me, was geweldig, geen glijmiddel werd gebruikt en ze was nauw gebouwd. Ik dreigde dus snel te komen maar ik verminderde het tempo. Stelde uit. Weer wat spelen. Dan weer neuken, sneller. En ik kwam lekker en langgerekt klaar. Na de seks lagen we naast elkaar en ik zette nog een Manele-wijsje op.  :pica

De kamer werd opgeruimd en we gingen naar de lockers voor de betaling. 50€. Hmm, wederom een beetje teleurstelling in die Roma-ogen, ze verwachtte dus een fooi. Ik had echter geen 5 of 10 bij. Tja die had ze ergens wel verdiend.  ::)

Score: ***1/2