Auteur Topic: trip Dupke en Foots in de Filipijnen  (gelezen 44934 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
De eerste dag in Filipijen
« Reactie #30 Gepost op: 15 juli 2014, 10:48:43 »
Hebben net nieuws gehad dat de palen onder het huisje zijn weggeslagen en het huisje in de zee is verdwenen. Iedereen is wel veilig op dit moment.

Wij zitten gelukkig hoog boven de zeespiegel hier in het sabang hill resort al begin ik nu pas te beseffen hoe het hier morgen kan gaan spoken











« Laatst bewerkt op: 15 juli 2014, 12:01:01 door dupke »

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
trip Dupke en Foot in de Filipijnen
« Reactie #31 Gepost op: 15 juli 2014, 12:15:04 »
Willekeurige fotokes uit angles van de 1e week

























































Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
trip Dupke en Foot in de Filipijnen
« Reactie #32 Gepost op: 16 juli 2014, 05:21:17 »
Typhoon dag

Gisteren begon de Typhoon stilaan onze richting uit te komen. Veel regen. Een tijdje aan de bar van het hotel gezeten dan een stapje in de stad gaan zetten toen de. Buien leken over te houden

Toen het opnieuw begon te regenen en de stad een paar mango shakes gedronken en een hapje gegeten terwijl we de straat Zagen veranderen in een rivier.

S avonds na het avond eten terug naar midnight in de gietende regen. Na een half uurtje binnen wham enngeen elektriek meer. Een paar minuutjes later draaide ergens een zware generator en kon het feest verder gaan.

Foots had een lekkertje op het oog . een paar drankjes er in enze vergat haar Koreanen voorkeur.  Mijn meisje had een andere meid uit haar dorpje daar getroffen dus die kreeg ook enkele drankjes.

Even leek het fout te gaan met Foots zijn verovering maar ma een paar blowjobshots die mijn meisje demonstreerde kwam alles OK.

In de gietende regen naar huis.  Tijdens het bezoek aan de bar was de Typhoon duidelijk dichter bij gekomen en tijdens het nachtelijke werk vloog de deur van de kamer bijna uit de hengsels na een zoveelste windvlaag.



Verstuurd vanaf mijn V370 met Tapatalk


Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
trip Dupke en Foot in de Filipijnen
« Reactie #33 Gepost op: 16 juli 2014, 05:25:01 »
Ben aan het proberen wat foto's te uploaden maar dat gaat hier extreem traag dus SM je zal nog wat geduld moeten hebben

Verstuurd vanaf mijn V370 met Tapatalk


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
trip Dupke en Foot in de Filipijnen
« Reactie #34 Gepost op: 16 juli 2014, 11:31:17 »
Ben aan het proberen wat foto's te uploaden maar dat gaat hier extreem traag dus SM je zal nog wat geduld moeten hebben

Verstuurd vanaf mijn V370 met Tapatalk
Ik heb geduld, dat wordt zelfs voor mij geilen, vrees ik ..... alhoewel, vrezen ....  :035:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
trip Dupke en Foot in de Filipijnen
« Reactie #35 Gepost op: 16 juli 2014, 17:32:27 »
Door de Typhoon lukt het uploaden niet echt. De gewone internet lijn van het hotel ligt er uit. En via de data van de telefoon is het knoer traag

Verstuurd vanaf mijn V370 met Tapatalk


Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
trip Dupke en Foot in de Filipijnen
« Reactie #36 Gepost op: 17 juli 2014, 04:12:50 »
Vandaag.lijkt het weer terug opgeklaard. Net wakker geworden en het zonnetje tracht door de wolken te komen.

Gisteren een beetje gaan zwemmen met mijn meideke en Foots en zijn zeemeermin. Leuke namiddag gehad rondom de pool met een hapje en een drankje erbij.

Op de late namiddag.nog wat tijd moeten maken voor rek en strek oefeningen en daarna iets happen in een van de vele restaurantjes langs het strand.

Daarna terug richting midnight.  Leuke tijd gehad daar zoals altijd maar het ia wel raar als je die groepjes filipinos zich ziet verlekkeren op de meiden terwijl ze met zen zessen 1 flesje redhorse bier  gedeeld ziet koesteren met een glas en een emmertje ijsblokjes.

