Auteur Topic: Nieuwe interessante Apple producten  (gelezen 1532 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Nieuwe interessante Apple producten
« Gepost op: 13 mei 2012, 14:31:56 »
In willekeurige volgorde:

















Groet Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Nieuwe interessante Apple producten
« Reactie #1 Gepost op: 13 mei 2012, 22:45:33 »
Heel vroeger maakte Apple ook al oorlog met in het onderstaande voorbeeld IBM
zie:
Apple's 1984 spoof of 'Ghostbusters' goes after IBM


Na 3 minuten is ook de befaamde jonge Steve Jobs acteur.
Vroeger vond ik de belachelijke computer met 1 beeldschermmaat (formaat leesbril) al zeer gelimiteerde keuze.


Vrijheid is alles en Microsoft, IBM en google hebben die ondanks hun eigen commercieel belang de consument wel gegeven en ons nooit geperst in een eigen hardware, operating system en software en appstore vanuit 1 monopolistische gedachte.


Om de vergelijking te trekken stel dat we alleen maar GT hadden of GT filialen, nee gelukkig hebben we een grote kust en keur aan clubs en mogen we iedere keer gelukkig zelf weer kiezen welke het gaat worden, deze vrijheid wil ik ook bij mijn computer, mij HP computer met Samsung printer en Acer beeldscherm. Mijn Nokia telefoon en Crusial SSD disk, Logitech muis, mijn Olympus fotocamera, volledig stoot, water en koude proof.


Nee keuze is het mooiste wat er is, zowel van hoeren als van computers. Een club benoemen als beste is voor mij dan ook niet mogelijk. Ik houd van GT en ik houd ook van PSR en alles wat ertussen zit.


Groet, Foots  O0





Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Nieuwe interessante Apple producten
« Reactie #2 Gepost op: 13 mei 2012, 23:38:09 »
Toch is het lang niet makkelijk geweest om met een microsoft besturingssysteem een andere browser te gebruiken dan microsoft Explorer of een andere media player dan Windows media player.

En pas op met Google, hun nieuwe privacy regels zouden wel eens ten koste kunnen gaan van jouw anonieme vrijheid.

Vrijheid is alles en Microsoft, IBM en google hebben die ondanks hun eigen commercieel belang de consument wel gegeven en ons nooit geperst in een eigen hardware, operating system en software en appstore vanuit 1 monopolistische gedachte.