Auteur Topic: trip Dupke en Foots in de Filipijnen  (gelezen 44935 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
trip Dupke en Foot in de Filipijnen
« Reactie #45 Gepost op: 22 juli 2014, 07:35:35 »
Maandag Typhoon Henry

Vandaag hadden me afgesproken dat 2 vriendinnen van.mijn meisje zouden langskomen om te zwemmen in het Lewis grand.

Er was echter een Typhoon boven de zee met als resultaat regen de.hele dag.

We hebben dan maar een beetje gechilled rond het zwembad  daarna.gaan shoppen in SM mall en uit eten met Foots. Dan barhoppen op fields in qbar.

Melanie en Sandra maken de dag in de bar. Melanie druipt jaloers af als Sandra haar peilen op foots richt.

Na een goede avond.in de.bar met de vriendinnen van mijn meisje terug naar het hotel.

Verstuurd vanaf mijn V370 met Tapatalk


Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
trip Dupke en Foots in de Filipijnen
« Reactie #46 Gepost op: 24 juli 2014, 16:30:47 »
Dinsdag de 22e juli

Na het ontbijt in het clarkton en wat shoppen in SM mall om aan de regen te ontsnappen zwemmen met mijn meisje Foots en Sandra in het zwembad van het Lewis grand. Daarna eten geweest in tequila Reef. Gewoon super daar.

Daarna naar qbar waar een in een sinterklaas verklede gast een verjaardagsfeestje had met allerlei kinky spelletes voor de meiden en een heuse lingerie tombola organiseerde.

Ons beestig goed vermaakt daar tot het tijd was om te gaan doppen in het hotel.


Verstuurd vanaf mijn V370 met Tapatalk


Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
trip Dupke en Foots in de Filipijnen
« Reactie #47 Gepost op: 25 juli 2014, 07:05:07 »
Woensdag reisdag naar Manila.

Na uitchecken in het lewis grand en het ontbijt in het clarkton met de auto van het lg naar het dau bus station samen met Foots en men meisje voor 400 peso.

Dan de bus naar Manila voor 150 peso. Afscheid genomen van Foots bij ayala omdat die door ging.naar legazpi en wij vrijdag een afspraak hebben op de Belgische ambassade voor visa voor mijn meisje.

S avonds ingechecked in het berjaya hotel.  Lewis grand prijzen maar minder luxe maar perfect gelegen.

Verstuurd vanaf mijn V370 met Tapatalk


Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
trip Dupke en Foots in de Filipijnen
« Reactie #48 Gepost op: 25 juli 2014, 07:11:00 »
Donderdag

Vroeg opgestaan omdat we naar de nso moesten voor papieren voor de visum aanvraag.  Vrij  gemakkelijk gevonden en op wandel afstand van het hotel. De ligging van dit hotel is voor dit doeleinde perfect.

Na ongeveer een uurtje hadden we het geboortebewijs dat er nodig hadden.  Ik haf hier zeker op een halve dag voor gerekend.

Daarna naar sm mall of asia.  Grootste winkelcentrum dat ik ooit gezien heb. Voor de Belgen Wijnegem schopping is er niks bij vergeleken.

Ze hebben een schaats baan in het winkelcentrum.

Na het nodige shoppen en cocktails terug naar het hotel crashen.

S avonds uit eten in greenbelt in makati en dan oefenen voor het visa interview van morgen

Verstuurd vanaf mijn V370 met Tapatalk


Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
trip Dupke en Foots in de Filipijnen
« Reactie #49 Gepost op: 25 juli 2014, 07:21:28 »
Vrijdag d day

Vroeg opgestaan en opweg naar de Belgische ambassade
 Afspraak om 9u30 maar al iets na 9 daar.

Beneden id kaart afgegeven en.dan naar de 9e verdieping.

Inschrijven hoefde niet meer aan de receptie ze wisten.van.onze komst.

Heel de zaal zat vol met filipinos enkel 1 andere witte gezien.

3780 peso afgedokt voor de visa aanvraag rond 9u45.

Dan de papierwinkel afgegeven. 2 dikke bundels terwijl de andere enkele blaadjes hadden. Ik zag de filipinos een na een Afdruipen. Ons dossier leek OK en dien dikke witte had er werk van gemaakt dat hadden ze zo door dat ze haar niet zomaar wandelen konden sturen.

Vervolgens werden haar vingerafdrukken genomen en moesten we weer wachten.

Daarna naar interview voor haar alleen. Van wat ik kon zien maakte ze het haar niet te moeilijk en leek ze ontspannen.  Tja ze wilden die dikke witte niet kwaad maken die had in het begin van de maand als eens zich kwaad gemaakt in de ambassade bij Foots zijn probleem

Nadien toen we vertrokken waren haar naar haar ervaring van het interview gevraagd. Ze was er ook positief over.

