Auteur Topic: Goede service of kwaliteit, wat is dat en hoe krijg je dat ?  (gelezen 4803 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Goede service of kwaliteit, wat is dat en hoe krijg je dat ?
« Gepost op: 20 september 2014, 17:20:41 »
Heren rakkers,


Heel vaak hoor ik als tip "oh die dame geeft goede service of goede kwaliteit". Niet dat ik dan daaraan twijfel maar ik zelf kan niet veel met zo'n commentaar. Wat is goede service of wat is goede kwaliteit. Ik kan me er wel duizenden dingen bij voorstellen.

Voor mij hoeft niemand mij te vertellen of een dame er goed uitziet, kijk dat zie ik zelf en uiteraard heeft iedereen een andere smaak maar dat kan ik gemakkelijk beoordelen of dat ook in mijn smaak is. Mijn smaak is dan ook zeker uitdagender dan een dame uit het gewone leven, in de club zoek ik namelijk geen lief. Een optisch lekkerbekje daar eindig ik meestal ook zonder verdere info mee op kamer.

Kijk goede service is voor mij goed tongzoenen of stevig pijpwerk, of beide en een beetje meewerken in het geval ik neuken zo willen gaan praktiseren. Echter voor mij telt evengoed humor of een dame die met wat opmerkingen laat blijken dat ze het beroep goed begrijpt.

Voor vele geldt echter de goede service op dingen zoals neuken zonder condoom, of beffen of anaal, iets wat me werkelijk 0,0 interesseert. Uiteraard is hierin iedereen verschillend en doet iedereen wat hij graag wil op kamer, maar ik heb meer aan wat specifieke toelichting dan aan de term goede service of kwaliteit.

Een dame die nogal lang van presales of niet snel de kamervraag stelt word ook algemeen gezien als goede kwaliteit, maar in mijn ogen is dat irrelevant. Ik kom geen doopceel lichten of een levensverhaal aanhoren voordat ik op kamer ga, integendeel. Een dame die ik interessant vind zal ik aanspreken en ik verwacht eerder een professioneel praatje met wat info waar ik wat mee kan. Dat kan met wat humor zijn, dat kan gewoon wat praat zijn, maar ik verwacht een professionele houding van de dame.

Als de dame verwacht dat ik haar het hof ga maken en haar erg romantisch ga verleiden tot een kamer vraag die dame zal dat rustig op haar buik kunnen schrijven. voor mij is en blijft het een zakelijke transactie waarbij je handelingen krijgt die je een tevreden gevoel geven over de geboden diensten. Ik ga er namelijk vanuit dat ze niet in de club zit om vliegen te vangen.

Op dit punt loop ik vaak fout, want ondanks dat ik deze in mijn ogen nette zakelijke benadering hanteer, proef ik duidelijk dat vele dames / amateurs hier moeilijker mee om kunnen gaan en wel dergelijk ook meer initiatief of inspanning van de heer verwachten . Voor mij is goede service of kwaliteit dan ook vaak de benaming van een dame die haar klant ook zakelijk correct benaderd en zonder aanziens des persoons haar diensten op een correcte manier levert. Echter dames zijn gelukkig geen robots en helaas bezit ik niet zo direct over voelsprieten om te zien of de dame louter interesse heeft voor het geld of dat ook moeite zou willen doen om mij te willen kameren (lees plezieren op kamer).

Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Goede service of kwaliteit, wat is dat en hoe krijg je dat ?
« Reactie #1 Gepost op: 20 september 2014, 18:27:52 »
Heren rakkers,


dit is een leuk topic.
Hoe ik goede service krijg, en wat dat is?
Ik zal beginnen net zoals foots, voor mij is een dame aantrekkelijk als ik het WOW-gevoel krijg van het moment dat ik haar zie.
Daarmee bedoel ik dus WOW, of Scheisse, of Schlampina, of du geile Luder. maakt me allemaal niet uit, sommigen krijgend at door hun gedrag, anderen door hun humor, maar mijn eerste vereiste is: ze moet er voor mij goed uitzien, en liefst van al lekker sletterig.
Ik ben van mening (dat geldt voor mij) dat een dame drie dingen moet hebben.
Ze moet een slet zijn in bed, ze moet humor hebben en ze moet er goed uitzien (wat voor iedereen verschillend is, de ene houdt van dik, de andere van dun, jij van blond, ik van paars, enz enz...)