Zeker als Foots zoals hij is de boel een beetje tracht op te naaien door die gasten wat te jennen door hun te zeggen dat ze een meideke erbij moeten pakken omdat het toch spotgoedkoop is of een meideke bij die groep tracht te krijgen door haar een drankje aan te bieden als ze er bij gaat zitten. En die meid dan met de neus in de lucht ziet vertrekken

Verstuurd vanaf mijn V370 met Tapatalk


Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
trip Dupke en Foot in de Filipijnen
« Reactie #37 Gepost op: 17 juli 2014, 04:14:20 »
Vandaag.lijkt het weer terug opgeklaard. Net wakker geworden en het zonnetje tracht door de wolken te komen.

Gisteren een beetje gaan zwemmen met mijn meideke en Foots en zijn zeemeermin. Leuke namiddag gehad rondom de pool met een hapje en een drankje erbij.

Op de late namiddag.nog wat tijd moeten maken voor rek en strek oefeningen en daarna iets happen in een van de vele restaurantjes langs het strand.

Daarna terug richting midnight.  Leuke tijd gehad daar zoals altijd maar het ia wel raar als je die groepjes filipinos zich ziet verlekkeren op de meiden terwijl ze met zen zessen 1 flesje redhorse bier  gedeeld ziet koesteren met een glas en een emmertje ijsblokjes.

Zeker als Foots zoals hij is de boel een beetje tracht op te naaien door die gasten wat te jennen door hun te zeggen dat ze een meideke erbij moeten pakken omdat het toch spotgoedkoop is of een meideke bij die groep tracht te krijgen door haar een drankje aan te bieden als ze er bij gaat zitten. En die meid dan met de neus in de lucht ziet vertrekken

Verstuurd vanaf mijn V370 met Tapatalk


Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
trip Dupke en Foot in de Filipijnen
« Reactie #38 Gepost op: 17 juli 2014, 12:52:07 »
Vandaag donderdag na het ontbijt met een voor ons alleen afgehuurde jeepney voor 1500 peso naar white beach geweest. Dit is een prachtige lokatie.. Enkel alleen nu zag je zware schade aan wat een prachtig strand moet zijn geweest.

Een hapje gegeten daar en serieus lastig gevallen door allerlei verkopertjes.  Veel foto's gemaakt. Er stond een zware golfslag wat voor veel specatakel zorgde met met berekende golven van.meer dan 3 meter hoog en een enorme terugloop van het water de zee in.

Er waren toch nog enkele overmoedige zwemmers te bekennen met het voorspelbare resultaat.

2 zwemmers meegetrokken de open zee in. De lokale bevolking erachteraan met een paar bootjes maar de eind afloop is me niet bekend. Ik hoop dat ze het gehaald hebben. Volgens wat ik gehoord had waren het nog kinderen.  Die zee en golven zijn echt levens gevaarlijk vandaar dat er van onze eerdere plannen tot een boottocht vandaag hadden afgezien.

Verstuurd vanaf mijn V370 met Tapatalk


Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
trip Dupke en Foot in de Filipijnen
« Reactie #39 Gepost op: 20 juli 2014, 05:01:02 »
Vrijdag. Oplichters dag...

Vrijdag stond een boottochtje in Puerto galera naar een snorkel slaags met koralen en dan Verde langs de kust naar white beach op het programma.

Na het ontbijt dus naar het strand onderhandelen met een ritselaartje voor een goede prijs voor een Banka en duikbrillen en flippers inbegrepen afgesproken voor 1500 peso van 12 tot 16 uur.

Het ritselaartje belt de bootsman de flippers en duikbril geregeld en we vertrekken iets.na 12 naar de snorkel plaats. Alles ok tot we daar aankomen en enkele kleine bootjes aan komen varen die ons willen begeleiden naar de snorkel plaats. Ze willen een absurde prijs en zijn niet naar onder te praten. We zwemmen en snorkelen dan zelf.maar wat gehinderd door de kleine bootjes tot ze de aftocht blazen. Eens terug op de boot wilde bootsman meer geld om verder te varen. Discussie alom ook de meiden moeien zich er mee in het Tagalog. Maar die gast is niet om te praten. We vermoeden dat die commissie van die gasten van de kleine bootjes verwacht had en.aangezien dit niet door ging hij meer geld wilde.

Dan maar vies tegen onze zin terug gevaren naar sabang en hem goed uitgelegd dat half werk ook half geld zou betekenen en dat het ons niet interesseert of hij nog minder zou verdienen. Eenmaal terug aan wal ontstond de discussie over geld natuurlijk veel mensen erbij.. Wij houden voet bij stuk dat als hij niet met ons onderhandeld heeft en zogezegd niets weet over het 2 e stuk en tot 16 uur we hem ook niks betalen en er het ritselaartje willen zien om.met hem te praten en hem de helft te betalen
« Laatst bewerkt op: 20 juli 2014, 07:34:31 door dupke »

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
trip Dupke en Foot in de Filipijnen
« Reactie #40 Gepost op: 20 juli 2014, 05:07:53 »


Die is natuurlijk niet te vinden en onbekend. Ik vlieg uit mijn slof en scheld hun de huid vol.

We vertrekken zonder te betalen naar het sabang hill met de melding dat als hij geld wil voor dit korte tripje ze ons daar kunnen vinden.

In het resort doen we ons verhaal aan de manager daar en laten hem een foto van onze bootsman zien. Bingo die is bekend en heeft dat bij een andere gast ook ooit geflikt.

Hij heeft een mooie gele boot. Later zal ik een foto van de boot en die gast posten.

Een paar uurtjes later komt het ritselaartje met zijn vriend alsnog langs en na wat gepraat ziet ook hij de situatie in en druipt gespeeld verveeld met 750 peso de helft van wat afgesproken was af.

Aangezien daar nog de huur van de flippers  af moet en de commissie van het ritselaartje heeft enkel de bootsman zich financieel in de voet geschoten.
« Laatst bewerkt op: 20 juli 2014, 07:32:15 door dupke »

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
trip Dupke en Foot in de Filipijnen
« Reactie #41 Gepost op: 20 juli 2014, 07:39:43 »
Zaterdag reisdag.

Zaterdag rond 11u vertrokken met de boot van sabang naar batangas. Dan.met de bus naar Manila. Taxi genomen naar five star bis terminal voor de bus naar dau bij Angeles.

S avonds rond 19 uur aangekomen in Lewis grand. De kamers die we wilden.natuurlijk uitverkocht.

Duurdere kamer genomen.. Prachtig voor 5000 peso maar vandaag toch verhuisd naar de grand deluxe kamer. Die is goed genoeg.

Verstuurd vanaf mijn V370 met Tapatalk


Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
trip Dupke en Foot in de Filipijnen
« Reactie #42 Gepost op: 20 juli 2014, 10:46:42 »
S avonds nog even eten in Swiss chalet
Foots kwam.al.zo goed als.om van de honger dus die heeft zich daar stijf gevreten.

Ondertussen had ik een date voor hem geregeld met Melanie van.qbar de blonde stoot waar hij zo op geilde op onze laatste nacht vannons eerste AC bezoek.

Nadat ze hem al goed opgegeild had in de bar mee naar het hotel genomen.


Verstuurd vanaf mijn V370 met Tapatalk


Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
trip Dupke en Foot in de Filipijnen
« Reactie #43 Gepost op: 20 juli 2014, 10:49:02 »
Vandaag zondag na het ontbijt in het clarkton naar de poolparty in het wild orchid. Een reuze plezante invulling van de.namiddag

 Foto's volgen later wel

Verstuurd vanaf mijn V370 met Tapatalk


Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
trip Dupke en Foot in de Filipijnen
« Reactie #44 Gepost op: 22 juli 2014, 07:22:11 »
Zondag avond eten in clarkton  sunday roast.. Voor 699 peso me stijf gevreten en dan naar Mirrors bar. Heb me goed vermaakt daar met Jocelyn en haar zus madeline en natuurlijk mijn meisje en Foots.

Rond middernacht hield Foots het voor bekeken.. De.klop van de hamer..

Na 1 uur s morgens naar het hotel voor rek en strek oefeningen

Verstuurd vanaf mijn V370 met Tapatalk