Auteur Topic: Anastasia Russische  (gelezen 2432 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Anastasia Russische
« Gepost op: 28 maart 2016, 15:10:11 »
Zúlke dames tref je alleen Ma op een goede vrijdag . met dank aan Ying Yang en de Nederlandse overheid Ying Yang kon deze dame niet toelaten omdat ze niet geregistreerd stond in NL als prostitué én verwees haar naar GT GT wou deze dame vóór een week vast leggen ma dat was voor de dame in kwestie geen mogelijkheid  en verwees haar naar LR   :rubbel en daar was ik óók toevallig wat een aanwinst voor LR als ze wekelijks aanwezig zou zijn . wat een geluk voor mijn dat dat niet zó zal zijn het zou namelijk uitdraaien op een lege beurs en een saldo van in de min  :021:

2 keer op de zelfde. Dag heb ik met deze dame de kamer gedeed en 2 keer was het geweldig een  PZ waar van ik dacht dat Dana dat alleen in zich had overgrote me en maakte me zo geil dat ik dat kutje met me tong wou verkennen  :sign0065: ook deze dame klom als eerste in cowgul  (amazone)  op me  :amazone ze zoende tongde als de beste in een liggende positie de dame op haar buik heb ik het af gemaakt de 2e kamer was in grote lijnen het zelfde ma de maseurs van LR hebben er een concurrent bij deze dame heeft méér in zich is in het dagelijkse leven werkzaam als sport masseuse  ;) Anastasia werk ook nog een dag in de week in een sauna club in stoetgart meestal op de maandag  pre en aftersals waren meer als genoeg aanwezig