Dan maar in de taxi naar greenbelt voor een laat ontbijt en shoppen waar ik nu achter een xxl cola zit dit te typen.

En nu.maar wachten op de goede afloop

Verstuurd vanaf mijn V370 met Tapatalk

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
trip Dupke en Foots in de Filipijnen
« Reactie #50 Gepost op: 25 juli 2014, 16:31:55 »
Woensdag na Dupke en vriendin uitgezwaaid te hebben met de bus verder naar Pasay. De busconducteur wist niet waar de busterminal naar Legazpi was, maar een dikke Filipina wist het wel. Ik moest met haar mee, want ze moest dezelfde richting in, jaja en erg kerkelijk, dus deze vertrouwde ik voor geen rooie cent.


Goed ik weet wel dat de busterminal dichtbij was en mijn bijdrage aan de taxi afgerekend met deze dikke madam. Ik kreeg zelfs nog een kaartje voor haar te bellen, die ligt uiteraard al lang in de vuilnis.


Bleek de Philtranco terminal te zijn waar ik jaren geleden ook al eens met vriendinlief was. Toen ook in de Jollibee ervoor wat gegeten en met de 26 zitter bus met wc aan boord vertrokken. Wel nog even de baggage afgifte gechecked of ik daat iemands andere koffer kon kopen voor 100 peso, maar nee ze waren goudeerlijk en begrepen me weer eens niet.


Onderweg, drama, alles supertraag, een paar uur onderweg en het stopt compleet. Politieauto rijd ons nog voorbij. Even later een trike met kapotte koplamp, een paar meter verderop een jonge Filipino die midden op de weg was aangereden. Hij lag doodstil alle ledematen er nog aan, maar toch een plas bloed, ik vrees dat dit een dodleijke afloop heeft gehad.


De rest van de weg reed de buschauffeur weer als een volleerde F1 piloot om daarna zomaar te stoppen voor een plaspauze, een sigaret of ik weet niet wat. Iedere keer weer kwamen dan een bussel andere bussen voorbij zeilen, die hij daarna weer roekeloos inhaalde, een absoluut dieptepunt ik kon geen oog slapen. Onderweg werd de weg steeds slechter, sommige bruggen waren kapot, rond Naga bomen uit de grond, rond Iriga komen daar vele scheve of platgewaaide stroompalen bij. Tja het is me duidelijk, Bicol is weer eens heftig getroffen door de tyfoon.


3 uur later voor zeg 100 km kom ik in Legazpi terminal. Ik zie trikes (die gasten haat ik) en taxichauffeurs. Ik zeg tegen een taxichauffeur Hotel Alicia en "meter" en wonderbaarlijk verteld deze vrolijke jonge gast dat taxi in Legazpi altijd met de meter werken want hij wil zijn baan niet kwijt. Ik keek slaperig als ik was om 08:00 's morgens hem eens verbaasd aan. Tergelijkertijd verteld hij dat Legazpi slechts voor 20 % stroom heeft en dat hotel Alicia wel stroom heeft. Awel dat is een goede keuze dan.


In het hotel een kamer gekozen, ontbeten en plat gegaan, doodmoe.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
trip Dupke en Foots in de Filipijnen
« Reactie #51 Gepost op: 25 juli 2014, 16:45:38 »
Op donderdag geslapen en absoluut niets wat ik hier kwijt wil, Ik heb persoonlijk nog wel een appeltje met madam en haar uitgavenpatroon te schillen.


Vrijdag ontbijt waar de serveerster mijn spek veranderde in een worst en die hoef ik niet, dus deze mevrouw dat redelijk duidelijk uitgelegd, haar ogen spuwden vuur. Mijn goede zin was al naar de kloten, dus ja dan ben ik onuitstaanbaar. De worst werd uit mijn bord gehaald en even later had ik mijn spek. De dame nogmaals herinnert dat ze de volggende keer beter haar bestelling opschrijft, ze kookte, maar ik bestel nooit een worst bij het ontbijt in de Filipijnen.


Een verjaardagsfeestje van mijn zoon. Regen en disorganisatie troef, effe met Dupke gesmst en hij gaf me de tip maak er het beste van. Awel dat heb ik gedaan, de regen hield op en de spelletjes waren zeker de moeite waard, ze hadden geweldige pret. Onderweg weer 1 uur en 3 kwartier over 60 km want hier is de verkeer en de weg zwaar kloten. Een tante die maar bleef ratelen, ik had ze graag doodgeknepen, maar ik heb het gehouden op een preek over Filipijns engels en hun onduidelijke communicatie en als klap op de vuurpijl een betoog tegen de katholieke kerk en hun dubbele moraal.


Goed ik heb mijn gal hier gespuid, ik ben er vanaf het moest er uit. Ik zal pas na het weekende waarschijnlijk weer in kunnen loggen en dan ben ik ook benieuwd naar de uitslag van RB over het WK. Graag tot dan.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
trip Dupke en Foots in de Filipijnen
« Reactie #52 Gepost op: 26 juli 2014, 04:19:23 »
De rest van zaterdag namiddag voor een deel in greenbelt shopping doorgebracht en daarna naar het hotel voor rekenen strek oefeningen met de nu officiële vriendin.

Daarna naar mall of asia willen gaan.  Het verkeer was een drama.  Zeker 20 minuten volledig stil gestaan en pas rond 20u 30 aangekomen. Ik haxt honger als een paard en wilde maar 1 ding zo snel mogelijk naar de tgi fridays waar we de keer ervoor cocktails hadden zitten drinken.

Op het terras neergeploft want ik had geen zin om.nog een half uur op een tafel binnen te wachten.

3 meat platter gekozen.. Volgens de kaart : serves 3 tot 4 people en aangezien madam haar favoriet eten diet is heb ik me daar als nooit te voren stijf gevreten.

Rond 23 uur 30 op de terugweg taxi willen nemen.  De grapjas had geen zin in de meter en wilde 400 peso.  Niet dus.. Vriendelijk hem meegedeeld dat het zijn geld was en uitgestapt en een andere taxi genomen die het ritje voor 150 peso klaarde.

Nog even chillen opende kamer. Effe Douwen en dan tegen 2 u 30 gaan slapen.

Nu rond 10 uur wakker geworden en dit verslagje gemaakt terwijl schone slaapster nog in bed ligt.

Verstuurd vanaf mijn V370 met Tapatalk
« Laatst bewerkt op: 26 juli 2014, 04:50:20 door dupke »

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
trip Dupke en Foots in de Filipijnen
« Reactie #53 Gepost op: 26 juli 2014, 09:23:42 »
Rond 11 uur ontbeten en dan met de taxi naar intramuros de oude stad van Manila. Bezoek aan het fort en wandeling door de.loude stad en over de stadswallen. Mooie foto opportuniteit.

Seffens met de.taxi terug.naar het  hotel en.als alles goed gaat zien we Foots en co.daar terug.

Vermoedelijk vanavond nog eens naar greenbelt om te eten voor we morgen vroeg aan de terugreis beginnen.

Verstuurd vanaf mijn V370 met Tapatalk


Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
trip Dupke en Foots in de Filipijnen
« Reactie #54 Gepost op: 28 juli 2014, 11:56:53 »
De terugreis is ondertussen goed verlopen. Na het avondmaal in greenbelt 3 nog een beetje cocktails zitten drinken in de bar van het hotel waar een leuk Zangeresje nog een danspasje met Foots gezet heeft tot hilariteit van alle aanwezigen.

Zondag vroeg uit de veren en na enkele spannende minuten  de zoon van foots mee op het vliegtuig naar Düsseldorf.  Bijna 24 uur later thuis in mijn beddeke gekropen. 

Deel 1 van dit avontuur is voorbij.. Deel 2 de after visa goedkeuring trip van mij. Vriendin is in voorbereiding.  Tot later voor updates hierover.

Verstuurd vanaf mijn V370 met Tapatalk


Offline frogger

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
    • Bekijk profiel
trip Dupke en Foots in de Filipijnen
« Reactie #55 Gepost op: 28 juli 2014, 18:11:58 »
Goed dat jullie weer veilig thuis zijn.
Ik heb met veel plezier jullie verslagen van de trip gevolgd. Lees ik het goed dat zelfs jullie het uitgaansleven wat minder vonden deze keer?
Ik zit zelf nog heel erg te twijfelen, misschien dat het wel Pattaya word.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
trip Dupke en Foots in de Filipijnen
« Reactie #56 Gepost op: 28 juli 2014, 18:22:08 »
Beste Frogger,




Het is maar net wat je zoekt, zoek je een lieve vriendin of GFE sex dan heb je die in ruime mate en duidelijk beter dan in Thailand, vanwege het vele gemakkelijkere manier van communicatie (engels).


Zoek je wildere sex, PSE, pormo of meerdere dames tegelijkertijd of meer profi dames, dan ben je mijns inziens beter af in Pattaya. Aangezien ik een wildebras ben vond ik het (om heel veel andere redenen) ook duidelijk minder.


Voor de beste en relaxte sex is een dagje Duitsland mijns inziens nog altijd een uitzonderlijk goede kwaliteit voor een zeer concurerende prijs. Naar Azie reizen voor het voordeel is gezien de ticket en de hotel en verblijfkosten uiteindelijk zeker niet goedkoop meer te noemen.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.