Auteur Topic: Lia, Duitse  (gelezen 1278 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Rex

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
Lia, Duitse
« Gepost op: 17 augustus 2010, 23:20:31 »

Naam : Lia
Haarkleur/-lengte : kastanje bruin / rood
Lengte dame : 175 cm
Postuur/Cupmaat : ietsje voller / F-cup
Nationaliteit/Taal : Duitse
Leeftijd : 24 jaar
Tatoeages/Piercings : grote tatoeage op haar rug, armen
Service: Full options, behalve anaal
Voordelen: mooie en verzorgde dame
Nadelen: klein beetje te dik


Deze mooie verschijning had ik woensdag avond al de hele avond zitten bewonderen en ik vond dat er zaterdag maar eens meer aandacht aan besteed moest worden.

Ik zat met wipneus een beetje te babbelen toen ze ineens voorbij kwam lopen en buiten aan een tafeltje ging zitten. Wij met z'n tweeën er op af en begonnen met haar te praten. Omdat ik weet dat wipneus een geil mannetje is en graag anaal en FT wil doen, moest en zou ik eerder dan hem met haar de kamer op gaan. Wipneus stelde allerlei vragen en ik luisterde aandachtig mee.

Op een gegeven moment vond ik het tijd om iets te gaan doen en zei heel subtiel dat ik me even ging opfrissen en daarna graag met haar naar de kamer wilde. Hiermee stemde ze in en na een minuut of tien ging ik met haar naar de kamer.

Heerlijk begonnen we elkaar te tongzoenen en werd Rexje al lekker hitsig gemaakt. Pijpen deed ze lekker diep en rustig en ze likte ook lekker aan mijn balletjes.....Haar natuurlijk ook lekker oraal verwend en heerlijk met haar giga heerlijke zachte borsten gespeeld en lekker als een klein babytje aan haar tepels gelikt en gezogen........

Neuken was ook heerlijk met haar, lekker rustig in missionaris begonnen en in doggy haar ook nog bereden. Uiteindelijk me lekker helemaal leeg laten zuigen en haar een volle lading yoghurt gegeven.........
__________________