Forum > LUDERLOUNGE - Dortmund

IMPRESSIE LuLo

(1/1)

sexmachine:













sexmachine:
Ze staan verdomd erg bereikbaar aan de toog, geen presales of aftersales nodig, slip opzij en erop/erin  :lol_hitting: :dance2

foots:

--- Citaat van: sexmachine op 31 augustus 2013, 16:42:32 ---Ze staan verdomd erg bereikbaar aan de toog, geen presales of aftersales nodig, slip opzij en erop/erin  :lol_hitting: :dance2

--- Einde van citaat ---


Misschien nog eens heel goed je bril schoonmaken SM, want slip opzij is bij de meeste niet mogelijk.
Ziet er veel veel veel beter uit de club dan dat ik me in mijn fantasie / of uit de verhalen had voorgesteld.


Groet, Foots  O0

sexmachine:

--- Citaat van: foots op 31 augustus 2013, 19:24:14 ---
--- Citaat van: sexmachine op 31 augustus 2013, 16:42:32 ---Ze staan verdomd erg bereikbaar aan de toog, geen presales of aftersales nodig, slip opzij en erop/erin  :lol_hitting: :dance2

--- Einde van citaat ---


Misschien nog eens heel goed je bril schoonmaken SM, want slip opzij is bij de meeste niet mogelijk.
Ziet er veel veel veel beter uit de club dan dat ik me in mijn fantasie / of uit de verhalen had voorgesteld.


Groet, Foots  O0

--- Einde van citaat ---
Dan zien ik overal tampons tussen hangen, ook geen probleem  ;D

foots:

--- Citaat van: sexmachine op 31 augustus 2013, 19:41:20 ---
--- Citaat van: foots op 31 augustus 2013, 19:24:14 ---
--- Citaat van: sexmachine op 31 augustus 2013, 16:42:32 ---Ze staan verdomd erg bereikbaar aan de toog, geen presales of aftersales nodig, slip opzij en erop/erin  :lol_hitting: :dance2

--- Einde van citaat ---


Misschien nog eens heel goed je bril schoonmaken SM, want slip opzij is bij de meeste niet mogelijk.
Ziet er veel veel veel beter uit de club dan dat ik me in mijn fantasie / of uit de verhalen had voorgesteld.


Groet, Foots  O0

--- Einde van citaat ---
Dan zien ik overal tampons tussen hangen, ook geen probleem  ;D

--- Einde van citaat ---


Voor mij niet ik gebruik dat gat namelijk bijna nooit.
Kun je namelijk vreselijke ziektes van oplopen.  ;D


Groet, Foots  O0

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie