Auteur Topic: Computervraag  (gelezen 34792 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Computervraag
« Gepost op: 18 oktober 2013, 00:49:58 »
Heren, rakkers en vooral computerexperts,
 
Ik ben een enorme fan van google chrome, maar ik heb er helaas een zeer vervelend probleem mee wat ik maar niet opgelost krijg. Noodgedwongen moet ik nu werken met Internet Explorer en ik krijg daar maar geen gewenning aan en het loopt ook regelmatig vast, maar da's IE wat staat voor Internal Error, dus dat verbaasd me niet.
 
Ik heb windows 7 professionel 64 bit SP1 en Google chrome Versie 30.0.1599.101 m de laatste dus.
Awel ik heb het probleem dat als ik van tab wissel dat de pagina bevroren kan zijn, ofwel ik kan niet meer scrollen en het reageert niet. Soms komt het weer los, na een tijd, maar dit is onwerkbaar.
 
Ik had al gezocht op fora en men claimt dat de shockwave player pepflash plugin de schuldige is:
maar :Adobe Flash Player (2 files) - Versie: 11,9,900,117Shockwave Flash 11.9 r900
Naam:
Shockwave Flash
Beschrijving:
Shockwave Flash 11.9 r900
Versie:
11.9.900.117
Locatie:
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\30.0.1599.101\PepperFlash\pepflashplayer.dll
Type:
PPAPI (out-of-process)
Inschakelen[/url][/color] 0">
[/size]MIME-typen:
[/size]MIME-typeBeschrijvingBestandsextensies
application/x-shockwave-flash
Shockwave Flash 0">
.swf
[/size]application/futuresplash
[/size]FutureSplash Player 0">
[/size].spl
[/size]Die heb ik dus uitgescheld, maar helpt geen zak, ik blijf maar bevroren tabs krijgen en IE hangt me na 3 weken zwaar de keel uit.
 
Wie heeft dit probleem ook gehad ? en wie had een goede oplossing.Alvast veel dank,
 
Foots  O0
 
 
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Computervraag
« Reactie #1 Gepost op: 18 oktober 2013, 01:07:04 »
Heb je dit vanaf dag 1 van installatie van je laptop of spontaan nadien gekomen?
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Computervraag
« Reactie #2 Gepost op: 18 oktober 2013, 01:24:16 »
Ik heb dit al heel lang, ik dacht eerst dat mijn draadloze muis de boosdoender was, maar was niet zo.
Ik heb google chrome eraf gehaald en de laatste versie erop gezet.
Zonet ook SP1 geinstalleerd, maar IE 10 is nog slechter dan IE9
Ik heb al op fora gezocht naar de "frozen pages" het is voor veel mensen met Windows 7 het geval. (voorheen Vista en die heeft ALTIJD fijn gedraaid ook met google chrome.
De genoemde plugins uitgezet, niets schijnt te helpen, ook de fora zijn er onduidelijk eerlijk gezegd.
En zo schijnt het browsen onder windows 7 dus alleen te kunnen met een buggy IE10 of een bevroren Chome, redelijk vervelend en triest dat google hier niets op doet, awel ik kan het alvast niet vinden.
 
Groet, Foots  O0
 
 
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Computervraag
« Reactie #3 Gepost op: 18 oktober 2013, 01:27:48 »
gebruik je nieuwe laptop, want als je het al redelijk lang hebt, is 't op je oude bak
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Computervraag
« Reactie #4 Gepost op: 18 oktober 2013, 01:34:26 »
gebruik je nieuwe laptop, want als je het al redelijk lang hebt, is 't op je oude bak


Die gebruik ik sinds 3 weken nu, maar die doet dit al vanaf vorig jaar, de oude met vista werkte prima
Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Computervraag
« Reactie #5 Gepost op: 18 oktober 2013, 01:35:21 »
Heb jij AVG ooit op je laptop geïnstalleerd?
Zo ja, volledig verwijderen met Revo Uninstaller.
Wel gevorderd deïnstalleren, aangezien er dingen kunnen blijven hangen doe Chrome doen crashen.
En alles aanvinken na het verwijderen zodat de registerwaarden ook gewist worden.





"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Computervraag
« Reactie #6 Gepost op: 18 oktober 2013, 01:42:57 »
Vooraler je begint met verder te zoeken, ga eerst eens kijken of er een conflict is met andere software.
Dus je opent google chrome en in je adresbalk typ je heel simpelweg het volgende in
about:conflicts
Zonder http, zonder spaties.
Dan krijg je al van chrome te horen wat er fout kan zijn, en dan kunnen we verder zoeken....


Schrik niet van alle modules die je te zien krijgt maar dat zijn de modules die geladen worden...
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Computervraag
« Reactie #7 Gepost op: 18 oktober 2013, 01:45:32 »
Vooraler je begint met verder te zoeken, ga eerst eens kijken of er een conflict is met andere software.
Dus je opent google chrome en in je adresbalk typ je heel simpelweg het volgende in
about:conflicts
Zonder http, zonder spaties.
Dan krijg je al van chrome te horen wat er fout kan zijn, en dan kunnen we verder zoeken....


Schrik niet van alle modules die je te zien krijgt maar dat zijn de modules die geladen worden...
Modules (98) - geen conflicten gedetecteerd
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Computervraag
« Reactie #8 Gepost op: 18 oktober 2013, 01:46:33 »
Vooraler je begint met verder te zoeken, ga eerst eens kijken of er een conflict is met andere software.
Dus je opent google chrome en in je adresbalk typ je heel simpelweg het volgende in
about:conflicts
Zonder http, zonder spaties.
Dan krijg je al van chrome te horen wat er fout kan zijn, en dan kunnen we verder zoeken....


Schrik niet van alle modules die je te zien krijgt maar dat zijn de modules die geladen worden...
Modules (98) - geen conflicten gedetecteerd
Zet wel eerst je flash terug aan he ....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Computervraag
« Reactie #9 Gepost op: 18 oktober 2013, 01:53:08 »
Vooraler je begint met verder te zoeken, ga eerst eens kijken of er een conflict is met andere software.
Dus je opent google chrome en in je adresbalk typ je heel simpelweg het volgende in
about:conflicts
Zonder http, zonder spaties.
Dan krijg je al van chrome te horen wat er fout kan zijn, en dan kunnen we verder zoeken....


Schrik niet van alle modules die je te zien krijgt maar dat zijn de modules die geladen worden...
Modules (98) - geen conflicten gedetecteerd
Zet wel eerst je flash terug aan he ....
Gedaan en Modules (97) - geen conflicten gedetecteerd
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Computervraag
« Reactie #10 Gepost op: 18 oktober 2013, 01:56:41 »
Als je geen conflicten hebt, installeer dan Revo Uninstaller.
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
Wel de freeware kiezen, de pro heb je nergens voor nodig.


Dan ga je via de tab deinstalleer grondig je chrome deinstalleren, maar dan ook gevorderd kiezen, de laatste optie.
Als dat klaar is, gaat Revo op zoek naar overgebleven registerverwijzingen en overgebleven bestanden. ALLES aanvinken en weghalen.


Als dat gedaan is, weten we dat er geen oude registervermeldingen van Chrome zijn blijven hangen en ben je naar alle waarschijnlijkheid heel dicht bij de oplossing voor je probleem


groet


sm
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Computervraag
« Reactie #11 Gepost op: 18 oktober 2013, 02:18:56 »
En beste Foots,


Nog een tip of twee.
Ook via revo ADOBE SHOWCKWAVE PLAYER deinstalleren.
Vind je die niet als je alle icoontjes ziet, dan zit daar het probleem....
Dan deinstalleer je ook alles van Adobe FLASH met REVO.
Als dat gedaan is, installeer je Opera op je laptop, en die gaat je onmiddellijk melden bij gebruik dat je de adobe flash player moet installeren.


En kijk dan eens dat Chrome terug naar behoren werkt nadien.


Dat zijn de dingen waar ik momenteel aan denk.


Via deze LINK kan je testen of je Adobe Flash Player naar behoren werkt, simpelweg erop klikken...


groet,


sm



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Computervraag
« Reactie #12 Gepost op: 21 oktober 2013, 23:53:43 »
Ik had al een tijd gezocht dus ik had geen zin in een volgende zoektockt naar Chrome frozen tabs problemen.
IE beviel me niet (valt me zwaar als M$ fan), maar het is echt bagger. Mijn computer liep zo maar op de raarste momenten vast, geheugendump op het scherm en afgelopen met alles.


Dus ik dacht ik probeer Opera. Nou die doet het en tot nu toe zonder vreemde capriolen, moet nog wel een beetje wennen, was zo in de "hemel"met chroom. Net als met een club waar je al heel lang komt.


Trouwens wel ontdekt dat RB en vele andere sites ieder weer totaal verschillend op deze 3 browsers reageren. Nou misschien probeer ik Firefox ook nog wel eens, maar nu nog even niet.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.