Forum > L I V I N G   R O O M - Kaarst

WOONKAMERVERHAALTJES

<< < (2/119) > >>

The Joker:
Bij deze wil ik de organisatie van de openingsparty op 5 juni in LR nog bedanken voor de leuke dag.
Ondanks dat het te heet was om te kameren was het samen met de grote hoeveelheid aanwezige ijsberen relaxxxrukkers een gezellig dagje.
Naast de heerlijke BBQ, die eenmalig gepimpt werd met een hele zalm en tonijn zorgde de tombola en de verassingsacts voor het nodige vertier.
Dat er nog maar vaker special events van het forum betaalsex portaal mogen komen...

boy69:

--- Citaat van: The Joker op  9 juni 2010, 00:20:50 ---Bij deze wil ik de organisatie van de openingsparty op 5 juni in LR nog bedanken voor de leuke dag.

--- Einde van citaat ---

Ik sluit me volledig bij deze wijze woorden aan !!
 

--- Citaat van: The Joker op  9 juni 2010, 00:20:50 ---Ondanks dat het te heet was om te kameren was het samen met de grote hoeveelheid aanwezige ijsberen relaxxxrukkers een gezellig dagje.

--- Einde van citaat ---

Hier had ik, met 3 kamertjes, gelukkig geen last van
 

--- Citaat van: The Joker op  9 juni 2010, 00:20:50 ---Dat er nog maar vaker special events van het forum betaalsex portaal mogen komen...

--- Einde van citaat ---

En weer ben ik het volledig met The Joker eens
 

boy69:
Zaterdag 5 juni 2010, het openingsfeest.
Hier wilde ik niets van missen, en dus was ik al om 11:00 uur in LR.
Ik wilde eerst een feestje bouwen met een van de dames alvorens de gastheren van het feestje zouden arriveren.
De keuze viel op de kleine Carla.
Later zouden nog relaxxxsessies met Dani en de kleine Kami volgen.
Op relaxxx-gebied dus een absoluut geslaagde dag.
 
Er was reeds veel vrouwelijk schoon aanwezig, waaronder de bloedmooie Lori.
We zijn lange tijd niet met elkaar op de kamer geweest ( te lang !!), maar herlaas zou het er ook op die dag niet van komen.
Desondanks heb ik een oude belofte, die ik haar reeds enkele weken geleden heb gedaan,  eerst ingelost, hetgeen ze toch op prijs stelde.
 
Inmiddels waren de gastheren en enkele party-animals gearriveerd en hebben we leuk geklets over de clunbs, de dames en overige zaken.
De BBQ en de paaldans-act van Eveline waren de hoogtepunten van de avond.
Helaas moest ik wegens vroege verplichtingen op zondag vrij vroeg weg, waardoor ik de Act van Amalia (party-beest bij uitstek) heb moeten missen.
 
Al met al een uiterst geslaagde party.
Voor herhaling vatbaar.
 
 
 
 
 

sexmachine:

--- Citaat van: The Joker op  9 juni 2010, 00:20:50 ---Bij deze wil ik de organisatie van de openingsparty op 5 juni in LR nog bedanken voor de leuke dag.
Ondanks dat het te heet was om te kameren was het samen met de grote hoeveelheid aanwezige ijsberen relaxxxrukkers een gezellig dagje.
Naast de heerlijke BBQ, die eenmalig gepimpt werd met een hele zalm en tonijn zorgde de tombola en de verassingsacts voor het nodige vertier.
Dat er nog maar vaker special events van het forum betaalsex portaal mogen komen...

--- Einde van citaat ---
Wij willen jullie bedanken voor jullie aanwezigheid, een feest is alleen een feest als de rakkers ervan hebben genoten... .
 
Er staat een "special event"op het programma.
Plaats van afspraak: Living Room
Datum van afspraak: zaterdag 3 juli 2010
Special event: strikt geheim tot de aankondiging as zaterdag  ;)
Voor de voetballiefhebbers: er zal in kamer 16 voetbal gekeken kunnen worden, de kwartfinales, maar is het niet veel leuker zelf Wereldkampioen te worden die dag?  :o ;D
 
sexmachine

foots:
Relaxxx rakkers,


Op 3 juli werd ik ruw gewekt door Sexmachine want het was 8.54 en nog niet 09:00. Wat is die man toch gedreven om een feestje te bezoeken, eigenwijs als ik ben sliep ik stug door tot 09:01. Een vrolijke sexmachine zat op het teras al te chatten met de relaxxx rakkers. Goed na de complete boodschappenlijst afgewerkt te hebben waren we om jawel 12:15 in LR. Ruim op tijd en er waren al verschillende rakkers en hier en daar een verdwaalde Duitser.


De middag werd voornamelijk in de tuin besteed aan naakt zonnende dames.



Tis altijd weer een zegen dat je dan ook nog gewoon lekker wat kunt drinken en rondkijken, want ik krijg altijd weer zo'n dorst van al die lekkere dames.
Honger had ik al bij binnenkomst en de lunch is in LR gewoon prima en blijft tot 15:00 daarna zijn er dessert, awel die je op kunt eten dan. Maar uiteraard kom ik alleen maar om te eten en mijn kamertje met Carla daar had ik zelf eigenlijk niets van gebrast, kan de dame niets kwalijk nemen. Goed blijkbaar was ik een keer niet geil hahhahah.


Uwe had me al verteld dat het BBQ/grillen was en laat ik daar nou meestal GEEN fan van zijn. Deze keer was dat anders Uwe had zalm en tonijn aan laten rukken en ook de koks waren gedreven om het vlees goed te bakken en je niet zonder marinade weg te laten gaan.



Het smaakte heerlijk, gelukkig maar want de meesten komen altijd om te eten. Het plaatje slaat daarom ook nergens op.
Na het eten effe lekker uitgebuikt en natuurlijk nog een keer genomen, want het was bijna PSR kwaliteit. Na het eten mezelf verdienstelijk gemaakt door iedereen een belgische praline aan te bieden

Dit werd door een aantal dames zeer gewaardeerd, niet het verhaal dat Relaxxxboard in de lucht is, maar vooral de pralines, die vinden ze lekker en velen wilden er 2 stuks hebben. Ook diverse relaxxx rakkers bekenden dat ze bij oma ook altijd een hele doos opaten.
Het was 20:00 en Sexmachine wilde de tombola voor de vrijkaartjes, kotingskaartjes en het gratis half uur tje te verloten. Alle nummers gingen in een leeg pakje sigaretten en Dani trok de gelukkige Casanova had het vrijkaartje, Sonny, de geluksvogel het gratis half uurtje en Amalia klom gelijk op hem, Pistol Pete en Timjava hadden de kortingskaartjes. Rakkers veel plezier ermee, het is jullie graag geschonken door RELAXXX BOARD.


Om 23:00 kwam Eveline in actie met een mooie paaldans act en daarna Amalia nog met een stripact.



Helaas was ik door het vroege opstaan totaal kapot en kon ik met moeite wachten totdat sexmachine klaar was met zijn Jackie. Zelf was ik nog met iemand op kamer gegaan een nieuwe NL tjechische door mijn moeheid was ik wederom niets waard en na 10 minuten had ik alsnog mijn kokosnotensapje eruit kunnen persen.


Zoals sexmachine al aankondigde gaan we nog een leuk feestje organiseren op 3 juli en ik ben benieuwd wie er dan gaat winnen.


Groet, Foots  :)








Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie