Auteur Topic: Gabriella (Braziliaanse)  (gelezen 21951 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Gabriella (Braziliaanse)
« Gepost op: 23 juni 2010, 16:12:48 »
Naam:  Gabriella     
Land/Taal:   Braziliaanse / Duits         
Leeftijd:      29           
Lengte/Model: 1,65m / slank
Cup/Kont:   75A       
Haarkleur/-lengte: zwart / lang 
Service:  PZC / NMC / TZ /  Beffen / GFE     
Pre:     
Contra:     
Extra:
« Laatst bewerkt op: 23 juni 2010, 19:33:22 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline le Seigneur des anus

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 56
    • Bekijk profiel
Very nice lady indeed
« Reactie #1 Gepost op: 16 juni 2014, 15:59:38 »
I can only but recommend this Lady for her very good service. She must be about 32 years old, has a very dark complexion, an attractive face. She is very nice with the clients and, above all, very honest. She speaks much better german - with a strong accent however - than english.

Her blowjob is outstanding and her pussy tight. I have always enjoyed my sessions with her, although I have not met her for quite a long time now. The two last time I was in the Golden Time, she was not here. And since I don't drive to this club so often lately, I have had no opportunity to try again recently her blow job.

Offline befjerot

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 31
    • Bekijk profiel
Gabriella (Braziliaanse)
« Reactie #2 Gepost op: 27 augustus 2015, 02:34:52 »
Gabriella is met tussenpozen aanwezig ieder jaar komt zij terug veelal in het voorjaar. Ieder voorjaar mag ik weer genieten van haar kunsten. Gabriella is een echte sexgodin met haar lekkere Braziliaanse lichaam.
Ze verleid je en brengt je in de zevende hemel kan heerlijk pijpen en neemt rustig haar tijd voor je. Gelukkig is zij erg ontspannen en kan zelf ook heerlijk genieten en wordt dan ook graag zelf verwend. Gabriella is al wat ouder maar die ervaring merk je dan ook.
Als je haar ziet doe haar de groeten van Alex aus Holland  ;D

Offline befjerot

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 31
    • Bekijk profiel
Gabriella (Braziliaanse)
« Reactie #3 Gepost op: 8 oktober 2015, 00:40:03 »
Gabriella is er weer  :pica binnenkort mijzelf maar weer eens verwennen  :pica22

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Gabriella (Braziliaanse)
« Reactie #4 Gepost op: 8 oktober 2015, 00:50:40 »
Gabriella is er weer  :pica binnenkort mijzelf maar weer eens verwennen  :pica22
Ik ga flauw doen nu, vergeef me.
Gebrielle is er weer, ok! En binnenkort ga jij jezelf verwennen?

[attachimg=1]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline befjerot

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 31
    • Bekijk profiel
Gabriella (Braziliaanse)
« Reactie #5 Gepost op: 8 oktober 2015, 01:04:55 »
Yep door haar te bezoeken  :lol_hitting:

Gabriella is er weer  :pica binnenkort mijzelf maar weer eens verwennen  :pica22
Ik ga flauw doen nu, vergeef me.
Gebrielle is er weer, ok! En binnenkort ga jij jezelf verwennen?

[attachimg=1]

Offline befjerot

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 31
    • Bekijk profiel
Gabriella (Braziliaanse)
« Reactie #6 Gepost op: 13 november 2015, 20:30:07 »
Weer mogen genieten van Gabriella wat een genot maar je moet wel snel zijn want voor je het weet is ze weer voor één uur verdwenen.  :laughingchick

Offline Klatergoud

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 147
    • Bekijk profiel
Gabriella (Braziliaanse)
« Reactie #7 Gepost op: 29 oktober 2016, 18:27:24 »
Inmiddels was mijn keus gevallen op een gebruinde schone Gabriela, Braziliaans en spreekt redelijk Duits met een behoorlijk piep stemmetje. Grappig. Ik was haar uit het oog verloren nadat ik was gaan douchen. Uiteindelijk trof ik haar alsnog bij de (lege) kino, gaf haar een knuffel en we nestelden ons op een van de ligbanken.
Daar begon een intensief geknuffel, gezoen, gevrij en bij herhaling werd ik gecomplimenteerd vanwege het feit dat ik net gedoucht had, deo opgedaan en mondwater had gebruikt. Voor mij onbegrijpelijk dat er heren zijn die dat verwaarlozen voordat zij een dame kiezen. Stel je dat eens andersom voor …?? Dat wil je toch niet? Gabriela gaf mij enkele ervaringen die mij bijna onpasselijk maakten! Onbegrijpelijk!

Na weer wat geklets en behoorlijk geknuffel begon ze aan een heerlijke pzc en na enige tijd bracht ze bescherming aan en kwam bovenop zitten. In de tussentijd had ik mij enkele ondeugende voornemens gemaakt om haar eens lekker stevig bezig te houden maar de praktijk was wat weerbarstiger en Gabriela werkte mij in een moordend tempo naar een super HP toe. Na 20/25 min was het gedaan en ik dacht dat alle muziek voor de rest van de dag uit mijn edele delen vertrokken was. Gelukkig bleek dat toch niet zo te zijn. Wat een kanjer, en ongelooflijk lieve schat, is deze dame. Ik weet zeker dat ik een volgend maal in GT op zeker haar weer zal opzoeken.
Ook de after sales klopte bij Gabriela helemaal. Als wij elkaar tegen kwamen gaf ze blijk van herkenning in de vorm van een lieve lach, knipoog, kus in de lucht etc. Heel lief.