Auteur Topic: Lisa LR (voorheen Lisa GT)  (gelezen 1883 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Lisa LR (voorheen Lisa GT)
« Gepost op: 9 februari 2011, 21:54:59 »
Relaxxxe rakkers,
 
November vorig jaar ging ik met Dupke en Boy69 naar FKK Planet en ik miste daar de grote attractie die de 2 heren al voor mij hadden gespot, namelijk Lisa GT. Ha het zou een pijpmonster een blasekoningin van GT zijn en ze leek een beetje op "mijn" Vicky (blond dus). Nu had ik haar niet kunnen kameren en daar baalde ik toen van, recentie zit bij FKK Planet.
 
Deze dame kwam ik wederom tegen maar dan in LR op het 29 januari triple verjaardagsfeest, Lisa was verhuisd want ze wilde graag dichterbij huis blijven. GT was haar ook te hechtisch en LR stond haar wel aan. Ik twijfelde niet, vroeg gelijk om een sleutel want praten zal het niet duidelijk maken, maar de daden daar gaat het om. Nou iik kreeg gelijk te horen " niet kussen en niet lecken". Jammer zeg ik kussen, da's wel een gemis, maar ik wilde deze GT tornado wel graag proberen en ik lag even later in een kamer met mijn 43 levensjaren ervaring te trillen als een rietje van genot. Deze dame kan pijpen en neemt absoluut rustig de tijd en ze maakte hem knoerthard en geil als een bok. Ze vroeg of ik ook nog wilde neuken en ik wilde missio, want ze is veel te lekker om te zien. Ik spoot als een vulkaan de condoom vol heet zaad en in de lockers rekende ik af met gepaste fooi en de belofte om haar nog te herhalen en met een "bis spater" nam ik afscheid. Diezelfde avond kwam er echter iets tussen dus ik kwam mijn afspraak niet na, helaas voor mij dan he.
 
Vorige week zaterdag, jawel weer Lisa en ik begroette haar. Ik dacht ik ga eerst whirlpoolen en net toen ik me aan het afdrogen was bij de whirlpool kwam Lisa binnenlopen bij de sauna. Ik maakte het sleutelgebaar en zij maakte , geloof het of niet, een YES gebaar met haar arm en riep daarbij ook nog YES ook. Ik vroeg me wel af of ik zo geweldig was en liep al naar boven om haar tegemoet te gaan bij het sleutel halen. Ik stond nog wat te wachten bij de kino en een andere blonde dame kwam me aanspreken " Wat doe je hier ? vroeg ze en ik antwoordde " ik wacht op die mevouw" en wees naar Lisa die met de sleutel kwam aanlopen. We gingen de kamer binnen en ik was vergeten dat ze niet kuste, stom, goed, pijpen dat moest het zijn en jawel, weer sidderend als een aal, rillend als een baby in de kou lag lamme Foots weer te kermen tot hij niet meer kon. In de hand van Lisa spoot kleine foots zijn medemakkers over Foots zijn bost en buik. Ik vroeg of ze ook FT deed en jawel, maar dat heb je niet gevraagd zei ze heel correct. Klopt deze Duitse grundlichkeit doet niets wat je niet vraagt voor extra's en ik heb haar uitgelegd dat Foots dat FT graag mag en dat ik daar ook graag voor betaal. Trouwens op het kussen na krijgt ze van mij het Boy69 stempel, want ook al ben je eerder klaar, Lisa maakt netjes haar 30 minuten vol uit haarzelf. Een supercorrecte dame en trouwens nog een dame waar je zinnig mee kunt praten ook.
 
De 2e beurt van de avond ging naar Franse Lisa, maar daar kon ik niet bij klaarkomen, hoewel deze Lisa weinig fout deed, het is gewoon niet de Duitse Lisa van GT. Deze Lisa GT werd de 3e beurt en wederom was het geen enkel probleem voor Lisa om kleine Foots tot grote sterkte te brengen en na diep en intens genoten te hebben van de heerlijke pijpbeurt eindigde deze wel in een FT, zoals afgespoken ! Tja de FT was wel wat raar zij houd dat haar mond stil op je erectie en dat was anders dan ik gewend was. Kortom wil je de pijpbeurt van je leven, kun je zonder kussen kameren dan is Lisa een droomvrouw !
 
Relaxxxe rakkers, deze duitse blonde van 26 met tatoes en een tepelpiercing is een uiterst aardige nette en correcte dame die pijpen tot kunst heeft verheven. Dat zouden meer dames moeten doen  ;) . Groet, Foots  ;D
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Lisa LR (voorheen Lisa GT)
« Reactie #1 Gepost op: 20 februari 2011, 17:53:39 »
Weer terug naar het oude nest GT, gouden tijden voor de dames zeker  ;) .
 
Groet, Foots  ;D
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.