Auteur Topic: Goede voornemens  (gelezen 2779 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Goede voornemens
« Gepost op: 4 januari 2013, 12:12:54 »
Oh ja het is nu 2013 en ik zag dat ik vergeten was onze goede voornemen te posten. Eigenlijk vind ik goede voornemens maar onzin, maar deze is wellicht wel de moeite waard voor alle rakkers om dat even te weten.


Vorig jaar hebben Sexmachine en ikzelf keihard gewerkt om Relaxxxboard in de vorm te krijgen waarin het nu is, met echt van alles en nog wat wat daarom heen hoort te gebeuren. Da's geen erg, dat doen we graag, maar we zijn 1 heel belangrijk punt vergeten wat we dit jaar als goed voornemen gaan opvoeren.


We stonden namelijk redelijk bekend om onze SUPER-feestjes, met wat meer extra's dan een gereduceerde inkomprijs. Wij hebben al diverse kamertjes verloot en er kwam zelfs een uurtje met modtje Sue in de tombola. Alleen vorig jaar is het er compleet bij ingeschoten, dat had niet mogen gebeuren.


Dit gaan we dan ook als goed voornemen voor 2013 beter doen. Dit jaar gaan we dat zeker inhalen, meerdere malen is de planning zelfs.


Binnenkort meer over ons goede voornemen.


Groet, Foots  O0  en sexmachine (aanname)
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Goede voornemens
« Reactie #1 Gepost op: 4 januari 2013, 12:40:57 »
Aangenomen.
En ik zal zelfs nog meer zeggen.


Laten we van 2013 één groot feest maken.

En we hebben al wat sponsors die graag mee helpen zulke feestjes te organiseren.


Ik wil ook nog eens, nu ik toch de kans hebben, al onze sponsors-partners bedanken voor de vrijkaartjes die ze voor onze leden ter beschikking stellen.
Verder wil ik ook al onze leden bedanken, ook de lezers, maar toch een speciale thanks aan al onze schrijvende leden.
Wij beseffen ten volle dat ons forum niet zou zijn wat het is zonder jullie.


En we kunnen dan wel vrijkaartjes uitdelen, fotoselectors maken, een mooi grafisch forum bouwen, maar zonder jullie zijn wij niets.


Dus een dikke pluim in jullie kont allemaal.


En dan nu op naar het eerste feestje, we gaan heel binnenkort dat ding aankondigen.
DE AFWEZIGEN HEBBEN ONGELIJK...
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Rob

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 54
    • Bekijk profiel
Goede voornemens
« Reactie #2 Gepost op: 4 januari 2013, 15:26:05 »
Wij hebben al diverse kamertjes verloot en er kwam zelfs een uurtje met modtje Sue in de tombola.
 (aanname)

Dat lijkt me inderdaad een goed voornemen... een uurtje met Sue.  :P

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Goede voornemens
« Reactie #3 Gepost op: 4 januari 2013, 17:21:50 »
Wij hebben al diverse kamertjes verloot en er kwam zelfs een uurtje met modtje Sue in de tombola.
 (aanname)

Dat lijkt me inderdaad een goed voornemen... een uurtje met Sue.  :P
Ze is helemaal de uwe, Rob, ik geef je graag een biertje   8) >:D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal