Auteur Topic: Back to the savety zone  (gelezen 4727 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Back to the savety zone
« Gepost op: 10 juli 2014, 09:17:17 »
Tja werk moet je eigenlijk niet mee op vakantie meenemen, maar helaas had ik me toch een verplichting op de hals gehaald wat me een ganze dag kostte, rond 19:00 rijd ik weer AC binnen SMS naar Dupke en hij was op Fields dus besloten we te gaan eten bij Hans van Swiss Chalet. Ook de Amerikaan en de andere Belg gaan mee eten en na een heerlijke dis vertrek ik terug naar het hotel om verder te werken.


Rond 23:30 was ik eindelijk klaar en ik had een plannetje gesmeed om naar Mirrors te gaan en dan zal ik zeker wel een "bekende" tegen het lijf lopen. Dat was ook zo, maar Pokesexmonster schijnt nu een Filipijnse vriend te hebben die haar aan de ketting heeft gelegd dus die was niet beschikbaar. Dat onthouden die meiden toch allemaal van alle witte heren die hier komen.


Goed ik geef een busseltje ladydrinks weg en ik had er ik welgeteld 6 rond mij zitten. Tja die neem ik niet allemaal mee maar wel Joselyne en ook haar zusje wilde wel meekomen. Ik vind de zus persoonlijk veel mooier, maar die is nog veel verlegener dat de ergste dame die ik hier ben tegengekomen.


op kamer ging zuslief dan ook lekker op de bank liggen en Joselyn deed het werk. Gedegen nu wel pijpwerk en aangezien de rest me doorgaans dan niet boeit het ook zo afgemaakt. "Succes" riep ze en voila de druk was van de ketel, althans toch al 1 keer redelijk na 2 drama's. De volgende dag bleef Joselyn, want die is echt commercieel erg gehaaid. In de avond naar Mirrors gegaan en jawel ik had wel zin in een meiske uit Samar, maar die had de rooie vlag en wilde niet mee. Wel heel fijn mee gebiljard en ook nog een heel leuk dancecontest gehouden met een nummer van Jason di Rulo. 3 dames werden weer wat rijker en tijdelijk even gelukkiger.


Dus Joselyn weer mee en de 2e nacht was vrijwel een herhaling van de 1e. Dat zoek ik niet, dus zaterdag de laatste besloot ik weer in mijn alles of niets te gaan vervallen en eerlijk mijn hoop was wel alles, maar mijn verwachting was helemaal niets.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.