Auteur Topic: Lucy (roemeense)  (gelezen 3873 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline kempie

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 192
    • Bekijk profiel
Lucy (roemeense)
« Gepost op: 22 augustus 2017, 21:33:35 »
Naam: Lucy
Nationaliteit: Roemeense
Leeftijd: 26
Lengte: +/- 1.72
Postuur: normal
Borsten: 85 D
Tatoeage: ?
Piercing: ja (navel)
Haar: zwart
Taal: Engels

Uit m'n verslag.

In de bar had ik m'n oog laten vallen op een dame die me niet eerder was opgevallen. Ze moet er vorige week ook al zijn geweest en ik moet haar dus ook hebben gezien maar ze was niet op m'n radar beland. Ik had al gehoord dat ze het zusje van een bar dame was en nu had ik net een recensie van de dag ervoor gelezen waarin dat ook over een nieuwe dame werd gezegd. Die dame kon super goed pijpen dus dat zou helemaal wat voor mij zijn. Daar stond ze weer hoor op haar plekje vlak bij de DJ niet jagen, in zeer kort strak wit spijker broekje. Haar voor mijn eigenlijk wat te grote borsten in gepakt in een wit topje. Ik vroeg me af wat voor cup size dat was. E stond in de recensie maar dat is toch wel echt te veel voor mij. Deze niet kleine maar wel slanke dame met haar strak en strak gezicht. Zeker arrogant ogend en kwam als een profi het type dame wat vaak niet zo sympathiek blijkt. Ze ging wederom zitten met een wat verveelde blik. Dit was het moment voor mij. Ik ging erbij zitten vroeg of ze zich een beetje verveeld en het ijs was snel gebroken. Ze ontdooide helemaal en we hadden een erg aangename confrontatie waarbij haar verveelde blik snel veranderde in een aantrekkelijke glimlach. Ze had een heerlijk sexy uitstraling. Even gevraagd naar haar cup-size 85D, echt en ze waren nog stevig. Het bleek inderdaad om lucy te gaan. Ja weer een Lucy. De dame is 26 en zit al acht jaar in het vak. Op de kamer een heel goede blowjob inderdaad. Heerlijk die zachte borsten op de je lichaam tijdens de nodige handelingen. Prima sex en een heel aangename dame. Als het nog binnen m'n budget had gepast had ik nog een uurtje met haar gedaan maar ik had nog maar 50 en een half uurtje met haar is gewoon te kort bovendien had ik dan nog zodanig herstel tijd nodig dat het wel een redelijk laat vertrek uit sixsens zou worden.

Offline JPtoo

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
Lucy (roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 23 augustus 2017, 19:16:49 »
Mooi om te lezen dat het uiteindelijk goed is gekomen :-)