Presales of mezelf opzadelen met ellendige verhaaltjes (of leugens, want daar vraag je m.I. naar bij presales) hoeft NIET.
Ik denk ook niet na, onze conversatie komt meestal niet verder dan Scheisse, Schlussel of hast du Lust .... als de dame in kwestie daar op reageert,d an is ze gekeurd, want ik heb een oog voor wat voor mij een goede dame is.
Helaas heb ik geen geheim, maar meestal zie ik bij de eerste aanblik of de dame wat is (voor mij) of niet.


Anaal, beffen of neuken zonder condoom (om even foots alinea's te volgen): geef mijn portie maar aan fikkie, ik ga (en dat is alweer persoonlijk) niet aan de pisbak likkn, ik ga niet in het stronthol boren en ik ganiet in de smurrie ploeteren van vriendjelief of een klant.


Verder ben ik nogal cru, ik betaal, dus hoef ik me eigenlijkz elfs niet in te spannen indien ik daar geen zin in heb. Egoïstje? Als dat zo is, ja dan, dan ben ik een egoïst.


Ik ben nogal direct naar dames toe, als ze praat op kamer is dat een teken dat er iets verkeerds is, tenzij ze haar vriendje opbelt terwijl ik haar afstoemp doggy-stijl, dat vind ik dan weer wel erg leuk.
Ze moeten me ook niet zegen hoe goed, mooi of heerlijk ik ben. Ik ben dat niet, ik heb die illusie niet en het boeit me ook geen zak, ik betaal namelijk voor sexxx, en dat wil ik ook.


Wat is nu een goede service? Als 't zuigt en neukt, en in derde instantie misschien nog haar tong in mijn bek wil duwen, is 't allang goed voor me, als 't ook nog vettige praat verkoopt en geil is, des te beter.


Vriendinnetjes? Been there, done that, en dat hield op in de brolbak van foots, als ik in de spiegel keek.
Verliefd of wat dan ook? ja, echt wel, en die verliefdheid houdt op zodra ik in de kleedkamer mijn portefeuille in moet grazen .....


Ik heb zelf nog maar weinig dames meegemaakt die ik eht hof moet maken, of een kamergang verdienen. Zo werkt dat niet, en daarvoor ga ik niet naar een hoerentent. Die dat wensen (en ikzelf heb nog nooit meer dan Schlussel moeten zeggen) die laat ik met veel plezier passeren.


SEF trekt zich als hij het leest de haren uit het hoofd (veel werk heeft hij niet meer  :dance2  ) en vraagt zich af waarom er nog een meid met mij, die onbeschofte eikel die respectloos is tegenover hen, de kamer op wil.
Dat moet je hen vragen, maar zo benader ik nu al sinds 2007 de meiden in een club, en tot nu toe loopt het allemaal erg goed ....


DE VOLGENDE ....  :cheer: :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Goede service of kwaliteit, wat is dat en hoe krijg je dat ?
« Reactie #2 Gepost op: 23 september 2014, 19:32:22 »
Heren rakkers,


Op dit punt loop ik vaak fout, want ondanks dat ik deze in mijn ogen nette zakelijke benadering hanteer, proef ik duidelijk dat vele dames / amateurs hier moeilijker mee om kunnen gaan en wel dergelijk ook meer initiatief of inspanning van de heer verwachten . Voor mij is goede service of kwaliteit dan ook vaak de benaming van een dame die haar klant ook zakelijk correct benaderd en zonder aanziens des persoons haar diensten op een correcte manier levert. Echter dames zijn gelukkig geen robots en helaas bezit ik niet zo direct over voelsprieten om te zien of de dame louter interesse heeft voor het geld of dat ook moeite zou willen doen om mij te willen kameren (lees plezieren op kamer).


Je kan deze stelling ook gewoon kort houden: Alexandra PE  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Goede service of kwaliteit, wat is dat en hoe krijg je dat ?
« Reactie #3 Gepost op: 23 september 2014, 19:36:28 »
SEF trekt zich als hij het leest de haren uit het hoofd (veel werk heeft hij niet meer  :dance2  ) en vraagt zich af waarom er nog een meid met mij, die onbeschofte eikel die respectloos is tegenover hen, de kamer op wil.

Omdat de dames die jou niet onbeschoft vinden, een beetje als jij zijn (potje, dekseltje)  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Goede service of kwaliteit, wat is dat en hoe krijg je dat ?
« Reactie #4 Gepost op: 23 september 2014, 19:57:56 »
SEF trekt zich als hij het leest de haren uit het hoofd (veel werk heeft hij niet meer  :dance2  ) en vraagt zich af waarom er nog een meid met mij, die onbeschofte eikel die respectloos is tegenover hen, de kamer op wil.

Omdat de dames die jou niet onbeschoft vinden, een beetje als jij zijn (potje, dekseltje)  :douchen .
Om diezelfde reden mijd ik dames die wel met jou gaan  :bud :lol_hitting: ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Goede service of kwaliteit, wat is dat en hoe krijg je dat ?
« Reactie #5 Gepost op: 23 september 2014, 20:00:58 »
Tss... Daarstraks heeft iemand ergens in een ander topic een preek afgestoken over deftig met mekaar omgaan en zo...

 O:-)  :019a

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Goede service of kwaliteit, wat is dat en hoe krijg je dat ?
« Reactie #6 Gepost op: 23 september 2014, 20:16:15 »
Tss... Daarstraks heeft iemand ergens in een ander topic een preek afgestoken over deftig met mekaar omgaan en zo...

 O:-) :019a
Ow, dit is deftig hoor, ik weet wat seksenfun van mij vindt, hij vindt dat ik dames onrespectvol behandel omdat ik gewoon botweg een sleutel vraag, en er op ga springen op kamer, zonder te willen weten hoe ze in Duitsland is terechtgekomen, zonder geïnteresseerd te zijn op voorhand hoe ze zoent, wat haar karakter is, hoe het komt dat haar broer 2 nieuwe benen nodig heeft of wat dan ook  ;D  Boeit me niet, zal ik nooit doen en geen enkele meid die er zich ooit aan gestoord heeft of zal storen.


Ik ben ook een vortige lompe onbeschofte zak, maar ik heb nog geen ene van de 300 dames ooit een woord horen klagen, of een kamergang weten afbreken, ze krijgen allemaal netjes een fooi als ze goed zijn na de kamergang en oops, toch willen ze allemaal op herhaling met mij  :017: ;)


Twee weken geleden was ik zelfs even "onbeschoft" tegen Cindy in SS, Foots kan het getuigen, ik heb er geeneens tegen gesproken, gewoon met de duim en de vinger een sleutelgebaar, een uurtje mee gekamerd (en ze heeft niks gezegd buiten "you are really a sexmachine" )
Nadien denk ik dat ze nog een keer of vijf langs geweest is en kwam ze zelfs zegen dat ze ermee stopte voor die dag, zal door mijn onbeschoft gedrag komen zeker ....


Mechelen, we kennen mekaar en benaderen de meiden anders, ik en hij zijn tegenpolen en wij trekken mekaar niet aan en gelukkig hebben we geen last van mekaar in de clubs.
Ik kruip niet op zijn meiden, want die hangen ergens te presalen en daar verdoe ik mijn tijd niet mee  ;D En we gaan mekaar niet beledigen, anders neemt hij me nadien toch te grazen  ;) :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal