Forum > LUDERLOUNGE - Dortmund

LuderLounge te Dortmund/Wambel

<< < (9/9)

MrMazur:
Disastrous club.
Cold, nasty and antipathic girls.
Line up so so.
Impersonal, negative and atmosphere. Genre Acapulco et Babylon réunis.
No interaction
No buffet
As we are quickly bored there, we live the experience of invisible man
Useles to drive more for going in a club where only usual clients are taken care of.
Bad visit, bad choice..

brombeerzuid:
Een tweede heaven 7 gevonden?

Een tijdje geleden pm-de mij ,de enige jagende rakker mij.
Ga je eens mee naar Luderlounge in Dortmund, nou daar had ik wel oren naar.
Vandaag kwam de ophaal service mij ophalen.
Klokslag 12.00 op naar Dortmund.
Onderweg onze ervaringen gewisseld en ja we hebben veel overeen .
Iets na half twee reden wij de parkeerplaats op, het was al aardig druk.
Er was 1 nl kenteken en de rest Duits.
Bij binnenkomst een arm bandje met sleutel gekregen, na dat we 20,- betaald hadden.
Voor 14.00 is het happy hour ,anders betaal je 30,-
Oke, voor die 20,- geen eten dan wat chips en koekjes, maar wel frisdrank en koffie ,zelfs bier erbij.
Omkleden en als de bliksem mijn nicotine aanvullen.

Gelijk had ik al een meid geschoten, donkerblond met een iets te grote bril. :039:
Maar gauw een koffie en een pijpje.
Mijn kompaan wees al naar kijk die en die is goed.
Het belangrijkste, de line up(ffk), dat was een echte bbz line up.
Heel erg jong 18/19 jaar met jongere look(nada dus ), prachtige meiden, oh dank U de Heer, maar laat ze nog maar ff rijpen!
Middel leeftijd 23/ 30 jaar genoeg keuze en ja de 30+ ook genoeg keuze.
Zelfs de 40+ was ook aanwezig.
Alle in diverse maten en kleuren, nee geen donkere maar Thaise, waren wel de oudere meiden.
En niet allemaal rumbul, ook Poolse en Spaanse meiden!
Mijn kompaan zag een mooie jonge Spaanse meid dacht Vanessa of Sara.
Type Alexandra uit H7 en weg was hij de snoeperd.
Een korte sessie met haar,want hij was snel terug, 30- voor 20 minuten.
Een goed begin zei hij,en jij bbz al wat gezien ik zeg ja.

Me ff gaan douchen en opfrissen en op zoek naar het brillen meisje.
Daar zat ze naast mijn kompaan op een bankje, haar wijs te maken we zijn Zuid Afrikaans.
Ik zeg daar is ze toch, na een tijdje wat gezevert te hebben, zat ik alleen met haar.
Ze schuift op naar mij en al snel, zaten we te tongen en haar hand onder mijn berenvel.
Voelt goed en hoop naar een kamer, nee niks eerst naar de theke inschrijven, gewoon een kamer pakken. :o
Daar stond ze voor het bed een lekker wulpse lichaam met een a cup, nou zeg maar een pannenkoek met heerlijke tepels!
Haar naam Claudia uit Polen, 28 jaar oud, donkerblonde haren en 1.65 hoog.
Eerst wat op bed vertellen en langzaam begon de sessie, lekker tz en mijn handen overal.
Heerlijk wat aan die tepels van haar gezeten en daar volgde mijn bekende duikvlucht.
Ze kon het wel waarderen, daarna het beste aan haar een hele goede bj.
Zo goed dat ik na een tijdje, haar toch maar gevraagt heb om mij te berijden, want ik stond op springen.
Dat werd een goede rit, waar ik de teugels in handen had, een volledige uitbarsting en  die vervloekte rode condoom, had een wit gevuld reservior! ;D
Ff met haar nog wat na geknuffelt en bij de locker haar betaald voor 40 minuten.
Schade schrik niet 60,-

Douchen en ff wat roken onder de overkapping, waar is die jaagbeer toch, hij zal toch niet weer zijn kameren.
En ja, na een  kwartiertje kwam een zo te zien tevreden beer aangelopen.
Jij moet ook gaan met die meid echt iets voor jou en ja kijk die meid Kathi  ook top, die meid daar Meggi ,een type Nikki, doen,doen,doen!
Nu moet ik zeggen die Meggi echt een hele mooie meid van in de 30, pracht borsten en leuk koppie.
Die Kathie 19 jaar, wel ouder uiterlijk,maar over haar later meer.
Hij zegt ga nou met die Veronica, een topsessie,ik zeg komt goed maar eerst wat drinken.
Had wat stroopwafels meegenomen, mer voor mij en daar kwam al een oudere dvp aan, mag ik er ook een, natuurlijk.
Een ervaren meid die alle clubs kende, maar helaas voor haar totaal niet mijn type.

Ach zeg ik, ga ff een rondje maken, ja letterlijk een rondje.
Er waren zitbanken en ook plublieke sex bedden en een kamer zag ik meer als een bdsm kamer.
Je weet wel een hangtuig etc...een mooie sauna binnen, fijne douches, alles zeer netjes.
Niet heel veel kamers dacht een 7/9 en voldoende (rust)ruimtes.
Wat mij opviel, totaal geen gejaag, gewoon vriendelijke meiden.
Nog niet een keer gehoord, schatzi zimmer ficken, nee echt niet. :))

En ja toen ik bij de bar kwam, zag ik die Veronica zitten, mij voorgesteld aan haar en al snel waren we verenigd, met handen en tong.
Geverfd blond en zwarte schijn er door heen, prachtige benen,alla Angie H7.
Wat hangende b cup een heel mooi 1.60 lang lijf.
Grijze ogen en 34 jaar,maar zag eruit als 28.
Had ik Belgie gewerkt in een champagne bar?
Wauw, wat een goede tz en wat een mooie meid.
Na een vijftal minuten op naar een kamer, althans geen kamer vrij, het was stau.
Ff wat samen gaan drinken en na een tijd ging een gordijn open, als twee vliegen erop af.
Het was meer een noodkamer, maar zo wat.
Gordijn dicht en al staand begon de sessie, het werd heet en heter op de kamer.
We belanden op bed, het werd een topsessie, geen echte taboe's, op anaal na,maar dat is voor mij ok.
Die meid ging heerlijk los, de duikvlucht ja die had ze graag, vingertje erbij,
Ze hield haar hand voor haar mond :-\, lichte kreetjes, ze pakte mijn hoofd vast en duwde die nog steviger tussen haar benen.
Mijn god ze werd nat en niet een beetje ook, daarna wild tz en mijn knie tegen haar prutje. :dance2
Het werd een supergeile sessie, over op bj in diverse standjes.
Tijd werd het om te neuken, zij ontop, alleen vroeg ik mij af, wie moet er nu hier klaarkomen. ;D
Wild en met ondersteuning van mij, kwam ze klaar, ik zeg nu ff doggy.
Heerlijk haar stevig genomen, ik zweette als een rund net als zij. :pompe
Maar die rot rode condoom in combi met olie, wat een elende, gevoel weg.
Maar eerlijk gezegd, ik was gewoon ook op, kapot, einde van mijn latijn.
En ze heeft het heerlijk afgemaakt met bj en hj combi.
Sessie topper de top!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)
Bij het betalen zegt ze 35 minuten ,maar dacht langer, ze wilde maar 50-,ik zeg nee het is 60,-
Nee zegt ze ,wil ik niet, ach die meid opende haar handtasje en daar gooide ik haar wat extra's in.
Voor de kids!!!

Ach ja de tijd verstrek en de jagende  beer had al sessie nr 3 erop zitten.
Kijkend op de klok wisten we , we hebben nog een uur en al in overleg wie de volgende zou zijn,scheiden onze wegen, hij ging nog eens met veronica en ik tsja.
Meggie, helaas op kamer, Kathi daar loopt ze en weg was ze.
Hmmm, wat zie ik daar Renate een milf, ook lekker.
Renate, poolse van 39 jaar, meer een echte landspoolse, stevig geboeuwd en een degelijke kop.
Nog 1 week dan stopt ze met dvp, niet aan haar te zien, een lekkere stevige echte vrouw.
Kort bruin haar, lekkere c cup, stevige kont, leuke vrouw.
Na een korte opwarm ronde, werd het op de kamer een lekkere stoeipoes.
Kan er een hoop overschrijven, maar mijn krachten waren op.
Van de week een aantal dagen in bed gelegen en een kuurtje  van ome dokter, braken mij op, denk ik! :-\
Maar daar wou ze niks van weten en ze heeft mij met volle overtuiging en al knoppen draaiend,toch tot een hoogtepunt gepijpt.
Al moest het echt uit de tenen komen.
Schade 30 minuten en extra 70-

Ondertussen nog wachtend op de jagende beer, nog ff met Anna en Kathi gesproken.
Die Kathi wat een leuke meid, vriendelijk, lief en ja bambi oogjes, alla Bella in BB. :lol_hitting:
Wel wat jong 19j en ook jammer haar gebit is niet echt in goed conditie, maar zo wat.
Op naar huis met die veelpleger en we hadden een hoop te vertellen.
Ik voelde me er gelijk thuis ,net als ik in H7 was, goede ffk club een concurrent voor h7.
Maar de volgende keer wel tussendoor wat bestellen of wat van huis meenemen.
Tering ik had honger!
Ja als je bv h7 en acagold bekijkt, heb je meer voor die 20,- entree,maar deze club is leuk voor af entoe.
aangezien dat ik een hele tijd, niet meer in SS zal komen, nu een leuk clubje voor erbij, het is wel 1,5 rijden.
En Luder loung tot snel!!!!!!!!!!!!!!!!!





brombeerzuid:
Net terug van een geweldig dagje, kameren :lol_hitting:

brombeerzuid:
Een  eindje rijden, maar het was weer top!!!!!

Een tijdje geleden op uitnodiging van de enige jagende ijsbeer die ik ken,Luderlounge bezocht!
Dit moest nog eens herhaald worden, want 1 zwaluw maakt nog geen zomer!
Kijkende in de agenda he, 19-09 een perfecte dag, vacantie en een mooie gelegenheid.
Rond half twee afgesproken en ieder apart, want deze nicotine verslaafde, moest nog wat tabak in slaan, dat kan ik het beste in Duitsland doen.(kwa keuze)

13.30 aangekomen op de parkeerplaats, nog geen medepleger een 15 minuten gewacht en naar binnen.
Goede welkom door een dvp, omkleden douchen en met de jagende beer wat bijgeklets.
Gelukkig het borrelde weer als vanouds,wie zou het worden, Kathie met de bambi ogen. :banghead:
Twijfel 18/19 jaar is wat jong, maar zie haar met de keer een paar jaar ouder worden. ;D

Daar zie ik een wulpse meid, mij gelijk bij haar gaan zitten.
Het was Jessica uit Bulgarije, schat 25/28 jaar, het type Dani uit  SS.
Ze kwam me bekend voor, ze had twee jaar in YY gewerkt, een tijdje BB en SS.
het voelde goed, op naar een kamer, shit alle bezet ,alleen de achter kamer bij terras niet.
Gewoonlijk een ruimte waar je zo door kan lopen.
Dan maar de rolluik dicht, daar begon een heerlijke sessie, tz, bj en de bekende duikvlucht.
Overal mijn handen, maar ook de hare(ik had bijna god op de knieenen bedankt) wat een geluk!
Geen echte taboe's en die meid kon heerlijk pijpen, zo is het bij het laatste standje gebleven, standje 69!
Schade 70,-

Even gebruikt gemaakt van de goed hete sauna en me wel twee keer met ijskoud water gaan douchen.
Op zoek naar mijn compaan die ook al een tevreden sessie had gemaakt.
Kijk zegt hij die is wat voor jou een Poolse, Patrizia 27 jaar.
Maar eerst  ff wat eten, je moet daar zelf wat meenemen of wat bestellen.
Nou had wat zelf meegenomen, ff wat roken en daar zaten een 4 tal meiden mij aan te kijken, soms ben ik een attractie met mijn rook attributen. :o
Alle 4 mooie meiden 2 nog heel jong, 1 wat ouder en een blonde (geverfd)meid,
Die trok mijn aandacht, hmm wordt ze de tweede of de .......!
Ik en blond :-\

Het werd tijd voor een tweede kamer, ja ,daar zit Patrizia, snel zat ik er al naast.
Vriendelijke meid, ze deed mij denken aan Dolli uit BB.
Zelfde lichaam en vriendelijkheid.
Op naar de intstant kamer ,want er werd heel wat gekamerd, daaro.
Rolluik weer dicht en daar begon een spetterende sessie, jezus die meid is net als die Dolli een duracell konijntje, ze krop over mijn lichaam, haar handen, mond  en tong raakte alles!(bijna dan)
Haar ff geholpen met de beklimming, mijn hand zoekende naar wat houvast, voor haar.
Tsja om mij te beklimmen ,moet je wel een cursus berg beklimmen gedaan hebben.
Mijn god, wat kan ze goed pijpen en de diploma nipllegame was ze machtig!
En een heel tijdje later heeft ze mij bereden en de weer rode condoom, kleurde wit.
Het was een sessie van net geen uur, de rest met haar ff wat verteld.
Een uurtje schade 80-

Tijd om ff wat vocht bij te laden, een paar alcohol frei biertjes en keek op mijn horloge.
Oei, het werd al wat later.
Sta met mijn compaan bij de koffie en zie daar die blonde meid zitten, het borrelde , bbztje had lust.
Keek mijn  compaan aan en weg was ik, settelde mij naast haar, stel mij voor en zij heet Nicole uit Roemenie.
Haar leeftijd 31 jaar, duidelijk te zien dat ze kindjes heeft gebaard, uiterlijk voor de geïnteresseerden, een oudere zus van Sissy uit h7.
Ik vroeg haar doe je ook tz en ze zei, een klein beetje.
Nou ja, twee tz sessie gehad, dus het zij zo,
Weer naar de instant kamer, deed zelf al die rolluik dicht, nu weet ik het wel! ;D
En de sessie, wil er alleen over kwijt, dat beetje tz was goed ,nee werd zelfs steeds beter,Toppie! :dance2
Pure gfe, zeer tevreden van de kamer afgegaan, 40 minuten.
Schade 60-

De l.u (15 dvp's)was divers van jong en mooi en oud en........!
En Kathie, jij word de volgende ooit! :movingtits :fuck
Als de rustige brandweer naar huis.(flitspalen)

TsJa een weekje rust, ga wat servies kapot gooien!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie