Auteur Topic: YLIS  (gelezen 11507 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
YLIS
« Gepost op: 27 april 2016, 13:12:39 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]

[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
[attachimg=7]

[attachimg=8]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
YLIS
« Reactie #1 Gepost op: 21 juli 2016, 22:15:40 »
Zondag 3 juli

Ik kwam Ylis tegen in de bar. Deze meid ziet er zeer aantrekkelijk uit, veel beter dan op de foto's. Daar heeft ze blonde dreadlocks, maar nu heeft ze haar haar weer normaal en in de kleur rood. Ook haar figuurtje ziet er erg lekker uit en vandaag had ze een string aan, die haar figuur heerlijk accentueerde. Ik vroeg aan Ylis of ze tijd voor me had, maar ze zei over 5 minuten. Ik dacht dat ze even naar het toilet of zo moest of dat ze zich even moest opfrissen, maar het bleek dat ze eerst wilde gokken achter 1 van de automaten. Gelukkig voor mij had ze niet veel geluk, waardoor ze weer snel naar de bar kwam. Ik had verwacht dat ze eerst even een praatje wilde maken, maar ze zei dat ze even een Jeton ging halen en daarna weer terug kwam. Hmm... We gingen dus gelijk naar de kamer. Het was geen straf om achter haar aan te lopen de trap op. Wat een lekker kontje heeft deze meid. Volgens mij wiegde ze haar kont opzettelijk wat meer heen en weer. Helaas was de kamergang een stuk minder dan dat voorspel. Ik ging op bed liggen en voor dat ik het wist had mevrouw al een condoom om mijn nog slappe jongen gewurmd. Hmm... Ik had al het gevoel dat dit 'm niet ging worden, maar ik liet haar nog even haar gang gaan. Een echte blowjob heeft ze me nooit gegeven. Ze was meer aan het condoom aan het frunniken, dan aan het pijpen. Nee, dit ging 'm echt niet worden. Ik stelde toen maar voor om haar te verwennen. Ze ging liggen en ik begon met mijn ding. Ik merkte dat het haar totaal niet opwond. Ze was alleen maar een beetje met haar nagels aan het frutten. Ik heb het daarom na een paar minuten maar afgekapt. We hebben vanaf dat moment alleen maar wat met elkaar gesproken, wat op zich een goed gesprek was. Het blijkt dat ze Roemeense is, maar in haar jeugd vanaf haar 2e tot haar 17e in Italië heeft gewoond en dat kun je horen aan haar Italiaanse accent als ze Engels spreekt.

Naam: Ylis
Nationaliteit/Taal : Roemeense / Engels, Italiaans en Spaans
Leeftijd : 26
Haarkleur/-lengte : Rood (in tegenstelling tot haar foto's
Lengte dame : 1,72 mtr
Postuur/Cupmaat : normaal, 54kg, maat 38/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69
Presales: -/10
Aftersales: -/10
Cijfer: 3
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
YLIS
« Reactie #2 Gepost op: 9 augustus 2016, 19:38:19 »
Dit rooie haar staat haar een stuk beter dan die blonde dreadlocks. Verder heeft deze dame in het verleden gewerkt in FKK-club Great Palace.

[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
[attachimg=7]
[attachimg=8]
[attachimg=9]
[attachimg=10]
[attachimg=11]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
YLIS
« Reactie #3 Gepost op: 9 augustus 2016, 19:52:35 »
Inderdaad veeeeeeeel mooier met dat rode haar ja t4533
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
YLIS
« Reactie #4 Gepost op: 10 augustus 2016, 21:29:01 »
Dat ziet er inderdaad goed uit  ;D

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Zaterdag 6 augustus 2016
« Reactie #5 Gepost op: 11 augustus 2016, 21:14:35 »
Ylis is een erg mooie meid (getuige de foto's), maar op de kamer viel ze mij erg tegen de afgelopen keer. Gelukkig is dit een Pauschalclub en je kunt niet echt een buil vallen. Ik had het plan om met Ylis een kamer te gaan doen, maar alleen om een beetje te relaxen, dus ben ik naast haar gaan zitten. In de sofa hadden we een kort gesprekje, maar al gauw zijn we naar een kamer gegaan. Daar vroeg ze wat ik graag wilde doen en ik zei haar dat ik alleen een beetje wilde relaxen met haar. Ze werd hier wel een beetje angstig van, omdat ze bang was dat ik haar naam na afloop niet zou noemen, maar ik verzekerde haar dat ik dat wel zou doen, ondanks dat ik geen seks of een orgasme met haar had. We hebben daarna een leuk gesprek met elkaar gehad en ik heb haar nog een massage gegeven, want ze had erg veel pijn in haar nek en rug. Waarschijnlijk van alle stress. Ylis vertelde me oa dat ze een paar maanden geleden gewerkt had in Great Palace. Ik vroeg aan haar of ze Alexia dan ook kende en die kende ze inderdaad, net als Bianca. Vreemd dat ik haar nooit heb gezien in Great Palace, terwijl ik er dit jaar toch 4x ben geweest. Maar ja, er lopen daar s'avonds ook een stuk of 40 dames rond...

Naam: Ylis
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels, Italiaans en Spaans
Leeftijd: 26
Haarkleur: Rood
Lengte dame: 1,72 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 54Kg, maat 38/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69
Presales: 6/10
Aftersales: 7/10
Cijfer: 7
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.