Auteur Topic: Laura (German)  (gelezen 8291 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
Laura (German)
« Gepost op: 4 juli 2016, 19:31:59 »
Nationality / languages​​: German / german and english speaking
Age: between 20 and 25
Face: very nice face, beautiful eyes
Hair: auburn/brunette
Size: around 1,70 m
Chest: A/B cup
Silhouette / body: little bit chubby, not thin
Tattoos : did not remember any
Blowjob: very good
Cunnilingus: did not try
Kisses (yes-no): very good and very much tender French kisses
Other features: 1 year in LR but occasionally only

Extract of my report :
So on Saturday, I decided to go to LR and see Germany against Italy, it was a very good choice despite less girls compared to my last visit on Friday last week, I believed that there are more girls during the week in LR, that is crazy ...but I did not mind very much because Nora was here and I also met her girlfriend, young Laura from Germany, she works sporadically in LR, 1 year now, little chubby but beautiful face  :o :)) , She arrived early and so I decided to go with her in the room after a pleasant introducing at the bar

In the room, I did not know what to expect with her service because I did not ask anything before going to the room, as usual but what a good surprise, she immediately came and kissed me so much, she was very tender, on missio it was the best, I came on that position while kissing her so much, she kissed like a girlfriend  :-P  , blowjob was also very correct, without any doubt, I will repeat with her on next visit if she is in LR

Offline Ascari

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 124
  • Angel Eyes
    • Bekijk profiel
Laura (German)
« Reactie #1 Gepost op: 31 december 2016, 02:39:14 »
Laura (5,0)
Laura was een korte tijd terug in LR na uitstappen in clubs in Hessen en Oceans. Toen ik de bar binnenliep was ze geknield een oude Duitser aan het pijpen die op een bankje zat. Ik dacht dat ze voor de finale nog naar een kamer zouden gaan maar die 'ouwe viespeuk' liet zich vervolgens door Laura bereiden :tietjes. De toon was gezet en na paar uur sprak ik Laura aan.  We hadden op zich een leuk gesprek maar ze was vrij nerveus. Wat een beetje vreemd was gezien de show van eerder. Ik was ook al een keer met haar de kamer geweest en toen klikte het, dan kan er toch niets mis gaan? Ik negeerde de signalen en we gingen naar een kamer.

Op de kamer stelde ik vast dat ze niet wilde tongzoenen. Wat kusjes maar dat was het dan ook. Ik gaf dat ook bij haar aan maar ze mompelde iets over dat ze dat vroeger wel deed maar nu veel minder. Daar moest ik het dan mee doen. In een poging haar een beetje op te warmen likte ik haar poesje en ook daar geen positieve reactie. Ze reageerde krampachtig en liet het plichtmatig toe. Ik was er eigenlijk wel klaar mee en liet haar maar pijpen. Dat deed ze dan gelukkig wél goed. We hadden eindelijk iets gevonden waar ze zich prettig bij voelde. Ik liet haar haar gang gaan omdat ik van haar overige diensten niet veel meer verwachtte. Na een tijdje liet ik een condoom monteren en kwam ze in cowgirl bovenop. Dat deed ze degelijk en we wisselden daarna naar missio. In missio neukte ik haar verder waarbij ik bewust vermeed om met mijn gezicht tegen haar gezicht te komen. De toon was inmiddels haar gezet door haar en het was een kwestie van om de kamgergang nog maar even uit te zingen. Ik spoot het rubbertje vol en dé slechtste sessie van het jaar was eindelijk voorbij.

Ze ging al vrij snel van het bed om haar spullen bijeen te rapen maar ik bleef rustig liggen. We hadden nog wat tijd over en goodwill bij haar kweken interesseerde mij inmiddels ook geen reet meer. Nadat ik was uitgepuft vertrokken van de kamer en overhandigde ik zonder haar te zoenen haar gage. Tot nooit meer ziens!
« Laatst bewerkt op: 31 december 2016, 04:56:19 door Ascari »
'Vrijheid is een volgetankte Maserati' - Toon Hermans